Jaké rekreační lyžáky? - Diskuze - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ

Jaké rekreační lyžáky?

16.10.2009 09:00:26 #1 

administrator

(O. Weber, oweber@seznam.cz) Zdravím, mám dotaz na rekreační lyžáky. Syna po školním lyžař. výcviku chytlo lyžování, tak jsem minulou sezonu po dlouhé době taky začal. Když čtu různá fóra, tak je výběr úplná věda. Lyžáky jsem měl zatím jen z půjčovny. Líbí se mi – HEAD Edge+ 10 HP HeatFit např. (http://www.sjezdove-lyze.cz/…-bk/or/1040/ ). Prosím jakou velikost si mám koupit, nohu mám 285 mm, šířku 103, váha 76kg. Jsem lyžař amatér, tak asi spíš nějakou pohodlnější, abych v tom moc netrpěl :-). Ale to je jenom můj amatérský názor. Víc, jak ty 4000,– se mi dávat nechce, je to max. strop. Předem za reakce a rady velice děkuji.

16.10.2009 09:55:31 #2 

administrator