Mapa sjezdovek Saalbach Hinterglemm Leogang - SNOW.CZ - lyžování

3D mapa - Saalbach Hinterglemm Leogang

Oficiální mapa sjezdovek - Saalbach Hinterglemm Leogang

Saalbach Hinterglemm Leogang - mapa sjezdovek

Kliknutím na mapu se zobrazí zvětšená podoba. Pokud chcete vidět maximální velikost, klikněte na tlačítko 1:1.

Interaktivní mapa - Saalbach Hinterglemm Leogang

Podrobný popis - Saalbach Hinterglemm Leogang

Saalbach

Schattberg Ost

• po severním svahu se řítí impozantní černá non-stop sjezdovka Nordabfahrt – trať má mírný nájezd, po němž přichází strmý, ale poměrně úzký hang a plochý dojezd k mezistanici, odkud se po krátkém traverzu opět láme do dlouhého strmého a tentokrát širokého hangu s mírnějším dojezdem k zastřešenému mostu, ústícímu do nástupní stanice kabinky
  • černá trať má traverzovitou červenou variantu v horní části
  • po bezlesém východní svahu Schattbergu roluje široširá červeno-modře značená a poměrně svižná dálnice Limberg s několika variantami, do údolního Vorderglemmu pokračuje jako modře značená trať Jausern (nejprve traverz lesem, později středně strmý hang na travnaté mýtině s dojezdem ke stanici kabinky Schönleitbahn)

Schönleiten (vrchol Wildenkarkogel)

• klasická široká červená lesní dálnice s modře značenou variantou podél horního úseku 12místné kabinky (trať je obsluhovaná i vlastní 6sedačkou)
  • z vrcholu spadají k východu i velmi svižné modré varianty k 4sedačce Poltenlift, která slouží jako tranzit do lokality Leogang

Kohlmaiskopf

• poctivě červené a konstantně skloněné ranveje s jen občasnou terénní nerovností, jimž dominuje závodní trať z mistrovství světa 1991 (WM-Strecke)
  • výjezd ze Saalbachu obstarává poměrně nepohodlná pulzační kabinková lanovka, v horních partiích i 6sedačka
  • ze sousedního vrcholu Pründlkopf spadá podél 6sedačky ještě rychlá, lehce členitá červená Thurneralmabfahrt s několika variantami

Bernkogel

• široká, modře značená, ale spíše středně strmá trať podél moderní kabinkové lanovky (od sezóny 2011/12)

Hinterglemm

Schattberg West

• po západním svahu klesá v širokých, ostře řezaných serpentinách strmější červená trať Westabfahrt
  • přímo nad střediskem je osvětlený červený slalomák (poctivě červený, s jedním krátkým traverzem) s novou kabinkou U-Bahn a možností videa z vlastní jízdy (Ski-Movie)
  • z vrcholu Schattberg West spadá do kotliny pod vrchol Schattberg Ost krátká černá trať ke kabince Schattberg Sprinter – lanovka slouží pro tranzit z vrcholu Ost na vrchol West, tedy ze Saalbachu do Hinterglemmu, v opačném směru je nutné traverzovat k 4sedačce Limberg

Zwölferkogel

• po severovýchodním svahu roluje široká, strmá a proměnlivá černá Weltcup-Strecke s objezdovou modrou variantou
  • od mezistanice dolů „svěťáková“ trať přechází v červený slalomák WM-Abfahrt nebo variantně v méně foremnou červenou Standard (trať má rovinku a zčásti boční odklon „na jednu nohu“), opět nechybí modrá varianta
  • po jižním úbočí spadá několik modře značených, ale spíše červených dálničních variant podél 6sedačky Zehner
  • po velmi strmém severním úbočí do Lengau míří legendární černá Zwölferkogel-Nordabfahrt – zpočátku klesá středně strmě až strmě zalesněným žlabem, poté střídavě po strmých hanzích a krátkých úzkých traverzech, nejstrmější hang je až na dojezdu do údolí s možností lehčího objezdu, trať končí u kabinky Hochalmbahn vedoucí na jižní svah

Hochalm (vrcholy Spieleckkogel a Reichkendlkopf)

• rychlé, většinou modře značené dálnice na jižním svahu s expresními 6sedačkami
  • sedačka Hochalm má i přímou, černou variantu
  • dojezd do údolí podél moderní 8místné kabinky je mírný se svižnějším dojezdem
  • z vrcholu Reichenkendlkopf lze pohodlně odtraverzovat směrem na Reiterkogel (nutný výjezd vlekem Rosswald)

Reiterkogel (vrcholy Hasenauer Köpfl a Reiterkogel)

• široká, přímá modře značená, ale pocitově spíše červená, jižně orientovaná dálnice Familienabfahrt s 8sedačkou Hasenauerköpfl
  • ze sousedního vrcholu Reiterkogel se vine točivá a členitá modrá Eibingabfahrt – má i přímější, ale nezasněžované červené varianty, výjezd krytou 4sedačkou Sunliner
  • nová červená sjezdovka po odvráceném svahu směrem k Fieberbrunnu

Leogang

Grosser Asitz

• velmi široké a lehce proměnlivé červené dálnice s 6sedačkou

Kleiner Asitz

• kratší, ale velmi široké a poměrně strmé červené podél 6sedačky Asitzmuldenbahn
  • z vrcholu traverzuje po protáhlém hřebeni modrá trať k vrcholové stanici kabinky anebo po východním svahu odbočuje červená trať k nové „oranžové“ 8sedačce Asitzgipfelbahn (slouží pro tranzit zpět z Leogangu)

Stocklalm

• podél horního úseku páteřní kabinky z Leogangu spadá vděčná, široká a svižná modrá
  • od mezistanice dolů pokračuje červená, zčásti traverzující trať, nebo přímější a kratší černá Tarlackabfahrt
  • alternativou hlavního sjezdu do údolí je velmi strmá „modrá“ podél 4sedačky Almbahn, která se vlévá do zmíněné černé

Lyžařské zájezdy

Residence Au Bonheur des Pistes
Orientační cena za noc vč. dopravy 1 024 Kč/os.
Hotel Grüner Baum
Orientační cena za noc vč. polopenze 2 467 Kč/os.
Hotel Auronzo
Orientační cena za noc vč. polopenze 2 309 Kč/os.