administrator v tématu Bacha na www.kuplyze.cz - Diskuze - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ

Bacha na www.kuplyze.cz - příspěvky uživatele administrator

15.10.2009 09:52:24

(Posfis, obchod@posfis.cz) Dobrý den, v reakci na Vaše oprávněné stížnosti Vás podporuji toutoi cestou. Pan Šrámek si u nás objednal pokladní HW, který si osobně přijel vyzvednout dne 19.2.2009– chtě…


09.07.2009 10:48:00

(Policie ČR Hodonín, hoohk@mvcr.cz) Dobrý den. Na policii ČR v Hodoníně bylo podáno trestní oznámení na firmu pana Šrámka. Proto Vás, i všechny kdo jsou firmou pana Šrámka poškozeni, žádáme, aby jste …


07.07.2009 16:40:40

(ola, ola.la@sez.cz) Neslyseli jste o paysecu?je to nejaka novinka od hellomobile.


28.05.2009 09:27:46

(jana vallová, janavall@seznam.cz) Tento int.obchod opravdu hrůza achování ještě horší. Na jasnou otázku, proč není zaplacené zboží stále odesláno a kdy bude, jen výmluvy a úrážky a nakonec "nebudu se…


16.05.2009 17:40:55

(Jiří Pánek, jpanekj@volny.cz) Už od ledna se zájmem a zvědavostí sleduji tuto diskuzi. Jednak proto, že také patřím ke „spokojeným“ s důvěrou předem platícím zákazníkům, druhak proto, že obsah , úrov…


17.04.2009 21:41:06

(Jaroslav Liška) Přídávám se k podvedeným, z důvodů nedodání zboží jsem po 14 dnech objednávku stornoval – cca v půli února ale do dnešního dne nemám peníze, ten šrámek nebere telefony ani nijak nekom…


31.03.2009 23:07:52

(Lukas Karch, jukman@mail.t-com.sk) Po 141 dnech zadna odpoved od p. Sramka na mou steznost…


24.03.2009 12:41:38

(Martin, ) V oboru internetových obchodů pracuji a dovolím si tvrdit, že za těch řadu let, co v ČR e-shopy fungují jsou již na celkem slušné úrovni. Provozovatelů, kteří by přistupovali k objednávkám,…


23.03.2009 16:34:39

16.03.2009 00:00:35

(Kaja V., lu123@seznam.cz) nechápu tak neefektivní jednání jednatele firmy OPTIMA… na stejném místě bych už dávno peníze vrátil, @bankovnictví to trvá pár sekund a pro normálně zaběhnutý obchůdek t…


13.03.2009 00:19:51

(Jirka M., email@email.cz) Uplne nahodne jsem se dostal na tuhle diskuzi, precet ji, zkusil dat odkaz kuplyze.cz do vyhledavace a hned mi po najeti stranky blesklo hlavou, ze s timto uzasnym shopem ma…


08.03.2009 22:05:24

(Alena, ) I já čekám marně na vrácení peněz a pan Šrámek se mnou také nekomunikuje. Proklamovaných 30 dní dávno uběhlo. Obrátila jsem se na ČOI, lze na jejich e- podatelně dát podnět ke kontrole. Věc …


05.03.2009 17:01:20

(Pavel Ptacek, pavel.xptacek@seznam.cz) Dekuji vsem zucastnenym za vraceni nadeje, ze se preci jen nekdy v budoucnu dockam svych penez od p. Sramka. Bohuzel jsem se take nachytal na „lakavou“ nabidku …


25.02.2009 15:12:52

(Martina, martinabuckova@centrum.cz) Taktéž mám velmi špatnou zkušenost…objednala jsem si helmu, a čekala přes 14 dní na jakoukoliv odezvu, naštěstí jsem ji nezaplatila předem. Na emaily pan neodpo…


23.02.2009 18:05:38

(H.Hugo, ) Mas pravdu, snad to jeste existuje ale snad jen ve velkych mestech. Nemyslim si ze bezni dorucovatele (UPS, Fedex, DHL..) muzou prijimat penize.


21.02.2009 20:23:58

(Honza, ) Samozřejmě že dobírku v US znají – je to takzvané C.O.D., neboli Cash on Delivery. Ale předpokládám že to bude fungovat jen na území US a případně i Kanady.


21.02.2009 19:01:35

(H.Hugo, ) Souhlasim s tim, ze platba predem – vetsinou cartou – je standart, nemyslim si ze treba v US neco jako duruceni na dobirku existuje. V situaci jako tahle, kdyz zbozi nedorazi, pak mam mozn…


21.02.2009 17:38:04

(Alena, ) Jistě víte, kdo jsem. Bohužel jsem Vám odeslala peníze také předem. Zde je krátká rekapitulace : 2.12. objednávka, 3.12.platba, několik urgencí z mé strany a žádná reakce z Vaší strany, 10.1…


16.02.2009 10:07:48

(Vít Pošvář, vit.posvar@centrum.cz) Dobrý den, přijdou mi hůlky, které jsem si objednal 11.1.2008? Děkuji za odpověď, s přáním hezkého dne Vít Pošvář


15.02.2009 16:43:31

(TomáŠ, ok7171@seznam.cz) Eshopy mají ceny většinou levnější, tady to však moc neplatí. Některé ceny starších modelů Kneissl, Stockli mě překvapily. Na jiné jsem ani nekoukal. Vrchol je ovšem má zamil…


15.02.2009 13:13:17

(Elena, elena.j@seznam.cz) Zdravím pana Šrámka! Nerada bych, abyste vyšel z těchto diskusí jako vítěz či jako člověk, který jedná fér a mluví vždy pravdu, proto uvedu pár faktů. Objednala jsem u Vás z…


14.02.2009 18:31:46

(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Vážený pane RŠ-KL.Vy mě lhářem já Vás zlodějem.Urážka za urážku.Jsme si kvit.A začal jste první!A jmenuji se Pitra!Ne Alena ani MP-CB,nebo jinak.Reagujete na cizí př…


14.02.2009 00:15:00

(RŠ-KL, ) Pane Pitro, vidím, že máte opakovaně problémy nejen s datumy v kalendáři, ale i se zapamatováním jména… Že by to bylo vysvětlení Vašeho chování? RŠ-KL


13.02.2009 23:55:14

(RŠ-KL, ) Dobrý de. Skutečnost, že některé zboží je časově či absolutně hůře dostupné neznamená špatný eshop. Je třeba srovnávat v téže době. Když určité zboží v určité době není ,tak prostě dodat nej…


13.02.2009 23:42:36

(RŠ-KL, ) Osudně se pletete :-) RŠ -KL.


13.02.2009 23:41:30

(RŠ-KL, ) Pane Pitro, ne 2, ale 1 měsíc a to je zákonná doba o čemž jste byl srozuměn. Tedy naprosto dle zákona. Kdybyste nás však nezačal poškozovat měl byste peníze zpět během několika málo dnů, tak…


13.02.2009 23:22:56

(RŠ-KL, ) Pane Pitro, ten hon na neexistující čarodějnice Vám poněkud zatemňuje mysl..:-) Je hezké vidět jak se sám chytáte do pasti svých slov. V jednom příspěvku píšete, jak jste hned objednal jinde…


13.02.2009 23:03:46

(RŠ-KL, ) Naši zákazníci si platbu předem oblíbili a téměř polovina všech nákupů je realizováno platbou předem. Jsme naprosto seriozní firma. Lidé si tuto platbu volí v objednávce dobrovolně sami. Nik…


13.02.2009 22:48:27

(RŠ-KL, ) Šetřte energii i peníze, budete obojí potřebovat… Vaše chování je daň za svobodu slova, nicméně svoboda slova znamená i odpovědnost za ně a nesení důsledků… To za nedlouho pocítíte… RŠ…


13.02.2009 22:40:25

(RŠ-KL, ) Nad Vašim „detektivním“ úsilím se musím pousmát, předkládáte zde něco, co máme na každé své webové stránce (je jich více než deset tisíc) dole ve hlavičce uvedeno a přímo na stránce kontaktů…


13.02.2009 22:32:47

(RŠ-KL, ) Pane Pitro je úsměvné jak se snažíte reagovat na své vlastní příspěvky pod rádoby jiným jménem a dávat si „za pravdu“. Bohužel tím pravdu nezískáte… :-) Fakta jsou fakta… a věřte, že je …


13.02.2009 22:27:03

(RŠ-KL, ) Problémy máme my s Vámi, nikoli naopak. KL přesně dodržovalo Vaše přání a až Vaše chování začalo být neúnosné, rozhodli jsme se od objednávky ustoupit sami od sebe a peníze Vám vrátit rovněž…


13.02.2009 22:22:04

(RŠ-KL, ) Důvod je prostý, naštěstí množství „panů Pitrů“ tvoří nepatrné promile ze všech našich zákazníků a tak Vám takoví lidé utkví v paměti… Samozřejmě čím více objednávek máte, tím se zákonitě …


13.02.2009 22:13:18

(RŠ-KL, ) Pane Pitro, važte slova… Samozřejmě že lžete, peníze Vám byly vráceny přesně v zákonné lhůtě 30 dnů… RŠ-KL.


13.02.2009 22:05:47

(RŠ – KL, ) Náklady budeme vyčíslovat my panu Pitrovi a i Vy važte svá nepravdivá slova a nařčení… Nebo jste pan Pitra po ženským jménem? :-) RŠ-KL


13.02.2009 22:01:35

(RŠ – KL, ) Vážená, sama píšete že jste peníze chtěla do 5 dnů, kdežto zákon určuje lhůtu 30 dnů, což Vám bylo jak píšete i přislíbeno. Tedy naprosto dle zákona. Samozřejmě se tato lhůta počítá od sto…


13.02.2009 21:51:27

(KupLyze, ) Pane Pitro, nelžete neustále, KupLyze je naprosto seriozní eshop. Lžete skoro na každém řádku. Stejně tak peníze Vám byly vráceny přesně v zákonné lhůtě 30 dnů! Naučte se prosím používat …


13.02.2009 09:45:26

(Elena, elena.j@seznam.cz) Zdravím všechny pisatele. K dobru pana Šrámka mohu dnes napsat, že peníze, které si od nás prostřednictvím svého e shopu půjčil, tento týden vrátil. Trvalo to, ale jsou po t…


11.02.2009 22:17:03

(Víťa, vit.posvar@centrum.cz) zdravím všechny, když to tak čtu chtěl bych se zeptat, jestli i já se mám začít poohlížet po jiných hulkách na lyže, poněvadž sem si je objednával před měsícem a kde nic …


11.02.2009 15:00:37

(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Nemám strach.Mám v mailech od něj lepší věci.On je moc velkej posera aby splnil výhružky a potkali jsme se u soudu.


11.02.2009 13:00:35

(Jana, ) Dobrý den, bohužel s tímto e-shopem nemám také moc dobrou zkušenost. Dlouhá doba pro vyřízení, není možné se dovolat (jedno číslo mobilního tlf bylo buď nedostupné, nebo to nikdo nebral) a n…


11.02.2009 12:09:41

(Pavel21, pa.vel.21@seznam.cz) Neposílat peníze předem do žádného obchodu, nejen kuplyze.cz, to je asi jediná možnost jak se vyhnout problémům. Jinak s nazýváním někoho zlodějem bych byl zdrženlivější…


10.02.2009 13:52:52

(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Zdravím všechny.Dnes mi ten zloděj Šafránek poslal zpět peníze.Jděte na něj přes právníky.Těch se pravděpodobně bojí!Přeji těm kdo naletěli hodně trpělivosti.U mě to…


09.02.2009 20:58:06

(karel ondrušák, mrba@seznam.cz) Na rozdíl od jiných mám s tímto e-shopem zcela jinou zkušenost. V minulosti jsem tu nakupoval několikrát a komunikace rozhodně nevázla. Nakupovali zde i kamarádi, kter…


04.02.2009 22:32:10

(Jetson, jetson@email.cz) Je to po tom všem co tu píšete asi hrozná rada, ale právě proto, co tu píšete o eshopu, vyprdněte se na právníky a soudy. Já takhle vysoudil cca 300 000,–, stálo mne to další…


03.02.2009 16:28:11

(Miloš, ) Ano patří mi to.Taky jsem napsal,že to bylo poprvé a teďuž vím naposled!Nenechal jsem se ani tak zlákat na slevu(i když vlastně taky),ale hlavně na medové řeči toho zloděje Šrámka,že si mám …


03.02.2009 14:34:47

(vráťa, ) podobná rizika neznají.Nakupuji žadu let v e-shopech v USA a v Německu, běžně platím kartou předem, a nikdy nebyl problém. Potíž je patrně v tom, že nejsme USA ani Německo.


03.02.2009 14:18:10

(pavel, aa@seznam.cz)

Sakra lidí, je mi vás líto ale můžete si za to. CHÁPETE??? Posílat peníze předem??? Kupuji běžně přes internet a nikde toto nevyžadují. No a pokud slyšíte na slevu s platbou …


31.01.2009 12:21:08

(Jirka, ) Taky jsem objednal na tomto e-shopu lyže, ale po deseti dnech bez jakékoli komunikace ze strany e-shopu jsem se rozhodl objednávku zrušit. Pan Šrámek může mít jakékoli problémy, doba není le…


22.01.2009 12:49:03

(Ivka, sel.sro@tiscali.cz) Zdravím všechny smolaře, kteří objednali na www.kuplyze.cz.Také jsem si u nich objednala helmu a brýle a právě před chvílí mi arogantní pan Šrámek na dotaz kdy zboží dostanu…


21.01.2009 09:11:51

(Elena, elena.j@seznam.cz) Ok. Budu ráda, když se ozvete na můj mail ohledně právní porady. Myslím si, že podvedených lidí panem Šrámkem je více, jen nevědí, že v tom nejsou sami. Pokud by byla nějaká…


20.01.2009 12:57:55

(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Učiníl jsem nějaké kroky co mi poradil právník,než dáme dohromady žalobu.Nechci se o tom ale rozepisovat,pan Šrámek tuhle diskuzi 100% tajně sleduje(zbabě­lec).Poradí…


20.01.2009 12:43:32

(Elena, elena.j@seznam.cz) Zdravím všechny! S internetovým obchodem Kup lyže mám podobné zkušenosti, ale až teď se dočítám, že jsou i jiní, stejně obelhaní lidé. Já jsem zaplatila již koncem listopadu…


14.01.2009 17:31:46

(Allojz, alesnek@centrum.cz) Tato,na první pohled obyčejná,diskuze mě zaujala,pročetl jsem si ji celou a posléze si vše ověřil. Na webu firmy,v informacích je to napsáno myslím dost jasně. Musím tedy …


14.01.2009 14:34:32

(Pavlos, ) Za tímto e-shopem stojí


14.01.2009 14:08:44

(Miloš, ) No právě.Poprvé a hlavně naposled jsem poslal peníze dopředu.Zkušenost nade vše.Nechal jsem se zlákat zajímavou slevou za platbu předem,ale hlavně telefon s panem Šrámkem před uzavřením obje…


13.01.2009 22:36:25

(kumestrol, kumestrolvfre­eskiing.cz) Ja koukam jako blazen :-). Docela zajimave je, ze pan majitel uvadi, jak obrovske mnozstvi objednavek vyrizuje, ale presne si pamatuje, co jste spolu hovorili, bud…


13.01.2009 21:01:18

(Alena, ) Právě proto abych podpořila pravdivost Vaších příspěvků jsem tady, bohužel pro mne, popsala mou zkušenost. Věřím však, že své peníze dostaneme zpět. Možná to bude trvat déle, ale dostaneme. …


13.01.2009 18:34:18

(Miloš, pitramilos@volny.cz) Ono to asi s těmi tísíci spokojenými zákazníky nebude tak horký jak už jsem se jednou zmínil.Pan Šrámek bude asi drobet mimo .To se ale z jeho mailů dá snadno poznat.Člově…


12.01.2009 23:19:56

(Alena, ) Přidávám se take s varováním před e-shopem kuplyze.cz. Mám úplně stejnou zkušenost : platbu předem jsem uhradila 3.12.2008 a dodnes nemám ani peníze ani zboží. V průběhu prosince jsem dvakrá…


07.01.2009 18:13:41

(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Omlouvám se všem které touto diskuzí obtěžuju a hlavně provozovateli tohoto webu,ale pan Šrámek mě tady obvinil ze lži a svou poslední odpovědí ze sebe udělal neviňá…


07.01.2009 10:27:31

(Radovan Šrámek, info@kuplyze.cz) Dobrý den, nechtěl jsem reagovat na tomto místě, ale udělám jednu výjimku. Na dané jméno i tento e-mail (ne ten předchozí) u nás jednu objednávku skutečně evidujeme…


07.01.2009 08:39:06

(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Jmenuji se Miloš Pitra a vy pane Šrámku jistě budete vědět o koho jde!Nemám potřebu se chovat jako anonym.Podepsal jsem se jak jsem uznal za vhodné a e-mail je můj s…


07.01.2009 08:27:25

(Radovan Šrámek, info@kuplyze.cz) Dobrý den,

nevím kdo jste a proč máte potřebu lhát, nadávat nám, obviňovat nás z něčeho co není pravda a poškozovat naše dobré jméno a ještě se neumíte ani podepsa…


06.01.2009 23:26:54

(Anton, ) diky za varovani. kdyby problem trval a byly to fakt takovy svine a vubec nedodrzovaly obchodni zakonik a jeste se ti takhle vysmivaly tak ji taky trochu zaskodime. delam tak trochu webovy s…


06.01.2009 17:11:12

(Miloš, mimilda@seznam.cz) Dejte si pozor na e-shop kuplyze.cz.Od 5.12.mají na účtu moje prachy za helmu a brejle.Do dnes nemám ani zboží,které slibovali do pěti dnů,ani vrácené peníze po stornování o…


Hledat v diskuzi

Články

08.12.2016

SNOW 100 - jubilejní vydání s 8 skipasy zdarma!

Prosincové vydání SNOW – historicky rekordní – je t...
08.12.2016

Paseky nad Jizerou - top lyžování pro děti i ambiciózní lyžaře

Lyžařský areál v Pasekách nad Jizerou může nabídnou...
08.12.2016

Vyhrajte 4 luxusní lyžařské dny v Dolním Rakousku!

V Dolním Rakousku najdete rodinné sjezdovky i trať ...
08.12.2016

SP v alpském lyžování: ach ten materiál. Hudcovi premiéra nevyšla

Jan Hudec, šumperský rodák, který ještě před pár mě...
07.12.2016

Hodinky na lyže

Moderní, sportovní GPS hodinky umí často měřit širo...
06.12.2016

Představujeme značku Völkl

Völkl je tradiční německá značka, vyráběná v soused...

Diskuze o lyžování

Klínovec: [Středisko]

dnes 18:33:31 od johnycek

Co v lyžárně přebývá

dnes 18:20:00 od CzechSkier

Oprava lyžiarok

dnes 18:15:19 od CzechSkier

Lyzovani Prosinec 2016

dnes 17:20:29 od Honza_S

Alpine Ski World Cup 16/17

včera 13:32:36 od Martin47

vosky Skivo

06.12.2016 23:25:27 od Boryš

Úplně nový typ lyží

06.12.2016 23:01:39 od HonzA_

Ester Ledecká

06.12.2016 22:21:35 od m3

Obertauern: [Středisko]

06.12.2016 10:46:17 od ACS