Co nás možná čeká ve Špindlu [článek] - strana 3 - Diskuze - Diskuzní fórum o lyžování (strana: 3) - SNOW.CZ

Co nás možná čeká ve Špindlu [článek] (diskuze strana 3)

Nalezené položky: 68 « První | < Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další > | Poslední »

02.12.2012 01:27:59 #61 

Příspěvků: 3866

ivan

Český domov začne vydávat Váš Špindl, měsíčník pro návštěvníky horského resortu

http://www.mediar.cz/…eho-resortu/

Navenek vypadá jako propagační plátek obce. Jenže pozor – toto píšou prosincové Špindlerovské noviny:

„Nové periodikum

Od poloviny prosince 2012 bude ve Špindlerově Mlýně vycházet nový časopis pod titulem „Náš Špindl“. Vedení Města Špindlerův Mlýn sděluje, že není součástí vydavatele ani redakční rady a za grafickou ani obsahovou náplň neodpovídá.“

http://www.interes.cz/…wPeriod.html

Zajímavé. Tudíž něco dalších informací o Českém domově, abychom věděli, kdo nás v zimě bude informovat/ba­lamutit:

http://www.mediar.cz/…-milionu-kc/

Vydavatel:

Strategic Consulting s.r.o., Praha 10-Vinohrady, Pod Rapidem 10, Ičo 257 92 920

Jan Čížek, dat. nar. 19. března 1976, Praha 10-Vinohrady, Pod Rapidem 10, PSČ 100 00

Obchodní podíl: 100%

22.12.2012 21:12:08 #62 

Příspěvků: 3866

ivan

Nepříliš dobrá zpráva pro návštěvníky Špindlu přichází z automobilové branže. Vrchlabská Škodovka sice přežije, ale místo smělé expanze, o níž se hovořilo ještě nedlouho před tím, čemu říkáme krize, se tam nadále mají jenom vyrábět převodovky.

Myslím, že je tak jasné, že původní představy o vylepšení příjezdu, sahající až k obchvatu Nové Paky (existují přinejmenším 4 varianty a některé snad už předválečné, lze dohledat na webu) jsou pasé. (Částečné) financování Škodou mělo být podmínkou pro rozšíření továrny, iirc.

Takže zase pakárna skrz Paku, tankodrom z Horek do Studence, courání přes Studenec, šraňky v Branné… Chudák řidič, chudák auto. Nemluvě o lidech, kteří asi přijdou o práci.

EDIT EDIT EDIT (31/12/12):

Podle tohoto článku

http://hradec.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…

se zdá, že na moje spekulace uveřejněné zde neberte ohled.

Rekonstrukce silnice Horka – Branná by měla proběhnout do konce 2014, za 230 milionů.

Akorát je to tak, že celkem 485 M a z toho 230 M přímo na ni poskytne jakýsi pan „Stát“ z „prostředků zvláštního účtu“.

Totiž: „Stát regionu peníze přislíbil na základě dohody se Škodovkou před několika lety. Automobilka tehdy slíbila rozšíření výroby ve Vrchlabí v roce 2008. Svoje závazky splnila, v tamním závodě vyrábí moderní automatické převodovky pro celý koncern VW.“

Tohle se psalo v září 2012.

Ale už v říjnu dostalo padáka 200 lidí a přišla zpráva, že auta ve Vrchlabí končí – což mi jako „rozšíření výroby“ moc nepřipadá.

Ale jaká byla posloupnost dějů a jak co proběhlo přesně, nevím. Ani to nesleduju, šlo/jde mi zde jen o ty silnice, které by posloužily i lyžařům.

Takže SNAD budou.Když je holt za ono „rozšíření výroby“ zaplatí i daňový poplatník z druhého konce republiky, převlečený za „stát“…

Za původní zmatečnou spekulaci se omlouvám. Jak to nakonec skutečně dopadne, uvidíme.

23.12.2012 10:43:14 #63 

Příspěvků: 153

headskitest muž

Zdravím, určitě, jedna z velkých zhovadilostí je cesta do Špindlu. Praha – Jíčín cca 100km za hoďku a ten zbytek (45km) cca za další hodinu, když to moc nejede. Za 1 3/4 se to dá zvládnout při menším provozu bez kamiónů. Můj osobní názor je, že až se nový majitelé Špindlu rozkoukají, možná vymyslí/za-financují alespoň opravu silnice Horka – Studenec, ta je skutečně katastrofální. Vymyslel už někdo obchvat Nová Paka – Horka – Studenec a třeba i dál na Jílemnici, Vrchlabí? Michal.

23.12.2012 17:21:29 #64 

Příspěvků: 3866

ivan

>> #63, headskitest, 23. 12. 2012 10:43:14

Koukám, že už jsi tak načichlý špindlerovskými zvěstmi o expanzi Natlandu a převzetí Snowhillu, že předjímáš změnu MAJITELŮ nejenom Skiareálu.

Ne že by na úvahách tímto směrem nic nebylo, ale při zachování statu quo si dost těžko představuju, že pouhý nájemce bude za své peníze záplatovat kus silnice 25 km daleko.

Ti úplně největší bossové tam budou létat, zbytek ve velkých SUV-bestiích těch pár děr přežije. Ale kdoví?

Jestli existuje takto kompletní řešení, nevím. Na ty obchvaty Paky jsem narazil tuším na městském webu, když jsem si tam v době těch automobilkových plánů hledal reálnost obchvatu.

Za Pakou vidím problém v Novopackých kopcích, rovně tam nic vést nejde. A obávám se, že výkupy pozemků by byly složité a nadlouho. A reálná alternativa vlastně neexistuje.

23.12.2012 18:43:53 #65 

Příspěvků: 153

headskitest muž

Zdravím, „tak tam udělají tunel a bude a klidně už od Jíčína“ :-), ta investice, myslím oprava silnice Horka – Studenec nemusí být až tak velká s ohledem na jejich možnosti, a určitě by si to vykompenzovali za další velké +.

23.12.2012 21:48:09 #66 

Příspěvků: 4679

HonzA_ muž

>> #65, headskitest, 23. 12. 2012 18:43:53

A opravdu si myslíš, že lidé (firmy) jejich formátu by to (spolu)financovaly z vlastní kapsy? Já myslím, že rozhodně ne. Situaci v tamním kraji neznám a tak ani netuším, co by znamenalo „popostrčení“ této akce na seznamu krajských priorit výše…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

24.12.2012 09:38:46 #67 

Příspěvků: 153

headskitest muž

Zdravím, proč ne, potřebují dobrou kampaň pro lidi, např., do Špindlu ne za 2 hodiny, ale za 90 minut! Těch pár milionů se jim za pár let vrátí a určitě ve spolupráci s krajem, státem to není nereálné. Jeden z projektů/zatím v plánu v Tatrách, je je podkopat do Polska…, tak proč by to nešlo u nás. Díky a pěkné Vánoce. Michal.

31.12.2012 07:16:16 #68 

Příspěvků: 3866

ivan

Podle tohoto článku

http://hradec.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…

se zdá, že na moje spekulace v #61 (viz EDIT i tam) neberte ohled.

Rekonstrukce silnice Horka – Branná by měla proběhnout do konce 2014, za 230 milionů.

Akorát je to tak, že celkem 485 M a z toho 230 M přímo na ni poskytne jakýsi pan „Stát“ z „prostředků zvláštního účtu“.

Totiž: „Stát regionu peníze přislíbil na základě dohody se Škodovkou před několika lety. Automobilka tehdy slíbila rozšíření výroby ve Vrchlabí v roce 2008. Svoje závazky splnila, v tamním závodě vyrábí moderní automatické převodovky pro celý koncern VW.“

Tohle se psalo v září 2012.

Ale už v říjnu dostalo padáka 200 lidí a přišla zpráva, že auta ve Vrchlabí končí – což mi jako „rozšíření výroby“ moc nepřipadá.

Ale jaká byla posloupnost dějů a jak co proběhlo přesně, nevím. Ani to nesleduju, šlo/jde mi zde jen o ty silnice, které by posloužily i lyžařům.

Takže SNAD budou.Když je holt za ono „rozšíření výroby“ zaplatí i daňový poplatník z druhého konce republiky, převlečený za „stát“…

Za původní zmatečnou spekulaci se omlouvám. Jak to nakonec skutečně dopadne, uvidíme.

Nalezené položky: 68 « První | < Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další > | Poslední »

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Hledat v diskuzi

Články

27.03.2017

SWISSmag 16 - jaro/léto 2017

Zima se loučí a jaro nám připomíná, abychom se pust...
26.03.2017

SNOW tour 2016/17: St. Anton am Arlberg – sport v luxusním balení

St. Anton se letos stal největší rakouskou lyžařsko...
26.03.2017

Nedělníček: Bez happyendu

Stalo se, že žena, která za nic nemohla, nebo si to...
24.03.2017

SNOW tour 2016/17: Livigno – prosluněné dálnice s bujarým apres-ski

Livigno je nejen českými lyžaři oblíbené pro široké...
24.03.2017

Vyhlášení výherců soutěže se Surf Arenou

Jen v Surf Areně si můžete v ČR užít indoor surfing...
24.03.2017

Aktuálně: jarní lyžování pro fajnšmekry

Prázdniny skončily, sezóna se chýlí ke konci a mnoh...

Diskuze o lyžování

Stubai: [Středisko]

dnes 00:29:26 od Jarda007

Klínovec: [Středisko]

včera 22:23:06 od HonzA_

Šárka Strachová

včera 21:22:59 od m3

Fischer Vacuum

včera 20:14:02 od johnycek

Molltaler - ubytko

včera 17:29:15 od lapaj

Výběr nových bot

27.03.2017 22:45:28 od HonzA_

Na hrudi obra obláček zlatý

27.03.2017 17:02:34 od HonzA_

Vazani Tyrolia Freeflex 14 vs. 16

27.03.2017 10:11:43 od opc

poprvé na SCT WIDE /tyčky

26.03.2017 19:41:38 od Vvladimir