Kouty diskuze

Diskuze a komentáře čtenářů ke středisku Kouty

12.01.2012 19:25:01 #2 

Příspěvků: 15

TWitko

mozna to sem asi tak uplne nepatri, nebo ze jsem mozna zbytecne precitlivelej, ale musim si nekde zanadavat … takze :

koupil jsem si nedavno novy boty, pritelkyne si koupila taky novy boty a tak jsme se rozhodli, ze je vyzkousime .. ze vyrazime na vikend na lyze. Kterej vikend ? No preci tenhle, jasne ze hned ted … vyrazime v patek a v nedeli navecer se vratime. Protoze pak dalsi 4 tydny nemuzeme. OK, a kam ? Vymyslime u pocitace nejaky rakousky stredisko a pak me napadlo .. proc cizina ? Co zkusit tuzemsko .. preci jen, je to o fousek bliz … a doma … v Cesku jsem nelyzoval asi 15 az 20 let (a moc mi to nechybelo). Ale pokrok nezastavis, to co pamatujem uz urcite neni davno pravda … i tuzemsko uz nabizi spickove podminky. Takze rikam .. hele zkusime ty Kouty … je to bliz, na den a pul lyzovani nam to bohate staci …

SOuhlas, takze skocime na net, najdeme web Kouty a parada .. novy apartmany … skvely … klikneme na on-line rezervaci … zadame kolikze lidi, odkdydokdy a vypadne nam nabidka … mame stesti voe … nejakej vyhodnej balicek na 3 dny vcetne skipassu … ten sice na tri dny nepotrebujeme, ale jinak to objednat nejde … takze rikam .. OK, cena je fajn, berem to … Zmacknu rezervovat, prijde mi majl, ze rezervaci dostali .. super … telefonuju moji mame, shanim hlidani psa, baraku, zarizuji vse potrebne … odvolavam puvodni program na dany vikend … preci jen novy boty jsou novy boty … lyzovani ma prednost …

Pecka .. vsechno zarizeny, za tri dny vyrazime, ladime botky, tvarujeme, pajdame v tom po obyvaku, utesujeme urazenyho psa,ze ho mame porad radi, proste tesime se … akorat ze druhej den vecer mi dorazi majl, kde nejaka pani na dvou radcich dekuje za nas zajem, ale ze apartmany jsou v dany termin plne obsazeny … takze smolikpacholik!!! CO ???

Kua jak obsazeny ? To ten system nevedel v okamziku, kdy jsme to objednavali ? Jak jsem rikal, mozna jsem zpovykanej, ale jsem zvykly, ze kdyz se neco tvari jako rezervacni system, ma to prehled o tom co a kdy je volny a co ne. Takze kdyz mi po zadani data neco nabidne, je to na 95% volny … a … ze kdyz uz mi prijde konfirmace, muzu vlastne vyrazit … No jak zrejmo, asi ne … bohajeho

… a zaver ? … Asi tenhle … tak jsem si tuzemsko po tech cca 20 letech zase „vyzkousel“ a utvrdil se v tom, ze mi muze **** polibit … radsi pojedu o hodinku dyl a dal trebas jako v tomto pripade trebas na Semmering, a to ho zrovna moc nemusim, ale budu v klidu …

12.01.2012 20:25:04 #3 

Příspěvků: 1395

adam 1

*>> #2, TWitko, 12. 01. 2012 19:25:01 to se může klidně stát žijeme v „čr“?Jinak jestli budeš chtít navštívit kouty (jeseniky)tak tam je hodně jiných ubyt.v okolí ,navíc bych asi nebral skipas jen pro kouty ,protože to středisko zas není tak „uchvatné“ jak se presentuje?Zázemí sice na urovni ,ale km sjezdovek neodpovídají zkutečnosti?Kousek od koutu je červenohorské sedlo a pod ním filipovice-(super na več.lyž.) vše kousek od sebe. adam cz

12.01.2012 20:29:29 #4 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #2, TWitko, 12. 01. 2012 19:25:01

Chápu tvoje rozčarování. Ale na druhou stranu bych se při rezervaci 3 dny před odjezdem nespokojil s potvrzením přijetí rezervace a možná bych si to raději telefonicky ověřil.

Něco podobného se mi stalo už i v Rakousku (bylo to naštěstí při rezervacích pár týdnů předem) – rezervační systém rezervaci „spolkl“, potvrdil její přijet, ale následně se ozvali domácí že to bohužel nejde…

Holt svět není ideální a stroje s technologiemi nám zatím nevládnou (naštěstí) a ani úplně naplno neslouží (bohužel).

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

12.01.2012 20:35:16 #5 

Příspěvků: 6843

˘Ö˘Krab muž

>> #3, adam 1, 12. 01. 2012 20:25:04
Mohlo by se mu v ČR stát i něco daleko horšího. Třeba by se zeptal na lyže a někdo z carv.cz (cz) by mu stále cpal kraťasy s tím, že na ničem delším se přece jezdit nedá a už vůbec ne po hraně.

Adame, máš resty! Co je na tom postovaném videu pro blua? Dokud neodpovíš, budu Tě stíhat v každém vláknu bez rozdílu, aby sis nemyslel, že své domněnky a polopravdy z výše zmíněného serveru tady budeš vydávat za jedinou pravou víru a klamat tím příchozí, kteří Tě ještě neznají. CZ!

To, že jsem nelyžař, se snažím už několik let nepříliš úspěšně maskovat psaním příspěvků. Nepomáhá to.

12.01.2012 20:43:31 #6 

Příspěvků: 15

TWitko

kluci, diky za to, ze jste mi nevynadali … :-) proti Koutum konkretne nic nemam … jel jsem v poslednim roce dvakrat kolem (autem a spis v lete) a docela ziral co se tu da vybudovat … chapu i to, ze se rezervace nemusi vzdy povest, a dokonce se mi to uz nekolikrat stalo (nejen pri lyzovani) … ale … pokud se mi tak stalo … prisel mi mail od majitele penzionu, s omluvou, vysvetlenim co se stalo a navrhem reseni .. sam majitel penzionu mi trebas sam navrhl reseni … preci jen on sam nejlip vi co je v okoli za ubytovaci kapacity jaka je to kvalita, co maji a nemaji volne … proste prislo sorry .. ale nabizime za stejnou cenu ubytovani u Fritze v sousedstvi … normalne je to treba drazsi, ale Fritz je kamos a ubytuje vas ve stejnem terminu za stejnou cenu … proste mea culpa, a tohle je reseni .. tohle chapu a beru … nemuze me ubytovat on, ale domluvi mi to … ale nelibi se mi dvouradkovy majl jakoze dekujeme, ale nejezdete, ktery – IMHO – prijde jeste az zbytecne pozde …

jak rikam, mozna jsem dneska jen zbytecne vytocenej nebo nejakej predrazdenej z toho vseho novorocniho zmatku kolem … nebudeme z toho delat nejaky zavery … ale uprimne .. jako Brnak, ktery to ma k Rakousum docela blizko jsem proste ztratil (mozna zbytecne) chut se do Ceska vracet …

12.01.2012 20:51:10 #7 

Příspěvků: 39

Martin_B muž

ON-line rezervace je praktická věc, ale má svá úskalí. Také záleží na tom, jak je celý systém rezervací nastaven, na automatickou odpověď bych se moc nespoléhal. Může se stát, že si zájemce objedná pobyt po telefonu a pak nějakou dobu, díky vyspělým prostředkům mobilní komunikace, kdy jste zastižitelní kdekoliv na cestách, může správci systému trvat, než danou rezervaci do databáze zadá. Mezitím může jiný zájemce pobyt objednat on-line a „problém“ je na světě. Pak by ale mělo ze strany ubytovatele dojít k rychlému vyřešení situace, řešit se dá vše.

Jezdím jak umím.

12.01.2012 20:51:20 #8 

Příspěvků: 15

TWitko

no mozna jen dodam .. ze jsme tu zde jiz zminenou nahradu – onen jiz zmineny Semmering … taktez objednali po netu, trvalo to par minut, dostali jsme nejakou slevu, majlem pak stejnou potvrzenku a svete div se … za cca 40 minut se dokonce majlem ozvala i nejaka podobna pani … jedinej rozdil byl ale v tom, ze nam nerusila rezervaci, ale osvetlovala jiny „zasadni“ trabl … davala nam na vedomi, ze nam pry nemuze na 100% zarucit, ze budeme mit balkon … tak jak to uvadela specifikace na rezervacnim systemu … pry jestli to neni zasadni problem … ani jsem nevedel jestli se mam smat nebo ne …

12.01.2012 21:01:12 #9 

Příspěvků: 39

Martin_B muž

>> #8, TWitko, 12. 01. 2012 20:51:20 Ano, takto má fungovat správný a propracovaný rezervační systém ;-)

Jezdím jak umím.

12.01.2012 21:12:39 #10 

Příspěvků: 183

DAVE71 muž

Máš jezdit do Rakous tam když si uděláš on-line rezervaci a je plno tak napišou omluvný e-mail. Nebo ti neco nabídnou jiného. Prostě naši hoteliéři se mají co učit…viz Twitko, proto my z Brna jezdíme jednodenne na Stuhleck, vicedenně někam jinam do Rakous, radím ti totéž. Služby na daleko vyšší úrovni, cena ??? No např. včera jsme sehnal ubytování se snídaní 12 Km od st. Antonu za 23 EUR !!! Takže stačí hledat Zdar

Jedu kam až to jde!

12.01.2012 23:35:40 #11 

Příspěvků: 2595

korsičan muž

>> #10, DAVE71, 12. 01. 2012 21:12:39 je to mimo téma, ale ta vaše fotka je mě nějak povědomá. Nepracujete náhodou ve firmě, která opravuje auta ???

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

13.01.2012 16:23:14 #12 

Příspěvků: 183

DAVE71 muž

korsičanovi= skutečně nemám nic společného z auty. Jsem z Brna a rád lyžuji toť vše

Jedu kam až to jde!

13.01.2012 17:07:52 #13 

Příspěvků: 2595

korsičan muž

>> #12, DAVE71, 13. 01. 2012 16:23:14

v tom případě vypadáš, jako bys tomu člověku z oka vypadl. On taky lyžuje a taky je z Brna. Ale Brno je obrovské, takže je vás tam podobného ražení určitě hodně. Jen jsem se zeptal a díky za odpověď.

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

13.02.2015 17:22:31 #14 

Příspěvků: 43

radek OL muž

>> Reakce na aktuální report z 12.02.2015. Myslím, že sjezdovka Medvědí mohla být už dávno otevřena. Podmínky na zasněžování rozhodně byly. To, že ani v půlce února není celý areál v provozu ukazuje, že vedení areálu nemá zájem sjezdovku dosněžit.

13.02.2015 18:19:16 #15 

Příspěvků: 686

Boryš

>> #14, radek OL, 13. 02. 2015 17:22:31

Že by si vzali vzor z Přemyslova, kde již pár sezón nezprovoznili červenou?

14.02.2015 16:55:14 #16 

Příspěvků: 43

radek OL muž

>> #15, Boryš, 13. 02. 2015 18:19:16 V Přemyslově jsem už pár let nebyl,ale na tu červenou si pamatuji a tenkrát v provozu byla. V koutech Medvědí minulou sezonu neotevřeli ani na jeden den. Ale to nevadí, hlavně, že se můžou chlubit kolik mají sjezdovek a za plnou cenu. Na Dolní Moravě se snaží o dost víc.

24.01.2016 22:30:38 #17 

Příspěvků: 14

OtaR muž

>> Reakce na aktuální report z 23.01.2016.

Ta věčně uzavřená Medvědí sjezdovka, která dle profilu vypadá na tu nejlepší, co by tam byla, to je taky pro mě záhada. Loni o jarních také zavřená, a to byl únor, mrzlo a jinde hodně nasněženo – nechápu! Proto pro mě tento areál je tak trochu nafouknutá reklamni bublina, modrá sjezdovka je velmi úzká a musí se po ní částečně jet i ke zbylým dvěma, takže já byl při loňské premiéře zklamán. Naopak mě mile překvapila Dolní Morava, o třídu jinde.

05.02.2016 17:28:21 #18 

Příspěvků: 1395

adam 1

>> Reakce na aktuální report z 30.01.2016. Tak dneska v Koutech po nočním sněžení celkem sjezdovky hnus – jízda v boulích-sice dalo se to čekat ,ale až tak?Co je celkem „vychytané“ tak ten výšlap z parkoviště k vleku – to si dělají srandu?A neumím si představit šlapat až k sedačce!To bych je poslal k šípku!Zatím nejdrahší letošní lyžovačka 2×4hodinovka = 2× 580Kč = dvě jízdy na kotvě a jedna na sedačce a pryč od tama.Jinak ten popis sjezdovek na webu a skutečnost ?no coment .je třeba vyzkoušet. a

21.02.2016 15:00:48 #19 

Příspěvků: 496

MichalW

>> Reakce na aktuální report z 20.02.2016.

Spadlé lano na vleku je dost podstatná závada. Jak se to vůbec může podařit? Raději ani nedomýšlet nad situací „spadlé lano lanovky“…

21.02.2016 15:14:44 #20 

Příspěvků: 6843

˘Ö˘Krab muž

>> #19, MichalW, 21. 02. 2016 15:00:48

Podaří se to velmi snadno, na rozdíl od lanovek nemívají lana na vleku horní vodící kladky (alespoň ne tak četné). Takže stačí kličkovat, poskakovat nebo vystupovat za jízdy, způsobit rozvlnění lana při rozjezdu, popř. na konci odhodit unašeč mimo osu … a je dole. Není to žádná podstatná závada, pokud při pádu neponičí kladky nebo signalizaci. Řešení většinou cca 1/2 – 11/2 hodiny.

To, že jsem nelyžař, se snažím už několik let nepříliš úspěšně maskovat psaním příspěvků. Nepomáhá to.

21.02.2016 15:30:50 #21 

Příspěvků: 148

BigBang muž

Shodit lano na vleku není žádný problém. Naposledy jsem vlekařům pomáhal na Bouřňáku, když se uvolnila tyč pomy a na kladce svěrka shodila lano. Hodunku to nejelo. Největší nebezpečí je například u vleků, které se lámou jakoby přes horizont a na vrchu je sloup. to pak vzhledem ke. všem silám může člověka nehezky počechrat. proto jsou taky na vlecích obvykle tabulky, že máš držet stopu cca 0,5m bokem od lana. Lanovky jsou mnohem více zabezpečené.

Z fotky to bylo asi na delší dobu, když spadly lana v obou směrech…

21.02.2016 16:39:49 #22 

Příspěvků: 1395

adam 1

>> #19, MichalW, 21. 02. 2016 15:00:48

Ohledně „lyžařských vleků“ je toho mraky – myšleno technických předpisů a norem např. http://seznam.normy.biz/trida/list/2730 Záleží ,ale kdy byl vlek uveden do provozu a jaké normy se na něho vztahovaly v době uvedení do provozu.Ikdyž dneska se vyhodnocují „rizika"která vychází z norem /předpisů platné dnes. Nechce se mi věřit že není lano jištěno proti vypadnutí a že může spadnout na zem kde se mohou pohybovat lidi/děti – což je tento případ. To lano včetně kotev nebude vážit "kilo“ – takže pěkný průser. Zkusím se zítra optat u kolegy jak to je. a cz

21.02.2016 20:38:22 #23 

Příspěvků: 496

MichalW

Jako nepřekvapilo by mě to u nějakého vleku postaveného brigádně členy minulerežijní TJ, který od té doby prošel údržbou spočívající v novém nátěru (jeden takový znám, uhnila mu jedna stojka – sundala se baterie kladek a jelo se dál:-) ). Ale u nového snad Doppelmayeru nebo co to tam je, navíc křižujícího sjezdovku, jsem se nad tím pozastavil.

21.02.2016 20:57:02 #24 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #22, adam 1, 21. 02. 2016 16:39:49

Ona je hlavní otázka ta, jestli to takhle vypadalo v důsledku spadlého lana a nebo jestli je to po sjezdovce rozložené takhle proto, že si to připravují na nahození…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

21.02.2016 21:26:41 #25 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #10, DAVE71, 12. 01. 2012 21:12:39

Ani v Rakousích není vždy vše OK.Už se nám stalo po příjezdu do Hinterreitu,že potvrzené bydlení nebylo.Auto napěchované věcma a lyžema na 4 dny ,za sebou cca 800 km , 8 hodin večer.Prostě senzace.Žádná omluva ani snaha situaci řešit.Pouze výmluva,že nám ráno posílali mail a zprávu přes booking.com.Nep­řišlo ani jedno ani druhé a kdyby ano,tak to bylo stejně jedno,protože už jsme byli na cestě. Nemíním obhajovat rezervační systém-nesystém v Koutech,ale žádný systém není bez chyby.

22.02.2016 19:17:43 #26 

Příspěvků: 2480

TNS muž

Zhodiť lano z Tatrapomy je najmenší problém.Osobne sa mi to podarilo 2×.Vždy nechtiac,ale mojou vinou.

Lano ostane na zádržnych hákoch.Nespadne na zem.

..nie som pravoverný lyžiar,som len tieň z minulého fóra.

24.02.2016 19:50:26 #27 

Příspěvků: 1395

adam 1

>> #24, HonzA_, 21. 02. 2016 20:57:02

Ok ,souhlas samozřejmě nevíme jestli to spadlo „vše“ nebo se chystali nahazovat lano?Jinak jsem zjišťoval ohledně spadnutí lana – lano je hlídáno snímačem/spínačem polohy na kladkách při změně polohy lana musí dojít k zastavení zařízení ,jestliže lano vypadne tak ho musí zachytit „zachycovač“ – mechanická zábrana ,ale samozřejmě když budu chtít tak lano sundám i ze zachycovače a to spadne na zem ,což prý není problém. Jinak požadavky na bezpečnost pro vleky /lanovky je v nařízení vlády 70/2002 http://aplikace.mvcr.cz/…hResult.aspx?… tam se píše i o požadavcích na lano..... Co je na tom „zajímavé“ tak to je to křížení se sjezdovkou ,kdy se projíždí pod vlekem/jízdní dráhou -to by se nemělo a nebo by měli mít zpracovanou „analýzu rizik“ kde je popsáno nebezpečí a jak to nebezpečí řeší/minimali­zují, atd.?

a cz

22.02.2017 18:30:14 #28 

Příspěvků: 43

radek OL muž

Nemá někdo aktuální informace jak to vypadá v Koutech? V reportech jsem nic nenašel. Letos jsem tam ještě nebyl, tak nevím co čekat. Chystám se o víkendu a rád bych věděl jaké jsou fronty, kvalita sjezdovek a co očekávat v tomto počasí.

22.02.2017 20:09:59 #29 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #28, radek OL, 22. 02. 2017 18:30:14

Report z 11.2. ti nestačí?

Jinej gang...

23.02.2017 09:30:43 #30 

Příspěvků: 43

radek OL muž

>> #29, fischerbl, 22. 02. 2017 20:09:59

Doufal jsem v nějaké aktuálnější informace, za 12 dní od napsání reportu můžou být podmínky jiné.

23.02.2017 15:42:47 #31 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #30, radek OL, 23. 02. 2017 09:30:43

Tak určitě. Na druhou stranu lepší 14 dní starý report než vůbec nic. Fronty nebyly, tak snad nebudou ani teď. Ještě máš webkamery, z nich se dá taky leccos vyčíst, i když report je report.

Jinej gang...

22.03.2018 20:25:51 #32 

Příspěvků: 35

proch.tomas

Ahoj. Nebyl ted nekdo v Koutech? Chceme o vikendu na posledni lyzovacku. Na strankach pisou 100cm snehu, na kamerach snih je. Spis jaka je kvalita? Ted mrzlo a i snezilo,tak by zo melo byt ok. Diky za nejake pripadne aktualnejsi info.

22.03.2018 20:59:05 #33 

Příspěvků: 96

Tomrob

>> #32, proch.tomas, 22. 03. 2018 20:25:51

V Jeseníkách celý týden mrzlo i přes den. Sněhu je na sjezdovkách dost, ve vyšších polohách i mimo sjezdovky. Předpověď na víkend vypadá dobře.

Co chceš víc?

Uvidíme, kolik si bude chtít, naposledy v sezóně, zalyžovat lidí. Z toho bych měl větší strach.

23.03.2018 08:53:40 #34 

Příspěvků: 35

proch.tomas

>> #33, Tomrob, 22. 03. 2018 20:59:05

Jj,tech lidi se bojim nejvic …

23.03.2018 10:08:58 #35 

Příspěvků: 230

pool-Pája muž

Hoši Jeseníky jsou už druhý týden poloprázdné, teď v týdnu všude téměř úplně prázdno a výborný povrch, na kterém se díky minimálnímu počtu lidí neudělaly žádné náhraby ani odpoledne. Jak Kouty, tak Karlov-Kopřivná, Filipovice, Sedlo velice podobně. A myslím, že se to moc nezmění ani o nadcházejícím víkendu. A jistota je vždy Praděd. Vzhledem k tomu, že jsou poslední dobou lyžaři leniví a zhýčkaní, tak je tam prázdno po celou zimu. Samozřejmě je to skanzen a jsou tam jen kotvy a pomy, ale jarní lyžování je tam vždy nejlepší a čistě na přírodním sněhu… Ale tam raději nejezděte, chci tam být sám. :-)

23.03.2018 10:13:10 #36 

Příspěvků: 230

pool-Pája muž

Jo a ten sníh co napadl ve středu dopoledne trochu brzdil, ale časem se promíchal a včera už skvělé. Tvrdý drživý sníh bez ledových ploten.

31.12.2019 09:05:46 #37 

Příspěvků: 1

renata2019 žena

Lyžování 29.12.2019 dojmy_ neupravená jedna sjezdovka, neustálé sypání zmzlé vody z děl a vybírání v těchto podmínkách nehorázné ceny za skipas( v sobotu jsme jezdili na Bukovce a tam byly ceny mimosezonní). O kvalitě občerstvení, služeb také škoda mluvit, čaj za 50 Kč, jen dvě WC na tak obrovské množství lidí. Chápeme, že pokud by byl sníh je asi lepší dostupnost na veškeré služby pod sjezdovkou( více míst atd). vyhodnocení tohoto střediska- již jsem nepojedeme

09.01.2022 07:30:28 #38 

Příspěvků: 262

kejmll

>> Reakce na aktuální report z 08.01.2022.

Já jsem nikdy nepochopil, proč dolní stanice lanovky, nezačíná na místě nástupní stanice kotvy.. Nejsem sice projektant, ani stavebni inženýr, ale myslím, že by to snad šlo, tak udělat..? Potom by odpadlo hloupé nasedaní na nástupní kotvu, po příjezdu z modré, aby se člověk dostal opět k lanovce přece.. a vyhnul se tak frontě.. Prakticky by lanovka obsloužila vše.. Borci to asi uplně nedomysleli, mi připadne.. 8-O

09.01.2022 12:19:08 #39 

Příspěvků: 408

VojtěchV muž

>> #38, kejmll, 09. 01. 2022 07:30:28

Kotvu kříží vedení 400kV. A v půlce kopce by lanovka musela klesat přes rokli.

09.01.2022 12:55:51 #40 

Příspěvků: 262

kejmll

>> #39, VojtěchV, 09. 01. 2022 12:19:08

Áha.. no někde v Italii jsem s lanovkou i klesal.. Na dráty jsem zapomněl.., to je fakt.. Ale když se jen letecky kouknu na webku, na jejich stránkách ze spodní stanice kotvy, možná by to šlo nějak zvládnout.., je to ovšem opravdu jen můj laický názor.. Asi to mají soudruzi dobře spočítané, respektive asi ani nedostali souhlas, takovou stavbu pod těma drátama postavit.. V každém případě je to škoda..

09.01.2022 13:12:42 #41 

Příspěvků: 185

mirjur muž

>> Reakce na aktuální report z 08.01.2022.
No tak vidím, že za 8 let od mé minulé (a jediné) návštěvy Koutů se absolutně nic nezměnilo… váhal jsem, jestli jim nedat šanci, ale Přemyslov to opět jistí…

Co tě nezabije, to tě posílí!

09.01.2022 13:36:48 #42 

Příspěvků: 408

VojtěchV muž

>> #40, kejmll, 09. 01. 2022 12:55:51

Lanovka samozřejmě může v nezbytném případě klesat. Možná i v té současné stopě mírně klesá. Ale hlavní bude to vedení. Třeba na Bubákově se vedení zvedalo nad lanovku. Ale tam je to jen lokální distribuční vedení.

09.01.2022 14:31:53 #43 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #40, kejmll, 09. 01. 2022 12:55:51

„respektive asi ani nedostali souhlas, takovou stavbu pod těma drátama postavit..“

400 kV není žádná prdel.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

09.01.2022 14:48:50 #44 

Příspěvků: 262

kejmll

09.01.2022 16:35:25 #45 

Příspěvků: 2034

Radek Holub - SNOW muž

>> #38, kejmll, 09. 01. 2022 07:30:28

Docela se to propíralo hned po otevření areálu před těmi cca 10 lety. Technicky by se lanovka i s tím vedením vysokého napětí dala řešit, ale určitě ne v rámci daného rozpočtu a času, nehledě na papírování s tím spojené.

09.01.2022 18:00:20 #46 

Příspěvků: 262

kejmll

>> #45, Radek Holub – SNOW, 09. 01. 2022 16:35:25

a mám v tom jasno.. Díky Radku za reakci.. Takže můj laický názor, zase nebyl, tak nějak úplně absurdní.. Opět je to o financích, jako ostatně vždy.. Na začátku sice ušetříme, ale do budoucna budeme tratit (nevím, jestli tratí, třeba ne) a to se vyplatí.., ptž k nám nebudou jezdit zákazníci, jelikož nebudou spokojeni s podmínkami.. Ovšem rozpočet, je rozpočet.. Třeba to opravdu nešlo jinak.. Ale mi z tohoto projektu spíše vyplývá, rychle něco vybudujme, za co nejméně, abychom mohli, co nejvíce.. A vo to jde v podnikání, asi především.., záleží, jak dlouho to vydrží.. Větší průser si myslím je ten, že nezvládají nachystat středisko tak, jak nabízí, co se zimy týče.. Povětrnostní podmínky na to mají určitě nemalý vliv, ale připadne mi, že na to spíš se.ou.., respektive to nezvládají, nechtějí, nesnaží se.. Já bych třeba osobně chtěl hojně využívat kotvu Obrázek, ale ta je prakticky neustále, mimo provoz.. Tak já jen, jestli si neukrojili soudruzi, příliš velký krajíc.. 8-O

09.01.2022 21:05:31 #47 

Příspěvků: 2034

Radek Holub - SNOW muž

>> #46, kejmll, 09. 01. 2022 18:00:20

Tehdy se daly na významnou část projektu získat dotace (mj. díky tomu prakticky souběžně vznikly Kouty, Dolní Morava, Červená Voda), z čehož jistě plynul časový tlak, a tak se muselo „hrát“ s tím, co je (a to absolutně netuším, o kolik by se prodražilo řešení VN). Bez té dotační příležitosti by Kouty v takové poměrně velkorysé podobě nejspíš vůbec nevznikly. Dlouho jsem tam nebyl, ale až na těch pár „much“ (přístup, traverz) to bylo velmi dobré ježdění. Netuším ani, jak areál funguje ekonomicky, ale třeba tam zas díky tomu všemu nebývá přelidněno?

09.01.2022 22:10:19 #48 

Příspěvků: 262

kejmll

>> #47, Radek Holub – SNOW, 09. 01. 2022 21:05:31

s dotacemi je mi to jasné.. Chápu, že v tom hrají významnou roli.. Ale jde o to, jak středisko funguje dále.. Na DM, se toho nebojí a jdou do toho po hlavě, na úkor všemu.. A vlastně, proč ne, když takové konzervy, jako jsou rakušáci, nechají rozbagrovat klidně ledovec, kvůli sjezdovce, bo lanovce? Už ani nevím.., jeden z posledních ledovců. Hodnotím lyžováni na DM, na naše podmínky, hodně kladně.. V Koutech na to opravdu se.ou a je to škoda.., fronty se netvoří.., proč? Nicméně Medvědí a Hřebenovka s Pohodovou pod traverzama, jsou sjezdovky úplně luxusní.. Bezfrontovství kvituji.. :-D

09.01.2022 22:32:38 #49 

Příspěvků: 4077

Martin47 muž

>> #48, kejmll, 09. 01. 2022 22:10:19

A já zas doufám, že se za znásilnění oblasti DM za cizí prachy, budou všichni odpovědní tisíc let smažit v pekle.

10.01.2022 07:58:27 #50 

Příspěvků: 262

kejmll

>> #49, Martin47, 09. 01. 2022 22:32:38

Já s tímto brutálním zásahem do přírody, také nesouhlasím.. Jen jsem stručně popsal, jak to tam řekněme funguje a že tam jsou pěkné svahy na lyžování.. To, jak místní přírodu vydrancovali a vytvořili z toho prakticky lunapark, je svým způsobem hrůza..

10.01.2022 08:43:03 #51 

Příspěvků: 47

rradek

Lyžování na DM mám rád pořád investují a zdokonalují, ale opravdu z toho dělají lunapark a to je špatně. V Koutech mám odlyžováno možná 20 dní a to že lanovka nevede až dolů mi nikdy nějak nevadilo, ale co mi opravdu vadí je, že ne vždy je v provozu kotva Obrázek a že pořád posunují začátek otevírací doby. Tohle jsou nedostatky lehce opravitelné. Pamatuji začátek otevírací doby na spodním vleku v 8:15 pak v 8:25 a teď v 8:50, ale to už je tak asi 2 roky. Letos jsem tam ještě nebyl, čekám až otevřou všechny sjezdovky.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Reporty z lyžařských středisek

Sölden

Sölden

Sölden

Sölden