FIS hledá důvody vysokého počtu zranění... - strana 2 - Diskuze - Diskuzní fórum o lyžování (strana: 2) - SNOW.CZ

FIS hledá důvody vysokého počtu zranění... (diskuze strana 2)

Nalezené položky: 41 « První | < Předchozí | 1 | 2 | Další > | Poslední »

15.12.2009 20:07:21 #31 

Příspěvků: 2462

Martin47 muž

>> #27, Kokanee, 15. 12. 2009 18:21:20

Kokanee, prosím tě, ujasni si to. Jsi teda trenér nebo instruktor. Abys to měl jednodušší, pomohu ti s rozhodováním. Instruktor učí lidi lyžovat, trenér trénuje závodníky. Moc si do zelí zpravidla nelezou. Pozdravuj od nás Dr. Šťastného a hlavně mu neříkej hawk.

15.12.2009 20:41:08 #32 

Příspěvků: 1283

HOnza muž

>> #30, Martin430, 15. 12. 2009 19:53:23 No po dnešním Kokanee sdělení jsem se přiklonil k tomu, že to z Tvé strany nebyla urážka, ale hodnocení. Přece jenom nikdo přes IQ70 by (po tom všem co tu v diskusi proběhlo) si asi nemohl vymyslet a ještě i napsat takovej, na první pohled, nehoráznej nesmysl. Přes to všechno, a nebo právě proto, bych byl rád, kdyby si Kokanee udělal pár dnů času a do Rokytnice za námi přijel. Na ten Whistler taktně zapomenem – jo?

www.vl-snow.cz

15.12.2009 20:49:59 #33 

Příspěvků: 988

Pavlos muž

>> #32, HOnza, 15. 12. 2009 20:41:08

Tady máš tip na letenku.

Výše uvedený názor je jen soukromým subjektivním dojmem autora. Nemusí, ale někdy i může to být pravda.

15.12.2009 21:46:05 #34 

Příspěvků: 1283

HOnza muž

>> #33, Pavlos, 15. 12. 2009 20:49:59 Kokaneemu rád cestu do Roykytnice zaplatím – bude stačit pár desetikorun na autobus :-).

www.vl-snow.cz

15.12.2009 22:52:59 #35 

Příspěvků: 2118

TomáS muž

Díky všem kluci za pohádku na dobrou noc. T

15.12.2009 23:33:45 #36 

Příspěvků: 145

Tichy muž

Taky jsem si krasne pocetl.

Ski Now Work Later

16.12.2009 07:48:22 #38 

Příspěvků: 1283

HOnza muž

Jo, myslíme si svoje Kokanee:-). Ale ta moje nabídka, že ti zaplatím cestu do Rokytnice platí – budeš tam v podstatě anonymně – ne jako Kokanee od Blackcomb :-)… Ozvi se – mojí e-mail adresu znáš.

www.vl-snow.cz

16.12.2009 10:33:28 #39 

Příspěvků: 3866

ivan

Jednak vidím, že se diskuse dost odchýlila od tématu, jednak stejně uvažuju o nějakém článku, takže si to nechám až do něj.

Z množiny všech důvodů bych připomněl ještě broušení lyží v kombinaci s tzv. agresivním, tedy hutným technickým sněhem, navíc upravovaným injektáží. Například 0,5/86 obecně platí za značně (rovněž) „agresivní“ tuning, a přesto, navzdory všemu, co se kde dočtete, tak třeba Záhrob brousí superobřačky. A představte si takhle naúhlovanou lyži v těch více než 100kmh. Když do toho přijde třeba jen chvilkové zhoršení světla (víme, jak málo stačí, aby oslabily kontrasty), je to silně o hubu.

Jinak ještě k těm bafuňářům. Nechce se mi teď studovat složení Alpské komise, ale jsou tam lidi, kteří o tom, co to je opravdové závodění, vědí 100× víc než my. Po Tonim Sailerovi převzal šéfování Bernhard Russi a toho opravdu z nekompetentnosti vinit nelze. Ale jistě se tam promítne mnoho výsledných vlivů a výstupy dopadající na závody a závodníky budou, jak to často v životě bývá, produktem kompromisů a křížících se zájmů a tlaků.

O tom, že tratě sjezdů by měly být techničtější (což nezmanená udělat z nich voraniště), mi právě Russi vykládal už v dubnu 1996, a nebyla to žádná novinka. Řekne vám to každý sjezdař (pamatuju třeba Heinzera pár let poté) a píše se to všude možně.

(Kdysi se víceméně totožné sjezdovky jezdily průměrem 80 kmh, dneska mnohem vyšším. Stačí kouknout se na stará videa ze slalomů a porovnat s rychlostmi dnes, o obřáku (což býval či měl být taky „slalom“) nemluvě. Atd. atp.)

Neboli recepty jsou, ale nedaří se je prosadit. Proč, to by musel říct znalec zákulisí.

16.12.2009 10:33:39 #40 

Příspěvků: 3866

ivan

Jednak vidím, že se diskuse dost odchýlila od tématu, jednak stejně uvažuju o nějakém článku, takže si to nechám až do něj.

Z množiny všech důvodů bych připomněl ještě broušení lyží v kombinaci s tzv. agresivním, tedy hutným technickým sněhem, navíc upravovaným injektáží. Například 0,5/86 obecně platí za značně (rovněž) „agresivní“ tuning, a přesto, navzdory všemu, co se kde dočtete, tak třeba Záhrob brousí superobřačky. A představte si takhle naúhlovanou lyži v těch více než 100kmh. Když do toho přijde třeba jen chvilkové zhoršení světla (víme, jak málo stačí, aby oslabily kontrasty), je to silně o hubu.

Jinak ještě k těm bafuňářům. Nechce se mi teď studovat složení Alpské komise, ale jsou tam lidi, kteří o tom, co to je opravdové závodění, vědí 100× víc než my. Po Tonim Sailerovi převzal šéfování Bernhard Russi a toho opravdu z nekompetentnosti vinit nelze. Ale jistě se tam promítne mnoho výsledných vlivů a výstupy dopadající na závody a závodníky budou, jak to často v životě bývá, produktem kompromisů a křížících se zájmů a tlaků.

O tom, že tratě sjezdů by měly být techničtější (což nezmanená udělat z nich voraniště), mi právě Russi vykládal už v dubnu 1996, a nebyla to žádná novinka. Řekne vám to každý sjezdař (pamatuju třeba Heinzera pár let poté) a píše se to všude možně.

(Kdysi se víceméně totožné sjezdovky jezdily průměrem 80 kmh, dneska mnohem vyšším. Stačí kouknout se na stará videa ze slalomů a porovnat s rychlostmi dnes, o obřáku (což býval či měl být taky „slalom“) nemluvě. Atd. atp.)

Neboli recepty jsou, ale nedaří se je prosadit. Proč, to by musel říct znalec zákulisí.

21.12.2009 18:35:19 #41 

Příspěvků: 4713

HonzA_ muž

Tak na iDnes vyšel dnes článek Sjezdaři mají krizový plán: branky i tratě budou jiné

Píši o okamžitých opatřeních:

  • změna upnutí praporů na brankách, bude opět na bázi suchého zipu
  • zkrátí se skoky
  • v nepřehledných místech bude zakázán hrbolatý sníh, který například v Kitzbühelu uměle vytvářeli na Hausbergu či Steilhangu
  • reklamní banery podél trati budou pro případ nárazu z jiného, měkčího materiálu

A také o dlouhodobých opatřeních, kde je i požadavek na výrobce vázání aby aplikovali jakýsi patent, který řeší spuštění mechanismu (=vypnutí vázání) v případě pádu.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!
Nalezené položky: 41 « První | < Předchozí | 1 | 2 | Další > | Poslední »

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Hledat v diskuzi

Články

17.08.2017

Bike SNOW tour: Malinô Brdo – na kole, na vodě i ve vzduchu

Slovenský letní areál Malinô Brdo navštěvujeme každ...
15.08.2017

Bike SNOW tour: Klínovec – na flowtrail i s koloběžkou

Krušnohorský Klínovec začíná patřit mezi česká top ...
15.08.2017

Za dva měsíce dobyli Evropu! Čeští žáci kralují mezinárodnímu poháru FIS v travním lyžování

Ujeli téměř 2500 km, zúčastnili se 5 mezinárodních ...
15.08.2017

Bike SNOW tour: Špičák na Šumavě – rodinná pohoda s bikeparkem

Na šumavském Špičáku se lanovka točí i v létě a tur...
14.08.2017

Hledejte a očesejte Craftovník!

Švédská značka Craft připravila pro všechny sportov...
07.08.2017

Italské Alpy – luxusní dovolená plná wellness

Sníh pod nohama, lyžování, výhled na krásné hory se...

Diskuze o lyžování

[Fotogalerie]: Fall Line

18.08.2017 23:06:56 od Lukáš Vavrda - SNOW

Alpine Ski World Cup 17/18

18.08.2017 21:42:03 od orim

Passo Stelvio

17.08.2017 15:23:58 od mikels

Livigno: [Středisko]

16.08.2017 21:01:19 od mikels

[Fotogalerie]: Never nikomu

16.08.2017 12:54:24 od LauraPiekna

Breuil-Cervinia-Valtournenche: [Středisko]

16.08.2017 12:13:55 od JI-FR

LIDL

14.08.2017 10:04:44 od valerius

PETRA VLHOVÁ

13.08.2017 20:01:41 od oblouk

Poděkování Teamu Snow

12.08.2017 17:48:19 od valerius

Ponožky

11.08.2017 16:15:20 od orim