Pomoc s výběrem, 182cm, 72Kg. - Diskuze - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ

Pomoc s výběrem, 182cm, 72Kg.

18.01.2012 17:03:55 #1 

mate2s

Výběr universálních lyží:

Mám asi 182cm a 72Kg. Docela suchar. Jsem celkem začátečník, ale hodlám pokročit! :D

Chtěl bych lyže, které se budou dát solidně ovládat na sjezdovce, ale strašně mě baví jízda mimo – lesem, v hlubokém sněhu, muldy, menší skoky. Nestačí mi lyže, se kterou prostě sjedu sjezdovku.

Nechci začátečnickou lyži. Chci je třeba na 4 roky.

Cenový limit by měl být 10 000 s vázáním, když to bude do 15ti a bude to stát za to, unesu to…

Díky moc za rady a doporučení.

19.01.2012 01:01:01 #2 

panKnedl

lurk this epicski.com/f/

19.01.2012 09:56:10 #4 

˘Ö˘Krab muž

>> #3, mate2s, 19. 01. 2012 09:08:00
Je. Chceš totiž něco jako kříženec Hummer s Ferrari. A to je velký problém.

To, že jsem nelyžař, se snažím už několik let nepříliš úspěšně maskovat psaním příspěvků. Nepomáhá to.

19.01.2012 09:57:51 #5 

Myval muž

Asi tady neni tolik frirajderu ;-)
Navic chces univerzalku na vsechno, coz se tezko da splnit. Pokud to myslis s jizdou v terenu vazne, tak stejne skoncis u dvou paru lyzi.
Rad bych te vyvedl z toho strachu z delky. Moderni twintipove lyze s rockerem na spicce (popr i na patce) se totiz chovaji jako by byly vyrazne kratsi. Ja si ted koupil LINE Sir Francis Bacon 184cm, merim 175cm, vazim 77kg. Takhle obratnou lyzi (v terenu) jsem jeste nejezdil. Na sjezdovce je uz trochu linejsi, coz je dano hlavne sirkou 108mm, ale pekny stredne dlouhy oblouk se na ni vyjet da.
Spatna by nebyla ani Line Blend, je o neco uzsi a mekci, bude dobra na triky a na sjezdovce obratnejsi. A navic je levnejsi, da se koupit nova tesne pod 10tis (bez vazani).
Nebo mozna „nova“ ceska znacka Ymli, konkretne model Adelle, ale s temi nemam prakticke zkusenosti. Jen ze ceny jsou priznive.