Sjezdovky:
Sjezdovka bude mít délku okolo 1,5 km. Počítal jsem to k dolní stanici
lanovky. Sjezdovku bych rozdělil do 4 partií: Vrchní část je ryze červená
s prudším sklonem, následuje modrá nudná rovinatá část a opět přechod
do už né tak prudké časti, která se postupně bude měnit v mírný dojezd
k lanovce. Šířka sjezdovky je dostatečná a líbila se mi její členitost.
I když to vyšlápnutí byla dřina.
Sněhové podmínky:
Sjezdovka bude vybavena sněžnými děly. V současnosti je již položen
zasněžovací systém, zbývá už jen umístit sněhová děla, popř.
osvětlení sjezdovky.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Lanovka by měla být repasovaná čtyřsedačka s bublinami o délce 1 450
metrů.
Zalidněnost:
Podél sjezdovky se pohybovalo několik dělníků s technikou, kdy
docházelo k pokládce kabelů k osvětlení. Horní část už je většinou
zasypána.
Občerstvení a aprés-ski:
Občerstvení tu zatím není. O toto zázemí by se měl postarat soukromý
investor. V současné době to zatím ani na stavbu nevypadá.
Doprava do střediska a parkování:
Dopravu do střediska jsem volil přes polskou stranu, kde jsem se podíval i
do skiareálu Zieleniec. Silnice jsou bez problémů, jen v Zielenci se vrhli na
opravy děravé silnice, tak to byl trošku slalom.
Parkování ve středisku je možno zatím na malém parkovišti, kde se
nachází ještě mnoho součástek ke stavbě lanovky.