Plešivec diskuze

Diskuze a komentáře čtenářů ke středisku Plešivec

21.02.2014 20:29:31 #1 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

Zdravím všechny. Byl už někdo na Plešivci?

21.02.2014 21:05:17 #2 

22.02.2014 13:19:45 #3 

Příspěvků: 3

maf26

ahoj na Plešivci jsem byl letos již 2×…poprve byla mlha,a v provozu byla jen 4 Aida a 6 Renata..prijezd pouze od Abertam na parkoviste,ktere je zadarmo.potom cca 600m na lanovku u sjezdovky Renata.ted po 2 jiz bylo v arealu v provozu vice sjezdovek a take moznost parkovat primo v Pstruži..areal uplne super.paradni siroke sjezdovky pro vsechny lyzare.cerna Jitka paradni svah pro mozna malinko zdatnejsi lyzare(mylsim spise z duvodu tech.snehu)…cerno cervena Aida naprosto pohodova sjezdovka na pekne carvovani..a modra Pavla super siroka pozvolna sjazdovka pro vsechny…moznost opravu dlouhych protazenych oblouku…obsluha u lanovek paradni..chlapi pokecaji pomuzou..mene zdatnym pribrzdi a tak..(žadne prupovidky typu co sem lezes kdyz to neumis)… lidi zatim poskrovnu.vsiml jsme si ze vetsina stale jezdi na přeplneny Klinovec… Plesivec bude do budoucna mylsim daleko lepsi nez Klinovec kvuli sirokym svahum co tento areal nabizi…snad jen jeste malinko vylepsit obcerstveni..na svahu jeden bar(kde se kouri…)a restaurace v hotelu…pro nekoho mozna malinko dražsi ale jidlo dobre i posezeni(jen mozna rychlejsi obsluhu)--- takze za mne velika 1

Fotky

22.02.2014 16:24:34 #4 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #3, maf26, 22. 02. 2014 13:19:45

Jestli si to pamatuješ, mohl bys popsat ty tvoje fotky, pls?

Škoda, že zatím nejezdí večer. A tuto sezónu myslím už nebudou.

Edit 16:42 To HonzA: Nic pro tebe, mají mít kamery na skipasy.

Jinej gang...

22.02.2014 16:33:17 #5 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #3, maf26, 22. 02. 2014 13:19:45

Podle fotek hodně zajímavé.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

22.02.2014 16:44:40 #6 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

>> #3, maf26, 22. 02. 2014 13:19:45

diky za report a fotečky. Vypadá to solidně. Hlavně ta šíře tratí mě láká. Podle fotek to odpovídá dnešku? Asi to budu muset prubnout. Navíc to mám jen 19km takže jasně nejblíž.

22.02.2014 18:15:16 #7 

Příspěvků: 3

maf26

ahoj vsichni tak fotky jsou ze 14.2…takze tyden stare. nevim co bych mel popisovat?… foto c.1..pohled dolu na modrou Pavlu c.2 rovnez modra Pavla… c3.pohled nahoru na usek cerne casti Aidy… c.4.od lanovky cela Aida…

jinak opravdu Plesivec je dle mne nejsirsi sjezdovky na strane Šumavy a Krušnych Hor u nas.a to jeste kdyby jela Milena..ta vypadala take velice pekne do budoucna.jen jako vsude chybi snih.az tam bude prirodni pekne urolbovanej to bude Italie.snazi se tam udelat maximum, mit to 19km tak se vubec o nicem nerozhoduju a jedu…ja to mam 135km.a rikam ze uz jinam asi jezdit nebudu… foto.1…pohled na 6 Renatu od baru foto.2+3..shora cerno cervena Aida foto.4.cast Mileny(zatim nejezdi) tak asi tolik me poznatky

Fotky

22.02.2014 21:11:55 #8 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

#7, maf26, 22. 02. 2014 18:15:16

Dík za popisy. Jasný já bych jel taky hned, ale mám sezonku jinam. Takže dát 400,– nebo jezdit zadarmo je malinko dilema, i když je to relativně láce. Ale určitě chci Plešouna ještě tuhle zimu navštívit.

22.02.2014 21:35:12 #9 

Příspěvků: 41

Dustin

Zdravím ve spolek,

jezdím tam, dá se říct, hned jak pánové zasněžili aspoň první dvě ( 4.ku a 6.ku)sjezdovky každý týden 2× až 4×. Většinou prc.dni hned od rána do max.oběda, naposled v úterý. Ráno neskutečně rychlá a příjemně zmrzlá 3.ka černá, díky povrchu prázdná. Jezdil jsem nahoru dolů,jak veverka v kole do půl desátý. Potom to změklo, přibyli lidi na svahu i vleku, ale stále bez čekání. Odjezd.

V posledních týdnech jsou znát jarní prázdniny a myslím, že i východoněmeckým soudruhům se zde líbí.

Soboty ráno, někdy i pátek po obědě jsem jezdil se synem, lidí trochu víc, ale pořád příjemný rekreační ježdění. Jak píše kolega sjezdovky široký, vleky odsejpaj. Areál pro celou rodinu, co se týče terénů. Rolbař je dost šikovnej a k dispozici má jednu z mejmodernějších fréz za rolbou. Stejně tak areál disponuje jedním z nejlepších zasněžovacích systémů.

Upozorňuji, že nejsem nestranný, k místu mám silné vazby, ale snažím se. Proto musím zmínit např. ceny v bufetech. Kousek štrůdlu s dvojkou džusu za 60 , s malou 12°již přes 90. Asi aby poplatili krásný, vytápěný záchody. Sjezd k hlavnímu parkovišti pod Plešákem od areálu jen s přírodním sněhem, čili skoro bez. Parkoviště v Pstruží není největší, ale je zadarmo. Letošní sezona provozovatelům a nám lyžařům moc nepřeje, což je hodně velký eufemismus. Snad příště.

Pokud to mám srovnat s Klínovcem na kterém, jsem doslova vyrostl, ještě nejsem úplně rozhodnutý, ale zatím spíš Plešivec.

22.02.2014 21:51:04 #10 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

>> #9, Dustin, 22. 02. 2014 21:35:12

Jsem rád, že Krušnohorci na snow přibývají! A díky za další postřehy z Plešivce.

22.02.2014 23:25:13 #11 

Příspěvků: 41

Dustin

Ještě krátká technická.

Kolegové jedoucí přes Karlsbad, pokud se rozhodujete kudy, na Plešivec to je sice o 6km dál než do Pstruží, ale rozhodně lepší cesta co se týče přímosti i kvality teppichu.

23.02.2014 21:14:55 #12 

Příspěvků: 6843

˘Ö˘Krab muž

Ahoj, tak jsem v sobotu okusil Plešivec. Vše fungl nové, tudíž trochu sterilní, obsluha vlídná, ceny zaváděcí, povrch ráno pěkně tvrdý, sníh překvapivě čistý, nebyl bych to ovšem já, kdyby se mi někde nepodařilo trefit hranou pravděpodobně jediný kámen v celém areálu, ten tam na mě vysloveně čekal.

Parkovali jsem ve Pstruží, přijeli jsem brzy, tedy jsme stáli blízko. Pokladny i přibližovák (A-LD Pstruží) bez fronty, pak jsme jezdili (až na pár výjimek) červenou č. 4 – Aidu. Příjemná, široká, pohodová. Možná až moc příjemná, jedním z důvodů (krom šířky a odrazujícího začátku) je, že rodiče (někteří rovněž začátečníci) s malými dětmi (lyžaři a SNB v záběhu) se rozředili po areálu na sjezdovky v poměru odhadem 5:1:2 = modrá:červená:čer­ná.
Někteří z nich jezdili modrou až k lanovce B-Modesgrund, někteří moudře zůstali na C-LD Abertamy a jezdili č. 6 – Renatu (která držela nejdéle), protože placatá střední pasáž modré č.5 – Pavly byla po změknutí pomalá, tedy za trest, o hluboké orbě na dojezdu těsně před lanovkou nemluvě.
Fronta u lanovky B přesto celý den veškerá skoro žádná (do 4–5 min.), což ovšem neznamenalo, že se mi pořád někdo nehamtal po zvednutých patkách lyží. Převažovali Češi, německých soudruhů po málu, tovaryšči ještě tento areál, zdá se, neobjevili.

Restaurace jsme netestovali, záchodky pětihvězdičkové. Dojezd č. 7 od dolní stanice B – Modesgrund do Pstruží je tak jediným slabým bodem.

Plnou cenu skipasu mají na úrovni Klínovce a nezdá se mi po návštěvě až tak přestřelená, protože přepravní kapacita se tváří být v lepší shodě s parametry sjezdovek. Uvidí se, jak to bude vypadat při provozu všech sjezdovek v plné sezóně a se všemi soudruhy. Lanovky A+B=2.400+2.400=4­.800 osob z hodinu, to by mohly 4 hlavní sjezdovky při své šířce ještě pobrat.
A to je a bude podle mě hlavní výhoda areálu bez dlouhé tradice, vyprojektovaného a postaveného na zelené-hliněné-kamenité louce.

To, že jsem nelyžař, se snažím už několik let nepříliš úspěšně maskovat psaním příspěvků. Nepomáhá to.

23.02.2014 23:15:43 #13 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

>> #12, ˘Ö˘Krab, 23. 02. 2014 21:14:55

Díky za pěkný popis Krabíku.

25.02.2014 17:53:32 #14 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

Ahoj všichni. Tak dnes byl ten den P. Příjezd 8.45 do Pstruží. Překvapilo mě, že parkoviště byla už slušně zaplněna. Lanovky perfektní bez front, pouze u LD Modesgrund frontička(logicky neb se zde sjíždí všechny sjezdy). LD Abertamy nějak moc pomalá bez lidí. Ráno sníh přimrzlý po 10.30 začal povolovat. Sjezdovky…kaž­dopádně šíře dostatečná i přes podle mě 90% obsazenost. Černá jel jsem 2× nahoře černá po 300m červená a posledních 400m naprostá placka(ještě v odklonu doleva). Červená…zajímavý je, že začátek vypadá hodně podobně s černou + na pravý straně brutál odklon, na levé menší, což mi vcelku nevadilo. Poté následuje nezáživná placatá část a pak červený dojezd 300m. A jsme u cíle. Modrá…má solidní začátek, prostředek je dobrý na trénik postoje DH a dojezd(připomíná mi konec Mosera na Neklidu)slušný než rozbředne a zalidní se. Samostatnou částí je modrá u LD Abertamy. Byl jsem na 4 h. Nevím pořád to ještě zpracovávám, ale nadšení jež jsem u spolucestujících na sedačce slýchával se u mě nekoná. Sry

25.02.2014 20:54:44 #15 

Příspěvků: 408

VojtěchV muž

>> #14, johnycek, 25. 02. 2014 17:53:32

Mám do budoucna obavy, že Modesgrund bude právě trpět frontami. Sjezdovky sice nebudou přelidněny, což je plus, ale není moc kam utéct, žádný vlek jako alternativa pro méně zpohodlnělé apod.

25.02.2014 21:00:57 #16 

Příspěvků: 6843

˘Ö˘Krab muž

>> #15, VojtěchV, 25. 02. 2014 20:54:44

Vlek by se hodil i do větrného počasí, ale s tím projekt jaksi nepočítal, za větru holt pojede jen dětský koutek.

S vlekem by se jim ještě do areálu natáhli sportovci a smrděli by pod prvním lanem půl hodiny před spuštěním, potom hoblovali pořád svah nahoru-dolů…

To, že jsem nelyžař, se snažím už několik let nepříliš úspěšně maskovat psaním příspěvků. Nepomáhá to.

25.02.2014 21:13:51 #17 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #15, VojtěchV, 25. 02. 2014 20:54:44

>> #16, ˘Ö˘Krab, 25. 02. 2014 21:00:57

Mizející vleky a všeobecná honba za sedačkami jsou jednou z mnoha velkých chyb areálů v ČR.

Snad ne tou osudovou.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

26.02.2014 16:13:48 #18 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

>> #15, VojtěchV, 25. 02. 2014 20:54:44

Určitě to tak bude. I včera se to z části naplnilo a hodně lidí při pohledu na frontičku sjíždělo do Pstruží.

18.02.2015 20:51:24 #19 

Příspěvků: 202

Vlastik33095 muž

>> Reakce na aktuální report z 17.02.2015.

Ten den jsem tam byl také a až na pár detailů můžu potvrdit. Detaily: obsluha byla hrozná ve stanu u modré Renaty, naopak u Dostyho byla v pohodě (10:15 cca..), na Hana/Milena v horní společné části byly muldy z mokrého sněhu už před 11:00…nic pro fajnšmejkry ;-) Další pohled by mohl dodat Czechskier(?), pokud to tedy byl on s těmy děvčaty v bundách juniorsport… :-)

better out than in...

19.02.2016 21:51:04 #20 

Příspěvků: 3637

m3 muž

Tak jsem si dnes odskočil vyzkoušet Plešivec.Počáteční naštvání z věčně zastavující lanovky ze Pstruží mě nahoře trochu přešlo – slunce udělalo svoje dílo.Turniketem jsem procházel hned v 9 a cesta nahoru trvala nějakých 20 minut.Hrůza­.Černá Jitka není dosněžená ,takže je mimo provoz.Poměrně dobré i když trochu krátké svezení je na Aidě.Hana na vršku samý brambor .Ostatní jsem nezkoušel . Kvitoval jsem luxusní šířku (Aida) ,takže i v případě ,že člověk dojede nějaký chumel není problém se bez ztráty rychlosti vyhnout a pacienty objet.Bylo moc dobře upraveno mimo Hany(brambory)­.Kopec byl zmrzlý a tvrdý,tedy luxus.Fronta na lano Modesgrund i v největším návalu 5 max.7 minut.Jako potencionální slabinu vidím neexistenci alternativy k lanovce Modesgrund když bude víc lidí.

20.02.2016 19:14:53 #21 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #20, m3, 19. 02. 2016 21:51:04

Pokud je na Modesu fronta na těch 5–7 min., dá se přejet do Pstruží. Časově to vyjde skoro nastejno, ale netrápíš se ve „frontě“. A můžeš na tý spojovací cestě potrénovat sjezdový postoj ;-)

Jinej gang...

20.02.2016 21:02:33 #22 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #21, fischerbl, 20. 02. 2016 19:14:53

Do Pstruží jsem jel jednou a pak závěr.Jednak na sjezdovce byly brambory, neustále zastavovala lanovka a za další ta sjezdovka by byla dobrá třeba na SG na rychlém sněhu (ovšem prázdná),ale jinak to není můj šálek kávy.Na Modesgrund se většinu času jezdilo až k turniketům,takže jedna otočka cca 10–11 minut.V porovnání třeba s nedalekým Klínovcem lepší poježdění vzhledem k šířce sjezdovek.

27.02.2016 20:13:53 #23 

Příspěvků: 189

plamice žena

dnes super poježdění na Plešivci, tvrdší upravené sjezdovky, bez muld, jen jednička byla více umrzlá s takovými kuličkami, ale chápu, snaží se tam jak to jde, černá zavřená, ostatní suprové. na krátké sice více lidí na sjezdovce, ale dojezd až k turniketu, prostřední lanovka čekačka tak 4 minuty…v kulatém baru u sjezdovky světe div se se dalo sehnat něco k jídlu – balené tousty) aspon něco)

jsem jen samouk, co miluje lyžování

28.02.2016 11:33:47 #24 

Příspěvků: 1845

fischerbl

Tady v diskuzi a hlavně v reportech se občas vyskytne kritika občerstvení na Plešivci. Myslím, že na krušnohorské poměry je na velmi dobré úrovni. Když pominu bufety a skibary, tak samoobslužná restaurace Fabrika Art ve Pstruží a pak zejména restaurace Plešivec, uspokojí i náročnější zákazníky. Uvidíme, co nabídne nový Orion těsně pod vrcholem Plešivce.

Pro delší pobyty mohu dále doporučit:

  • bistro na náměstí v Abertamech – obyčejná jídelna, ale moc dobře tam vaří
  • restaurant Faustův dvůr v Horní Blatné – naprostý luxus široko daleko
Jinej gang...

28.02.2016 12:03:02 #25 

Příspěvků: 189

plamice žena

>> #24, fischerbl, 28. 02. 2016 11:33:47

no ono by postačil na zakousnutí u sjezdovky párek v rohlíku aspoň) to má klínovec zas dobře zajištěné toto…jídelna ve fabrice je fajn, nicméně minule po lyžovačce ve čtyři měli zavřeno…když jedem na plešivec, tak holt se sváčou a pořádný jídlo pak po cestě domů v globusu chomutově)tak včera poprvé v kulatém baru mne překvapily že měli aspon ty tousty)…mohu vědět zmiňovaný Orion bude co?

jsem jen samouk, co miluje lyžování

16.03.2016 11:07:38 #26 

Příspěvků: 6

pedrod muž

>> Reakce na aktuální report z 15.03.2016. K té větší vzdálenosti z Prahy bych si dovolil jen poznamenat, že „jak z které Prahy“. Praha je velká, takže např. z levého břehu Vltavy (P6, asi P5) je to do Herlíkovic i na Plešivec cca stejně daleko, Špindl je samozřejmě dál. Jinak k samotnému Plešivci, ve většině souhlas s reportem, vyzdvihl bych tak jako v některých reportech dříve příjemnou a vstřícnou obsluhu lanovek i v pokladnách, zejména k dětem. Minusem je rychlé občerstvení (dražší, omezená nabídka), částečně to napraví restaurace nahoře (dražší) a samobsluha ve Fabrice (jen přes den). Ke skipasům – snížení ceny u 4– a 5hodinových jízdenek je oproti celodenní symbolické, chybí kratší, třeba 3hod. Za dobrou variantu pro nás s dětmi považuji 8hodinový skipas, dá se na něj jezdit více dní, cena se bohužel proti loňsku zvýšila. Ještě k parkovištím – dole bývá brzo plné a je blátivé. Mám radši to nahoře, i když je dál, musí se z něj taky kus pěšky na svah, ale je bez bláta a hned vedle je dětský svah s pásy.

16.03.2016 11:33:37 #27 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #26, pedrod, 16. 03. 2016 11:07:38

„Ke skipasům – snížení ceny u 4– a 5hodinových jízdenek je oproti celodenní symbolické, chybí kratší, třeba 3hod.“

Jednoduché srovnání

Kde Celodenní 4 hod Poměr
Plešivec 590 Kč 490 Kč 83%
Klínovec 680 Kč 530 Kč 80%
Grosser Arber 33 EUR 24 EUR 72%
Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

16.03.2016 19:26:25 #28 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #27, HonzA_, 16. 03. 2016 11:33:37

Fichtelberg 26/20 Eur, tj. 77 %

Zajímalo by mě, zda jsi letošní sezónu uvedená střediska navštívil, popř. kolikrát. Dík.

Jinej gang...

16.03.2016 19:40:28 #29 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #26, pedrod, 16. 03. 2016 11:07:38

Mně se cenová politika Plešivce zamlouvá. Možná tím, že nenabízí 2h a 3h skipasy někoho odradí, pro štamgasty je řešením 8h permice. Chce to jen ji vhodně využívat. Někomu třeba nedocvakne, že je škoda v započaté hodině jít do bufetu.

Ad parkoviště: myslím, že blátivé je silné slovo. Je to šotolina. Samozřejmě někdo by chtěl mít všude asfalt.

Jinej gang...

16.03.2016 19:40:55 #30 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #28, fischerbl, 16. 03. 2016 19:26:25

„Zajímalo by mě, zda jsi letošní sezónu uvedená střediska navštívil, popř. kolikrát. Dík.“

Navštívil – Javor. Asi 8×. Na Klínovec jsem jel jednou a skončil jsem na Božáku. Foukalo a nejela Jáchymovská. Plešivec – 0. A proč je to tak důležité pro srovnání cen za 4h / celodenní skipas?

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

16.03.2016 20:41:08 #31 

Příspěvků: 9

dnovy

>> #29, fischerbl, 16. 03. 2016 19:40:28

K té cenové politice, podle mě by tam v současné době přijelo více lidí, když by aspoň na jaře ty ceny upravili, v současné době se jezdí za běžné ceny hlavní sezony, většina ostatních středisek pokud nemá vedlejší sezonu, tak aspoň nabízí slevu za nákup skupasu po internetu nebo podobně, nebo přes týden levnější a o víkendu dražší permice. 8 hodinová permice v současné jarní době není pro lidi z větší vzdálenosti, kdybych bydlel ve Varech tak by to bylo něco jiného. Jde o to, že středisko teď na jaře zeje prázdnotou, podle mě i kvůli cenové politice.

16.03.2016 20:54:48 #32 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #30, HonzA_, 16. 03. 2016 19:40:55

Jen tak, má zvědavost. Já si myslím, že cenová politika středisek je jejich věc a zákazník hlasuje „nohama“. To se mi v tvém případě potvrdilo.

Plešivec je mé nejbližší středisko (nepočítám Merklín), tak v posledních dvou letech nejvíc jezdím tam. Pozitiva převažují. I když nějaké výhrady bych taky měl. Naposledy mě naštvala utajená nedělní testovačka Sportenu.

Na Javoru jsem ještě nebyl, chtěl bych ho někdy prubnout.

Jinej gang...

16.03.2016 20:59:13 #33 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #32, fischerbl, 16. 03. 2016 20:54:48

Jasně že hlasuju nohama. Ale neberu to tak „že je to jejich věc“ a zákazník ať buď jde jinam a nebo drží hubu. Zpětná vazba je důležitá.

Jsem zvědav co budou dělat až ČNB přestane lít miliardy do udržování kurzu nad 27 Kč/EUR. Navíc jestli do té doby vydrží levný benzín/nafta.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

16.03.2016 21:21:15 #34 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #33, HonzA_, 16. 03. 2016 20:59:13

Asis nečetl slova ředitele: Kromě investičních plánů má ředitel Voráček i přání – aby na Plešivec jezdili hlavně pohodoví lidé, kteří jsou ochotni dodržovat pravidla. „To, co běžně v zahraničí respektují, někteří návštěvníci nejsou ochotni přijmout doma – počínaje strukturou cenových tarifů a konče chováním na sjezdovce." – See more at: http://snow.cz/…-pro-vsechny#…

Tak si můžeš připsat k Igorovu Špindlu i „Voráčkův“ Plešivec. :-P

Jinej gang...

16.03.2016 21:37:18 #35 

Příspěvků: 686

Boryš

>> #34, fischerbl, 16. 03. 2016 21:21:15

Nějak mi nedocvakl ten požadavek pana ředitele aby návštěvníci byli ochotní respektovat strukturu cenových tarifů. A proč to dává jako první, tedy nejdůležitější pravidlo.

16.03.2016 21:37:24 #36 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #34, fischerbl, 16. 03. 2016 21:21:15

Zajímalo by mně, co znamená v praxi „nerespektování struktury cenových tarifů“?

Přeprodej permic? Držkování v kase? Držkování na Xichtoknížce?

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

16.03.2016 22:02:44 #37 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #29, fischerbl, 16. 03. 2016 19:40:28

pro štamgasty je řešením 8h

To asi ano,ale pro příležitostné návštěvníky na prd.

Ad parkoviště: myslím, že blátivé je silné slovo. Je to šotolina

No právě.Úplně slyším lyžáky jak brečí.Moje ne,to bych jim nikdy nemohl udělat.

16.03.2016 22:05:48 #38 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #34, fischerbl, 16. 03. 2016 21:21:15

„Asis“

Za tohle tě náš Grammar Nazi Krab přijede vlastnoručně vyřadit z lidského genofondu… ;-)

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

17.03.2016 05:46:56 #39 

Příspěvků: 6843

˘Ö˘Krab muž

>> #38, HonzA_, 16. 03. 2016 22:05:48

Slova ředitele nečetl, ostatně já zatím také ne. Kdo je to vůbec ten Asis? Někdo důležitý? Měl bych ho znát?

To, že jsem nelyžař, se snažím už několik let nepříliš úspěšně maskovat psaním příspěvků. Nepomáhá to.

17.03.2016 06:38:23 #40 

Příspěvků: 4077

Martin47 muž

>> #39, ˘Ö˘Krab, 17. 03. 2016 05:46:56

Dnes špičková forma, řekl bych.

17.03.2016 07:06:29 #41 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #38, HonzA_, 16. 03. 2016 22:05:48

Klepetáč ať si češtin prosvišťuje s Krabicí. Tys mi na rozdíl od něj aspoň rozuměl.

Jinej gang...

17.03.2016 07:24:27 #42 

Příspěvků: 1222

CzechSkier

>> #39, ˘Ö˘Krab, 17. 03. 2016 05:46:56

Slova pana ředitele jsou důležitá. Přečtu vám ústy pana ředitele dopis pana zemského školního inspektora chlapci. Práce v dílně a na podzimku..

Ale opravdu byste mne naštvali, kdybyste najednou teď, z ničeho nic tu třídní knihu vrátili…

A kromě toho, sdělení pana ředitele jsou platná pro všechny. I pro Plhu…

www.juniorsports.cz

17.03.2016 09:46:36 #44 

Příspěvků: 6189

Harry žena

>> #41, fischerbl, 17. 03. 2016 07:06:29

:-}.

Neboj,rozumel Ti dobre.Len nema do coho pychnut ,Zelvak zmizol z dosahu..

caute Harry

P.S. p.Klepetko,staci tak..?

Teoria je, ked nic nefunguje,ale kazdy vie preco. Prax je, ked vsetko funguje,ale nikto nevie preco. Ja som spojil teoriu s praxou,nic nefunguje a nikto nevie preco.

17.03.2016 23:16:19 #45 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

Já už si v tom obchodním rejstříku nesmím číst. V tom aby se prase vyznalo…

Adresa: Skiareál Plešivec, Pstruží 71, 365 01 Pstruží (uvedena v kontaktech: http://skiarealplesivec.com/cs/kontakty)

Provozovatel: HR AGENCY s.r.o., Bulharská 742/9, 360 01 Karlovy Vary (uvedený JEN v provozním řádu, nikde jinde: http://skiarealplesivec.com/cs/provozni-rad)

  • činnost:
    • činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence
    • výroba, obchod a služby neuvedené…
    • pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor
    • pořizování a správa vlastního majetku pro rekreační a sportovní účely
    • (základní kapitál 200.000,– Kč)

Jediný akcionář provozovatele: Valentino-M, a.s., Praha 1, Václavské náměstí č.p. 794/38

  • činnost: pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor
  • akcionář: bůh ví kdo (základní kapitál 2 mil Kč)

Poslední závěrka v rejstříku je z roku 2013. Chybí 2014 a za chvíli to bude i 2015. Byl bych rád kdyby i provozovatel a majitel Plešiveckého areálu respektoval pravidla, stejně jako to vyžaduje po svých zákaznících.

JAk je možné, že speciálně příjemce dotací nekontrolují zda plní svou povinnost a zveřejňují závěrky tak, aby si veřejnost mohla udělat obrázek o přínosu dotací, které jsou z našich peněz?

60% nákladů na výstavbu areálu šlo z dotací…

EDIT:

Kromě investičních plánů má ředitel Voráček i přání – aby na Plešivec jezdili hlavně pohodoví lidé, kteří jsou ochotni dodržovat pravidla. „To, co běžně v zahraničí respektují, někteří návštěvníci nejsou ochotni přijmout doma – počínaje strukturou cenových tarifů a konče chováním na sjezdovce. – See more at: http://snow.cz/…-pro-vsechny#…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

18.03.2016 18:21:33 #46 

Příspěvků: 686

Boryš

>> #45, HonzA_, 17. 03. 2016 23:16:19

Pravidla platí tak nějak výběrově. Pro někoho doslova, pro někoho část, pro někoho vůbec. A jak to tak často vidím i jinde, ti co jejich dodržování vyžadují po jiných na pravidla která se týkají jich z vysoka…

06.04.2016 19:04:22 #47 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #33, HonzA_, 16. 03. 2016 20:59:13

Zpětná vazba je důležitá.

Ano, ale co když o ni nestojí popř. ji neumí vyhodnotit?

>> #45, HonzA_, 17. 03. 2016 23:16:19

Ty seš těma závěrkama opravdu posedlej. Pokud je nevyžaduje poskytovatel dotace popř. rejstříkový soud, tak proč by je zveřejňovali? Třeba to mají nastavené jako Czechskier (v jiném vlákně).

Jinej gang...

06.04.2016 19:21:22 #48 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #47, fischerbl, 06. 04. 2016 19:04:22

„Ano, ale co když o ni nestojí popř. ji neumí vyhodnotit?“

Teď si nejsem jistý co se mi tím snažíš říct. Myslíš to tak, že některé firmy nestojí a zpětnou vazbu, případně ji neumí vyhodnotit a tak má zákazník (včetně člověka, který je nespokojený s nabídkou a tak zákazníkem ani není) preventivně držet hubu a hlasovat nohama. A zpětnou vazbu poskytnout jen v případech, kdy si ji areály výslovně přejí.

Chápu to správně?

Já to beru tak, že i když o ni nestojí a nebo ji neumí vyhodnotit, tak jim zpětnou vazbu poskytnu. Třeba v budoucnu změní názor a nebo se dovzdělají. Případně je to prostě informace pro další (potencionální) zákazníky…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

06.04.2016 19:31:47 #49 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #48, HonzA_, 06. 04. 2016 19:21:22

Myslel jsem to tak, že je někdy zbytečné, zpětnou vazbu poskytovat. Mám takovou zkušenost. Nemám problém s adresnou kritikou, když se mi něco nelíbí, ani s pochvalou, pokud jsem spokojen. Jen podle reakcí leckdy pochybuju, zda to má vůbec smysl.

Jinej gang...

06.04.2016 21:02:29 #50 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #49, fischerbl, 06. 04. 2016 19:31:47

Tak to je samozřejmě na volbě každého soudruha. Já taky neřeším vše, ale jenom to, na čem mi záleží.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

06.04.2016 21:32:16 #51 

Příspěvků: 1209

valerius

>> #49, fischerbl, 06. 04. 2016 19:31:47

Zbytecne to casto byva jen na prvni pohled. Kritiku muze slyset, ci si precist, nekdo dalsi. Kritika se muze hromadit, az se nad tim dotycny zamysli, az si nadrizeny vsimne, az se podrizeni pridaji, ci rozutecou…

06.04.2016 22:04:27 #52 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #47, fischerbl, 06. 04. 2016 19:04:22

Ty seš těma závěrkama opravdu posedlej. Pokud je nevyžaduje poskytovatel dotace popř. rejstříkový soud, tak proč by je zveřejňovali?

Zveřejňování je uzákoněno.To ,že OR,poskytovatel dotace apod. uzávěrku nevyžaduje je jen další z příkladů nesmyslných zákonů které nikdo nekontroluje a nevyžaduje pod nějakou sankcí jejich plnění.Já osobně s plošným zveřejňováním hospodářských výsledků nesouhlasím.

06.04.2016 22:09:31 #53 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #50, HonzA_, 06. 04. 2016 21:02:29

Já taky neřeším vše, ale jenom to, na čem mi záleží.

Já i to co mě se..

06.04.2016 22:26:25 #54 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #53, m3, 06. 04. 2016 22:09:31

Myslím že jsme napsali oba to samé. Ty trochu expresivněji ;-)

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

06.04.2016 22:33:54 #55 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #52, m3, 06. 04. 2016 22:04:27

>> #47, fischerbl, 06. 04. 2016 19:04:22

Jestli jsem závěrkama posedlej a nebo ne, to není podstatné. Ale zákonem je dána povinnost je zveřejňovat, tak by je měli všichni zveřejňovat dokud se zákon nezmění. A zveřejňovat je (=dodržovat zákon) by měli hlavně ti, kteří si stěžují na to, jak druzí zákony, případně jinak daná pravidla, nedodržují.

A nemějte mi za zlé, že se do nich dívám pokaždé, když někdo brečí že se mu daří špatně a nebo že se někdo má líp než on.

A jinak můj osobní názor je, že do určité výše obratu by nemělo být jejich zveřejňování povinné a nebo by neměla být povinnost zveřejňování vůbec. Samozřejmě s výjimkou veřejně obchodovaných společností. Ale současně že KAŽDÝ PŘÍJEMCE DOTACE z veřejných peněz by měl mít povinnost závěrky zveřejňovat minimálně 2 roky před přidělením a 5 let po přidělení dotace. Ať je vidět jak mu ty veřejné peníze pomohly.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

19.11.2016 21:55:05 #56 

Příspěvků: 1845

fischerbl

Jinej gang...

20.11.2016 09:53:42 #57 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #56, fischerbl, 19. 11. 2016 21:55:05

Plešivec evidentně nestojí o lyžaře se sezónkami. Viz jejich ceník stále se sezónou 2015/16…

To je tedy zřejmě ta diferenciace o které Tom píše.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

25.11.2016 18:11:00 #58 

Příspěvků: 1

pall

Nechci hodnotit úpravu sjezdovek,par­koviště,sociál­ní zařízení,možnost občerstvení, personál,cenovou politiku,klimatické podmínky apod.Na lyžařských střediscích mě nejvíc zajímá kvalita a počet lanovek, eventuálně přepravní kapacita.Počet nebo celkové km, délka,převýše­ní,kreativita terénu,variabi­lita(modré,čer­vené,černé tratě),kompaktnost střediska(pokud možno minimální přejíždění)a dostatečná šíře sjezdovek.Navštívil jsem Skiareál Plešivec 2×. Dost dobrý,líbil se mě! Za předpokladu vybudování čtvrté sedačkové lanovky a další sjezdovky jak je v plánu,se bude jednat o ambiciózní lyž. středisko, schopné konkurovat nedalekému Klínovci(který dobře znám,jezdím tam lyžovat několikrát do roka,již 40 let). Skiareál Plešivec bude patřit k tomu lepšímu v rámci celé ČR.

ALE: Fakt,že na některých sjezdovkách v určitých místech je zbytečně prudký svah a poté se nedostává výškových metrů na přiléhající ploché části sjezdovky,bych ještě přešel-NUTNOST TERÉNNÍCH ÚPRAV(na některých jiných místech sjezdovek je to v pořádku

  • vysoká kreativita,va­riabilita sjezdovek).

MALÉR: Proč sakra nejsou horní stanice lanovek Modesgrund a Pstruží výškově dotaženy na úroveň silnice,tedy o cca 15m výše???!!! Důvod: Ke vzdálenějším sjezdovkám se musím lopotně přemístit po rovné placce a za celý den je to šichta!!! Nechápu majitele,že na to při projektování Skiareálu nedohlédl! Je to zásadní věc! Proč se nepoučil jinde nebo se nezajímal u lyžařů-budoucích platících zákazníků,když tomu nehoví! Koho znám že byl na Plešivci si na to STĚŽUJE!-není rozhodující,že třeba na Klínovci,ale i jinde to vymňoukli podobně!Snižuje to výrazně KOMFORT a KOMPAKTNOST ! Případné námitky,jako různá povolení,schválení dotčenými úřady,okolními vlastníky,zvýšené náklady na výstavbu a jiné překážky neberu.Za tím bych si šel ! Mimochodem když se postavíte na horní stanici a pohlédnete vzhůru, zjistíte že přírodní reliéf terénu to velmi dobře umožňuje,ten minidomeček HS,který by stál v cestě,by jistě po dohodě s HS bylo možné zbourat a postavit jinde.Prodloužili by se Vám sjezdovky-Plešivec nejsou Alpy,každý metr dobrý!Obdobně krátká lanovka s běhounem mohla končit též na úrovni silnice,ale to bych chtěl asi příliš… Následky: Já bych jezdil na Plešivec rozhodně častěji, mí známí z výše uvedených důvodů Plešivec také moc nemusí. MÉNĚ ZÁKAZNÍKů-MÉNĚ PENĚZ… Obdobně dolní stanice-bylo třeba zapustit níže,ale to bych chtěl asi móóóc… Dojezdy lze upravit – posledních cca 20m před turnikety mohou být rovinaté(s mi­nimálním sklonem pro odtok vody)ve větší vzdálenosti od turniketů-nejdříve pozvolný svah,ušetřené výškové metry použít na větší sklon dolních částí sjezdovek-nedostává se Vám výškových metrů. Sjezdovka, lépe řečeno traverz mezi dolními stanicemi Modesgrund a Pstruží není špatný nápad,ale občas jde skoro do kopce-nejsou metry-chtělo to níž stanici ve Pstruží, třeba i pod úroveň silnice s odtokem vody pod silnicí(nejnižší bod údolí v tomto místě je podstatně níž až za silnicí).Každopádně vyrovnat profil tratě do mírného spádu by šlo, ne? Budu rád,když výše zmíněné podněty zapracujete do projektu realizace čtvrté sedačkové lanovky(nevím, jestli jste již získaly všechna povolní,psali jste že je tam problém-už hodně dávno) a úpravy stávajících sjezdovek. Potěší mě názory i negativní – od diskutujících i zástupce majitele. Děkuji Pall

25.11.2016 20:02:51 #59 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

Mimochodem, jestli jsem rozhovor se šéfem Plešivce pochopil správně, způsob jakým se chce Plešivec odlišit od ostatních je to, že budou otevírat areál jen pokud budou mít dost sněhu. A tím ospravedlňují vyšší cenu permice, protože logicky mají kratší sezónu.

Nechápu v čem spočívá výhoda pro mně jako zákazníka. Pokud chci jezdit jen na dobře vysněžené sjezdovce s dostatečnou vrstvou sněhu, tak když je sněhu málo, nejezdím a sedím doma. K tomu nepotřebuji areál aby za mne rozhodoval a ještě si to nechal připlatit.

Stejně tak nechápu proč zveřejní ceník sezónek až ve chvíli, kdy ve většině ostatních areálů už končí zlevněné akční nabídky. To chtějí prodat sezónky jen lidem, kteří si poblíž Plešivce pořídili nějakou nemovitost a jezdit jinam se jim moc nevyplatí?

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

25.11.2016 20:56:41 #60 

Příspěvků: 202

Vlastik33095 muž

>> #58, pall, 25. 11. 2016 18:11:00

Některé věci nejdou ani když se jmenujete Holoubek nebo Perič. ;-)

better out than in...

25.11.2016 20:57:36 #61 

Příspěvků: 202

Vlastik33095 muž

better out than in...

26.11.2016 08:54:19 #62 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #57, HonzA_, 20. 11. 2016 09:53:42

Nový ceník byl shodou okolností zveřejněn v čase tvého příspěvku.

Cena sezónky se proti minulé sezóně nezměnila.

Cena denního dospělého skipasu + 5 %, cena 8hodinové karty + 20 %.

Zavedli 3hodinovou permanentku, která chyběla.

Na Fb Plešivce jsou první reakce na ceník. Za mě: Jen více takových Nováků.

>> #58, pall, 25. 11. 2016 18:11:00

Proti gustu žádnej dišputát. Můj pohled na věc.

Ad nový Orion: vyzkoušeli jsme restauraci Na Nebi, dle mě nápadité menu, solidní poměr cena/kvalita, jen se mi nelíbí výzdoba interiéru à la Holoubek.

Jinej gang...

26.11.2016 20:35:13 #63 

Příspěvků: 2034

Radek Holub - SNOW muž

Chápu, že pokud 8hodinovka stála 800, pak 1 000 a letos 1 200, tak štamgast nadšený nebude. Na druhou stranu se mi zdá, že pořád nabízí docela atraktivní možnost lyžovat 1 hodinu za 150 Kč, 2 hodiny za 300 Kč atd. Většina ceníků, co znám, účtuje za nejlevnější „časovou vstupenku“ na sjezdovku víc. Aspoň v tomhle mi proto kouskovatelná 8hodinovka přijde konkurenceschopná.

26.11.2016 21:24:57 #64 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #63, Radek Holub – SNOW, 26. 11. 2016 20:35:13

Přesně tak, jen to chce umět (trošku) počítat. Nelze brát 8h. vs. 2×4 hod., resp. lze, ale míchají se jabka s hruškama.

Jinej gang...

27.11.2016 23:00:34 #65 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #62, fischerbl, 26. 11. 2016 08:54:19

Za mne „Igorizace“ Plešivce. Zákaznící, kteří lyžují celou dobu, nepřináší areálu dodatečné zisky na dalších službách a tak je nutné je klepnout přes prsty…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

28.11.2016 08:25:24 #66 

Příspěvků: 6843

˘Ö˘Krab muž

>> #65, HonzA_, 27. 11. 2016 23:00:34

Za mě nejde prvoplánově o Igorizaci. Plešivec nějak není moje krevní skupina a nechci se jich tímto nijak zastávat.

Ale preference kratších permanentek může mít své výhody i pro lyžaře, beru to jako marketingově zajímavou formu odlišení. Jsou výhodné pro ubytované v kratší dojezdové vzdálenosti, tj. ± místní (KV, SO, CV). Blízkému přeshraničí je to jedno, ze vzdálenějších míst si možná vyzobou movitější klientelu, která poměr lyžování/náklady na cestu tolik neřeší, vybírá si podle svých kritérií.

Další komu to přinese užitek jsou rodiny s malými dětmi, které na svahu celý den nevydrží. A pro seniory. Samozřejmě je to přínos pro úplné začátečníky, z téhož důvodu. Že obojí přinesou provozovateli dodatečný zisk v restauracích je mimo můj zájem. Snad by mohl klesnout počet úrazů a kolizí z únavy na sjezdovce, když ti, kteří by jinak kupovali dlouhou, si teď koupí jen na to, na co mají a když náhodou dojdou síly dřív, nebude jim líto svah opustit (do tepla restaurace).

Zase se může stát, že za ty peníze se na Plešivec opravdu nahrnou davy začátečníků a bude tam naprosto nelyžovatelno, únava neúnava. Taktéž bude velký nápor na kapacitu parkovišť a příjezdových komunikací, namyslím, že by byly stavěny na několikanásobnou obrátku návštěvníků během dne.

To, že jsem nelyžař, se snažím už několik let nepříliš úspěšně maskovat psaním příspěvků. Nepomáhá to.

31.12.2016 19:30:05 #67 

Příspěvků: 1845

fischerbl

Silvestrovské večerní lyžování na asi nejdelší osvětlené sjezdovce v Čechách.

Jinej gang...
Fotky

10.01.2017 22:59:59 #68 

Příspěvků: 1845

fischerbl

K reportům z 8.1.

vzhledem k dostatečnému množství sněhu na tratích okolo prostřední sedačky (B) je nezprovoznění centrální části areálu pouze organizační neschopností

Souhlas, v kombinaci s tím, co předvedli se změnou ceníku, je to naprostý diletantismus.

Občerstvení: slibují nový bufet na Modes Grundu. Uvidíme.

Jinej gang...

11.01.2017 10:19:21 #69 

Příspěvků: 189

plamice žena

>> #68, fischerbl, 10. 01. 2017 22:59:59

bufet na Modesgrundu slibovaly už vloni:-(myslím že letos to jiné nebude:-( v neděli měli všude hory sněhu na zavřených sjezdovkách, tak doufám že to už rolbujou a o víkendu to už posviští celé…jinak jak jsem se dočetla i na fb v komentech, pán na pokladně je opravdu nepříjemný a pokud mu přímo neřeknete na kolik hodin chcete skipas prodá ten nejdražší…na ceníku u pokladny nemají uvedený ten pětihodinový, který je teda i nesmyslný…pro dceru nám prodal od 12hodin celodenní, když mohl dát o něco levnější na 4 hodiny:-( no vím příště na co si dávat pozor…obsluha je tam čím dál víc nepříjemná a to tam jezdíme rádi…

jsem jen samouk, co miluje lyžování

14.02.2017 21:09:09 #70 

Příspěvků: 202

Vlastik33095 muž

Dnes jsem byl na Plešivci, naposled tuhle sezónu. Miliarda lidí, neuskutečněné Snowtour, srážka s blbcem, muldy na #1 již v 9:45… Minulý týden jsem byl s rodinou na Wildkogelu(Ra­kousko), tam nás pustili tak abychom již v 9:00 brázdili manšestr..tzn, v 8:40..Dnes Plešivec? 9:01… Na pokladně mi pán prodá 3hod skipas, protože 4h nemají (WTF) :-D Během 3 dnů jsem se přenesl z 21.století do pravěku…

better out than in...

14.02.2017 21:47:17 #71 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #70, Vlastik33095, 14. 02. 2017 21:09:09

Také jsem byl dnes na Plešivci.Asi ale na nějakém jiném.

Vzal jsem tam pracovní návštěvu z Trenta.Fronta na max. 5 minut v době největšího náporu, velmi slušně upravená pista(jezdili jsme jen 4 – Aida).Náhraby se začaly dělat na vrchní prudší části okolo 11 hodiny.Nebylo to ale nic co by se nedalo bez potíží projet.Jedinou výtku mám (a to jsem se fakt před nimi dost styděl),když jsme dostali kafe do papírového kelímku.Nakonec vše odbyli s jejich typickým nadhledem s odůvodněním,že to bylo skvělé dopoledne a u nich zase neumí pivo.Nakonec jsme se shodli,že dělat obchody na lyžích je asi tak 100× lepší než v kanclu.Takže za mě CHVÁLA DNEŠNÍMU DOPOLEDNI NA PLEŠIVCI.

14.02.2017 22:07:11 #72 

Příspěvků: 202

Vlastik33095 muž

>> #71, m3, 14. 02. 2017 21:47:17

Nekritizuji fronty,a ani #4… ale zaplněné sjezdovky a muldy na #1 a celkový přístup. Kafe v papíru prý díky EET(takeaway?), nejsem si jist…

better out than in...

15.02.2017 06:38:00 #73 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #71, m3, 14. 02. 2017 21:47:17

Zajímalo by mě, zda Italové nějak komentovali ten stometrový přejezd od lanovky k Aidě.

Když čtu některé názory na Plešivec, taky mám pocit, že lyžuju na jiném.

Btw kafe do kelímku jsem nedávno dostal i v Dolomitech. V restauraci. Žádný kafe s sebou.

Jinej gang...

15.02.2017 21:21:24 #74 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #72, Vlastik33095, 14. 02. 2017 22:07:11

Nejsem obhájce Plešivce a ani tam nemám nějaký jiný osobní zájem.

  • Zaplněné sjezdovky.Co třeba to,že jsou jarní prázdniny ? Fakt neumím posoudit provoz na 1 ,protože to je sjezdovka na pár oblouků na SG a v době jarních prázdnin to ale nehrozí,takže jsem tam ani nestrčil nos.Na Aidě až na občasně přiucpaný prudší vršek úplně v klidu,projet to ale šlo rovně nebo na jeden oblouk bez potíží.
  • Muldy. Sjezdovka 1 má nevýhodu že je vršek otočený přibližně na jihovýchod a v teple které bylo, pista asi byla měkká hned ráno.Na tom prudším vršku,který 99,9% lidí úplně odšoupe se muldy udělají během chvíle.
  • Celkový přístup.Kvituji,že obsluha lanovek ráno pozdraví,pán v kase nám ochotně poradil jaká permice má smysl,regulovčík na parkovišti za námi běžel se ztracenou rukavicí.

Přes množství lidí bylo dobře uklizené WC a ani jsem nezaregistroval nějaký jiný bordel.Prostě v tomto směru nemám připomínku. Takže jediné co mi pokazilo dobrý dojem je to kafe do papíru. Neuznal jsem zdůvodnění obsluhy v baru,že jim lidi brali porcelán.Silně pochybuji,že se najde blbec,který si dá kafe,strčí hrnek do kapsy a jde lyžovat.

15.02.2017 21:41:26 #75 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #73, fischerbl, 15. 02. 2017 06:38:00

Zajímalo by mě, zda Italové nějak komentovali ten stometrový přejezd od lanovky k Aidě

Vůbec nijak.Těch pár metrů bruslení nikdo ani vlastně neregistroval­.Nikomu to evidentně nevadilo a ani vůbec nijak neuškodilo.Byli nadšení ze skvělé lyžovačky,dobré pisty i počasí a hrozně překvapený z toho množství lidí v tak malém středisku.Nakonec ani fronta nebyla nijak dramatická,prostě tak akorát aby se člověk vydýchal.Popravdě řečeno,když jsme dorazili ráno na parkoviště (přijeli jsme až těsně před devátou) jsem to kromě počasí viděl docela bledě.Nakonec vše dopadlo úplně skvěle.Tedy až na to kafe v papíru,které jim fakt neodpustím.

15.02.2017 22:43:43 #76 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #75, m3, 15. 02. 2017 21:41:26

To rád čtu.

>> #70, Vlastik33095, 14. 02. 2017 21:09:09

neuskutečněné Snowtour

Podle FB Andy D. na Plešivci „řádila“.

Jinej gang...

16.02.2017 20:21:41 #77 

Příspěvků: 202

Vlastik33095 muž

>> #74, m3, 15. 02. 2017 21:21:24

Ani já nejsem obhájcem či haterem Plešivce, jsem BFU. 1)Ano, zřejmě okresy okolo KV měly volno.Snowtour také udělala své. Provoz na #1 byl cca do 10:00 v pohodě, lyžovalo se mi fajn až na ty muldy v horní části. Střídal jsem jízdy na #1 a #4 a rozdíl byl velký. Měl jsem komerční obřačky a na tý #1 se dalo krásně jezdit, na #4 samozřejmně taky… 2)Ano. 3)Jestli obsluha zdravila, tak snad jen reklamní partnery z ČEPS a Andy s doprovodem když šli mimo frontu z auta rovnou na sedačku vleku. Šel jsem hned po nich, spolu s dalšími 3 klienty, a nikoho z nás obsluha nepozdravila. Pán v pokladně mi sdělil, že 4h skipas nemají. :-D Tak jsem vzal ten 3h. Nakonec jsem stejně odjel ve 12:00, takže ok. Ten 4h skipas ale mají…

Ad kafe v papíru…tu výmluvu jsem slyšel v baru na tý modrý sjezdovce před lety. Od té doby jsem tam nebyl. U Dostyho se mi to v úterý nestalo, capuccino i espresso jsem dostal do keramiky. Ale řekl jsem si o ní…

better out than in...

16.02.2017 20:24:11 #78 

Příspěvků: 202

Vlastik33095 muž

>> #76, fischerbl, 15. 02. 2017 22:43:43

jj, řádila..na Plešivci i v M.Lázních… :-):-):-)

chtěl jsem vyzkoušet Fischery a nic…možná proto jsem byl celkově zklamaný…

better out than in...

16.02.2017 21:31:56 #79 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #77, Vlastik33095, 16. 02. 2017 20:21:41

Netuším kdo je Andy a s nějakým doprovodem ČEPS jsem nikoho neregistroval,tak ani nevím jestli chodili někudy okolo.Navíc když mě to neomezuje je mi to celkem šumák.Pokud se nepletu je ČEPS partner areálu a tak ani nevidím problém,že chodí někudy předem mimo turniket.Fronta na sedačku byla do 5 minut,přitom jsme vedli „chytrý řeči“ takže jsme ani nějak neměli potřebu se někam hnát.Netuším jestli obsluha zdravila všechny návštěvníky,ale ráno první jízdy dole i na výstupu obsluha pozdravila.Možná jsme na udělali nějaký zvláštní dojem :-D nebo si nás, respektive mě pamatovali když jsem tam byl na průzkumu abych si neuříznul ostudu.Jediná další možnost mě napadá,že pozdraví jen ty kteří mají delší lyže než 180cm ;-).Paradox mého průzkumu a úterní reality co se týká kafe je v tom,že při průzkumu jsem dostal kafe do porcelánu (dole v baru u parkoviště).Nebyl to sice úplný výkřik,ale v rámci Česka docela ucházející.

16.02.2017 23:30:25 #80 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

>> #79, m3, 16. 02. 2017 21:31:56

Jediná další možnost mě napadá,že pozdraví jen ty kteří mají delší lyže než 180cm

Až tam náhodou zavítám, tak beru minimálně 188. Možná pak bude k mání i 4h skipass, o kterém píše Vlastík :-)

16.02.2017 23:48:07 #81 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #78, Vlastik33095, 16. 02. 2017 20:24:11

Jo, to by mě taky naštvalo. Jeden týpek si postěžoval na FB a nabídli mu roční předplatné Snow coby satisfakci… Tip pro příště: pokud jedeš sám a nezměnil jsi operátora, tak se slevou O2 celodenní levnější než 4h. A pokud jede více pokladen, nechoď k dědkovi. ;-)

Jinej gang...

17.02.2017 06:06:31 #82 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #81, fischerbl, 16. 02. 2017 23:48:07

„…se slevou O2 celodenní levnější než 4h.“

Neskutečně debilní systém tyhle slevy na lyžování přes operátora…

Pozn.: O2 mám, takže nekritizuji protože ji nemůžu využít.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

17.02.2017 07:27:16 #83 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #82, HonzA_, 17. 02. 2017 06:06:31

Takže kritizuješ, protože slevu můžeš využít? Vždyť tě nikdo nenutí.

Jinej gang...

17.02.2017 15:58:39 #84 

Příspěvků: 202

Vlastik33095 muž

>> #81, fischerbl, 16. 02. 2017 23:48:07

Kvůli Snowtour jsem si vzal volno. Takže tak… :-|

Nechoď k dědkovi…to je složitý…když nad tím zpětně přemýšlím, tak my se trošku známe, oni lidi z toho Plešivce chodí ve Varech do hospody Jednota…tak asi mně chtěl naznačit, že za víc než 3h to nestojí… :-D

better out than in...

17.02.2017 16:04:02 #85 

Příspěvků: 4181

PetrAT muž

>> #84, Vlastik33095, 17. 02. 2017 15:58:39

Já dopadl stejně na Bílé
Vzal jsem si dovolenou.
A testovačka Fischerů se nekonala . :-(

17.02.2017 16:04:58 #86 

Příspěvků: 202

Vlastik33095 muž

>> #79, m3, 16. 02. 2017 21:31:56

Andy? Snowtour. Která nebyla… :-|

better out than in...

17.02.2017 19:20:03 #87 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #86, Vlastik33095, 17. 02. 2017 16:04:58

>> #84, Vlastik33095, 17. 02. 2017 15:58:39

Aha,vyhledal jsem. Prosím tě, co tě vede k účasti ? Tedy pokud se to bude konat.

17.02.2017 20:57:25 #88 

Příspěvků: 202

Vlastik33095 muž

>> #87, m3, 17. 02. 2017 19:20:03

Vyzkoušet lyže, čeká mně obnova…

better out than in...

17.02.2017 22:25:50 #89 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #88, Vlastik33095, 17. 02. 2017 20:57:25

Tak to pak rozumím.Popravdě řečeno jsem z čiré zvědavosti jednou takovou testovačku absolvoval(Rossi a Dynastar)a nevybral bych si zhola nic.Tedy jedny Rossi ano,ale ty jsem nepotřeboval zkoušet. Nejsem ale měřítko,po letech strávených jen se závoďačkama jsem úplně mimo,respektive mě vše připadá tak nějak na prd.

18.02.2017 14:54:08 #90 

Příspěvků: 202

Vlastik33095 muž

>> #89, m3, 17. 02. 2017 22:25:50

:-) tak ok, jsem rád žes mi porozuměl…chtěl bych něco jako 180/r17+ … tak jsem doufal že mi tam něco napoví.. :-|

better out than in...

18.02.2017 18:30:53 #91 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #70, Vlastik33095, 14. 02. 2017 21:09:09

Na Plešivci se měla 14. února konat i akce SNOW tour, ale technické komplikace při cestě do střediska v noci z pondělí na úterý nám ji neumožnily připravit. Kolem druhé hodiny ráno jsme totiž přišli o kolo u přívěsného vozíku s veškerým materiálem a bohužel se nám do druhého dne kolo nepodařilo opravit (všechny pneuservisy byly v noci zavřené). Tímto se omlouváme všem, kteří za námi přijeli! Rádi se vám budeme věnovat na dalších akcích SNOW tour!

článek

Jinej gang...

18.02.2017 18:58:20 #92 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #91, fischerbl, 18. 02. 2017 18:30:53

A teď ještě zjistit co se stalo na Bílé – viz PetrAT výše…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

04.01.2018 13:23:23 #93 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

>> Reakce na aktuální report z 02.01.2018.

5* dát za to že jede 1/3 areálu za plnou palbu...... 8-O ??? To by dal snad jedině pan Voráček :-D

06.01.2018 09:43:50 #94 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #93, johnycek, 04. 01. 2018 13:23:23

Jj, ale okecávat umí skvěle:

Vyšší návštěvnost během Vánoc očekával skiareál na Plešivci, kam dorazilo asi šest tisíc lidí. Jednatel Petr Voráček to přičítá výkyvům počasí a oblevě. Středisko tak zatím spustilo jen dvě sjezdovky, a to modro-červenou Hanu a modrou Renatu. „Spouštění dalších sjezdovek je závislé pouze na počasí. Čekáme na mrazivé dny, abychom mohli dosněžit sjezdovky technickým sněhem,“ uvedl Voráček. Předpověď na leden podle něj prozatím není příznivá a návštěvnost se de facto vždy odvíjí od počasí, především u rodin s dětmi. Petr Voráček zároveň zmínil, že na všech sjezdovkách střediska jsou lesní cesty, potoky či vodoteče, které musí středisko v některých místech překrýt více než dvěma metry sněhu. „Přestože v nedávné době napadlo dost přírodního sněhu, po třech dnech oblevy skoro veškerý odtál,“ uvedl jednatel. Zdroj: https://vary.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…

Jinej gang...

06.01.2018 10:31:29 #95 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

>> #94, fischerbl, 06. 01. 2018 09:43:50

V tom okecávání je fakt dobrej.

08.02.2018 17:20:20 #96 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

Po dlouhé době jsem byl na plešivci a musím uznat, že jsem si pěkně zajezdil. Řekl bych, že plný plešivec je jezditelnější než poloplný klínovec. Nejlepší byla Aida. Modročervená do Pstruží perfektní na trénink sjezďáku po ránu bez lidí(to Fischerbl). Do 10 super do 11 dobrý do 12 snesitelný do 12.45 jen z donucení kvůli spolulyžníkovi. :-)

19.02.2018 08:55:52 #97 

Příspěvků: 6

pedrod muž

>> Reakce na aktuální report z 16.02.2018. Dovolím si reagovat na Ondrův report:

  • sedačkové lanovky jsou moderní, ale nikoli odpojitelné; jsou neodpojitelné, dvě jsou s rozběhovým pásem;
  • kvalita sjezdovek – hodnocení je vždy subjektivní; celkem dávám za pravdu Ondrovi, tvůrci sjezdových tras zřejmě dělali co mohli a co jim terén dovolil, aby se dostali z kopce dolů, takže někde prostě ten sklon schází. Ale na rychlý dlouhý oblouk, když se to pustí (při menší hustotě provozu „mimo špičku“) je i většina mírnějších úseků víc než postačující – výhodná je na české poměry velká šířka sjezdovek; a děti ty mírnější úseky, kde se dá šusovat milují, krom toho mohou pilovat carving;
  • cena skipasů je vyšší, souhlas s minusem, ale my to částečně kompenzujeme nákupem 8 hodinového skipasu, u kterého je možné vhodným „time managementem“ protáhnout využitelnou dobu cca 1,5× – dát si delší pauzu na občerstvení, nebo děti to po 3 hodinách přestane bavit a jede se domů, dá se to pak projezdit po pár hodinách v několika dnech apod.

19.02.2018 10:37:11 #98 

Příspěvků: 21

gimli35 muž

>> #97, pedrod, 19. 02. 2018 08:55:52

Coby lanovkový nadšenec :-) si dovolím upozornit, že lanovky Pstruží a Modesgrund skutečně odpojitelné jsou (ve stanicích se odpojují od lana a nastupuje se na ně v nižší rychlosti), neodpojitelná je pouze čtyřsedačka Abertamy.

19.02.2018 10:38:48 #99 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

>> #97, pedrod, 19. 02. 2018 08:55:52

Jak pise gimli jsou odpojitelne, na to dam tvuj krk

19.02.2018 12:31:15 #100 

Příspěvků: 6

pedrod muž

>> Reakce na aktuální report z 16.02.2018.

S těmi sedačkami, máte pravdu, vybavuju si to, dvě jsou odpojitelné. Sorry.

19.02.2018 17:29:46 #101 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #97, pedrod, 19. 02. 2018 08:55:52

Mě překvapuje, že expert, kterému chybí ke štěstí otevřená Jitka, má potíže s přebruslením pársetmetrového úseku lyžařské cesty do Pstruží popř. se zdoláním necelých sto délkových metrů do vrcholové restaurace.

Jinej gang...

19.02.2018 18:27:25 #102 

Příspěvků: 6843

˘Ö˘Krab muž

>> #101, fischerbl, 19. 02. 2018 17:29:46

Možná by stačilo, aby měl délku a tuhost lyží lépe odpovídající tělesné hmotnosti a hlavně lyže namazané, hned by se mu jezdilo lépe a radostněji. A kdyby k tomu navíc i uměl lyžovat, tak by se možná pobavil i na mírnějších než černých sjezdovkách.

To, že jsem nelyžař, se snažím už několik let nepříliš úspěšně maskovat psaním příspěvků. Nepomáhá to.

19.02.2018 21:41:15 #103 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #101, fischerbl, 19. 02. 2018 17:29:46

Popravdě mě osobně černá na Plešivci vůbec neschází a cesta do Pstruží se dá projet bez bruslení. Jak ale píšeš pro experta je důležitá ta černá .

20.02.2018 00:25:45 #104 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #103, m3, 19. 02. 2018 21:41:15

cesta do Pstruží se dá projet bez bruslení

Asi jo, ale to ji zřejmě jezdíš celou ve vajíčku. Já si raději na těch 200–300 plochých metrech zabruslím. Bavíme se oba o cestě z Modesgrundu?

Jinej gang...

20.02.2018 20:59:13 #105 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #104, fischerbl, 20. 02. 2018 00:25:45

Ano , cesta od Modesgrundu do Pstruží. Není to sice žádný kalup,ale sjet se to dá když máš namazáno a bez vejce,tedy dokud není špinavej brzdivej sníh…

21.02.2018 18:12:13 #106 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #105, m3, 20. 02. 2018 20:59:13

Namazáno mívám slušně, nahoře dojedu od lanovky bez odrážení skoro až k Aidě, zapínám si při tom přezky. Ale na tý rovince pod Modesem teda bruslím.

Jinej gang...

21.02.2018 20:34:41 #107 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #106, fischerbl, 21. 02. 2018 18:12:13

No, na pomalém sněhu to asi bez bruslení nepůjde.Ono taky ještě záleží na jakých lyžích ten který soudruh jede. :-)

Zatím vždy když jsem tam zavítal ,tak to šlo.Tedy kromě jedné návštěvy minulou sezonu na jaře kdy sníh byl víc černej než bílej.V každém případě i kdybych těch cca 200 metrů měl přebruslit,tak bych to určitě nepovažoval za mínus pro středisko.

27.01.2019 22:31:48 #108 

Příspěvků: 395

Nojby

>> Reakce na aktuální report z 27.01.2019.

Předně mám radost, že report z Plešivce napsal taky někdo jiný. :-)

Technická: ten tunel je na sjezdovce č. 5 Pavle. Danielu I. jsem ještě nezažil otevřenou, je to cesta od spodku Renaty dolů k Bystřici a pak podél ní na Modesgrund, odkud pokračuje Daniela II do Pstruží.

Dycky Vist!

05.03.2019 19:35:18 #109 

Příspěvků: 395

Nojby

Dnes luxusní zmrzlý firnový manšestr. I vršek Hany/Mileny vydržel bez muld i po poledni. Aida tvrdá jako mlat. Jen na zavřenou Jitku jsem dnes nesebral odvahu.

Dycky Vist!
Fotky

06.03.2019 06:54:43 #110 

Příspěvků: 2

ondstary

>> #108, Nojby, 27. 01. 2019 22:31:48

Po Daniele 1jsme ted o víkendu sjížděli s trochou jehličí, ale parádně směr Abrthamy.

06.03.2019 08:00:43 #111 

Příspěvků: 395

Nojby

>> #110, ondstary, 06. 03. 2019 06:54:43

Že je Daniela I upravená a sjízdná jsem zjistil a popsal v jednom ze svých reportů z Plešivce. Nechápu, proč ji skiareál neuvádí jako otevřenou. Když vidím, kolik lidí opakovaně sjíždí Rondo na Klínovci, jistě by si Daniela své lyžaře našla. A skiareál by měl vyšší podíl otevřených kilometrů sjezdovek.

Dycky Vist!

06.03.2019 08:04:57 #112 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #109, Nojby, 05. 03. 2019 19:35:18

Vršek Hany / Mileny byl bez boulí? Tak to asi nic moc. A že Aida byla tvrdá jako prkno? Asi docela nuda, ne?

>> #110, ondstary, 06. 03. 2019 06:54:43

A sjíždět po Daniele s trochou jehličí?

To je tedy areál!

:-D :-D :-D
Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

06.03.2019 08:07:50 #113 

Příspěvků: 395

Nojby

>> #112, HonzA_, 06. 03. 2019 08:04:57

:-)

Ale zase na obou Danielách si můžeš pěkně zapíchat. Kdo z vás to má… :-D

Dycky Vist!

06.03.2019 08:15:32 #114 

Příspěvků: 395

Nojby

Článek Plešivec – široký a přehledný

Z článku je zřejmé, že se jedná o PR skiareálu. Jinak by byla jistě zmíněna restaurace Na Nebi v hotelu Orion.

Dycky Vist!

06.03.2019 09:19:23 #115 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #114, Nojby, 06. 03. 2019 08:15:32

Hmm.

„Pro začínající lyžaře, ale i příznivce dojezdů přímo do Skibaru je ideální volbou modrá super široká sjezdovka Renata.“

Vidím hned několik důvodů pro to, aby to byl oblíbený areál MPS…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

06.03.2019 17:27:14 #117 

Příspěvků: 13

Andrea Drengubáková

>> #114, Nojby, 06. 03. 2019 08:15:32

Dobrý den, sice jsem letos ani loni na Plešivec článek nepsala, areál ale trochu znám. Podle vás ale kolegyně dělá placenou reklamu tím, že nedělá placenou reklamu :)) Reportérka píše o tom, co sama v arealu zažije a ochutná. Není v našich silách za den oběhnout všechny restaurace a bufety v areálu, abychom se zavděčili všem. Díky vaší reakci máme ale tip na příští rok, kam zajít. Takže děkujeme!:) Hezký den, Andy D.

07.03.2019 11:52:15 #118 

Příspěvků: 395

Nojby

>> #117, Andrea Drengubáková, 06. 03. 2019 17:27:14

Děkuju za Váš pohled na věc. PR článek přece není (neměl by být) placená reklama. Každopádně mě trochu mrzelo, že jste s Dianou nebyly přítomné na letošní SNOW tour na Plešivci.

Dycky Vist!

25.01.2022 19:55:34 #119 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

>> Reakce na aktuální report z 24.01.2022.

Na více než 1,8 m dlouhých a úzkých Redsterech to bylo po hodině spíše utrpení, na širších univerzálkách ale poté až do 16 h vzhledem k podmínkám nadprůměrné svezení.

co víc si přát. To byly přesně podmínky na ty více jak 1,8m dlouhé lyže, lidí nula, državo. Byl jsem na Klínovci a bylo to ideální právě na takové lyže, že by na Plešivci měli něco jinak? Třeba kluci, napíšou jak to doopravdy bylo :-)

25.01.2022 22:30:32 #120 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #119, johnycek, 25. 01. 2022 19:55:34

Byl jsem na Klínovci a bylo to ideální právě na takové lyže, že by na Plešivci měli něco jinak? Třeba kluci, napíšou jak to doopravdy bylo

Nebylo nic jinak ,tedy ne do cca 12,45 když jsme to zabalili. Protože nejezdíme do 16 hodin tak nemohu odpoledne posoudit. Od 9 do cca 10,30 byla hezky přituhnutá pista, dokonce jsme konstatovali , jaká je škoda , že jsme si místo rezervních měkkých GS nevzali radši SG (i s vědomím, že už nás odtamtud jednou s SG vyhodili ) . První hodinu jsme jezdili skoro sami a taky potom jen semtam pár pacientů. Po 10,30 pista povolila a sníh zpomalil, trochu se na prudkém vršku Aidy udělaly krtince, ale nic dramatického. V pohodě jsme to odjezdili na GS .

26.01.2022 08:43:13 #121 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

>> #120, m3, 25. 01. 2022 22:30:32

Taky jsem byl asi do 12-ti a pořád pěkný državý, lidí bylo celkem málo. Byl bych i dýl, ale jelikož jsem měl odpoledne ténis, tak jsem to radši včas zabalil :-)

14.02.2022 21:37:55 #122 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

Nevíte co se dělo kolem e-shopu na Plešivci? Docela mne překvapila tahle informace na webu o tom, že jim návštěvníci napadali personál a vůbec jsem nepochopil co bylo za problém…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!
Fotky

06.02.2023 20:42:32 #123 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

Můžu jen doporučit. Zalidnenost unosna i pro sportovní jizdu na GS. Uprava nadprůměrná az vynikající.

10.02.2023 18:34:33 #124 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

Od pondělí do čtvrtka sjezdovky ala svetak, hlavně odpoledne, neskutečná deska. Nechápu, že Plešivecký pacienti umí šoupat souměrně celej kopec, fakt asi lepší technika :-) Sjezdovky jsou sice kratší než Jáchymovská nebo Parožnatka, ale daj se jezdit celej den na GS (hlavně Aida).

16.01.2024 20:08:51 #125 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

Včera a dnes jsem navštívil. Sice jezdí jen sjezdovka Hana 1800/310 a Renata 500/xx, ale na ty davy to vůbec nevadilo :-) . Jen škoda že Hana má pár rovinek, hlavně ta uprostřed je skoro dokopce a tím se dost ztrácí rychlost, takže na GS je to s přimhouřením voka. Na SL daleko lepší a krásná hravá sjezdovka. Včera naprosto nikdo při většině jízd jsem vůbec nikoho nepotkal, až jsem se chvílema bál :-) Dnes lidí asi 2× tolik + kurz asi 50 dorostenců. No aspon jsem měl nějaké publikum :-)

22.01.2024 08:11:35 #126 

Příspěvků: 408

VojtěchV muž

Tak jsem se tam taky konečně dostal. Holt zase jen částečně otevřené středisko, ale UŽ JSEM TAM KONEČNĚ BYL :-) Jako nechtěl bych lyžovat vždycky jen tam, ale celkový pocit jsem měl z místa na české poměry dobrý.

Já bohužel nemohl jet v týdnu. Středisko jsem volil tentokrát: aby tam nebyly takové fronty jako jinde, aby tam byla delší sjezdovka na kterou jsem měl výjimečně chuť a aby tam nebyl čerstvý sníh z děl na sjezdovkách v provozu nebo ještě hůře děla přes den zapnutá.

  1. Fronty opravdu snesitelné, lidi hodně rozprostřeni na lanovkách a sjezdovkách, tak se aspoň tolik nečekalo.
  2. Delší hravá sjezdovka Hana je. Jak píše johnycek, tak minimálně ta rovinka pod lanovkou už je trochu moc pomalá, ale v tom terénu nic lepšího vymyslet asi nejde. Zase musím uznat, že dokud tam tahle sjezdovka nebyla vůbec, tak ta strana na Pstruží musela být úplně o ničem
  3. Dělá zapnutá opravdu mimo provozní sjezdovky.

Největší negativum byly jednoznačně ty dva hangy na Haně ve spojení s množstvím a složením lyžařů. Ráno s manžestrem, dalo se na nich krásně krájet tak hodinu. Jenže pak najely rodiny s dětmi a vyšoupali to na tu desku, co je pod tím, kolem desky se udělaly muldy a celá tato plocha se zaplnila lyžaři od nejrychlejších po nejpomalejší. No bál jsem se o sebe i o ostatní. Tyto úseky jsem si nazval pro sebe ten den „nelidské“ :-) A bohužel za 4 hodiny dva výjezdy horské služby…

22.01.2024 21:02:30 #127 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

>> #126, VojtěchV, 22. 01. 2024 08:11:35

Chlapi říkali, že to na víkend bude už mimo černý vše open. Pak si to asi rozmysleli, když koukli na předpověď, že bude obleva a pokračovali v zasněžování. V sobotu jsem se stavil kolem poledne v půjčovně ve Pstruží pro boty dcerce(maj tam pěkný nový za pakatatel půjčovný) a parkoviště full. Si říkám, že to muselo bejt maso když jely jen 2 sjezdovky. Musíš někdy přijet, až to bude puštěný vše, fakt se dá i na GS např. po Aidě, i když jsou u lanovek fronty. to se s Klínovcem vůbec nedá srovnávat. Tam když je u lanovek frontička, tak jsou sjezdovky přeplněný. ;-)

23.01.2024 09:43:26 #128 

Příspěvků: 408

VojtěchV muž

>> #127, johnycek, 22. 01. 2024 21:02:30

Já s tím neměl problém. Předem jsem věděl, co je otevřené, bylo to spojené s decentní slevičkou a opravdu celý den se naplno zasněžovalo na zavřených sjezdovkách, což bylo vzhledem k počasí správně. Pod zapnutými děly bych jezdit nechtěl. I když jsem nějaké remcání na počet otevřených sjezdovek na lanovce zaznamenal. Stejně tak by se remcalo na ta děla, kdyby tam lidi pustili :-)

Jo, parkoviště byla v sobotu plná prý již kolem desáté. Myslím, že to bylo napříč republikou všude podobné.

24.01.2024 14:30:41 #129 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

Dnes bohužel pro silný vítr out of order lanovka ze Pstruží. Tak jsem přejel na Potůčky, tam je to v závětří. Na parkovišti v 10 h hláška +8 st. a chcandál. Pršet přestalo asi za půl hodky a dokonce vylezlo i slunce. Říkal jsem si to bude kejda. tvl a vono hovno sjezdovka, jak když ji prosolíš. Na těch +8 krásná deska , co se nedrolila, místy dokonce led 8-O teda ten slalomáček u vleku, ta druhá sjezdovka byla firnová kaše.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Reporty z lyžařských středisek

Zell am See Kaprun

Zell am See Kaprun