Špindlerův Mlýn - Svatý Petr diskuze
Diskuze a komentáře čtenářů ke středisku Špindlerův Mlýn - Svatý Petr
25.01.2018 20:56:10 #2
>> Reakce na aktuální report z 24.01.2018.
Musim Vam da za pravdu a to ve vsem. Taky jsem koupil permice v prosinci, jednu jsem projel jiz minuly tyden a druhou jako Vy 24.ledna. Take jsem byl velmi zklaman, ze nejezdi Medvedin, teplota byla nad nulou a zamrzle lano? Bublina na lanovce je super, aspon na nas nepadal ten cerny bordel ze stanic lanovky a i ze zaveseni sedacky. Jedna cesta z Hromovky a byl jsem cernej jak cert na mikulase. Take jsem se tesil na jidlo U zubra, no smula no, ceny jidla na Plani jsou jak v Alpach a kvalita polevky asi z pytliku dost mizerna. Pocasi se nepodarilo, ale za to areal nemuze. Sjezdovky i pres pocasi ok, vrsek zpocatku zmrzly a pozdeji tezsi mokry snih, ale nijak vyrazne rozryty.
16.12.2018 11:38:08 #3
>> Reakce na aktuální report z 15.12.2018.
Nezlob se (fakt nic ve zlém), ale přesně díky lidem jako jsi ty, šlo lyžování ve Špindlu do kopru.
16.12.2018 13:27:03 #4
>> #3, korsičan, 16. 12. 2018 11:38:08
Nevím, zda za to Sejk68 může. Ale on myslím, diskuzi nečte, poněvadž on píše – minulou sezónu jen na Svatý Petr kolem 15 reportů. Jestli se fakt naštval a nepojede reportovat, je se Špindlem ámen.
16.12.2018 14:13:37 #5
>> #4, Vvladimir, 16. 12. 2018 13:27:03
No jasně že za to může. Stejně jako všichni, co si kupují sezonku. Všichni na Špindl nadávají, přesto si jí opět koupí. Pokud by jí nikdo nekoupil, musel by se podle toho skiareál zařídit. Jenže on už má v listopadu vyprodáno, takže je vůbec nic netlačí. Oni klidně s tou Hromovkou vydrží až do ledna. A v březnu se k ní zase ochotně vrátí a na začátku dubna zavřou. Mě to připadá úplně mimo. To je úplně to samé, jak když budu každých 14 dní nadávat na holiče, že je to vandrák co mě neumí pořádně ostříhat a stejně k němu zase polezu.
16.12.2018 14:18:55 #6
>> #3, korsičan, 16. 12. 2018 11:38:08
>> #5, korsičan, 16. 12. 2018 14:13:37
Já tam v zimě nejezdím, ale vypadá to logicky. Už vím, proč se sezónka jmenuje Chytrá.
16.12.2018 14:29:52 #7
>> #6, Vvladimir, 16. 12. 2018 14:18:55
Já tam chtěl vždycky/někdy zajed „kdo nebyl ve Špindlu jakoby nebyl!“,ale místní mi to tak znechutili že nepojedu .
16.12.2018 18:21:59 #8
>> #7, adam 1, 16. 12. 2018 14:29:52
Jo kamaráde lyžování ve Špindlu , to jsi už zmeškal. Doba kdy se tam dalo LYŽOVAT je pryč a jak to vypadá se hned tak nevrátí. Jestli vůbec.
16.12.2018 18:41:50 #9
Já ve Špindlu lyžovat ještě nikdy nebyl. Pro mě jakožto vesničana z podhůří Orlických hor byl Špindl vždy něčím velkým “světovým” a říkal jsem si, že tam jednou zajedu, ale jak to tak sleduju, tak dnes už to asi fakt nemá cenu. Nebo se pletu a je třeba nějaké časové období kdy by stálo za to vážit cestu ?
16.12.2018 20:38:46 #10
>> #9, M.art.in, 16. 12. 2018 18:41:50
Dobré to bude tak od půlky dubna 14 dní a pak přelom říjen /listopad. To by tam mělo být celkem bez lidí.
16.12.2018 20:51:52 #11
>> #9, M.art.in, 16. 12. 2018 18:41:50
Tak to už jsi fakt propásl. Doby kdy to bylo LYŽAŘSKÉ středisko, jsou nenávratně pryč. Sněhu že by se dal rozdávat a jede to co jede. Viz report šejka. Jaro je mrtvé, protože Machytka neexistuje a hřiště na Pláni zavřou jako první. Škoda, bylo to tolik krásných dubnů, ale je to už pryč. Kdo to nezažil, už nikdy nezažije. Aspoň že zbylo pár vzpomínek ......
17.12.2018 13:10:54 #13
>> Reakce na aktuální report z 15.12.2018.
Autor se nepodival na stranky, ktere sjezdovky budou otevrene? A pak ma cas psat report? Skiareal dlouho neinformoval o tom, ze mel nedostatek vody a nemohl tak zasnezovat. A neinformuje dostatecne o tom, ze se snazi sjezdovky vysnezit tak, aby na ne uz nemuseli celou sezonu sahnout. Az pak sjezdovky otviraji. Nemusi se mi to libit, ale Skiareal je v tomto konzistentni. Na Medvedine zadne fronty nebyly, mozna obcasna na Machytce. Spousta lidi tady nadava na fronty. Ale vetsine beznych lyzaru je to zjevne jedno. Celou sezonu stoji ve ctvrthodinove fronte na vyhrivanou sestisedacku, prestoze se temer vzdycky da najit alternativu s minimalnim cekanim.
28.12.2018 22:11:19 #14
Dneska jsem se ve 4 ráno probudil, pak dlouze dumal jestli má cenu jet. Vypadalo o ničem. Stejně jsem s Másinem vyrazil. Dojeli jsme na Hromovku, pak na Stoh, pak na Medvědín a pak na Labskou a pak zase domu. To sem ještě nezažil. Podmínka vs počet lidí = radši jsme jeli domu, než máčet lyže. ŠPINDL JE MRTVEJ! Ještěde, máš se na co těšit. Co se musí uznat, že nahnat lamy na kopec, to hoši umí fakt moc dobře. Chytrá sezónka za bůra + 490,– akce na normálně plonkovej leden, no a na plonkový jaro, to radši vypnou.
07.01.2019 17:27:15 #15
Dnes jsem se jel podívat za kamarádem z dětství. Má ve Špindlu půjčovnu a jeho otec penzion.
Oba nadávají jako špačci. Stěžují si na majitele skiareálů, kam to za tři roky přivedli. Ceny jak v Rakousku, ale servis příšerný.
Jinak dnes nejezdil Medvědín. Prý prokluzuje lano, ale spíš se rozhodli koncentrovat lidi do Svaťáku a na Hromovku. U Hromovky na parkovišti bylo v 10 celkem asi 150 aut. Kvalitu sjezdovek nemůžu posoudit. Neměl jsem s sebou lyže.
07.01.2019 19:02:34 #16
>> #15, Pavlos, 07. 01. 2019 17:27:15
Prý prokluzuje lano, ale spíš se rozhodli koncentrovat lidi do Svaťáku a na Hromovku
Jestli je tam picasi jak u nas, tak bych se ani nedivil. Na Klínovci, Plešivci to řeší obden. Za to asi nemohou.
07.01.2019 20:59:00 #17
>> #16, johnycek, 07. 01. 2019 19:02:34
Nomen omen. Pičasí sedí jak ta pověstná pidel na hrnec…
07.01.2019 21:39:21 #18
>> #16, johnycek, 07. 01. 2019 19:02:34
Pokud je problém teplota –3,5°C, tak to potom jo…
07.01.2019 22:55:58 #19
>> #18, Pavlos, 07. 01. 2019 21:39:21
Ve Švindlu je problém všechno, co nesedí v baru a nekonzumuje…
10.01.2019 12:11:35 #20
>> Reakce na aktuální report z 09.01.2019.
Ty Sejku, ty jsi fakt sadomaso týpek. Do konce sezóny to máš tak na 8–15 reportů ze Sv. Petra na * nebo **
10.01.2019 18:44:47 #21
Zaplať pánbuh, že toho Šejka, že ho tu máme. Dnes jsem se tam chystal naštěstí už ráno visel report a následně mrknul na FB stránky skiareálu a tam cituji:
Z důvodu silného větru bohužel dočasně mimo provou: LD Pláně – A Svatý Petr – dvojsedačka – E
Z důvodu přerušení přívodu elektrické energie bude dočasně mimo provoz i LD Labská.
No ani ten skipas za 490,– bych za to nedal. Tak snad brzy vše bude fungovat a já se tam pojedu sklouznout poprvé a naposledy v této sezoně
14.01.2019 21:04:05 #22
>> Reakce na aktuální report z 14.01.2019.
Ty seš slušnej rejpal:-)..,sice mistní podmínky neznám,ale chtěl bych se tam na pár dní v březnu podívat a sám posoudit. Jen mě trochu překvapuje,že píšeš obden reporty za 1–2 hvězdy a pořád jezdíš…ale na druhou stranu: Pěkně se to čte:-)
14.01.2019 21:40:39 #23
>> #22, svena, 14. 01. 2019 21:04:05
Tak po dnešku, budu asi větší :D
15.01.2019 07:51:20 #24
>> #22, svena, 14. 01. 2019 21:04:05
Když má „chytrou“ sezonku za pět (jako milion dalších), tak musí jezdit.
A svůj záměr přehodnoť, protože na pár dní to fakt není. Na pár hodin ano a i tato krátká zkušenost ti bude bohatě stačit.
Ale uvidíš sám.
15.01.2019 08:00:07 #25
>> #24, korsičan, 15. 01. 2019 07:51:20
Opravdu bych to chtěl zažít na vlastní kůži, jak to tam dělají… a udělat si obrázek, je to taková výzva:-)ale z Brna na otočku je to z ruky.Už se těším na další reporty.
15.01.2019 09:09:15 #26
15.01.2019 10:05:59 #27
>> #25, svena, 15. 01. 2019 08:00:07
Já myslím, že stačí si vyhledat provozovatele areálu což je TMR a do
jejich střediska zavítat. Možná můžeš zkusit i ski Jasná na Chopku. Tam
sleduji tak velmi negativní ohlas. nedávno zveřejněný report tuším od
Sparťana na Ještěd který je nově v jejich vlastnictví zklidil také jednu
hvězdičku. Ono třeba na Chopku si řeknou 50 euro za denní skipas na cca
50 km sjezdovek. V Dolomitech jednodenní skipas 55 euro, tak kde je chyba?
Já požaduji za peníze tomu odpovídající služby.
>> #26,
kubaNGC, 15. 01. 2019 09:09:15 No nemyslím si, že
by to někoho mělo odradit. Spíše by se měl majitel nad tímto zamyslet a
místo financí myslet na lyžaře.
15.01.2019 10:15:01 #28
>> #27, mikels, 15. 01. 2019 10:05:59
Dokud mu marketingová strategie navyšuje zisky, což při stávající ekonomické situaci navyšuje a ještě nějaký čas bude, tak myslí a bude myslet výhradně na peníze. Proto si resort koupil a celé TMR buduje, za účelem zisku. Ne proto, že by si někdo chtěl zalyžovat. Vůbec nejde o to, aby se tam dalo jakkoliv lyžovat. Jde o to, aby to vynášelo.
Je svobodnou volbou každého soudruha/žky, jestli Igorovi ve Špindlu smrdí, anebo ne.
15.01.2019 10:15:21 #29
>> #27, mikels, 15. 01. 2019 10:05:59
Jezdívám jen Vysoké Tatry a to Štrbské pleso…a tam je to za mě v pohodě.Sice málo sjezdovek,ale o to míň lidí a větší klid(léto i zima) Chopok ani Lomnici bych asi nejel,na Chopok sem četl a i slyšel od známých samý negativa. Já lyžují teprve 7 let( je mě 41)tak jsem neměl to štěstí poznat Špindl i ostatní střediska dřív,než je vzala TMR. A na Ještěd nemám ani pomyšlení:-D
15.01.2019 10:28:33 #30
Špindl je typická ukázka toho, když skiresort koupí developerská skupina bez návaznosti na lyžařský oddíl a snaží se z něho vycucat co největší zisk.
Už „před Igorem“ měl pověst nejdražšího střediska v ČR, ale tenkrát tomu odpovídala i kvalita služeb. Např. v roce 1998, kdy byla hodně špatná zima, jezdila jediná sjezdovka v Krkonoších – černá ve Svaťáku (protože měla umělé zasněžování).
Bohužel, Igor se snaží udělat ze Špindlu „český Aspen“, ale zatím to platí hlavně v cenách služeb, ubytování a skipasů. Z hlediska marketingu ho podporují české a slovenské „celebrity“ a i film.
Kvalita je ale někde jinde…
15.01.2019 10:39:51 #31
>> #30, Pavlos, 15. 01. 2019 10:28:33
Marketingové kouzlo spočívá v tom, vytvořit poptávku, tedy oslovit masy a přesvědčit masy. A jim se to povedlo. Využívají při tom obratně perzistující renomé Špindlu, jakožto drahého a kvalitního střediska. Pochopili jako první a největší z velkých, že lidé nechtějí lyžovat, lidé stačí být davově lyžováni. Tak jim to prostě za úplatu poskytují. Dokud jsou plná parkoviště a hospody, dokud stojí fronty na lanovky, tak vlastně o nic nejde. Až kdyby se náhodou začaly tenčit, tak začnou řešit, co dál, jak zisky udržet. Přinejhorším se vždycky dá celý krám zavčasu výhodně prodat. Když budou fikaní, tak ještě s přispěním státní nebo evropské kasičky.
15.01.2019 10:40:59 #32
>> #28, ˘Ö˘Krab, 15. 01. 2019 10:15:01
„Je svobodnou volbou každého soudruha/žky, jestli Igorovi ve Špindlu smrdí, anebo ne.“
Přesně. A proto tam nesmrdím. A jestli tam někdy zavanu, bude to zřejmě jedině na Stoh.
15.01.2019 10:44:37 #33
Na druhou stranu by se to mohlo celkem brzy „vyřešit“. Konjunktura netrvá věčně a už se objevují články o propadu počtu „lyžařodnů“ např. v US (Vail, …), kde lidé na extrémně drahé lyžování (denní skipass cca 200 USD) v situaci, kdy začíná panovat nejistota na akciových trzích, omezují zbytné výdaje. A na kopce jim jezdí v podstatě jen sezónkáři, kteří už na podzim vyplázli hodně přes 1000 USD za sezónku.
15.01.2019 10:45:01 #34
>> #31, ˘Ö˘Krab, 15. 01. 2019 10:39:51
Dokud jsou plná parkoviště a hospody
Presne tak, keď do Špindlu alebo Jasnej príde dostatočná masa, ktorá tam nechá prachy, tak tá karavána pôjde stále vpred…a na jednom SK fóre Igorkovi aj vo veľkom tlieskajú ako sa snaží…
Když budou fikaní, tak ještě s přispěním státní nebo evropské kasičky.
J&T sú v tom celkom dobrí, kontakty ich oteckov z Moskovského MGIMO sú fajn. Možno Špindl po nejakej tej dotácii potom premenujú na „Špindlerovo hnízdo“ alebo „Čapí mlýn“
15.01.2019 10:53:03 #35
>> #33, HonzA_, 15. 01. 2019 10:44:37
Takže je jasné, že při propadu zisků půjdou nejdříve nahoru ceny, aby
byly světové. Předpokládám, že to bude kompenzováno nějakými
prohlášeními o vylepšení infrastruktury a zvýšení komfortu, jaká bude
realito, toť otázka.
Teď je prostě ze Špindlu dojná kráva se vším všudy. A ještě nějaký
čas bude.
15.01.2019 11:00:42 #36
>> #35, ˘Ö˘Krab, 15. 01. 2019 10:53:03
Takže je jasné, že při propadu zisků půjdou nejdříve nahoru ceny, aby byly světové
U Vás ešte nie sú svetové ceny? V Jasnej už hej, cez sviatky 200€ Skipas pre 2 dospelí + 2 deti, práškové rádoby bryndzové halušky aj cez 10€…
A to si ešte musíš pod chvíľou zo 200m hore kopcom vyšľapať alebo si zničiť lyže na alibisticky uzavretej nepripravenej trati. Proste za všetko môžu ekoteroristi, vlhkosť vzduchu a kade-kto iný…
15.01.2019 11:30:05 #37
15.01.2019 11:38:48 #38
>> #36, IIIvan, 15. 01. 2019 11:00:42
Špindl 2 dospělí a 2 děti na JEDEN DEN – cena na pokladně 2× 1000 + 2× 700 = 3 400 Kč (cca. 132 EUR)
Cena s gopassem (takže registrace na jméno) – cena 2 dny předem nebo na pokladně kartou 2 × 890 + 2 × 620 = 3 020 Kč (cca. 118 EUR)
__________________________________________________
Hochkar 2 × 38,5 + 2 × 22,5 = 122 EUR
Hinterstoder 2 × 44,5 + 2 × 23 = 135 EUR…
Nassfeld 2 × 48 + 2 × 24 = 144 EUR…
15.01.2019 11:38:55 #39
>> Reakce na aktuální report z 14.01.2019.
Obdivuji, tuto dle mého názoru, bezbřehou osobní statečnost.
Stát ve frontě na přeplněnou sjezdovku 20 minut, nebo dokonce 45, je mimo rozsah mého chápání.
Čekací doba 10 minut je u mě hranice. To raději půjdu pěšky směr domov, než vystávat ve frontě.
15.01.2019 11:50:53 #40
>> #38, Pavlos, 15. 01. 2019 11:38:48
Máte to tam lacnejšie, ale nemáte bryndzové halušky
15.01.2019 11:54:56 #41
>> #40, IIIvan, 15. 01. 2019 11:50:53
Jestli za JEDEN DEN pro 2+2 chtějí 200 éček, tak je něco shnilého ve státě slovenském…
15.01.2019 12:01:19 #42
>> #39, korsičan, 15. 01. 2019 11:38:55
Ale zase za těch 45 minut, jsem se naučil veškeré reklamy nazpaměť a vyslechl si pár nadávek na areál. Rozhdodně bych nechtěl být v kůži postaršího pána, kdy asi jeho paní razantně řekla. "Zkus jěště někdy vyslovit slovo Špindlerův Mlýn, pak to završila slovy, to jsme se nechali napálit :D
15.01.2019 12:03:00 #43
>> #41, Pavlos, 15. 01. 2019 11:54:56
Zaviedli tam po US vzore „flexi ceny“ a ceny nie sú vopred dané, ale nastavuje ich priebežne „počítač“ podľa dopytu – fiktívne, prvých 1000 lístkov je za 35€, potom ďalších 1000ks za 40€. A cez sviatky sa to tam vyšplhalo aj na 60 alebo viac €…
Teraz cez týždeň keď je aj na figu počasie to môže byť tak 37€…
Alebo ako má Igor argument, tak dá sa kúpiť aj za 9€ lístok – ale v novembri na presný dátum na marec a nevieš čo bude otvorené atď. Pustia tak do obehu cca 10 tisíc lístkov za sezónu(tj 100ks na deň?) a ešte si z toho robia reklamu „veď dá sa lyžovať aj za 9e“.
15.01.2019 12:03:38 #44
>> #41, Pavlos, 15. 01. 2019 11:54:56
Spíše je to o nenažranosti. Když děti měli jarní prázdniny tak Chopok jsem dal jen jednou. Pak už jsme objížděli malá lyžařská střediska jako je např. Pavčova Lehota a tam byl skipas tehdá na konci sezony tuším za 10 euro. A jak jsme si tam zalyžovali.
15.01.2019 12:10:47 #45
>> #42, mikels, 15. 01. 2019 12:01:19
Ono sa to tak niekedy pritrafi,ze nespravny klient dorazi na nespravne miesto v nespravnom case…
caute Harry
15.01.2019 12:12:18 #46
>> #44, mikels, 15. 01. 2019 12:03:38
Mikelsi,Pavcina Lehota,lyzovacka za par supov.V klude.
Ale, zas nestretnes tam celevrity.
caute Harry
15.01.2019 12:16:28 #47
>> #46, Harry, 15. 01. 2019 12:12:18
:D Popravdě nemám zájem o celebrity, ale pořádně si užít sjezdovky
za rozumný peníz :D
kde jsou ty doby, kdy jsem jezdil na Chopku za 750 Sk. Při současné cenové
politice radši do Alp. A ještě jsem si vzpomněl na jednu věc. Přijet
k těmto provozovatelům lyžovat s dětmi je nerálné. To dítě nevydrží
celý den lyžovat a to, že zruší dopolední, odpolední či hodinové
skipasy je na 2 věci. Už i v Rakousku nabízejí dítě v doprovodu
rodiče za 2 eura.
15.01.2019 20:36:39 #48
>> Reakce na aktuální report z 14.01.2019.
Je překvapivé, že hned od rána nejela kvůli větru ani kotva na Stohu, to už si z nás dělají vyloženě srandu…
Nechci se jich zastávat, ale chci se tě šejku zeptat.Byl jsi někdy na Stohu až nahoře ?
Mimochodem jsem neskutečně rád, že už do Špindlu nemusím .
16.01.2019 09:46:41 #49
16.01.2019 10:04:43 #50
>> #49, VojtěchV, 16. 01. 2019 09:46:41
Sejk je pravnuk Aloise Jiráska, F.L Věk je útlá brožurka ve srovnání s pamětmi sejka, až to vyjde knižně, pravděpodobně až posmrtně, jakmile se k smrti unudí navštěvováním polomrtvého Aspenu.
16.01.2019 18:13:17 #51
>> #48, m3, 15. 01. 2019 20:36:39
To víš v Jičíně v závětří lesa Řáholce tolik nefouká.:-) Nebo kde to Šejk hnízdí.
16.01.2019 21:20:42 #52
>> #51, johnycek, 16. 01. 2019 18:13:17
Právě proto ta otázka.Fouká tam i když je dole úplné bezvětří.V tom fičáku co byl nyní musely „viset“ kotvy vodorovně.
22.01.2019 10:04:57 #53
22.01.2019 11:13:59 #54
>> #53, PetrAT, 22. 01. 2019 10:04:57
Bez komentáře:
„Mimochodem Nassfeld má podobnou návštěvnost jako Jasná, asi 700 000 lidí ročně, ale má dvakrát víc sjezdovek. To znamená, že oni jsou poloprázdní. (úsměv)“
Ponaučení: držte Igora od Alp co nejdál!
22.01.2019 11:43:43 #55
>> #53, PetrAT, 22. 01. 2019 10:04:57
Dik za link.
Zaujimavy clanok,pomerne sa rozvypraval nas Mengusovcan.Tam taketo typy biznismenov vyrastaju.
A teraz uz staci len sa modlit,aby ECB tlacila nadalej do ekonomiky fiat money,nedvihla urokove sadzby…
Teda nie Igor,ale akcionari…
Je sikovny,pochopil pomerne rychlo s tou kotvou okolo pasu ako system funguje.
caute Harry
22.01.2019 11:51:37 #56
>> #55, Harry, 22. 01. 2019 11:43:43
Gustáv, Vasil, Igor, Andrej … začínám se upřímně děsit, jakého šikovného chalana nám pošlete nabudúce.
22.01.2019 12:09:54 #57
>> #56, ˘Ö˘Krab, 22. 01. 2019 11:51:37
Pride premia.
Uz si vybavujem pas a vyjazdnu dolozku.
Zacnite brousit vnejsi hrany.
caute Harry
22.01.2019 12:31:43 #58
>> #57, Harry, 22. 01. 2019 12:09:54
Nechci Ti do toho moc kecat, Harry, ale Ukrajina je přesně na opačnou stranu.
06.02.2019 22:27:51 #59
>> Reakce na aktuální report z 06.02.2019.
„na šestce je hrozen s čekací dobou 30 minut,na šestce je hrozen s čekací dobou 30 minut“
tohle me fakt hlava nebere, ze za to nekdo muze jeste platit…chapu,ze spindl je premiovy stredisko, ale za polovicku penez by clovek ve stejnou dobu o 15km vedle v herlikovicich najezdil 2× tolik, navzdory pomale lanovce.
06.02.2019 22:58:14 #60
>> #59, teomax, 06. 02. 2019 22:27:51
Co se těm lidem asi honí hlavou jak stojí 30min. jak tučňaci? Celkově začíná být to „lyžování“ trochu schíza :) při pohledu na ty naše kopečky. Nejlím jsou na tom „nelyžaři“ už mi to pomalu taky dochází?
skol/stoj
06.02.2019 23:37:57 #61
>> #60, adam 1, 06. 02. 2019 22:58:14
Že ušetřili na levné sezónce?
14.02.2019 19:09:14 #62
14.02.2019 20:35:00 #63
>> #62, adam 1, 14. 02. 2019 19:09:14
Jsem lama.
Jsem tam už skoro volal, že teda tu sezonku beru. Ale 4000 je podle mého názoru moc. Nechci být hamoun, tak mě budou stačit 3000.
A pak mě došlo, že ty 4000 má člověk za tu sezonku zaplatit.
19.02.2019 09:03:54 #64
>> Reakce na aktuální report z 18.02.2019.
Super celý den jen malý hank černé sjezdovky, krásně tvrdý až ledový bez muld!!!
19.02.2019 10:37:10 #65
19.02.2019 11:43:46 #66
>> #65, TomáS, 19. 02. 2019 10:37:10
Na čechy s.re pes. Hlavně že jezdí němci, rusáci, belgičani a Nur Limonade…
07.03.2019 10:47:43 #67
>> Reakce na aktuální report z 06.03.2019.
Pokud to chápu správně, nabídka „doplaťte Chytrou sezónku v září“ je vlastně nenápadně zabalenou půjčkou 4000 korun za roční úrok 30%. Počítám správně, Igore?
07.03.2019 11:17:20 #68
>> #67, crystalclear, 07. 03. 2019 10:47:43
Hlavně ale asi zbývá možnost sezónku v září nedoplatit a využít jen tu jarní sezónu…
07.03.2019 11:26:13 #69
>> #68, Radek Holub – SNOW, 07. 03. 2019 11:17:20
Radku,to si chce nastudovat ako je presne nastavena zmluva s roznymi dodatkami.
Na tej chytrej sezonke ju uvedenu nevidim.Lebo vlastne odstupis v zari ked nedoplatis a tym ukonom mozno odstupis od predbeznej zmluvy o zmluve.:-D
Minimalne v Igorovom pripade by som bol obozretny,vieme z akych kruhov vysiel.
A je to chytry kluk.Ne ze ne.
>> #67, crystalclear, 07. 03. 2019 10:47:43
No,mozes si to nazvat aj sankciou za to,ze chytrym nielen sezonkam neveris,ze nekupis plnu palbu uz teraz,kedze svet je v prekotnom pohybe a nie je iste co sa udeje do dalsej sezony.
A moznosti zacina byt vela. Mozno ani nenapadne.:}
caute Harry
07.03.2019 11:56:26 #70
07.03.2019 12:12:59 #71
>> #65, TomáS, 19. 02. 2019 10:37:10
Mě to Tomáši připadá jako neustálý omílání nespokojenosti. Ve Špindlu normálně nelyžuju, takže nemám standardní všednodenní ani víkendovou zkušenost. Byl jsem tam letos jen na závodech – dohromady 6 dnů – naposledy dnes na Stohu.
Pokud jsem se chtel sklouznout (při závodech není moc času), tak jsem se svezl pěkně (po ránu na modré nebo řerné) – ale ani kolem poledne nebylo čekání víc než 3–5min. Stravovadlem jsem jen prošel (vlastní zásoby), takže jsem ani nevykrvácel. Sjezdovky upravený podstatně hůř než jsem z Tanvald.Špičáku zvyklej (napojování + lehkou radlicí a křídlem zašvindlovaný) – takže krátký vlnky (trochu peklo na šrouby v botě)… Ze dřívějška pamatuju i podstatně horší stavy…
Nicméně jsem rád, že mám po všech stránkách ideální Špičák.
Apropó – kam jezdíš lyžovat?
14.12.2019 20:53:32 #72
>> Reakce na aktuální report z 14.12.2019.
Ani první, ale bohužel ani ne poslední takový report pro tuto sezonu.
Sorry jako… Andrej našel parťáka…
14.12.2019 21:22:46 #73
>> #72, karosch, 14. 12. 2019 20:53:32
Ty brďo ,zajímavý ústav :) ,proč tam ti pacoší tedy pořád jezdějj? Ps:co furt mají s těmi lany?
14.12.2019 22:09:16 #74
>> #73, adam 1, 14. 12. 2019 21:22:46
Pořád je lepsi se vymluvit, na bezpecnost, na namrzla lana, něž napr., na nepripravenost sjezdovek,i kdyz bylo avizované neco jineho, ze bude otevrene.. respektive usetri prachy, za nespusteni, protože lidi naláká, ti přijedou a zustanou a zaplati stejne penize za jednu lanovku,misto tří.. obchod je obchod..
14.12.2019 22:21:45 #75
>> #74, kejmll, 14. 12. 2019 22:09:16
Tady bych jim fakt věřil. To se prostě občas při těhle vlhko mrznoucích podmínkách stává(na Plešivci každoročně). Nemyslím si, že by to byl jejich záměr. Nedejbože, že by to pustili a stala se nějaká nemilá příhoda. To by bylo řečí … .
14.12.2019 23:42:12 #76
>> #73, adam 1, 14. 12. 2019 21:22:46
To už musí být nějaká nemoc.
Došel jsem jen na dvě možnosti.
1 – Stockholmský syndrom.
2 – Automutilace (česky sebepoškozování). Někdo se pálí cigaretou, někdo se řeže nožem a tady ti jezdí lyžovat do Špindlu.
15.12.2019 13:06:39 #77
>> #74, kejmll, 14. 12. 2019 22:09:16
Hmm?O namrzlém lanu jsem slyšel právě jen ze Špindlu ?Vítr je jasný . Tak co ty,už jsi zahájil?Já byl v pátek na Kopřiffně a bylo to ok .
15.12.2019 15:09:22 #78
>> #77, adam 1, 15. 12. 2019 13:06:39
já tam byl taky.. Podložka ještě nebyla úplně 100pro, ale dobry.. Dnes jsem totálně promokl na Karlově, tam byl ráno beton, ale do hodinky to změklo.. Kolem desáté začlo sněžit a plynule to přešlo v regulérní déšť.. Půl jedenáctá jsem balil úplně mokrej.. Počasí na nás lyžaře opět sere..
15.12.2019 15:18:57 #79
>> #78, kejmll, 15. 12. 2019 15:09:22
“The ski “jsem tam teda nikde neviděl Snad se to zlepší?Minulou sobotu ráno Karlof a taky mrholení ,na vousech rampouchy 1h a dom.
06.01.2020 21:06:07 #80
>> Reakce na aktuální report z 06.01.2020. Ráda čtu tvoje reporty, sejku, a mám hrůzu z toho, jak to bude ve Špindlu vypadat, až se tam vydám já.
06.01.2020 22:46:24 #81
>> #80, JenaJena, 06. 01. 2020 21:06:07
Proč by ses tam měla vydávat? Ani (nejen) Sejkovy reporty neodradí?
07.01.2020 09:14:48 #82
>> Reakce na aktuální report z 06.01.2020.
Informace o dosněžování Hromovky a červené FIS a následné úpravě byly na Facebooku. Proč tam a ne na www stránkách nevím, ale pro mladší generaci je FB asi hlavní zdroj informací. Podle mě celkem logicky využili jediné dva dny vhodné k dosněžení. Od zítřka už bude zase několik dní teplo a šance na mráz je až o víkendu v noci. To nic nemění na tom, že kdybych měl jinou možnost, nikdo už by mě ve Špindlu neviděl.
07.01.2020 10:03:18 #83
>> Reakce na aktuální report z 06.01.2020.
>> #81, MichalW, 06. 01. 2020 22:46:24
Sejkovy svérázné reporty odrazují, ale mám taky gopass
07.01.2020 20:29:54 #84
>> Reakce na aktuální report z 06.01.2020.
…mám takovou jednoduchou otázku, proč ten člověk do toho Špindlu a opakovaně vlastně jezdí? Děkuji za vysvětlení…M.V.
07.01.2020 20:55:18 #85
>> #84, headskitest, 07. 01. 2020 20:29:54
Buď je to masochista a nebo notorický lyrický psavec…
07.01.2020 21:43:07 #86
07.01.2020 23:11:44 #87
>> #86, m3, 07. 01. 2020 21:43:07
To spíš. Ale on si je zaslouží!
10.01.2020 06:28:29 #88
>> Reakce na aktuální report z 06.01.2020.
Jako zpravodaj dobrý, ale nechápu, co tam ještě pořád děláš ve svém volném čase, když jsou tvé reporty v 90% tristní a v 10% ještě tristnější.
15.01.2020 22:59:19 #89
15.01.2020 23:33:29 #90
>> #89, johnycek, 15. 01. 2020 22:59:19
V pondělí dal dokonce 4. Není ňákej marodnej?
16.01.2020 10:07:05 #91
16.01.2020 13:01:39 #92
>> #91, svena, 16. 01. 2020 10:07:05
Tak my si tady ze sejka děláme legraci, ale já ho docela chápu. Rád často lyžuje, má Špindl v dosahu a tak je ta sezónka pro něj neodolatelná. Párkrát za sezónu si i tam pěkně zalyžuje. Jezdí i jinam a zjišťuje, že Špindl je prostě Špindl.
16.01.2020 16:11:00 #93
>> #88, Vvladimir, 10. 01. 2020 06:28:29
Já sem byl předloni 2× na Klínovci a 1× na Dolní Moravě a každý tohle lyžování bych řekl, že bylo horší než to zoufalý ve Špindlu za 2 hvězdy, takže ono ve finále není moc kam jezdit.
18.01.2020 14:12:09 #94
18.01.2020 15:34:16 #95
Někdo se tu nedávno ptal, jestli má cenu si kupovat v lednu zlevněnej skipas do Špindlu. Tak takhle vypadá ten ratajovskej ráj. Leden býval taková odměna pro sezonkáře, že přečkal Vánoce a brzy přijdou jarňáky. Jo, kdysi se tam krásně lyžovalo.....fotka dnes dopoledne.
18.01.2020 15:52:29 #96
>> #95, TomáS, 18. 01. 2020 15:34:16
Ty jsi Tomáši hroznej masochista že si necháváš posílat fotky z toho posranýho Špindlu… – nech ho bejt. Přijeď na Špičák ten Tárajovi nikdy patřit nebude. Dnes ale byl plnej asi tak stejně jako Špindl na vobrázku – to víš, klasika, druhej lednovej víkend a nikde jinde sníh…
Kdo chce lyžovat vymění si směny a jezdí ve všední den.
21.01.2020 10:08:02 #97
>> Reakce na aktuální report z 20.01.2020.
Šejku, že ty jsi příbuzný Boženy Němcové ???
Už z dřívějška je jasné, že je tě třeba brát s velkou rezervou, ale tady jsi fakt přestřelil. Takového pohádkáře jsem dlouho neslyšel.
Co to plácáš za nesmysly s tím Novým Městem ????
Buď jsi tam vůbec nebyl, nebo jinak nevím. V neděli tam bylo tak 10000 návštěvníků, kaskádová parkoviště pod sjezdovkou byla úplně narvaná, že nebylo kde zaparkovat. Kromě tribuny v zatáčce byl stadion úplně plný, stejně jako obě tribuny u tunelu. Kolem trati bylo taky pěkně našlapáno, takže nebylo moc kde se postavit.
Ploty kolem části tratí jsou nutnost, protože se najde spousta inteligentních lam, která by si klidně zkracovala cestu přes trať. Tím myslím třeba ty blbce, co se z parkoviště hrnou rovnou přes pole a chtějí se dostat nejkratší cestou na stadion. Nebýt tam plot, tak ten závod můžou rovnou odpískat. Ten plot tam prostě být musí. Dost dobře nechápu, co tě na tom tak překvapuje. Je to běžná věc. Ono úplně stačí, když mají pořadatelé s PČR donutit lidi jít od parkoviště po chodníku a ne po silnici. Pro neznalé podotýkám, že chodník je hned vedle silnice a přesto se najdou stovky tukanů, co blokují silnici !!!
Díky těmto nemyslícím lamám je tak nutná početná základna pořadatelů, ale rozhodně ne v poměru 1:1. Pořadatelsky není co Měšťákům vytknout. Organizaci a zabezpečení mají na špičkové úrovni.
Z tvé strany se jedná o čistokrevnou lež, jinak se to nazvat nedá.
Co se týče vstupu „ZADARMO“, tak to je tam jaksi standardem. Nepamatuji, že by se na Zlatou lyži někdy platilo vstupné. Na biatlon se ale vstupné platilo vždy. Fakt tě nikdo nenutí, aby jsi tam jezdil utrácet peníze. Na to máš úplně jinou lokalitu, kam s chutí jezdíš větrat peněženku .....
Na bulvár dobrý, ale tady to takovým nesmyslným blábolem plevelit nemusíš.
21.01.2020 10:23:34 #98
>> #93, TomáS, 16. 01. 2020 16:11:00
Letošní Dolní Morava je jedna velká tragédie. Pokud někoho uspokojuje jezdit na vleku na Slamníku, tak asi to pro něj bude TOP, ale červená B je ledovatá a boulovatá, Kamila se zasněžuje a U Slona byl vršek minulý týden otevřený na 30%. A samozřejmě za plné jízdné…
21.01.2020 10:48:00 #99
>> #98, Pavlos, 21. 01. 2020 10:23:34
Takže asi ještě počkat?Jinak jsme byli včera se synátorem “drilovat” na Kopřiffně na večerku a parádní pista to jako klobouk dolů a hlavně málo lidí je to placka ,ale na 2h stačí a na hoře jsi tou 6 sedačkou cobydup – takovou ani Špindlas nemá
Ps:tam jsme právě pozorovali ty “bombiče “ na 150–160 Cm lyžích .
21.01.2020 11:01:07 #100
>> #99, adam 1, 21. 01. 2020 10:48:00
Na webkách je vidět, jak na DM mohutně zasněžují. Takže bych ještě počkal. Jezdili jsme i na Bukovce, ale tam už vzhledem k počtu kurzů škol a školek dlouho nepojedu. V provozu je taky jen „červená“, půlka modré a myslím Třebovská na straně do Čenkovic. Navíc se jim ve středu 16.1. „povedlo“ nastříkat nový sníh na prostřední placatou pasáž a tak to tam pěkně tahá za nohy.
21.01.2020 11:24:34 #101
21.01.2020 11:51:36 #102
21.01.2020 12:03:59 #103
>> #102, adam 1, 21. 01. 2020 11:51:36
já myslel, že to bude z klobouk dolů jasné. Myslím Klobouk za Karlovem
21.01.2020 12:29:11 #104
>> #103, s.j1, 21. 01. 2020 12:03:59
Jo tak ,tak tam jsem byl jednou a totál led tehdy mě to nebralo a jak letos začali Ratajovat ?brousit jeden kopec za 630 /650 ne já NE
21.01.2020 12:45:27 #105
>> #104, adam 1, 21. 01. 2020 12:29:11
drahé to je, ale za soukromé lyžování to není moc a v porovnání s Bílou kdy mě každé lyžování stálo velký servis na lyžích to je vlastně skvělá cena těch 514 Kč za jednu návštěvu.
23.01.2020 22:27:35 #106
>> Reakce na aktuální report z 23.01.2020.
Sejku, myslím, že ve svých reportech záměrně lžete. Stačí se podívat na dnešní kamery, v 10:08 lyžaři na Innogy dojíždějí až k turniketům, dokonce i v 10:23. Takže o brzkých frontách, které tak barvitě popisujete, nemůže být ani řeč. To, že jste si včera nezjistil, že jsou na červené závody, je vaše blbost. Nikdo vás přece ale nenutí, do tak hnusného střediska jezdit. Že jste vypočítavý čecháček, který do Špindlu nejezdí kvůli tomu, aby si tam zalyžoval, ale jen co nejvíc „ušetřil“ ve stylu nechci slevu zadarmo, čiší z každého vašeho reportu. My byli dnes na Medvědíně, tam dopoledne opravdu fronty byly, přesto jsme si krásný den na lyžích skvěle užili.
24.01.2020 07:07:20 #107
>> #106, Aliena9, 23. 01. 2020 22:27:35
Tak Sejk si v reportu stěžuje primárně na zalidněnost sjezdovek, to už stačí na to, aby si člověk nezalyžoval. Vy si užijete krásný den na horách ve frontě na Medvedíně na přeplněných sjezdovkách a pro někoho je stejný den na dvě jízdy, pak už to nemá smysl. Užít si pěkný den a podat sportovní výkon jsou dvě zcela odlišné věci. Sejka teda neznám :) hovořím jen z vlastní zkušenosti, čerpám tak z 300 návštev za posledních 10 let.
24.01.2020 08:17:41 #108
24.01.2020 10:53:53 #109
>> #107, TomáS, 24. 01. 2020 07:07:20
Sejk si ve svých reportech stěžuje na všechno. Nemůže ale čekat, když jede do Špindlu, že tam tam bude lyžovat sám. Na Medvědíně rozhodně přeplněné sjezdovky nebyly. Byly v provozu všechny, takže se lidé rozprostřeli. Fronty byly úměrné počasí a my jsme v nich nijak dlouho nestáli, stačilo dobře rozvrhnout den a jezdit třeba v nejhorším čase na kotvě. Do tří hodin jsme nalyžovali přes 40 km. Myslím, že i docela sportovně.
24.01.2020 11:04:53 #110
Zajímavé jsou různé pohledy na lyžování ve stejný den na stejném místě. Jeden je spokojený, druhý ne. Ráda čtu i svérázné sejkovy reporty, dokážu si ho představit na sjezdovce, když on se potřebuje řítit dolů a já se mu tam pletu do cesty. Takové lyžaře, jako jsem já, on nemá rád. Přitom já mám také ráda prázdnou sjezdovku, rychlý průjezd turniketem, nezdržovat se občerstvováním, prostě hlavně jezdit a po co nejlepším terénu … ideál asi pro všechny lyžaře, sejky nesejky
24.01.2020 11:16:44 #111
Hele lidi, nebude lepší se na ten „český Aspen“ vykašlat? Když to takhle půjde dál, tak sem za chvíli Rataj pošle trolly, kteří budou psát reporty se 4 nebo 5 hvězdičkami
24.01.2020 15:35:51 #112
>> #110, JenaJena, 24. 01. 2020 11:04:53
Přesně tak ,100 lidí/100chutí a pocitů Škoda fakt je , že se Šejk neúčastní diskuze ?Je totiž zajímavý “živočich” neznám takého špindlschizomaniaka jak je on a tu “blbou “sezonku jak sám nazývá nemá isto prvně? Osobně když přijedu k turniketu a jedu nebo jsou přede mnou 2–3 lidé tak se dá ,ale podle fotek a webkamer by mě tam teda nikdo nedostal Ps:”nikdy neříkej nikdy”
25.01.2020 18:34:23 #113
08.02.2020 12:09:48 #114
*>> Reakce na aktuální report z 05.02.2020.
Čau Sejku,jsou i horší (Vail),ber to s rezervou,..jen jsem objevil solidní fotku
08.02.2020 18:33:50 #115
>> #114, svena, 08. 02. 2020 12:09:48
To je jinej kmen.(Prašani) tady
11.02.2020 20:22:05 #116
>> Reakce na aktuální report z 11.02.2020.
Už někdo někdy zpracoval studii proč lidi stojí v těch frontách?
11.02.2020 20:46:58 #117
To je opravdu zvláštní živočich, ten Šejk. Hraničí to s určitým
druhem masochismu. Furt jezdí do Švindlu a pořád nadává. Jestli on není
zvyklý stát frontu na banány a hajzlpapír jako za komančů…Jezdí
v týdnu, a často, tak zřejmě peňouze nejsou problém. A zřejmě jezdí
z Prahy.. Páč Pražáků je va Špindlu jako s..aček! . Tak se na Švindl
milý Šejku vyprdni a jezdi do ALP! A nebo jseš stejná lama jako ti ve
frontě před Tebou?…Bohužel turizmus jako takový je problém posledních X
let všude. Holt lidí je na světě jako s..aček. Maj prachy, auta
atd…Třeba nás z těch choutek courat po světě vyléčí onen
koronavirus… A budeme konečně všichni sedět doma na pr..li !
SKOL*>> Reakce na aktuální report
z 11.02.2020.*
11.02.2020 21:19:24 #118
>> #116, adam 1, 11. 02. 2020 20:22:05
Už někdo někdy zpracoval studii proč lidi stojí v těch frontách?
To je skvělý, že jsi se dobrovolně přihlásil. Už se těším, že bude v létě co studovat.
12.02.2020 09:59:12 #119
>> Reakce na aktuální report z 11.02.2020.
Úplně se tam bojím jet na lyže8-O.Když čtu Sejkův report co tam je helmutů8-O ,tak si alespoň odpočinu od lyžování ve frontách na lanovky. To zas bude víkend…
12.02.2020 11:28:45 #120
12.02.2020 13:39:29 #121
>> #120, VITA-67, 12. 02. 2020 11:28:45
No možná jen tak na pár jízd a ještě jen na Hromovce.
12.02.2020 13:43:02 #122
>> #117, romík, 11. 02. 2020 20:46:58
Ahoj z Prahy nejezdí. Má to sem celkem blízko, tak rozhoduje zřejmě ta velmi dobrá dopravní dostupnost a již jsem měl tu čest s ním dát pár jízd, odhalil jsem ho podle toho, jak se mu stále něco nelíbí a dává to celkem najevo i na svahu i ve frontách na lanovky.
12.02.2020 15:27:27 #123
>> #122, Sparťan, 12. 02. 2020 13:43:02
Škoda že se neúčastní žádných diskuzí,jen háže reporty ze 2.stredisek
12.02.2020 16:12:22 #124
>> #122, Sparťan, 12. 02. 2020 13:43:02
Podle popisu cesty je z Jičína nebo jiné Nové Paky
12.02.2020 19:11:22 #125
>> #122, Sparťan, 12. 02. 2020 13:43:02
to jako fakt? Pote co si zanadava na svahu, jeste nadava na snow.cz v reportu, dobra vydrz Ja na jeho miste bych uz davno jezdil do Herlikovic nebo do Rokytnice…
12.02.2020 21:38:28 #126
>> #125, teomax, 12. 02. 2020 19:11:22
Nějaké 2–3 roky zpět tady tapetoval reporty z Herlíkovic. Pak asi začal kupovat chytré sezónky. A jestli si myslíte, že zapíchnutím v Herlíkovicích to Tarajovi vytmavíte, tak majitel Snowhillu je též ve spolku s Tarajem…
14.02.2020 07:54:13 #127
14.02.2020 17:24:05 #128
>> #127, Pavlos, 14. 02. 2020 07:54:13
Těch měli tak 20–50 ks, ne?
14.02.2020 17:24:53 #129
14.02.2020 17:54:51 #130
>> #127, Pavlos, 14. 02. 2020 07:54:13
Dělají z lidí neskutečné offce zřejmě počítají s tím že i naštvaný skier nebo pacoš stejně skončí u bufetu/apre/audi /baru a .žere se aspoň tak bych to řešil já “ten Špindllll není tak špatnyyy “8-) Sakra já to musím zažít taky na vlastní kůži já tam fakt zajedu a vyfotím se s Šejkem a f sobotu přijedu na 10h ať to stojí za to .
Kdo by taky jel?
14.02.2020 18:09:54 #131
>> #128, HonzA_, 14. 02. 2020 17:24:05
Jj, na FB psali 50 ks a prý se prodaly asi za 5 minut.
14.02.2020 18:14:19 #132
>> #130, adam 1, 14. 02. 2020 17:54:51
I když mám i do Špindlu platný skipas, nějak se tam nechystám. Pokud pojedu tuto sezónu do Krkonoš, tak asi do Pece.
Jinak to dělají fakt výborně. Něco podobného se daří Klínovci a ani nemusí dělat kampaň se skipasem za korunu.
27.04.2020 08:27:10 #133
Včera večer jsem na toto náhodou narazil. No ......
27.04.2020 10:50:10 #134
>> #133, korsičan, 27. 04. 2020 08:27:10
Film dost tragédie…,v tom překonal i ten předchozí…, jediný co bylo dobrý tak cca 5 min záběrů na hory a sjezdovky. Dějově odpad!
27.04.2020 14:46:06 #135
>> #134, svena, 27. 04. 2020 10:50:10
Asi tak.
Vůbec jsem nepochopil tu skupinku meditujících achátnic, proč, nebo co tam vlastně v tom filmu dělala.
27.04.2020 17:13:37 #136
>> #135, korsičan, 27. 04. 2020 14:46:06
To se myslím pochopit ani nedá… meditující vag.ny
27.04.2020 19:29:46 #137
>> #134, svena, 27. 04. 2020 10:50:10
>> #135, korsičan, 27. 04. 2020 14:46:06
Za me dobry. Nekde mezi Kamenakem a Snowbordakama. Druzno rict, ze na filmy koukam cim dal tim min a jako divak se casto neshodnu ani s divackou slechtou, ani divackym plebs (i kdyz s tim mam rozpory mensi).
Achatnice je IMO solidne podany, v zapadni kulture ne zrovna vzacny, stereotyp.
EDIT: Na film jsem koukal skokovite, v ramci celeho dne, pri jidle a protahovani. Nyni, pri sklence cerveneho vecer a rozpomenuti na jine filmy z poslednich let, bych sve puvodni hodnoceni „dobry“ preci jen o neco snizil.
Jako skryte (ci spise „skryte“) promo na Spindl je to celkem slusne. Obsazena je spousta znamych vyslouzilejsich tvari, nehraje si to na nic duchaplneho a ve srovnani s jinyma „pakarnama“ podobneho razeni se to o moc horsi nejevi. Takovy bezny clovek, bez averze na Spindl, si muze rict „no to je ale trapna reklama“. Jenze limbicky system si to prebere jinak.
29.04.2020 10:56:29 #138
>> #134, svena, 27. 04. 2020 10:50:10
Včera jsem zkouknul. Mně teda děj přišel lepší než v jedničce. Svůj účel film splnil dle mě velmi dobře. Jako oddychovka pro milovníky lyžování nebo Špindlu myslím celkem vydařená. A Anna Mercedes Čtvrtníčková v roli puberťačky byla podle mě roztomilá.
Snad nikdo od toho nečeká nějaké filmové umění. Nebýt korony, tak byly návštěvnost a tržby jistě lepší.
29.04.2020 11:53:06 #139
>> #138, Nojby, 29. 04. 2020 10:56:29
Za mě lepší jednička,ale záleží na vkusu.Ovšem na rovinu si musíme říct ani jeden díru do světa neudělá… Nejlepší z filmu jsou záběry na hory,a možná nějaký ty kocouři:-) Jako oddechovka se to nějak dá pojmout. PS: jsem zvědavej na Ženská na vrcholu (Chopok )
12.12.2021 21:42:34 #140
16.12.2021 22:22:32 #141
Nemáte náhodou někdo stejný problém? Minulý týden jsem nahrála do Gopassu covid certifikáty, teď se náhodou kouknu do systému a zmizely u všech členů rodiny?! Zkoušela jsem nahrát znova a nefunguje to, hlásí to pořád chybu. Zkoušela jsem i víckrát, v jiném formátu a nic.
09.01.2022 07:02:59 #142
>> Reakce na aktuální report z 07. – 08.01.2022.
To máš za to že sis koupil skipas, Špindl není lyžařské středisko, ještě jsi to nepochopil. Zbav se svého prokletí, kterym je ta zasraná sezonka a budeš šťastný člověk!!! Skol sejk68
11.01.2022 09:59:13 #143
>> #142, sejk68, 09. 01. 2022 07:02:59
Tak tenhle článek mě po ránu opravdu pobavil :D Plzeň za 80,– kč :D https://www.idnes.cz/…021_lyze_hig
11.01.2022 10:17:21 #144
11.01.2022 10:44:45 #145
>> #144, Martin47, 11. 01. 2022 10:17:21
Ráj pro Rataje. Diskuze pod článkem je taky dobra
11.01.2022 11:39:58 #146
>> #145, mikels, 11. 01. 2022 10:44:45
V žádném případě nechci Rataje bránit, já Gopass nemám a pořizovat si jej nehodlám. Ale v diskuzi stále objevující se lež „v Alpách je to levnější než v Česku“. V první řadě Špindl není jediné středisko v Česku. V diskuzi je příklad na Passo Tonale a šestidenní skipas za 197 Euro (cca 5120,–Kč) z eshopu. Je to mimosezónní lednová cena, ve Špindlu by obdobný skipas v ešopu stál 4190,– Kč. Pokud se posunem do prázdninového únorového termínu, tak Passo Tonale za 246 Euro (cca 6400,– Kč), Špindl krásných 4170 při nákupu teď To už je slušný rozdíl. Nechci hodnotit kvalitu lyžování, to ostatně i my tady máme nastaveno každý jinak. Někdo to má potřebu celý den drtit, další si dá ráno 5 jízd a jde do baru A tak se ptám, je v Alpách nějaké i menší středisko s nějakými 30 km sjezdovkami dosažitelnými lanovkou, kde je šestidenní skipas v prázdninovém termínu do cca 160 Euro? Napadají mne pouze zájezdy do menších středisek ve Francii.
11.01.2022 12:59:16 #147
>> #146, MichalW, 11. 01. 2022 11:39:58
Takže mrknu na ceny skipasu. Žádné středisko nenabízí 3 rozdílné
ceny 6 denní skipas ve Špindlu při koupi na pokladně 7510,– no tak to
mám Dolomity Superski za tuhle cenu třeba od cestovky. Budu lyžovat na
1200 km sjezdovek a ne na 30 km. Další co mě štve tak kouknu na Tonále a
není problém zakoupit hodinové skipasy. Proč asi u nás tato možnost byla
zrušena? Tak byznys je byznys, že. Jo a ještě k těm 30 km to je možná
lyžařův sen, aby vše bylo otevřeno.
V jednom reportu jsem psal, že dokonce obsluha odmítla obsloužit rodinu
s dětmi ač hranolky měli v nabídce, tak je prostě samotný neprodají.
Ono když vyjde počasi a lyžuješ za 500,– kč tak to asi tak nějak na to
středisko sedí. Asi lyžovat tam za 1400,– tak to na druhou stranu tak
kvalita služeb neodpovídá… nevím nevím
11.01.2022 13:10:16 #148
>> #146, MichalW, 11. 01. 2022 11:39:58
Ještě k té Francii. mám rekord ubytování 7 dní a 6 denní skipas za 2990,– kč. Teď jsem schválně mrknul a mají tam opět zajímavou nabídku
11.01.2022 13:11:51 #149
>> #147, mikels, 11. 01. 2022 12:59:16
Spindl je evidentně stale moc levný, když tam neni k hnutí.
11.01.2022 13:19:32 #150
>> #149, johnycek, 11. 01. 2022 13:11:51
No, kdyby jezdilo vše, tak tam zase skoro nikoho nepotkáš
11.01.2022 13:47:24 #151
>> Reakce na aktuální report z 07. – 08.01.2022.
>> #142, sejk68, 09. 01. 2022 07:02:59
No jo no,líp už bylo.
11.01.2022 14:26:09 #152
>> #150, mikels, 11. 01. 2022 13:19:32
No mě tam určitě nepotkáš.
11.01.2022 14:31:16 #153
>> #152, johnycek, 11. 01. 2022 14:26:09
Protože nejsi tadlecta celebrita. Ale co mají dělat ti chudáci, kterým návštěvu českého Aspenu předepisuje jejich společenské postavení?
11.01.2022 15:05:51 #154
11.01.2022 15:39:45 #155
>> #148, mikels, 11. 01. 2022 13:10:16
Ta Francie bývá cenově bomba, ale pro nás z Moravy je to už k…a daleko. Navíc ty francouzské služby mnohdy též značně pokulhávají, ale (nejen) pro honiče kilometrů je to zpravidla bomba.
Zkusil jsem se podívat na rakouský Lachtal, takové malé středisko a šestidenní skipas v ešopu za 239,50 Eur. Stuhleck 213 Eur. Je to hodně vzdálené Špindlovských 160.
Musíš to brát tak, že spousta lidí ty peníze prostě má a jsou ochotní je za lyžování ve Špindlu uvalit. Navíc reklama jede na plný kule. Někdy těsně před kovidovou hysterií jsem potkal dávnou kamarádku, odstěhovala se do Prahy a viděl jsem ji snad po 20-ti letech. Za mlada jsme spolu lyžovali, tak se ptala, zda ještě jezdím. Říkám jasný, mimo jiné každý rok dovolená v Krkonoších. A ona na to, že tam byli předloni a že se jim to zdálo docela drahý… Ptám se, a kde jste byli? No ve Špindlu! Aha, tak tam bych za současné situace nejel… Lidi jedou za pozlátkem. Stačí jim postavit nějakou lepší lanovku a budou na ni klidně stát půl hodiny frontu Třeba Adam by asi potvrdil Kopřivnou. Jestliže budeš mít vedle sebe dvě střediska, jedno se supermoderní lanovkou a druhé s 600 metrů dlouhou kotvou, tak na lanovce bude narváno a na kotvě nebude nikdo. A to skipas na kotvu může stát klidně třetinu toho lanovkového. To je třeba kuriózní na Dolní Moravě. Lanovka Sněžník je rychlá odpojitelná, U Slona obyčejná „pomalá“. Na Sněžníku se mačkáš v chumlu lidí 10 minut, U Slona prázdné turnikety. A teď to nejlepší – lidi z toho Sněžníku jedou po cestě ke Slonovi, pak zpět po cestě na původní lanovku kterou vyjeli nahoru a po sjezdovce jedou vlastně poslední úsek 500 metrů na Kamile. Na tuto část sjezdovky by je přitom vytáhla kotva…
11.01.2022 15:56:17 #156
>> #155, MichalW, 11. 01. 2022 15:39:45
Jestliže budeš mít vedle sebe dvě střediska, jedno se supermoderní lanovkou a druhé s 600 metrů dlouhou kotvou, tak na lanovce bude narváno a na kotvě nebude nikdo
Mňa zaujala anketa v jednom menšom stredisku na SK. Je tam 4-sedačka a POMA a na dennom ide obvykle iba tá sedačka a donedávna na večerku šla len POMA. Vzhľadom na slabú návštevnosť večerka(oproti iným strediskám) sa zamysleli, či to nie je v tej POME(ľudia sú pohodlní) a dali anketu či chcú ľudia na večerku POMU alebo sedačku. Tak som vyplnil aj ja(dal som POMU) a výsledok bol – 85% hlasovalo za sedačku.
11.01.2022 16:34:00 #157
>> #156, IIIvan, 11. 01. 2022 15:56:17
Tak poma má jednu velkou výhodu, když se to rozbije, tak můžeš vystoupit. Ale když bych si mohl vybrat, tak jedině sedačku+lidí jako když jezdí poma.
11.01.2022 17:43:36 #158
>> #155, MichalW, 11. 01. 2022 15:39:45
jo jo ta Kopřivna to je úplně schíza kdy se hobluje jeden kopeček ,osobně 1:30 max.2h a to už mi lítá hlavou proč to vlastně dělám Já osobně mám nejraději tatrapomu -to je panečku aspoň jízda ! Lidi jsou holt zmlsaný no ,stejně jsem zvědavý kdy ten “mejdan” jednou skončí ? Jinak zdravíme z Folgarie “někdy méně znamená více”
11.01.2022 19:57:55 #159
>> #158, adam 1, 11. 01. 2022 17:43:36
Skúšaš v Taliansku oblúky podľa inštruktážnych videí od Harba?
11.01.2022 20:34:42 #160
>> #159, IIIvan, 11. 01. 2022 19:57:55
už jsem IIIvane z těch videí volajaký do .ebaný snaha je ,ale většinou se to zvrhne Jezdím opatrně -záda zlobí Jinak jsem tu viděl trénink USA skiteamu Gs a “masakr” to je prostě jiný vesmír :) Padá mi tam trup ,ramena na pikaču Lepší to je ze zadu :) dam pak videa do Werča
27.01.2022 18:52:47 #161
Tak jsem se byl mrknout do Špindlu a úplně odrovnali Stoh. Dřív se tam dalo jezdit na lokální i celošpindlovou permanentku, na tu lokální o 7:00 a za 2/3 peníze. Samozřejmě bez front i v době kdy v Petru byly dlouhé fronty.
Teď Stoh jezdí jako ostatní od 8:30 a zrušili tam kasu. Takže pokud chci
skipas koupit v kase ráno, tak v 8:30 někam pro permanentku a tak v 9:30 by
člověk možná mohl být na lyžích na svahu.
Nškdo mi říkal že tam nedávno viděl jezdit jednoho lyžaře.
Proč se tak stalo? Je důvodem, že Dřív Stoh vlastnil hotel co je vedle, a
už asi nevlastní? Nebo je důvodem příchod Tatry mountains resort?
Jinak dnes ráno ve Sv.Petru: téměř plné parkoviště, zavřená černá, mlha skoro až dolů, cena 1100 na den. Odjel jsem do Herlíkovic, cana 750 a i v ostatních směrech mnohem lepší. Napíšu ještě report do tématu „Herlíkovice“ (https://snow.cz/…vice-bubakov)
11.02.2022 16:22:05 #162
>> Reakce na aktuální report z 10.02.2022.
13.04.2022 08:25:03 #163
13.04.2022 09:29:13 #164
>> Reakce na aktuální report z 10. – 11.04.2022.
>> #163, OtaR, 13. 04. 2022 08:25:03
Ahoj jde to,ale nesmí být vůbec fronta a nesmí zpomalovat šestisedačka jako v neděli, když se čekalo ve frontě,ale ne moc, tak za stejnou dobu jsem dal jen 60 km a v pondělí bez lidí 101 km a kdyby to jezdilo až do 16 hodin,tak by tam ještě něco přibylo.Na fotce je maximum co jsem zde stihnul za den dát.
13.04.2022 12:37:18 #165
13.04.2022 13:04:23 #166
>> #165, johnycek, 13. 04. 2022 12:37:18
To je asi tou slabšou kondičkou, tak ako aj u mňa
Ako to bolo s tou hláškou, „jseš tak namakanej, nebo se jen tak vozíš…?“ Ak dobre počítam, tak mám bežne pri easy jazdení navoľno za 4 hoďky brutto času(mínus hodina pauzy) tak 15km na GS a k tomu 5km na SL a veru moc sa mi nechce potom ani chodiť…
13.04.2022 14:36:20 #167
>> #166, IIIvan, 13. 04. 2022 13:04:23
No je otázka, jak Sparťan jezdí a na čem, zda precizně zavírá oblouky atd… Ale naprostý souhlas, že po 4 hodinách easy jízd GS a SL, hlava by chtěla, ale tělo odmítá spolupracovat , asi špatná celoroční příprava . Ps: 124 km je masakr.
14.04.2022 08:31:14 #168
>> #167, PavelC, 13. 04. 2022 14:36:20
Znám z oblasti přátel pár jedinců co jezdí na kilometry, jsou otroky lyžování, ani na kávu je nedostanete a všichni bez pořádný techniky. Tím nechci říct že je to případ Sparťana, jen moje zkušenost. Přesto, že mě lyžování baví a teď proběhlým Nassfeldem sem dovršil v sezóně 60 dnů, tak ani v jednom dni v lepších střediscích kde se člověk v podstatě potlouka na kopci celej den, sem nejezdil víc než 3h. Podle mě to ani nejde moc jinak praktikovat aby byl člověk pripravenej i druhej den po technický stránce jezdit tak aby to za něco stálo, ne se jen vozit. Efektivita lyžování nespočívá v najetých km.
14.04.2022 10:14:42 #169
>> #166, IIIvan, 13. 04. 2022 13:04:23
Tak občas se hecnu, když s někým jezdím nebo jsou ultradobrý podmínky. Letos někdy v lednu dorazil kámoš a jezdili jsme převážně Jáchymovskou. Měl 4 hodinovej skipass a na konci mi hlásil, že máme kolem 8km vertikálních metrů. A to i s pauzou na pivko.
14.04.2022 10:50:00 #170
Pokud nejsem 100% pri sile, tak me lyzovat ani nebavi a citim ze to neni ono. Ale to muze byt spojene s tim, ze jezdim silove, nejenom proto ze technicky to neumim, ale ze me to tak bavi
Ale ja mam ve svalech rychla vlakna. Je mozne, ze vytrvalostni typ cloveka si uziva lyzovani i jako marathon.
>> #168, Jendajede, 14. 04. 2022 08:31:14
Asi ty lidi bavi na lyzovani neco jineho nez technika. Z urciteho pohledu jsi zase ty otrokem specialni uchylne techniky co slouzi k nahaneni setinek casu, misto aby sis uzival zabavnejsich technik, nebo treba i te lyzarske turistiky a prohlizeni si kopcu a stromecku v okoli
14.04.2022 11:01:52 #171
>> #169, johnycek, 14. 04. 2022 10:14:42
Jasné, dá sa najazdiť aj viac ako 20km
Keďže mám rád „metriku“, Tvojich lednových 8km vertikal vychádza(keď to zjednoduším, že ste jazdili len 2950m dlhú Jáchymovskú s 490m prevýšením – nebol som tam, údaj zo stránky strediska) 16 jázd, tj. 48km. Predpokladám, že to bolo na obračkách, nie na SL
14.04.2022 11:17:00 #172
>> #170, slowthinker, 14. 04. 2022 10:50:00
Ale já si užívám samotný lyžování i právě ty hory, jinak bych na ně nejezdil, ale není to pro mě v tak velký porci km, to si myslím že ti naháněči si právě na těch horách ten relax ani neužijou. Ale mluvím samozřejmě ze svojí zkušenosti s nima, kdy div nervou obal po zavíračce z turniketu
14.04.2022 11:17:30 #173
14.04.2022 11:22:26 #174
>> #170, slowthinker, 14. 04. 2022 10:50:00
Asi ty lidi bavi na lyzovani neco jineho nez technika…atd
Ja to za seba a pár kamošov vidím tak, že po zlepšení techniky si dokážeme tie kopce užívať omnoho viac…ja som síce magor na šport všeobecne a teda asi nie dobrý vzor(v zmysle „kam to až hrotiť“), ale myslím, že veľká časť turistov by po pár skihodinách nejakej systematickej (ale easy) práce na technike potom tiež zistila, že zážitok z lyžovania je u nich vyšší ako predtým. Ale to je vecou vkusu každého…
14.04.2022 11:34:54 #175
>> #171, IIIvan, 14. 04. 2022 11:01:52
Cca to tak bylo. Ve skutečnosti to má tak 2500m (měření mapy.cz) a z toho je cca prvních 600m s převýšením 37m a pak začne sjezdovka. Takže 1900/450m. Na nějakejch GS jsme to jeli.
14.04.2022 11:47:05 #176
>> #175, johnycek, 14. 04. 2022 11:34:54
Aha, to je dosť rozdiel, vychádza to teda cca 30km, ale strmších(mi nešlo do hlavy, ako môže byť 16% sklon značené ako červená, teraz už viem ). Za mňa – slušný výkon, ale na stokilometrových borcov ešte nemáš a ja už vôbec nie…:-D
14.04.2022 12:36:10 #177
>> #176, IIIvan, 14. 04. 2022 11:47:05
Kdybych nezatáčel ± gs oblouky, tak by se to asi dalo dát i 5× za hodinu, ale takhle ani náhodou. A to si myslím, že jsme nějak nepauzírovali a sjezdovka se dala jet na jeden zátah skoro vždy bez nějakých čekání na prázdnou pistu.
14.04.2022 13:49:52 #178
>> #177, johnycek, 14. 04. 2022 12:36:10
Všimli jste si že lidi mají tendenci jezdit ve skupinkách? Asi se boji být na svahu sami, nebo je rozjetí lyží nakažlivé?
Samozrejme, díky tomu kdo si počká ten se dočká, teda pokud není extrémně našlapano
14.04.2022 14:12:03 #179
>> #178, slowthinker, 14. 04. 2022 13:49:52
Některý národy si v tom vyloženě libujou. Alle zusammen ski fahren
11.12.2022 21:40:23 #180
>> Reakce na aktuální report z 10.12.2022.
To jako vážně ve Špindlu zdražili téměř o 100% sezónní skipasy? Kdyby bylo 1. dubna, tak si myslím, že je to aprílový vtip. To by si přece nikdo příčetný nemohl koupit. Jednodenní skipas za 1490,– je totální úlet. To je 62,– E, což je přesně cena, kterou budu platit v lednu nadcházejícího roku ve Valgardeně. A to je areál s těmi dražšími skipasy v Itálii. Dražší už je jen skipas Dolomiti superski. Zlatá Šumava, tady lyžujeme za polovic.
12.12.2022 20:21:06 #181
>> #180, Roman Jílek, 11. 12. 2022 21:40:23
Jj dlouho sem pátral kdo a proč jezdí do Špindlu a smysluplně mi na to odpověděl až letos v létě jeden kamarád, tzn teď chápu že je tam cena skipasu či apartmánu apod absolutně druhořadá byť se jedná v porovnání výkon/cena s tím co se nabízí jinde o naprostý nesmysl.
Ano zlatě u nás Šumavě
14.12.2022 13:48:48 #183
>> #180, Roman Jílek, 11. 12. 2022 21:40:23
>> #180, Roman Jílek, 11. 12. 2022 21:40:23
V loni jsem dával za sezónku 6500 a letos již 11200Kč.
14.12.2022 15:30:21 #184
>> #183, Sparťan, 14. 12. 2022 13:48:48
Kde je Rataj a jeho finanční skupina, tak to jinak nedopadne. Já mám celosezonku Ski Amade za 17 tisíc a o nepoměru se nebavme. Mrvi i Moeltal, snad už si na nic delší dobu zálusk dělat nebudou. Ty jejich primasezonky a další bejkoviny, to je tak když si osel hraje na kladrubaka.
14.12.2022 18:57:33 #185
>> #183, Sparťan, 14. 12. 2022 13:48:48
Tak to je kup roku. Jak píše Jenda – od Rattaje se nic dobrého čekat nedá. Na druhou stranu – pokud tam odlyžuješ alespoň 20 dnů, tak to asi smysl mít může. Já bych to za to nedal už z principu a začal bych jezdit jinam.
16.12.2022 07:51:16 #186
>> Reakce na aktuální report z 13.12.2022.
>> #185, Roman Jílek, 14. 12. 2022 18:57:33
Dávám tam kolem 40 dnů,nemám to moc daleko a zatím se neplatí parkovné. Do dalších středisek větších v Krkonoších to mám dál a většinou se tam platí parkovné a to ty návštěvy dost prodraží při tom počtů dní které strávím na lyžích.
16.12.2022 10:55:18 #187
>> #181, MPS, 12. 12. 2022 20:21:06
Do Špindlu kromě pozérů jezdili taky lyžaři, protože to bylo zdaleka NEJLEPŠÍ STŘEDISKO u nás. BYLO myslím v době před Ratajem. Kdyby se ta doba vrátila, neváhám dnes zaplatit 20tis roční permici ani vteřinu.
16.12.2022 12:38:12 #188
>> #187, TomáS, 16. 12. 2022 10:55:18
Taky si sem tam zavzpomínám a při tom zamáčknu slzu. Bylo tam vždy fantastické jaro a pěkný podzim. No nic, je to pryč.
Jak říkají důchodci, za našeho mládí byla tráva zelenější, nebe modřejší a Špindl lyžovatelnější.
16.12.2022 18:46:14 #189
>> #187, TomáS, 16. 12. 2022 10:55:18
Jo takhle asi souhlas a chápu že jedincům s omezeným časovým prostorem Praha plus na sever to mohlo dávat smysl. Minimálně pro mě z jihozápadu to nedávalo smysl nikdy páč časově stejně sem to měl na Pitztal a pod a jen o trochu déle třeba do zmiňované Val Gardeny kde je poměr výkon cena úplně jinde.
04.01.2023 00:07:35 #191
>> Reakce na aktuální report z 03.01.2023.
Dnešní cena skipasu se na portálu Gopass.travel vyšplhala na 1 150 Kč. Ráno na kase dáte dokonce 1 490 Kč! A to je skoro polovina sjezdovek zavřených.
flexibilní cena :) blbá nálada z předražené permice by měla korelovat s blbou náladou ze stavu sjezdovek
19.03.2023 11:24:52 #192
Je 11 hodin, tedy špička, je pošmourno (tj. tlumené slunce), a na
Hromovce na sedačce je prázdno.
edit: Ve S. Petru prý byly po určitou dobu trochu fronty
Lidi zřejmě už jezdí na kole.
21.03.2023 09:24:54 #193
Stoh je vsoucasnych podmínkách (teplo) bezkonkurenčně nejlepší kopec v Česku. Jediný problém je, že už tu není kasa, nákup je složitý a ceny jsou jak v Alpách.
Pondělí: vršek byl ještě ve 13h netknutý, kromě mě cca 2 stopy.
Přes poledne byli na svahu 3 slalomisti a já, viz foto. Ve 14h přišla
nějaká škola zvící 60 lyžařů.
Ráno zataženo, odpoledne polojasno, ve 3 krátký deštík
Úplně nahoře několik tmavších fleku, jinak čisté.
Dnes přestává mžít a zvedá se mlha, uvidíme.
Edit: je 10:30, viditelnost dobrá, ale z Kozích hor se valí zase nějaká
mlha a pořád minimálně mzi. Pro AJ to možná stačí, ale pro slowthinkera
nikoli.
Cena za permici je pořád plná pálka, kdyby využili svého pružného
systému a zlevnili, tak bych to koupil, takhle bych si připadal jak kořen.
Odjezd.
21.03.2023 12:04:11 #194
>> #193, slowthinker, 21. 03. 2023 09:24:54
Já jsem na stadionu v Petru – trať žákovského GS MČR na červené se podařilo prosolit k naprosté dokonalosti. Po 80 závodnících ještě krásná i pro radost. Ani 10stC díky solení v deštiku nevadí.
21.03.2023 12:40:17 #195
>> #194, oblouk, 21. 03. 2023 12:04:11
Prosolena je jenom cast pro zaky, nebo cela cervena?
Francouz co na Stohu včera jezdil slalom mi říkal, že čeká jestli se bude
solit Stoh, ale možná jsem to špatně pochopil a měl na mysli víkendové
závody?
offtopic:
Francouz z Albertville mě nechal s nimi jezdit slalom, první jízda pro mne
bez šance, ale čtvrtou jízdu jsem se tam už docela vešel. Čekám, oblouku,
kdy mi něco taky přichystáš.
21.03.2023 14:10:25 #196
>> #195, slowthinker, 21. 03. 2023 12:40:17
Solená je jen trať GS – MČR na červené („můj“ David vyhrál). Zítra se jede GS na Stohu už jen jako RKZ taky budou solit.
Tobě nic nepřichystám – ty si bereš sám …
21.03.2023 16:25:15 #197
>> #195, slowthinker, 21. 03. 2023 12:40:17
Trenujes na závod o 50k? Ale teď vážně, jestli ses do toho údajného sl s Francouzem vešel, tak respekt.
21.03.2023 17:03:21 #198
>> #197, johnycek, 21. 03. 2023 16:25:15 Škoda, Martina47 sme odsud castyma nesmyslama asi nadobro vyhnali. Jen ať slow trénuje, já co se letos věnuju A. Vinatzerovi už na to stejně nemám čas nevěřili byste že je možná největší zahraniční fanoušek Ester. Říkám mu nech Ester Esterkou a soustřed se na vlastní jízdy, takovej potenciál. Teď trénujeme v rámci jizdy přechod na vlasenky, kde cítíme rezervy. Je to kluk paličata. Ale uvidíte příští sezonu
21.03.2023 18:06:15 #199
>> #195, slowthinker, 21. 03. 2023 12:40:17
Je fakt, že na trénink slalomu bys byl vítaným parťákem kdekomu. Stahovat se nikomu nechce a ty seš vlastně ideální. Frantík je mazanej!
21.03.2023 18:21:23 #200
>> #197, johnycek, 21. 03. 2023 16:25:15
Ale teď vážně, jestli ses do toho údajného sl s Francouzem vešel, tak respekt.
Myslím, že záhada je objasnená v Obloukovom texte: „Je fakt, že na trénink slalomu bys byl vítaným parťákem kdekomu. Stahovat se nikomu nechce a ty seš vlastně ideální. Frantík je mazanej!“
21.03.2023 19:18:28 #201
>> #200, IIIvan, 21. 03. 2023 18:21:23
Myslím že to bude jako já s Vinatzerem žádná velká záhada
21.03.2023 21:00:55 #202
V pátek plánuju být na Stohu, a snad ve slalomu. Rád se tam s kýmkoli sejdu (a můžete se mi pak tady smát )
(Francouz říkal, že se tam vrátí v pátek, pokud bude prosoleno. Po obloukově vysvětlení rozumím o co jde.)
Zbytek bych s dovolením přesměroval do latríny: https://snow.cz/…9-latrina/12#…
(ne na všechno stihnu zareagovat dneska)
21.03.2023 21:41:07 #203
21.03.2023 22:12:29 #204
>> #203, Jendajede, 21. 03. 2023 21:41:07
To se zatím nedá odhadnout, jak bude. Předpovědi na tři dny se nedá
věřit.
Budu se sem snažit napsat, jestli pojedu nebo ne, abys tam za mnou nejel
z Brna zbytečně
Dej pokoj s latrinou
nemám rád off-topicy.
Volil jsem mezi „Je technika správná?“ a „Latrína“, a zvítězila
Latrína, protože se tam nebudu stydět rozšoupnout.
21.03.2023 22:40:44 #205
>> #203, Jendajede, 21. 03. 2023 21:41:07
>> #202, slowthinker, 21. 03. 2023 21:00:55
Ten pátek se má jet MČR GS – nejspíš na červené (černé), ale kdoví… Zítřejší GS – RKZ žactva se pojede na Stohu… V sobotu se jede MČR ve slalomu (skoro jistě na Stohu). Takže vaše plány – kdo ví … Dnes jsem měl radost na MČR žactva – tu největší u ž.st…
21.03.2023 22:47:20 #206
>> #204, slowthinker, 21. 03. 2023 22:12:29
Kurna nestras Brnem, bez urážky Jako rodilý Pražák sem se naplavil na Slovácko.
21.03.2023 23:13:16 #207
>> #206, Jendajede, 21. 03. 2023 22:47:20
Vím že jsi někde u Stupavy, ale na Stoh bys jel přes Brno, ne?
21.03.2023 23:16:48 #208
>> #205, oblouk, 21. 03. 2023 22:40:44
Tak se nestyď a pošli umístění svých svěřenců
MČR je jenom pro Čechy nebo je otevřené i pro Francouze?
22.03.2023 06:50:11 #209
>> #208, slowthinker, 21. 03. 2023 23:16:48
Největší radost je z mistrovského titulu, ale radosti velké jsou i z každého zlepšení těch z hloubi start.pole . Všeho dost
22.03.2023 09:21:55 #210
>> #208, slowthinker, 21. 03. 2023 23:16:48
MČR je mezinárodní – většinou tu je několik Slováků, Poláků, Rakušanů a pak Holand, Brit, Israel ATP.
22.03.2023 10:30:18 #211
>> #210, oblouk, 22. 03. 2023 09:21:55
MČR je mezinárodní
Takže Francouz si chce asi v pátek zatrénovat a v sobotu se zúčastnit slalomu …
Největší radost je z mistrovského titulu …
:) Myslel jsem, že bys mohl poslat výsledkovou listinu se zakroužkovanými jmény.
23.03.2023 19:33:35 #212
>> #203, Jendajede, 21. 03. 2023 21:41:07
Taky sem přemýšlel koncem týdne o Špindlu … ale má být hnusně a pršet
Předpověděl jsi dnešní předpověď na zítra výborně, hlásí déšť od rána do večera přes celé Krkonoše.
23.03.2023 23:59:42 #213
>> #212, slowthinker, 23. 03. 2023 19:33:35
Věděl jsem, protože sleduju Nory na svahu i v předpovědi a druhá škoda protože sem si na tvyho Francouze věřil A teď vážně k Vinatzerovi a Salovi Skutečně jsem je v Reiteralmu zastihl a prozil s nimi a s jejich tymem na svahu poctivé dopoledne. Dík souhre náhod, jak už to tak bývá, kdy mě považovali za někoho z medii ( a nevěřili byste jak moc žerou Ester a jaký ma ta holka i u chlapů renomé) …Dával jsem tu videa a slalom z místního závěrečného padáku kde se trénuje. Asi z 13 pokusů jsem ctyri dokazal sjet a v tom svém nejlepším na Alexe ztratil měřením, snad skoro přesným, 3.7 vteriny Na profika moc špatný ( ale na MS bych dík Africanum a Oceanii posledni nebyl ale jinak to šlo, zašli sme i na kávu, kde uznale pochvalili, až mi pýchou neseděla helma. Stejně tak by pochvalili Johnika, a myslím tak nějak podobnou ztrátu co sem viděl videa by měl i MPS. Co tím blabolenim chci vlastně říct…že ti borci to mydlí hodiny denně v sezóně, od 4 let, analyza, trenink, studie, ale ve výsledku stejnej cil jak my tady v diskuzích…oni možná jediným pro ně měřitelnym časem v branach, tyčích, ale my to vyvazujeme radostí z lyžování, a tak to ma byt, podle mě jsme na stejně lodi , to je vlastně to jediné co jsem chtěl říct
24.03.2023 15:53:51 #214
24.03.2023 16:00:27 #215
>> #213, Jendajede, 23. 03. 2023 23:59:42
Přesně stačí 2× za rok do toho trochu zajet a potrénovat v tyčích a můžeme na olympiádu .
24.03.2023 16:08:49 #216
>> #214, MPS, 24. 03. 2023 15:53:51
je potřeba na konci sezony se slowthinkerem držet krok
24.03.2023 16:18:27 #217
>> #215, johnycek, 24. 03. 2023 16:00:27
Pro začátek radši jen se Zabystřanem na univerziádu zvýšit si sebevědomí
26.03.2023 07:22:16 #218
>> #213, Jendajede, 23. 03. 2023 23:59:42
zašli sme i na kávu, kde uznale pochvalili, až mi pýchou neseděla helma
Já na pochvaly od závodníků-tyčařů pohlížím jinýma očima než
ty.
Když mě Francouz v pondělí pochválil, blahosklonně jsem se usmíval. Ale
když se mě zeptal kdy jsem přestal závodit, div jsem nevybuchnul. To
vážně na lyžích vypadám jak trapný závodník? Já jsem sice průměrný,
ale přesto freerider! To je úplně jiná kasta než instruktor nebo
závodník-tyčař.
Nakonec jsem se ale ovládnul a vysvětlil mu to s úsměvem.
>> #215, johnycek, 24. 03. 2023 16:00:27
Přesně stačí 2× za rok do toho trochu zajet a potrénovat v tyčích a můžeme na olympiádu
Jestli tomu dobře rozumím, tak teprve nedávno se přišlo na to, že není dobré trénovat více než 2 hodiny denně, že? Předpokládám, že po rozhovoru se mnou Francouz posune laťku ještě dál a omezí se na ty 2 tréninky za rok. Už teď jsem zvědavý, kdo bude příštím mistrem světa …
09.01.2024 22:52:43 #219
Zdravim ve spolek. Po cca 10ti letech jedu do Spindlu na jednodenni lyzovacku z PHA. Chceme zkusit Svaty Petr a odpoledne pak i Medvedin, abych pak dalsich 10 let mohl tvrdit, ze nezli do Spindlu z jihu Prahy, tak radsi pojedu na dvoudenni Hinterstoder Dotaz, existuje tam na sjezdovce jeste nejaka normalni restaurace ci stanek anebo uz vsude ceny jak v Rakousku? Zalozni varianta je obed v aute pri presunu do Medvedina
12.01.2024 16:48:35 #220
Nevim, co si predstavujes pod pojmem normalni, v Petru netusim, tam jsem nebyla leta, ale na Medosi je dobrej Zubr na sjezdovce, rizek tusim cca 260, strudl s kremem a slehackou myslim okolo stovky. Dve povidlove buchty a horkej most byly dohromady za 189,–. Ted jsem koukla na bistro u Labe na parkovisti, rizek s hr. 175,–, smazak s hr. 165,–, parek v roh. 50 nebo 60,–, parek na tacku 75,–, klobasa 99,–.
12.01.2024 19:32:35 #221
>> Reakce na aktuální report z 10.01.2024.
„Úkol dne je jasný – dát aspoň 100 km na lyžích a kdyby se to povedlo, tak 50 jízd lanovkou.“
Ted jsem byl po 10ti letech ve Spindlu a prekvapilo me, kolik jsme toho stihli najezdit podle Gopassu. Za cca 5h (moje klasicka doba) cisteho lyzovani 47km, 23× lanovka, to se me v CZ podle historie ve Skiline.cc nepodarilo v zadnem jinem stredisku, krome Gross Arberu za hranicemi. 100km den, to uz je silenost To jsem nedal nikdy ani v Alpach, max rekord 80km/den, podle Skiline…
12.01.2024 19:41:53 #222
>> #220, Katy_S, 12. 01. 2024 16:48:35
To bistro jsme objevili pri presunu na Medvedin a hned to u nas pridalo nejake plusove body, proc jezdit lyzovat i do Spindlu Proste stanek, s normalnimi cenami..
12.01.2024 20:44:35 #223
>> #221, teomax, 12. 01. 2024 19:32:35
To převýšení je nějaké divné ? :))) ale cca mu to sedí :))) 42 jízd ?ufffff
14.01.2024 11:06:54 #224
>> #223, adam 1, 12. 01. 2024 20:44:35
Zřejmě slušnej oddíl. Nechápu to.
14.01.2024 12:12:26 #225
>> #224, johnycek, 14. 01. 2024 11:06:54
To musí mít vip vstup přijel a hned nasedal ,jedl na lanovce Můj asi rekord v délce a km :)) oběd a kafe v restauraci :)
14.01.2024 12:22:28 #226
>> #225, adam 1, 14. 01. 2024 12:12:26
To je životní lyžařská fáze : není kvalita, tak to nahradíme kvantitou. Tím nemyslím tebe, ale toho típka.
14.01.2024 14:58:47 #227
>> #225, adam 1, 14. 01. 2024 12:12:26
Buď jedl na lanovce nebo po cestě dolû…:-D
14.01.2024 15:15:54 #228
>> #225, adam 1, 14. 01. 2024 12:12:26
>> #224, johnycek, 14. 01. 2024 11:06:54
Jj, zrejme..minule som mal nejakú spolujazdu na GS a ukázalo to kolegovi za 2 hoďky tuším 18 jázd po 1,3km a prevýšenie asi 4,5km? Tak bude to aj pomalými lanovkami a čakačkami, ale aj tak – asi musím začať naberať kondičku
11.02.2024 09:50:45 #229
11.02.2024 10:54:40 #230
11.02.2024 10:55:43 #231
Stoh včera:
Počasí:
dopoledne podivné, především střední část sjezdovky v mlze, v jiných
částech prosvítá slunce z vysoké oblačnosti
kolem poledne slunce cca 3 hodiny, viz foto
od 14 zataženo, oblačnost vysoká slušná viditelnost
Sníh:
sníh obstojný, prostě umělák s teplotami nad nulou. Překvapilo mě, že
večer byly 3 nad nulou, přestože meteorologové hlásili za včerejšek
v Česku nějaké teplotní rekordy
Tyče byly i v horní části (dvě řady tyčí se slalomem). Překvapilo mě to, ještě jsem je nahoře nezažil, ale to bude asi tím že na Stohu bývám párkrát za dekádu.
Fronty žádné, což jsem předpokládal. Zajímalo by mě jak to vypadalo v jiných, profláklejších částech Špindlu? Připomínám, že byla sobota a jediný den široko daleko se slušnou předpovědí, jinak pořád déšť.
edit: odraz včerejšího Stohu a finance
https://snow.cz/…r-ledecka/21#…
edit 2: nirvánní lyžování je zpět https://snow.cz/…eni-clanek/4#…
11.02.2024 11:03:45 #232
>> #230, MPS, 11. 02. 2024 10:54:40
:))))) neumím si představit cenu na Pláních
11.02.2024 12:50:18 #233
>> #232, adam 1, 11. 02. 2024 11:03:45
Ani já ne
Teď sem na véče sondoval co by se tu dalo pořídit za cenu na pláních a nejblíže byla kilová langusta i s pivkem
13.02.2024 12:49:41 #234
>> Reakce na aktuální report z 10.02.2024.
>> #225, adam 1, 14. 01. 2024 12:12:26
Ahoj žádný VIP vstup nemám, to stojí hodně peněz,ale když nejsou fronty ,tak se toho dá zvládnout ještě o trošku víc,aůe už né o moc.
13.02.2024 12:50:37 #235
13.02.2024 13:41:18 #236
>> Reakce na aktuální report z 10.02.2024.
s tema cenama to jsou vazne silenci.....
13.02.2024 14:15:23 #237
>> #235, Sparťan, 13. 02. 2024 12:50:37
„Tomatová polévka“, to je nejaké nové národné jedlo tam u vás?
13.02.2024 21:53:24 #238
>> #237, IIIvan, 13. 02. 2024 14:15:23
Voda,masox,protlak /kečup když nemáš protlak/kečup tak jako náhrada hořtice (ala Babica :) https://youtu.be/3BYDWcRM5jY?… Jinak specialita ,která trumfne i haluškeee:)) https://youtu.be/u1ZZ85DOL6w?…
20.02.2024 20:41:36 #241
>> #230, MPS, 11. 02. 2024 10:54:40
A teď ukaž ty lyže a sníh, frajere…
21.02.2024 02:44:55 #242
>> #241, HonzA_, 20. 02. 2024 20:41:36
Tvl co bych si se sněhem a lyzema počal, dyť už na tom ani neumím stát
21.02.2024 06:33:14 #243
>> #233, MPS, 11. 02. 2024 12:50:18
Tak to bych byl vic najedenej z tech Plani.
21.02.2024 07:39:24 #244
>> #243, valerius, 21. 02. 2024 06:33:14
Tak pokud de o to se co nejvíce najíst, pak bude celkem slušně vycházet bochník chleba
21.02.2024 08:21:37 #245
>> #244, MPS, 21. 02. 2024 07:39:24
Tak urciteee, ale kde kdo si na nem pochutna mene, nez na hambaci ci humrovi.
21.02.2024 08:31:43 #246
>> #243, valerius, 21. 02. 2024 06:33:14
Buď nevieš čo je dobré, alebo si nenásytný…
21.02.2024 13:27:13 #247
>> #245, valerius, 21. 02. 2024 08:21:37
Jo tak panáček je na hambáče
Hele vlastně sem tím nic říct nechtěl, pouze pro odlehčení poukázat na určité kontrasty pokud bych ale srovnávat podobná jídla tak třeba řízek vs podobná zdejší vepř flákota tak cca 100kč. Samo že vše má své ale kupříkladu žít tu za Evropa prachy hodně gut, ale žít tu za místní prachy taky ne úplně hitparáda, samo i se sněhem je to tu slabší, na druhou stranu je to to co mi momentálně max vyhovuje tzn záležitost preferencí lyže sice jen vodní ale to je taky hodně zábavné. co se žrádla týče preferuju kvalitu nad kvantitou a jelikož fyzickej výkon mám v podstatě nulovej v poho mi stačí trěba dvacet velkejch krevet abych byl spoky . Jinak z Adamovo postu mi přijde nejvíc mimo mísu ten hambáč a těstoviny které vychází hůř než v It a důvod? Navíc bych očekával že hambáč bude peknej hnus jako ve většině případů. Dále bych pak řekl že za tyhle prachy by už mohl mít personál celou vejplatu ofiko. Na druhou stranu já bych hospodu ani za tyhle prachy dělat nechtěl
21.02.2024 17:23:57 #248
>> #246, IIIvan, 21. 02. 2024 08:31:43
Som nenasytny a nevim, jestli nevim, co je dobre
>> #247, MPS, 21. 02. 2024 13:27:13
No zrovna nedavno jsem si na jednom malem karibskem ostrove humra daval a ac mi prisel levny, tak netusim, jestli nemeli „indosi“ marzi vyssi, nez „továrishi“ na planich. Ukecavat cenu jsem srabacky nezkousel.
22.02.2024 04:02:57 #249
>> #248, valerius, 21. 02. 2024 17:23:57
Tak samo že i v tropech je rozeseto spoustu pastí na vejry (a největší koncentrace je díky Amíkům právě v Karibiku ) kde často narazíš na marže z říše snů a asi největší mnou zaznamenanej úlet sou prodavači plech Corony na pláži v Tulum, kde se nebojí říct si za plechovku v nákupce cca 13peso 150peso O něčem takovém se našim hospodským může jen zdát
22.02.2024 12:16:05 #250
>> Reakce na aktuální minireport z 21.02.2024.
„V areálu Svatý Petr jsou otevřené zatím všechny sjezdovky a lanovky, nejezdila akorát kotva nahoře na Hřišti. V horních částech sjezdovek (5 Červená FIS, 6 Hřiště) byl téměř po celý den sníh v kompaktním stavu bez muld, dolní části s každou další hodinou se podobaly platu na vejce (hodně muld a rozbředlé).“
Ach jo. Roky furt stejná písnička. Kdyby to Hřiště bylo otevřené od konce listopadu do konce dubna, tak bych přemýšlel o sezónce… Takhle, škoda mluvit.
22.02.2024 12:16:29 #251
>> #249, MPS, 22. 02. 2024 04:02:57
Je vidět že jim to jedno procento stačí. Kámoš říká :kupuju rohlík za korunu a prodávám za dvě.To jedno procento mi bohatě stačí…8-O
24.02.2024 20:36:13 #253
Stoh dnes:
Počasí a sníh:
Ráno střední mlha nahoře, dole malá, cca od 11 polojasno.
Sníh umrzlý a na tom několik centimetrů mokrého z nočního
sněžení.
Vytíženost: Ráno v jednu chvíli fronta na minutu, jinak pořád nevytížený vlek. Před 12 h cca 100 dětí na závodech, po 12h 5 lidí na sjezdovce+vleku, po 13 už asi zase 20.
Situace: Do 12h byly v dolní polovině závody, otevřená jenom třetina
svahu, Od 13h zase dole napíchané dvoje tyče pro tréninky.
Spodek rozrytý od bran a od lidí kteří se snažili dostat dolů otevřenou
třetinou. Vršek celý den prázdný po celé šíři, minimum lyžařů, a
i odpoledne kopec ve velmi slušném stavu.
Rozeberu vršek blíže
Vhodnost pro šusaře: Vršek v pohodě, ale v polivuině chumel dětí přes
70% svahu, a ve zbytku se motali lyžaři. Pro člověka co to trochu umí a má
srdíčko a nebojí se to naprat mezi lidi by to mělo být bez problémů.
Odpoledne 12–13 ideální podmínky, a pokud jezdíte závody DH na konci
startovního pole, rozrytá spodní polovina svahu byla velmi vhodná pro
trénink.
Vhodnost pro pomalíky
Plotny se střídaly s náhraby, ale ty náhraby byly maléa tipnul bych, že
příjemné i pro pomalíky.
Mírné dlouhé boule. Ani bych tomu neříkal boule, spíše jenom
zvlnění.
Vhodnost pro běžné ježdění
Náhraby se s plotnami zprůměrují v jeden příjemný svah. Paráda.
A na závěr, abyste si nemysleli že jsem nějaké ořezávátko, potkal jsem tam lidi co učili lyžovat sebe a svoje děti . Za moje lyžování mě chválili, a dokonce mne ujistili, že si myslí že bych zvládl sjet i po cestě co spojuje prostředek Stohu se Sv. Petrem.
Parkování
dopoledne nic moc, ale našla se místa vedle silnice na provni spodní stanice
vleku. Asi proti předpisům, ale tolerováno, minimálně dopoledne, pak jsem
přeparkoval.
Přesně v 16h zastavili vlek i s lidmi na něm. To jsem ještě nezažil.
25.02.2024 05:01:19 #254
27.02.2024 00:49:53 #255
Svatý Petr dnes (podle data včera)
z doslechu vím, že na černé bylo velmi málo lidí, lyžaři jezdili na
ostatních sjezdovkách.
Stoh dnes:
Počasí a sníh:
Stále zataženo. Ráno hranice mraků jenom o málo výše než horní stanice
vleku, vršek Medvědínu naproti pod mrakem. Odpoledne hranice mraků o pár
set metrů výše a vidotelnost lepší.
Pro mě to znamenalo nedokonalou viditelnost a jízdu trochu naslepo. Ale já
jsem šeroslepý a nepatřím zrovna mezi pomalíky, je možné že spousta
lidí byla s viditelností spokojená.
Dopoledne umrzlý manšestr, odpoledně natátá měkká vrstva, tak akorát aby
bylo příjemné ježdění i pro méně zkušené lyžaře. Přijemné
i s obřačkami, nic tlustého nebylo absolutně třeba.
Vytíženost:
Dopoledne max. 20 lidí, odpoledene max. 10 lidí.
Spodek dopoledne max. tří řady tyčí, odpoledne jedna
Nahoře jenom jedna řada 10:30 –12 h.
Parkování
Prázdno.
Zítra přidám ještě nějaké perličky ze zákulisí: Slováci, jízdní schopnosti hůlky, překvapivé setkání, instruktoři a rodinka s dětmi.
29.02.2024 19:23:38 #256
Špindl dnes
Z doslechu a z pohledu na okolí (ze Stohu) bylo dnes hodně mlhy. Medvědín
odpoledne komplet v mlze. Stoh na tom byl nejlíp (viz níže), na Lučni bylo
slunce.
Černá v Petru zavřená.
Večer 22h 9 stupňů Celsia. Nad nulou.
Stoh dnes:
Počasí a sníh:
Dopoledne mlha v nejvyšších 30–40% sjezdovky, odpoledne v nejvyšších
0–20%.
Oproti pondělku tepleji, už v 10h šlo o tvrdý mokrý sníh, který bylo
možno odškrabovat. Zatímco v pondělí byla horní část Stohu příjemná
pro jakoukoli lyži a pro jakéhokoli lyžaře. Dnes by se už něco širšího
rozmazleným jedincům asi šiklo.
Na placce dole byla tmavá místa velmi malého rozsahu, ze kterých lezlo pár
kamínků. Nyní to nepředstavovalo žádný problém, ale naznačuje to směr
budoucího vývoje.
Vytíženost:
o trochu vyšší než v pondělí
Spodek dopoledne max. tří řady tyčí, odpoledne taky tři
Nahoře žádné tyče
Parkování
Vždy se našla volná místa
Nikoho nejmenuji, jak jsem slíbil.
02.03.2024 11:19:20 #257
Stoh a Moravská včera
Ve čtvrtek jsem si na Stohu nějak natáh záda, tak jsem se rozhodl, že je
čas abych ve svém věku přešel na jiný typ lyžování a vydal se na
Moravskou boudu. Tam to frčí: V 15:45 fronta 3.5 minuty. Převýšení vleku
tipuju na 40 m.
Na Davidovkách prý bylo lidí míň, ale tam jsem se bál, tam je to
prudký.
Stoh jsem viděl ráno, bylo to mokré hned od rána, černé fleky rostou (ostatní části Špindlu jsem neviděl, ale Stoh je kopec s nejlepšími sněhovými podmínkami). Autobusák co jezdí na Špindlerovku mi říkal, že sníh každý den mizí před očima.
Předpověď tyto dny moc nefunguje, viditelnost byla v pátek překvapivě lepší než ve čtvrtek, žádná mlha a občas prosvítalo slunce. Déšť přišel až večer.
08.03.2024 19:14:08 #258
Dnes Stoh tvrdý (taky proto že ho nerolbovali kvůli závodům, vzhledem
k teplotám to ale asi bylo tvrdé všude; připomínám že právě dnes podle
předpovědi měly být nejnižší teploty), později odpoledne začala spodní
část měknout.
Sněhu celkem dost, dole vytátý jazyk trávy cca 10 m do sjezdovky, a dále
na dvou místech dole je tmavo a lezou kamínky.
Někdo mi říkal že včera? ve Sv. Petru fronty na 10 minut.
Počasí: Srovnávám medard-onine, který bývá co se týká předpovědi optimistictější a chmi s horšími předpověďmi. Dnes vyhrál medard-online, bylo skoro jasno.
10.03.2024 16:46:12 #259
Tipuji, že na Stohu zapomněl někdo lyže. Slalomky a zahnuté hůlky Leki.
Edit Rolbař je dal do boudy pro vlekaře
11.03.2024 01:17:51 #260
Na dnes (neděle) hlásilo chmi déšť, a medard-online
mrholení do 11 h dopoledne.
Skutečnost vypadala takto: do 9 h možná něco padalo, ale tak málo že by
to ani nebylo poznat na brýlích; horní třetina Stohu mlha. Odpoledne bez
mlhy, občas prosvitlo slunce
Myslím, že to v noci ani nezmrzlo, na Stohu přesto slušné podmínky
(natátá vrstva, plotýnky se střídaly s měkkým sněhem, kdo se na
lyžích neloudal tomu se to příjemně zprůměrovalo) pro nedostatek
lyžařů: cca hodinu kolem 14 h jsem tam byl sám, pak se tam nahrnuli čtyři
lidi.
Jedny tyče byly nahoře jenom dopoledne, pak nahoře volno, dole tyče
do 13:30
Na zítra (pondělí) hlásí jak chmi tak medard déšť až od večera, tak snad to vyjde. Další dny zřejmě vydantný déšť.
Zítra přihodím fotky pátek až neděle
16.03.2024 15:36:43 #261
Nevidíte někdo na Stoh? Na call centru mi říkají, že už nejede, ale
já přemýšlím, jestli to není nějaký omyl:
jak podle seznamu sjezdovek a lanovek https://www.skiareal.cz/…ovky-lanovky
tak podle aktualit https://www.skiareal.cz/…ma/aktuality (kde
byl v týdnu jako nefunkční uveden i Stoh)
to vypadá jako by byl Stoh funkční …
19.03.2024 10:23:10 #262
Stoh je ok. Už se neupravuje, ale to neva protože tu nikdo nejezdí. Sníh až k modrému useku včetně, červený dojezd má sníh jenom kolem vleku
Edit
Nahoře tvrdé až do konce, prostředek se odpoledne drolil, dole měkota.
Zítra se jezdí naposledy, dnes jenom do 15.
Zalidněnost: od cca 11h 2 lidi, rano maximum 4
Kozí hřbety už bez sněhu, Kotel má sněhu dost.
19.03.2024 16:50:02 #263
- Fotky … Mi to nežere. Asi je budu muset zmenšit az budu u comp
20.03.2024 01:06:58 #264
Půjčka až 150 000 000 Kč/EUR od soukromého investora, po celé ČR. rychlé vyřízení, vhodné pro výplatu exekucí, sloučení mikropůjček a dalších nevýhodných půjček do jednoho. Délku splácení a výši splátky si určíte sami, kontaktujte nás na Email:>mhorackova04@gmail.com
20.03.2024 09:43:00 #265
>> #264, alenapinkova1, 20. 03. 2024 01:06:58
Super, nabídku přijímám.
Ale protože jsem skromný, jako Lenin, stačí mi půjčka 100 mega. A protože si mohu určit dálku a výši splátky, tak bych to viděl na 10 tisíc měsíčně až do úplného uhrazení dluhu . Alčo, připrav smlouvu podle těchto parametrů a až bude připravená, dej vědět, přijdu to podepsat.
Díky …
20.03.2024 10:20:39 #266
20.03.2024 12:39:15 #267
21.03.2024 09:50:07 #268
>> Reakce na aktuální report z 19.03.2024.
39 jízd a 17000m převýšení to je masakr. To přece není možný tohle za den najet.
21.03.2024 13:04:00 #269
21.03.2024 13:20:07 #270
21.03.2024 14:20:15 #271
>> #268, johnycek, 21. 03. 2024 09:50:07
>> #270, PetrAT, 21. 03. 2024 13:20:07
Byl jsem tam včera. Bylo mi po mých obvyklých 4 hodinách líto končit, když bylo Hřiště ještě tak pěkné a liduprázdné, tak jsem nakonec jezdil 5 hodin a dalo to 21 jízd (akorát jsem pak sotva došel k autu ).
Kdybych teda udržel tempo až do zavíračky, tak by to dalo nějakých 30 jízd za den. Jenže já si na modré dávám jednu přestávku uprostřed a na červené minimálně dvě, takže ten kdo lítá nahoru dolů toho na mě může dost nahnat. Tudíž pro někoho, pro koho je cíl kvantita se to ujezdit dá. To já si radši oddechnu, zkoncentruju a počkám si na volné okno na sjezdovce a kilometry jsou mi ukradený…
21.03.2024 15:51:47 #272
>> #269, IIIvan, 21. 03. 2024 13:04:00
>> #270, PetrAT, 21. 03. 2024 13:20:07
evidentně je to možné. vychází to skoro 2500 výškových metrů za hodinu .
21.03.2024 15:53:09 #273
>> #271, VojtěchV, 21. 03. 2024 14:20:15
A nepotkal jsi po cestě Spartana ?
22.03.2024 10:53:58 #274
>> #273, johnycek, 21. 03. 2024 15:53:09
Byl jsem tam až den po něm. Sparťan sice vyježděnej prokazatelně je, ale jak moc do toho šlape ti teda nepovím
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.