Jak si předplatit

Předplatné v Česku

Předplatné časopisu SNOW, NORDIC a SWISSmag si můžete objednat on-line, e-mailem na predplatne@snow.cz nebo telefonicky na 775 My SNOW (775 697 669).

Při objednávce on-line budete vyzváni k přihlášení nebo registraci, abyste mohli po připsání platby využít své SNOWbony pro nákup v e-shopu SNOW.

Předplatné na Slovensku

Předplatné na Slovensku si můžete objednat:

přímo u vydavatelství SNOW media

  • v objednávkovém formuláři SNOW
  • zaplatíte cenu v Kč na český bankovní účet
  • po připsání platby získáte SNOWbony, které můžete využít pro nákup v e-shopu SNOW

prostřednictvím slovenské distribuční společnosti Mediaprint-Kapa Pressegrosso

  • v objednávkovém formuláři iPredplatne.sk
  • zaplatíte cenu v EUR na slovenský bankovní účet distribuční společnosti
  • nezískáte SNOWbony (objednávka není připojena k vašemu uživatelskému účtu), ale v listopadovém vydání časopisu dostanete limitovanou nabídku balíčků, z nichž si můžete jeden vybrat a ten doručíme na náklady vydavatelství

Jak využít SNOWbony

SNOWbony můžete využít pro nákup zboží z kolekce SNOW – objednávejte v e-shopu SNOW, e-mailem na predplatne@snow.cz nebo telefonicky na 775 My SNOW (775 697 669).

Čím více předplatného, tím více SNOWbonů

Za každou uhrazenou objednávku předplatného získáte SNOWbony, které můžete využít k nákupu v e-shopu SNOW.

SNOWbony získáte i za čtenářskou recenzi lyžařského vybavení nebo za čtenářský report z lyžařského střediska.

Nevyčerpané SNOWbony nejsou časově omezené a v rámci účtu každého předplatitele se sčítají - objednáte-li předplatné kamarádce nebo kamarádovi, SNOWbony získáte vy!


Něco není v pořádku? Nejčastější otázky a odpovědi (FAQ):

Nemáte uživatelský účet nebo se vám nedaří přihlásit? Napište na predplatne@snow.cz nebo zavolejte na 775 My SNOW (775 697 669) a účet vám aktivujeme.

Nedostali jste předplacený časopis do schránky? Na záložce Zásilky ve svém profilu můžete sledovat, kdy a na jakou adresu jsou časopisy (nebo zboží z e-shopu) odesílány. Pokud časopis neobdržíte do 3 pracovních dnů od data odeslání, napište na predplatne@snow.cz nebo volejte 775 My SNOW a pošleme vám náhradní výtisk.

Nevíte, kdy vaše předplatné končí? Přihlaste se (v pravém záhlaví stránky), pak klikněte na Předplatné a vpravo najdete informační okénko Moje předplatné, kde je uvedeno, do kdy máte časopis předplacen. Ve svém profilu najdete v záložce Objednávky i jednotlivá předplacená vydání časopisu.

Jste již předplatitel(ka) a předplatné vám vypršelo? Předplatné se vám obnoví automaticky a navíc v prvním čísle prodloužené objednávky najdete složenku na jeho zaplacení. V předstihu zároveň zasíláme návod k úhradě prodlouženého předplatného e-mailem.

Jak zjistíte, zda už byla platba připsána na účet? Přihlaste se (v pravém záhlaví stránky), pak klikněte na svou přezdívku, tím se dostanete do svého profilu a v záložce Objednávky najdete stav vašeho bonusového účtu (SNOWbony) a v záložce Faktury pak stav úhrady.

Nemáte připsané SNOWbony? Platba je po odeslání připsána na účet zpravidla do 3 praocvních dnů, během následujícího dne se automaticky zobrazí i na vašem bonusovém účtu. Pokud svou platbu nevidíte do 3 pracovních dnů od data odeslání, napište na predplatne@snow.cz nebo volejte 775 My SNOW a platbu dohledáme ručně. Nejčastějším důvodem nepřipsání platby je chybný variabilní symbol.



Všeobecné podmínky předplatného