FIS hledá důvody vysokého počtu zranění... - strana 2 - Diskuze - Diskuzní fórum o lyžování (strana: 2) - SNOW.CZ

FIS hledá důvody vysokého počtu zranění... (diskuze strana 2)

Nalezené položky: 41 « První | < Předchozí | 1 | 2 | Další > | Poslední »

15.12.2009 20:07:21 #31 

Příspěvků: 2457

Martin47 muž

>> #27, Kokanee, 15. 12. 2009 18:21:20

Kokanee, prosím tě, ujasni si to. Jsi teda trenér nebo instruktor. Abys to měl jednodušší, pomohu ti s rozhodováním. Instruktor učí lidi lyžovat, trenér trénuje závodníky. Moc si do zelí zpravidla nelezou. Pozdravuj od nás Dr. Šťastného a hlavně mu neříkej hawk.

15.12.2009 20:41:08 #32 

Příspěvků: 1283

HOnza muž

>> #30, Martin430, 15. 12. 2009 19:53:23 No po dnešním Kokanee sdělení jsem se přiklonil k tomu, že to z Tvé strany nebyla urážka, ale hodnocení. Přece jenom nikdo přes IQ70 by (po tom všem co tu v diskusi proběhlo) si asi nemohl vymyslet a ještě i napsat takovej, na první pohled, nehoráznej nesmysl. Přes to všechno, a nebo právě proto, bych byl rád, kdyby si Kokanee udělal pár dnů času a do Rokytnice za námi přijel. Na ten Whistler taktně zapomenem – jo?

www.vl-snow.cz

15.12.2009 20:49:59 #33 

Příspěvků: 988

Pavlos muž

>> #32, HOnza, 15. 12. 2009 20:41:08

Tady máš tip na letenku.

Výše uvedený názor je jen soukromým subjektivním dojmem autora. Nemusí, ale někdy i může to být pravda.

15.12.2009 21:46:05 #34 

Příspěvků: 1283

HOnza muž

>> #33, Pavlos, 15. 12. 2009 20:49:59 Kokaneemu rád cestu do Roykytnice zaplatím – bude stačit pár desetikorun na autobus :-).

www.vl-snow.cz

15.12.2009 22:52:59 #35 

Příspěvků: 2117

TomáS muž

Díky všem kluci za pohádku na dobrou noc. T

15.12.2009 23:33:45 #36 

Příspěvků: 145

Tichy muž

Taky jsem si krasne pocetl.

Ski Now Work Later

16.12.2009 07:48:22 #38 

Příspěvků: 1283

HOnza muž

Jo, myslíme si svoje Kokanee:-). Ale ta moje nabídka, že ti zaplatím cestu do Rokytnice platí – budeš tam v podstatě anonymně – ne jako Kokanee od Blackcomb :-)… Ozvi se – mojí e-mail adresu znáš.

www.vl-snow.cz

16.12.2009 10:33:28 #39 

Příspěvků: 3866

ivan

Jednak vidím, že se diskuse dost odchýlila od tématu, jednak stejně uvažuju o nějakém článku, takže si to nechám až do něj.

Z množiny všech důvodů bych připomněl ještě broušení lyží v kombinaci s tzv. agresivním, tedy hutným technickým sněhem, navíc upravovaným injektáží. Například 0,5/86 obecně platí za značně (rovněž) „agresivní“ tuning, a přesto, navzdory všemu, co se kde dočtete, tak třeba Záhrob brousí superobřačky. A představte si takhle naúhlovanou lyži v těch více než 100kmh. Když do toho přijde třeba jen chvilkové zhoršení světla (víme, jak málo stačí, aby oslabily kontrasty), je to silně o hubu.

Jinak ještě k těm bafuňářům. Nechce se mi teď studovat složení Alpské komise, ale jsou tam lidi, kteří o tom, co to je opravdové závodění, vědí 100× víc než my. Po Tonim Sailerovi převzal šéfování Bernhard Russi a toho opravdu z nekompetentnosti vinit nelze. Ale jistě se tam promítne mnoho výsledných vlivů a výstupy dopadající na závody a závodníky budou, jak to často v životě bývá, produktem kompromisů a křížících se zájmů a tlaků.

O tom, že tratě sjezdů by měly být techničtější (což nezmanená udělat z nich voraniště), mi právě Russi vykládal už v dubnu 1996, a nebyla to žádná novinka. Řekne vám to každý sjezdař (pamatuju třeba Heinzera pár let poté) a píše se to všude možně.

(Kdysi se víceméně totožné sjezdovky jezdily průměrem 80 kmh, dneska mnohem vyšším. Stačí kouknout se na stará videa ze slalomů a porovnat s rychlostmi dnes, o obřáku (což býval či měl být taky „slalom“) nemluvě. Atd. atp.)

Neboli recepty jsou, ale nedaří se je prosadit. Proč, to by musel říct znalec zákulisí.

16.12.2009 10:33:39 #40 

Příspěvků: 3866

ivan

Jednak vidím, že se diskuse dost odchýlila od tématu, jednak stejně uvažuju o nějakém článku, takže si to nechám až do něj.

Z množiny všech důvodů bych připomněl ještě broušení lyží v kombinaci s tzv. agresivním, tedy hutným technickým sněhem, navíc upravovaným injektáží. Například 0,5/86 obecně platí za značně (rovněž) „agresivní“ tuning, a přesto, navzdory všemu, co se kde dočtete, tak třeba Záhrob brousí superobřačky. A představte si takhle naúhlovanou lyži v těch více než 100kmh. Když do toho přijde třeba jen chvilkové zhoršení světla (víme, jak málo stačí, aby oslabily kontrasty), je to silně o hubu.

Jinak ještě k těm bafuňářům. Nechce se mi teď studovat složení Alpské komise, ale jsou tam lidi, kteří o tom, co to je opravdové závodění, vědí 100× víc než my. Po Tonim Sailerovi převzal šéfování Bernhard Russi a toho opravdu z nekompetentnosti vinit nelze. Ale jistě se tam promítne mnoho výsledných vlivů a výstupy dopadající na závody a závodníky budou, jak to často v životě bývá, produktem kompromisů a křížících se zájmů a tlaků.

O tom, že tratě sjezdů by měly být techničtější (což nezmanená udělat z nich voraniště), mi právě Russi vykládal už v dubnu 1996, a nebyla to žádná novinka. Řekne vám to každý sjezdař (pamatuju třeba Heinzera pár let poté) a píše se to všude možně.

(Kdysi se víceméně totožné sjezdovky jezdily průměrem 80 kmh, dneska mnohem vyšším. Stačí kouknout se na stará videa ze slalomů a porovnat s rychlostmi dnes, o obřáku (což býval či měl být taky „slalom“) nemluvě. Atd. atp.)

Neboli recepty jsou, ale nedaří se je prosadit. Proč, to by musel říct znalec zákulisí.

21.12.2009 18:35:19 #41 

Příspěvků: 4719

HonzA_ muž

Tak na iDnes vyšel dnes článek Sjezdaři mají krizový plán: branky i tratě budou jiné

Píši o okamžitých opatřeních:

  • změna upnutí praporů na brankách, bude opět na bázi suchého zipu
  • zkrátí se skoky
  • v nepřehledných místech bude zakázán hrbolatý sníh, který například v Kitzbühelu uměle vytvářeli na Hausbergu či Steilhangu
  • reklamní banery podél trati budou pro případ nárazu z jiného, měkčího materiálu

A také o dlouhodobých opatřeních, kde je i požadavek na výrobce vázání aby aplikovali jakýsi patent, který řeší spuštění mechanismu (=vypnutí vázání) v případě pádu.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!
Nalezené položky: 41 « První | < Předchozí | 1 | 2 | Další > | Poslední »

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Hledat v diskuzi

Články

26.04.2017

Zažijte bikový závod s J. Ježkem a další akce ve Velkých Karlovicích

Víte, že Velké Karlovice žijí nejen v zimě? Jestli ...
26.04.2017

SNOW tour 2016/17: Hannibal – největší soudobá show v Alpách

Každý lichý rok v dubnu se na söldenském ledovci Re...
24.04.2017

SNOW tour 2016/17: Sölden – „Jako Bond, James Bond!“

Söldenský ledovec i jeho „neledovcové příslušenství...
24.04.2017

Máte ho rádi? Něco vás naštvalo? Ohvězdičkujte střediska!

Záplava sněhu na horách přišly coby symbolická rozl...
21.04.2017

Česká horská střediska zažila po třech letech normální sezónu

Tři zimy po sobě nebyly pro provozovatele lyžařskýc...
20.04.2017

SNOW tour: Hannibal v Söldenu – show s vrtulníkem nad hlavou

Po pravidelné dvouleté pauze se Hannibal opět vydá ...

Diskuze o lyžování

Jaké boty k Rossignol Hero E-ST Ti?

dnes 12:52:19 od PetrAT

Klínovec: [Středisko]

dnes 11:36:18 od Vvladimir

zvedající se pata

dnes 11:07:32 od PetrAT

Rozteč Tyrolia Raceplate

dnes 10:36:02 od opc

Vyplnění skeletu

dnes 09:11:45 od PetrAT

Strojove vs. rucni voskovani

včera 22:49:00 od HonzA_

broušení hran -> vlastnosti

22.04.2017 21:53:38 od HonzA_

Sports tracker vs. GPS vs. Skiline.cc

22.04.2017 16:47:25 od Luck13