Devold Optimum dámský rolák - recenze (mini test) z 29.09.2011 - SNOW.CZ

Devold Optimum dámský rolák | recenze (mini test) z 29.09.2011

Oblečení - Funkční prádlo | Počet recenzí: 0 | Značka: Devold
Vložil: eva | Ročník: - | Doba užívání: více než rok

Historie norské firmy Devold se datuje od roku 1853. Jejich pletené výrobky, původně hlavně pracovní a pro rybáře dnes našly svoji oblibu hlavně mezi milovníky hor a sportovci pohybující se v extrémních teplotních podmínkách. Řada Optimum je dvouvrstvá pletenina z jemné 100% Merino vlny typu Total Easy Care. Má tak výborné termoizolační vlastnosti, přesto středně silný elastický materiál zůstává velice jemný a neškrábe (průměr vlákna je stejný jako u nejlehčí řady Breeze). Dámský rolák Optimum má sice v názvu "rolák", ale u krku je přiléhavý vysoký stojáček, což je praktičtější, zvláště pod bundu, nebo další vrstvu. Na rukávu je návlek na palec. Střih je mírně projmutý-designově ho umocňují ploché švy na předním a zadním díle, které zároveň oddělují dvě struktury ve vzhledu látky.

Zkušenosti s užíváním produktu

Velice příjemný, neškrábe, ideální na tílko z merina, nebo i samotný jako první vrstva. Hřeje, nepáchne potem ani po několikadenním nošení. Merino vlna neodvádí sice tak dokonale pot jako umělé materiály-má větší nasáklivost, je proto vhodná při aktivitách, kde požadujeme dokonalou tepelnou izolaci a hlavně komfort užívání. Devold má trochu posunuté číslování, takže velikost "S" odpovídala "M", jako nový byl poněkud větší. Ideální je, že rolák(a vlastně všechno oblečení Devold) je dostatečně dlouhé, po vyprání se totiž na délku trochu srazil. Byl prán ručně v mírně teplé vodě, ačkoliv výrobce povoluje i praní v pračce. Ve vodě pouštěl "jemný prach" z látky, nasucho jsem tento problém nezaregistrovala.

+ plusy

• Vynikající tepelný komfort
  • Není cítit potem