chci se v lyžování zlepšit - Diskuze - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ

chci se v lyžování zlepšit

Nalezené položky: 45 « První | < Předchozí | 1 | 2 | Další > | Poslední »

30.01.2009 15:27:26 #1 

administrator

(Stepanka, shadore@seznam.cz) Ahoj, poradíte mi někdo? Jezdím sice dobře, ale jsem samouk a tak mám pocit, že je pořád co zlepšovat. Existuje nějaký např. víkendový pobyt na českých horách, který by byl zaměřen na vylepšení carvingové techniky??? Díky, Štěpánka

30.01.2009 15:33:36 #2 

administrator

(HOnza, jv5p@e-nisa.cz) hned sousední odkaz VYLEPŠOVACÍ LYŽOVÁNÍ? – vždyť tam máš nabídku přesně toho o co žádáš a navíc ještě s hodnocením už absolvovaného … :-)

31.01.2009 21:30:11 #3 

administrator

(Honza, ) A znovu připojím i odkaz přímo na diskusi o dalším termínu VYLEPŠOVACÍ LYŽOVÁNÍ.

02.02.2009 10:00:28 #4 

administrator

(Stepanka, shadore@seznam.cz) Honzo, díky, já to četla, ale duben je pro mne bohužel na nic :-( Mám tou dobou jiné, bohužel pracovní, plány. Proto jsem sem psala, v naději, že se vyskytne něco třeba teď v únoru, kdy mám čas. Přesto díky!

02.02.2009 10:07:25 #5 

administrator

(Stepanka, shadore@seznam.cz) Honzo, a teda nehledě na termín, teď jsem koukala na to video… Já nejsem žádný potenciální závodník! :-) Prostě normálně lyžuju, vcelku obstojně, ale např. slalom jsem nikdy nezkoušela ani mne to neláká. Jde mi jen o to, jak si co nejlíp užít carvingový oblouk a odstranit nějaké špatné návyky, které jistě mám. Nikdy jsem se neviděla ani na videu, možná bych se divila.. Myslíš, že by vůbec taková akce byla pro mne vhodná? Nejsem žádný přeborník..

02.02.2009 10:21:37 #6 

administrator