Reporty z lyžařských středisek (strana: 2) - SNOW.CZ

Reporty z lyžařských středisek

Reporty umožňují sdílet aktuální a praktické zkušenosti lyžařů z navštívených středisek.

Mapa reportů lyžařských středisek

Země: Středisko:

Červenohorské sedlo

autor:Anavi

Na Červenohorské sedlo jezdíme zásadně jen ve slunečném počasí, což se nám pro dnešní den povedlo. Sedlo zřejmě udělalo rekord, protože už 5. den za sebou je nádherně, a to moc nebývá zvykem. Moc jsme se těšili, protože ...

Herlíkovice

autor:f.gajdos38@gmail.com

Celkový dojem ze střediska je velmi dobrý. Upravenost sjezdovek, délka tratí, zázemí, měřený slalom opravdu skvělé.

Skiresort Černá hora - Pec

autor:salomon skart

Konečně po nějaké době vysvitlo slunce a tak jsme okamžitě vyrazili na hory. Tentokrát padla volba na pořádný areál - Skiresot Černá hora - Pec. Až na nějaké nedostatky to byl krásný den strávený na slunci. Cena za rodin...

Harrachov

autor:JenaJena

Apokalyptická předpověď počasí nás vyprovokovala k cestě do hor. Chtěli jsme zas po delší době na delší sjezdovky a vybrali jsme si oblíbený Harrachov, asi rozhodla také doprava do střediska.
Po zaparkování za 50 Kč na...

Jablonec nad Nisou - Dobrá Voda

Česko Česko - Jizerské hory

autor:spartan

Krasný prosluněný den v malém areálku Dobrá Voda v Jablonci nad Nisou! Stavuji se zde odpoledne po práci. Ještě jsem zde nikdy nebyl. Na pár hodin to je zcela dostačujicí na protažení těla. Nechá se zde i lyžovat večer, ...

Gruň

Česko Česko - Beskydy

autor:cico

Gruň, to je pro mě především nostalgie. Místo, kde jsem se na přelomu 80. a 90. let učil co by školou povinné dítě lyžovat a které mi hlavně svou polohou se scenerií tzv. Zadních hor a výhledy (přes hřeben Gruně lze čast...

Rokytnice nad Jizerou

autor:

Nádherné počasí, slunce a výhledy. Nic lepšího si nelze přát. Fronta na Lysou horu cca 12 až 15 minut. Vypadala hrozivě, ale dalo se to vydržet. Sjezdovky už v půl desáté byly sjízdné jen obtížně. Sníh měkký, rozharabaný...

Pec pod Sněžkou

autor:andy97

Další z téměř pravidelných návštěv v Peci byla provázena krásným počasím, kvalitní úpravou a i přes prázdninový termín nepříliš velkou zalidněností.

Křemešník

Česko Česko

autor:doum25

Chtěl jsem si po práci trochu protáhnout nohy, a tak jsem navečer vyrazil na chvíli se sklouznout na Křemešník. Jedná se o malý areál na Českomoravské vrchovině vzdálený 10 km od Pelhřimova, kde horní stanice vleku leží ...

Plose

Itálie Itálie - Jižní Tyrolsko

autor:ondrejj

Jedno z našich nejoblíbenějších středisek. Rozkládá se nad Brixenem a vede k němu klikatá silnička.

Kozákov

Česko Česko - Podkrkonoší

autor:Dája71

Původně jsem chtěla se synem v pondělí nebo v úterý vyrazit do našich oblíbených Pasek. Z nepochopitelných důvodů se mnou odmítl jet a dal přednost škole. Vrtochy puberťáků jsou někdy zvláštní… Samotné se mi tam nechtělo...

Horní Albeřice - U Dána

autor:mikels

Při pondělním lyžování jsem se rozhodl pro procházku, při níž jsem objevil v Horních Albeřicích velice zajímavý vlek. Proto jsem se rozhodl tento vlek spolu s dětmi vyzkoušet. Jedná se o sjezdovku délky 300 metrů, která ...

Kopřivná

autor:jajos

Využil jsem parádního počasí a vyrazil jsem lyžovat do skiareálu Kopřivná, který se nachází v Jeseníkách v obci Malá Morávka. Zvolil jsem návštěvu ve všední den, ale protože v některých krajích právě probíhají jarní práz...

Karlov pod Pradědem - Ski Aréna Karlov

autor:Anavi

Krásné počasí, upravené sjezdovky, pohodlné svezení, ale neuvěřitelné množství lidí. Nejsme zvyklí na takovou návštěvnost přes týden, i když zrovna jsou jarní prázdniny, ale takové fronty jsme tu nikdy nezažili. Škoda, p...

Štrbské Pleso

Slovensko Slovensko - Vysoké Tatry

autor:cestmir

Návštěva Vysokých Tater byla spíše zaměřena na skialpové túry, ale když jsme to ráno viděli, tak jsme neodolali a koupili si dvouhodinový skipas za 12 eur. A před výšlapem na Furkotský štít jsme se trochu rozlyžovali.

Valdidentro San Colombano

autor:borka

Malé středisko u Bormia a Santa Cateriny - ano, středisko je tak trochu stranou, což je ale velká škoda, protože si myslím, že má na víc! Je to pěkné středisko bez lidí, pěkné terény, ale bohužel lanovky a především pomy...

Santa Caterina

autor:borka

Santa Caterina mne překvapila - malé, ale velmi útulné středisko, málo lidí, ano, i klasika se závodníky a některými zavřenými sjezdovkami, při naší návštěvě ale nic hrozného. Středisko jak pro lyžaře "závodníka", tak se...

Bormio

autor:borka

Příjemné středisko pro středně zdatné lyžaře, řada variant sjezdů - červených, chvilkama do černa. Každý si je schopen si tu najít tu svojí sjezdovky pro příjemné sjíždění kopce. Dokonce i děti to dávají, ale je toho mén...

Dolní Morava

Česko Česko - Králický Sněžník

autor:radez

Parádní počasí a díky všednímu dni málo lidí, tak to byla asi už letos poslední lyžovačka na Dolní Moravě. Až na ne příliš pozitivního pána za kasou U slona, tak to byl dnes supr den. Po asi dvou hodinách se ale začaly v...

Karlov pod Pradědem - Klobouk

autor:Anavi

Na Karlov jezdíme každou zimní sezónu, ale nikdy se nám moc nechtělo zajet až na poslední sjezdovku Karlova "Klobouk", bývalý Olomoučák - úzká závodnička. V dobách kdysi dávno minulých se na sjezdovce velice špatně jezdi...

Nalezené položky: 449 « První | < Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Další > | Poslední »

Lyžařské zájezdy

Hotel Amerikan
Orientační cena za noc vč. plné penze 2 949 Kč/os.
Apartmány Gästehaus Schneeberger
Orientační cena za noc 974 Kč/os.
Les Menuires
Orientační cena za noc vč. dopravy 1 910 Kč/os.