Co nás možná čeká ve Špindlu [článek] - strana 3 - Diskuze - Diskuzní fórum o lyžování (strana: 3) - SNOW.CZ

Co nás možná čeká ve Špindlu [článek] (diskuze strana 3)

Nalezené položky: 68 « První | < Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další > | Poslední »

02.12.2012 01:27:59 #61 

Příspěvků: 3866

ivan

Český domov začne vydávat Váš Špindl, měsíčník pro návštěvníky horského resortu

http://www.mediar.cz/…eho-resortu/

Navenek vypadá jako propagační plátek obce. Jenže pozor – toto píšou prosincové Špindlerovské noviny:

„Nové periodikum

Od poloviny prosince 2012 bude ve Špindlerově Mlýně vycházet nový časopis pod titulem „Náš Špindl“. Vedení Města Špindlerův Mlýn sděluje, že není součástí vydavatele ani redakční rady a za grafickou ani obsahovou náplň neodpovídá.“

http://www.interes.cz/…wPeriod.html

Zajímavé. Tudíž něco dalších informací o Českém domově, abychom věděli, kdo nás v zimě bude informovat/ba­lamutit:

http://www.mediar.cz/…-milionu-kc/

Vydavatel:

Strategic Consulting s.r.o., Praha 10-Vinohrady, Pod Rapidem 10, Ičo 257 92 920

Jan Čížek, dat. nar. 19. března 1976, Praha 10-Vinohrady, Pod Rapidem 10, PSČ 100 00

Obchodní podíl: 100%

22.12.2012 21:12:08 #62 

Příspěvků: 3866

ivan

Nepříliš dobrá zpráva pro návštěvníky Špindlu přichází z automobilové branže. Vrchlabská Škodovka sice přežije, ale místo smělé expanze, o níž se hovořilo ještě nedlouho před tím, čemu říkáme krize, se tam nadále mají jenom vyrábět převodovky.

Myslím, že je tak jasné, že původní představy o vylepšení příjezdu, sahající až k obchvatu Nové Paky (existují přinejmenším 4 varianty a některé snad už předválečné, lze dohledat na webu) jsou pasé. (Částečné) financování Škodou mělo být podmínkou pro rozšíření továrny, iirc.

Takže zase pakárna skrz Paku, tankodrom z Horek do Studence, courání přes Studenec, šraňky v Branné… Chudák řidič, chudák auto. Nemluvě o lidech, kteří asi přijdou o práci.

EDIT EDIT EDIT (31/12/12):

Podle tohoto článku

http://hradec.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…

se zdá, že na moje spekulace uveřejněné zde neberte ohled.

Rekonstrukce silnice Horka – Branná by měla proběhnout do konce 2014, za 230 milionů.

Akorát je to tak, že celkem 485 M a z toho 230 M přímo na ni poskytne jakýsi pan „Stát“ z „prostředků zvláštního účtu“.

Totiž: „Stát regionu peníze přislíbil na základě dohody se Škodovkou před několika lety. Automobilka tehdy slíbila rozšíření výroby ve Vrchlabí v roce 2008. Svoje závazky splnila, v tamním závodě vyrábí moderní automatické převodovky pro celý koncern VW.“

Tohle se psalo v září 2012.

Ale už v říjnu dostalo padáka 200 lidí a přišla zpráva, že auta ve Vrchlabí končí – což mi jako „rozšíření výroby“ moc nepřipadá.

Ale jaká byla posloupnost dějů a jak co proběhlo přesně, nevím. Ani to nesleduju, šlo/jde mi zde jen o ty silnice, které by posloužily i lyžařům.

Takže SNAD budou.Když je holt za ono „rozšíření výroby“ zaplatí i daňový poplatník z druhého konce republiky, převlečený za „stát“…

Za původní zmatečnou spekulaci se omlouvám. Jak to nakonec skutečně dopadne, uvidíme.

23.12.2012 10:43:14 #63 

Příspěvků: 154

headskitest muž

Zdravím, určitě, jedna z velkých zhovadilostí je cesta do Špindlu. Praha – Jíčín cca 100km za hoďku a ten zbytek (45km) cca za další hodinu, když to moc nejede. Za 1 3/4 se to dá zvládnout při menším provozu bez kamiónů. Můj osobní názor je, že až se nový majitelé Špindlu rozkoukají, možná vymyslí/za-financují alespoň opravu silnice Horka – Studenec, ta je skutečně katastrofální. Vymyslel už někdo obchvat Nová Paka – Horka – Studenec a třeba i dál na Jílemnici, Vrchlabí? Michal.

23.12.2012 17:21:29 #64 

Příspěvků: 3866

ivan

>> #63, headskitest, 23. 12. 2012 10:43:14

Koukám, že už jsi tak načichlý špindlerovskými zvěstmi o expanzi Natlandu a převzetí Snowhillu, že předjímáš změnu MAJITELŮ nejenom Skiareálu.

Ne že by na úvahách tímto směrem nic nebylo, ale při zachování statu quo si dost těžko představuju, že pouhý nájemce bude za své peníze záplatovat kus silnice 25 km daleko.

Ti úplně největší bossové tam budou létat, zbytek ve velkých SUV-bestiích těch pár děr přežije. Ale kdoví?

Jestli existuje takto kompletní řešení, nevím. Na ty obchvaty Paky jsem narazil tuším na městském webu, když jsem si tam v době těch automobilkových plánů hledal reálnost obchvatu.

Za Pakou vidím problém v Novopackých kopcích, rovně tam nic vést nejde. A obávám se, že výkupy pozemků by byly složité a nadlouho. A reálná alternativa vlastně neexistuje.

23.12.2012 18:43:53 #65 

Příspěvků: 154

headskitest muž

Zdravím, „tak tam udělají tunel a bude a klidně už od Jíčína“ :-), ta investice, myslím oprava silnice Horka – Studenec nemusí být až tak velká s ohledem na jejich možnosti, a určitě by si to vykompenzovali za další velké +.

23.12.2012 21:48:09 #66 

Příspěvků: 4713

HonzA_ muž

>> #65, headskitest, 23. 12. 2012 18:43:53

A opravdu si myslíš, že lidé (firmy) jejich formátu by to (spolu)financovaly z vlastní kapsy? Já myslím, že rozhodně ne. Situaci v tamním kraji neznám a tak ani netuším, co by znamenalo „popostrčení“ této akce na seznamu krajských priorit výše…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

24.12.2012 09:38:46 #67 

Příspěvků: 154

headskitest muž

Zdravím, proč ne, potřebují dobrou kampaň pro lidi, např., do Špindlu ne za 2 hodiny, ale za 90 minut! Těch pár milionů se jim za pár let vrátí a určitě ve spolupráci s krajem, státem to není nereálné. Jeden z projektů/zatím v plánu v Tatrách, je je podkopat do Polska…, tak proč by to nešlo u nás. Díky a pěkné Vánoce. Michal.

31.12.2012 07:16:16 #68 

Příspěvků: 3866

ivan

Podle tohoto článku

http://hradec.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…

se zdá, že na moje spekulace v #61 (viz EDIT i tam) neberte ohled.

Rekonstrukce silnice Horka – Branná by měla proběhnout do konce 2014, za 230 milionů.

Akorát je to tak, že celkem 485 M a z toho 230 M přímo na ni poskytne jakýsi pan „Stát“ z „prostředků zvláštního účtu“.

Totiž: „Stát regionu peníze přislíbil na základě dohody se Škodovkou před několika lety. Automobilka tehdy slíbila rozšíření výroby ve Vrchlabí v roce 2008. Svoje závazky splnila, v tamním závodě vyrábí moderní automatické převodovky pro celý koncern VW.“

Tohle se psalo v září 2012.

Ale už v říjnu dostalo padáka 200 lidí a přišla zpráva, že auta ve Vrchlabí končí – což mi jako „rozšíření výroby“ moc nepřipadá.

Ale jaká byla posloupnost dějů a jak co proběhlo přesně, nevím. Ani to nesleduju, šlo/jde mi zde jen o ty silnice, které by posloužily i lyžařům.

Takže SNAD budou.Když je holt za ono „rozšíření výroby“ zaplatí i daňový poplatník z druhého konce republiky, převlečený za „stát“…

Za původní zmatečnou spekulaci se omlouvám. Jak to nakonec skutečně dopadne, uvidíme.

Nalezené položky: 68 « První | < Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další > | Poslední »

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Hledat v diskuzi

Články

23.06.2017

10 důvodů, proč navštívit Velké Karlovice

Chystáte se v létě do Beskyd? Určitě se stavte i do...
15.06.2017

Bike SNOW tour 2017: svezte se i v létě!

Tým ze známé zimní lyžařské SNOW tour ani v létě ne...
15.06.2017

Na šumavském Špičáku revitalizují sjezdovky kompostem ze šumavských luk

Ve sportovním areálu Ski&amp;Bike Špičák začali na ...
06.06.2017

Bike SNOW tour: Monínec – letní sezona zahájena

I když by se na Monínci díky zasněžování systémem S...
05.06.2017

Letošní zima na Slovensku bez obětí lavin

Po několika letech a navzdory studené zimě letos ve...
05.06.2017

Luxusní dovolená ve švýcarských Alpách

Švýcarsko, země čokolády, hodinek a přepychu. A tak...

Diskuze o lyžování

Proc se u FIS SL lyzi neuvadi radius?

21.06.2017 11:01:39 od AntonByckov

Deštné: [Středisko]

19.06.2017 20:13:40 od mikels

Veronika Zuzulová

17.06.2017 10:21:25 od oblouk

NĚCO Z HISTORIE

17.06.2017 09:51:20 od oblouk

PETRA VLHOVÁ

12.06.2017 05:47:24 od orim

Kaunertaler Gletscher: [Středisko]

10.06.2017 20:32:03 od oblouk

Prodeje lyžařských firem

03.06.2017 17:46:17 od oblouk

Alpine Ski World Cup 17/18

29.05.2017 21:20:53 od Martin47

Lyže Lusti

29.05.2017 19:42:29 od PatR