Ovčárna - Praděd diskuze

Diskuze a komentáře čtenářů ke středisku Ovčárna - Praděd

14.04.2015 18:06:43 #2 

Příspěvků: 43

radek OL muž

>> Reakce na aktuální report z 11.04.2015.

Figura je starej lhář, ten bude uvádět, že má prašan i kdyby bylo týden 20C nad nulou a výšku sněhové pokrývky je taky potřeba vydělit dvěma. Zajímalo by mě kolik sněhu je tam tedy skutečně ?, sice riskuju zklamání, ale chci tam zajet o víkendu 25–26 dubna na uzavření sezony. Na běžky to asi taky sláva nebude. No a co se týče parkování za 450, tak to je cena, která za to pohodlí určitě nestojí, to raději zůstanu na hvězdě.

Ještě si dovolím okopírovat report z dnešního dne 14.4, kde je popsána realita.

Martin Šnobl: Dnes jsem si, po několika letech, zopakoval jarní lyžovačku na Pradědu. Ranní mráz a slunce slibovaly výborné podmínky a představa prázdných sjezdovek s prašanem se 180cm sněhu, jak deklaruje web holidayinfo nebo figura.cz, mě přinutila sbalit si lyže a vyrazit. U turniketů jsem však vystřízlivěl. Dlouhé fronty jak o víkendovém provozu, uzavřená modrá část sjezdovky C, všude se mihotající lyžaři se startovními čísly a řvoucí „hudba“ z reprobeden ve mně vzbuzovaly vztek. Nejprve na sebe, že jsem se měl na to raději vy… a zůstat doma, avšak vzápětí na pana Figuru, který se na svých informačních kanálech, včetně tohoto, neobtěžuje lyžující veřejnost informovat o připravovaných akcích. Na nich uvádí pouze zavádějící informace o stavu a kvalitě sněhové pokrývky, jak jinak. Dneska pěkně za plnou cenu – „jen si pojďte zalyžovat hlupáci, já si namastím kapsu..“ Po dvou hodinách, za doprovodu éterického nářezu AC/DC, si znechuceně balím lyže, letmým pohledem přejedu informační tabuli o pokynech, jak se mají návštěvníci v NPR (mimo jiné) chovat tiše a ujíždějícím dostavníkem dávám sbohem letošní lyžařské sezóně. Škoda, že měla tak nepovedenou tečku a ujišťuju se, že víckrát takovou chybu opakovat nebudu.

02.03.2016 18:30:58 #3 

Příspěvků: 21

jjilek

>> Reakce na aktuální report z 28.02.2016.

Je smutnou skutečností, že nebýt pana Figury, tak dnes tento lyžařský skanzen by byl historií. Kde jsou ty časy, kdy jsme z Hvězdy s lyžemi na ramenou a lyžáky v ruksaku šlapali 7 km nahoru. Návrat večer dolů kolem silnice a po zelené nebo kdysi i po modré – dlouhý sjezd do Karlovy Studánky. Ale jako prémii jsme některé roky mohli 1. máj „oslavovat“ na lyžích ve Velkém kotli. A když jsme se nabažili, tak jsme si lehli vedle fláku sněhu na suchou trávu a slunili se. Co by na to dnes řekli ochránci přírody? Minimální povolená výška sněhu pro provoz sjezdovek je 60cm! A do Velkého kotle je vstup zakázán.

19.04.2016 00:12:45 #4 

Příspěvků: 1

Nahoru Adolu muž

>> Reakce na aktuální report z 17.04.2016.

Chtěl bych reagovat na pány kolegy přede mnou. Minulý týden jsem se vrátil z Obertauern. Musím souhlasit, že po vydatném sněžení to byla opravdu nádherná lyžovačka. Stejně mi ale trochu bylo líto, že jsem nestihl zakončení sezóny v Krkonoších. Tak jsem se vydal 17.4. udělat tu tečku za letošní sezónou na Praděd. Bohužel to mám trochu z ruky a tak jsem byl jeden z těch, kteří dorazili na kopec v poledne. Věřím, že to bylo měkké už od rána. Hodinku jsem si zaskákal v těch muldách. To mám rád. V jednu začali chlapci svážet rolbou zábrany a při té příležitosti nám, posledním pěti bláznům, při každém výjezdu, udělali paradní pruh manžestru. Do třech se to nestihlo rozjezdit. Tak jsem letos poprvé odjížděl z ještě upravenější sjezdovky, než na kterou jsem nastoupil. Archaické středisko, ale super tečka za sezónou.

Fotky

19.04.2016 18:40:22 #5 

Příspěvků: 230

pool-Pája muž

>> #3, jjilek, 02. 03. 2016 18:30:58

Do Velkého kotle byl zákaz vždy, ale přesto jsme tam chodívali lyžovat někdy až do června. :-) A pokud si dobře vzpomínám, tak nejdelší lyžařská sezóna na „Petrákách“ končila 12 května, ale jinak sndardně na 1. máje jak píšeš. A k dnešní situaci na Pradědu: je dobře že dnešní „sportovci-lyžaři“ jsou líní se hýbat a chtějí se vyklopit s auta přímo na sedačku, nejlépe vyhřívanou, (ale nic proti sedačkám) :-). Tím totiž vzniká pro nás výborný prostor si užít dobrých podmínek někdy i po celý den, což se mi letos povedlo několikrát, kdy nás na Áčku jezdilo odhadem tak 15–20. Dokonce jsme si letos dovolili i takový luxus zajet si zalyžovat v sobotu po obědě a jezdili jsme i přesto po nezničeném kopci.

19.04.2016 19:45:26 #6 

Příspěvků: 47

rradek

>> #4, chodera, 19. 04. 2016 00:12:45

Nejsem nějaký extra pamětník, na Na Ovčárně-Pradědu jsem lyžoval poprvé někdy před 15 lety a sezonu jsem zde ukončoval letos tak po páté. A v posledních letech, pokud byl dostatek sněhu, tak se končilo poslední víkend v dubnu.Někdy v tu dobu jezdilo A,B i C. Letos jen B a sněhové podmínky taky byly jedny z nejhorších, ale je pravdou, že pokud začnou svážet zábrany a rolbovat, tak se zde dá i odpoledne slušně zajezdit sám jsem to několikrát zažil. Tenhle areál má i přes svoje nedostatky své kouzlo a to je dobře.

19.04.2016 21:30:03 #7 

Příspěvků: 230

pool-Pája muž

>> #6, rradek, 19. 04. 2016 19:45:26

Tenhle areál má i přes svoje nedostatky své kouzlo a to je dobře. Nelze nesouhlasit. :-)

31.10.2018 12:37:31 #8 

Příspěvků: 2595

korsičan muž

Jak to tak vypadá, bude s Pradědem konec .....

https://ostrava.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

24.12.2018 13:51:59 #9 

Příspěvků: 1

jkro muž

Vánoční pobyt-chcipnul tady pes. Vleky nejezdí,svahy nikdo neupravuje, běžecké trasy zrovna tak, opravy dělají až po rozběhu sezóny. Jediné středisko které nemá problém se sněhem se uložilo do zimního spánku. Dobrou noc Figuro. Předej to někomu,kdo to umí.

27.12.2018 10:46:37 #10 

Příspěvků: 230

pool-Pája muž

>> #9, jkro, 24. 12. 2018 13:51:59

to je taky jeho poslední sezóna…

31.03.2019 17:44:13 #11 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> Reakce na aktuální report z 30.03.2019.

„Např. na typický lyžařský aprés-ski bar zde nenarazíte, ale i to je svým způsobem kouzlo tohoto areálu. Byť asi kouzlo nechtěného…“

Věc názoru. Já např. absenci „typického aprés-ski baru“ považuji za velkou výhodu.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

08.04.2019 09:28:16 #12 

Příspěvků: 47

rradek

>> Reakce na aktuální report z 07.04.2019. Kde udávají 140–200cm? To by bylo pozitivní překvapení. Podle Holidayinfo tam je 100–120cm.

08.04.2019 19:59:13 #13 

Příspěvků: 95

jiri.krt

Nevím, kde udávají 140–200cm sněhu. Není to však důležité. Před chvílí jsem se odtamtud vrátil a sněhu tam je naprostý dostatek. Lyžovačka naprosto dokonalá – jarní sníh, ráno tvrdý, během dne měkne. Na Lušťovkách CWR 95 jsem si to užíval plnými doušky. Po ránu bylo na kopci cca 30 lyžařů, po obědě jsme na černé sjezdovce jezdili ve dvou. Údajně se má lyžovat do 30.4. Dovolím si tvrdit, že podmínky budou dokonalé až do konce měsíce.

Fotky

23.04.2019 13:02:14 #14 

Příspěvků: 47

rradek

*>> Reakce na aktuální report z 19. – 22.04.2019 Vše perfektně napsané, já byl na běžkách a stopa byla ráno krásně připravená. Co mě překvapilo je informace, že byl v provozu Malý Václavák, myslel jsem, že je dávno po smrti. Nikdy jsem na něm nejel. Stejně tak vlek na Švýcárně už asi hodně let nejezdí. Jak by se taky k němu sjezdař dostal ?

23.04.2019 15:08:30 #15 

Příspěvků: 22

pmaja

Díky za pochvalu. Malý Václavák opravdu jel. Ráno v sobotu jsme z cesty viděli, že je zrolbovaný, viděli jsme, že pomy se pohybují a jednoho menšího lyžaře jsme zahlédli jak jede dolů. Měli jsme nutkání to jít prozkoumat blíže, ale odolali jsme. Včera už asi nejel, protože po ránu nebyl ani urolbován. Napadlo mě, jestli dříve nebyl vlek na Švýcárně určený výhradně pro nějaké školní lyžařské kurzy? Nevím. Každopádně na mapě areálu je stále veden, ale jako zavřený.

11.04.2020 14:11:06 #16 

Příspěvků: 766

M.art.in muž

Hoj, jak to vypadá, byl jste někdo teď po 10.4.?

Rock 'n' Roll Forever...

11.04.2020 19:09:00 #17 

Příspěvků: 1395

adam 1

>> #16, M.art.in, 11. 04. 2020 14:11:06

Teď byla reportáž na Primě a 1,5m tam je sichr ráno mrzne –2 další dny i –6 a řekl bych že to vypadalo fajn .Figura chce jet do konce dubna . Ta sjezdovka není sice dlouhá ,ale je fajn .

11.04.2020 19:59:59 #18 

Příspěvků: 231

s.j1 muž

>> #17, adam 1, 11. 04. 2020 19:09:00

1,5 m je dost nadhodnocený údaj někde už ve čtvrtek místy lezla hlína, ale nic hrozného, jako pohlazení po lyžařově duši super, ale teď přes velikonoce bych tam nejezdil. Osobně se chystám zase ve středu mělo by být lepší počasí než v úterý a už tam mnoho lidí nebude.

Fotky

11.04.2020 20:23:26 #19 

Příspěvků: 5191

oblouk muž

>> #18, s.j1, 11. 04. 2020 19:59:59

Odkud jedeš? – že bych se připojil a bylo by to místo toho Matterhornu…

Nikdy nikdo nikoho nenaučil lyžovat - každej se to musí naučit sám. Dá to ale čím dál víc práce - a bolí to.

11.04.2020 20:33:24 #20 

Příspěvků: 231

s.j1 muž

>> #19, oblouk, 11. 04. 2020 20:23:26

Frýdek-Místek – Ostrava – Opava – Bruntál

11.04.2020 20:47:24 #21 

Příspěvků: 22

pmaja

Ráno říkali v rádiu, že kromě Pradědu jede i Sedlo. Na jejich stránkách, ale takováto informace nebyla a areál se jevil jako zavřený. Jinak na Praděd jsme jezdili každé Velikonoce. Měli jsme tam ubytování a bylo to super. Letos jsme doma, tak alespoň sleduji webkamery. Kdo tam jede, užijte si to a napište recenzi.

11.04.2020 21:37:16 #22 

Příspěvků: 1097

Thomas muž

>> #16, M.art.in, 11. 04. 2020 14:11:06

Jo,bylo tam ve čt fajn, čekačka jen kolem 2 min,akorát na zelený čtvrtek nebylo zelené pivo. Parkplac po 10h komplet plný. Toulat se taky dalo. Kotel je sjízdný jenom tím prudkým direktem. O těch volných dnech to už musí být maso. parkplac má omezenou kapacitu do 50 aut,snad bus,pokud jede,asi že jo.

Dynamika pohybu se přizpůsobí vizi

11.04.2020 23:08:24 #23 

Příspěvků: 47

rradek

>> #21, pmaja, 11. 04. 2020 20:47:24

Sedlo dnes jelo a pojede i v neděli,ale tuto informaci uvádí jen na FB.

12.04.2020 14:40:08 #24 

Příspěvků: 467

jonys muž

>> #22, Thomas, 11. 04. 2020 21:37:16

Jak tam resi zachody?

12.04.2020 15:54:47 #25 

Příspěvků: 1097

Thomas muž

>> #24, jonys, 12. 04. 2020 14:40:08

Nechápu lidi, kteří si ve dne stěžují, že jim na hlavu nasral holub, a večer si s uspokojením pouští televizní zprávy.

Dynamika pohybu se přizpůsobí vizi

12.04.2020 16:07:04 #26 

Příspěvků: 6189

Harry žena

>> #25, Thomas, 12. 04. 2020 15:54:47

:-D

Tak to sa podarilo.

caute Harry

Teoria je, ked nic nefunguje,ale kazdy vie preco. Prax je, ked vsetko funguje,ale nikto nevie preco. Ja som spojil teoriu s praxou,nic nefunguje a nikto nevie preco.

12.04.2020 16:54:56 #27 

Příspěvků: 467

jonys muž

>> #25, Thomas, 12. 04. 2020 15:54:47 Promin,asi jsi spatne pochopil muj dotaz. Nezadal jsem o nejaky stary znamy vtip,ale ptal se,kam ti lyzari a lyzarky chodi v pripade potreby.

12.04.2020 17:10:05 #28 

Příspěvků: 1097

Thomas muž

>> #27, jonys, 12. 04. 2020 16:54:56

Na to je ještě novinářský papír, tak tam hledej a čti, je toho tam plno o lyžování na Moravě

Dynamika pohybu se přizpůsobí vizi

12.04.2020 19:50:39 #29 

Příspěvků: 231

s.j1 muž

>> #24, jonys, 12. 04. 2020 14:40:08

někde tam nějaký hajzlík byl otevřený zaslechl jsem ten dotaz jak si předemnou kupovali skipas.

12.04.2020 20:56:41 #30 

Příspěvků: 467

jonys muž

>> #28, Thomas, 12. 04. 2020 17:10:05

Děkuju za odpověď, Tome. Hezké Velikonoce!

12.04.2020 21:51:02 #32 

Příspěvků: 1097

Thomas muž

>> #30, jonys, 12. 04. 2020 20:56:41

Taky, a Pozor zítra na zkapalněné ovoce , jdou po něm kaloni,příbuzní šv netopýrům:-)

Dynamika pohybu se přizpůsobí vizi

13.04.2020 17:09:08 #33 

Příspěvků: 5191

oblouk muž

Byl dnes nebo včera někdo na Pradědu lyžovat? Rozhodujeme se na st + ČT a uvitame info: pista? Parkování až nahoře? Časove relace… Ceny? Díky.

Nikdy nikdo nikoho nenaučil lyžovat - každej se to musí naučit sám. Dá to ale čím dál víc práce - a bolí to.

13.04.2020 19:10:18 #34 

Příspěvků: 10

raabo

>> #33, honza4, 13. 04. 2020 17:09:08

Bezplatný skibus z Hvězdy jezdil jen přes víkend,v týdnu musíš os.autem,výjezd od 8hod vždy v celou za 500Kč.Přes týden pojede jen C,skipas 4hod 600Kč celodenka 700Kč,tolik info od obsluhy. C-turistcká v jednom místě vydřená,ale dá se to,C-červená ve slušné kondici s metrem sněhu (jak někde udávají) však nepočítej.Možná něco připadne,mělo by pár dnů mrznout a to i přes den,tak doufejme.......pro jistotu sleduj figura.cz

13.04.2020 20:51:35 #36 

Příspěvků: 249

svena

Aktuální info z FB Figura,snad to dají do cajku:

Aktuálně: dnešní bouře si vybrala naše vleky jako cíl. Panu Figurovi se osobně podařilo dnes zprovoznit vlek „C“ na zítra. Teplota nyní –4c. Super pista. Hůře dopadly vleky „B“ a „A“, kde zhořely jističe. Během zítřka se bude dále intenzivně pracovat na jejich opravě.

13.04.2020 21:29:31 #37 

Příspěvků: 5191

oblouk muž

>> #34, raabo, 13. 04. 2020 19:10:18

>> #36, svena, 13. 04. 2020 20:51:35

Díky oběma – ještě se budem rozhodovat,ono ani předpověď počasí není moc čitelna.

Nikdy nikdo nikoho nenaučil lyžovat - každej se to musí naučit sám. Dá to ale čím dál víc práce - a bolí to.

13.04.2020 23:03:50 #38 

Příspěvků: 95

jiri.krt

>> #33, honza4, 13. 04. 2020 17:09:08

>> #33, honza4, 13. 04. 2020 17:09:08

Byl jsem tam. Lyžování skvělé. Vyjeli jsme autem v osm. Lyžovalo se hned jak se objevili lidi. Ráno sníh tvrdý, i když teploměr v autě ukazoval 8 st. Během dne změkl. Pista upravená. Na vleku u parkoviště občas vznikla fronta 5–7 lidí. Na ostatních dvou sjezdovkách lidí málo. O půl třetí přišla bouřka, blesk a liják, jeli jsme dolů. Občerstvení přes okénko – pití a polévka. Záchody otevřené. Kromě těch cen to je skvělé. Riziko nákazy je větší ráno v potravinách než pro takovémto lyžování.

14.04.2020 10:38:03 #39 

Příspěvků: 249

svena

>> #38, jiri.krt, 13. 04. 2020 23:03:50

A dnes tam pěkně padá Čtvrtek bych rád jel…

14.04.2020 13:51:18 #40 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

kluci závidím, že se ještě můžete sklouznout. Počasí taky vypadá zimě. Nemít to stejně daleko jako do Alp, tak jedu taky. :-)

14.04.2020 20:50:39 #41 

Příspěvků: 5191

oblouk muž

>> #40, johnycek, 14. 04. 2020 13:51:18

Nakonec jsme to vzdali – měl jsem jet se třema mladeznikama. Důvodů několik:

  • reálné kontroly obsazenosti vozidla policií (nejsme rodina…)
  • nemožnost ubytování a v autě noc ve 4 lidech v mrazu –6…

No a planovany jarní Kaunos holt taky nebude… – a Stelivo?????

Nikdy nikdo nikoho nenaučil lyžovat - každej se to musí naučit sám. Dá to ale čím dál víc práce - a bolí to.

14.04.2020 21:22:54 #42 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #40, johnycek, 14. 04. 2020 13:51:18

Nemít to stejně daleko jako do Alp, tak jedu taky

Měl jsem velkou cukaturu na dnešek vyrazit. 8-O Už jsem měl v ruce i telefon , jestli se náhodou nepřidáš, ale pak jsem usoudil , že by to byla blbost. Nakonec jsem se slzou v oku místo toho dnes uložil k letnímu spánku další pár lyží.

Fotky

14.04.2020 21:30:25 #43 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #41, honza4, 14. 04. 2020 20:50:39

No a planovany jarní Kaunos holt taky nebude… – a Stelivo?????

Rakouské ledovce se tuto sezonu už nerozjedou , tedy nevím co by se muselo stát aby to pustili. Stelvio pokud se otevře, bude totálně narvané a tudíž nelyžovatelné, stejně jako třeba Saas Fee. Musíme doufat, že na podzim ledovce zase normálně pojedou a napadne brzy hodně té bílé hmoty.

14.04.2020 21:50:52 #44 

Příspěvků: 1753

Vvladimir muž

>> #42, m3, 14. 04. 2020 21:22:54

To jsou všechny tvoje? Některé GS Volkly a Rossignoly vypadají jako stejné. Takové nějaké Rossignoly SG myslím prodával TomáS. P.S. DH nepořizuj, musel bys přestavět barák.

14.04.2020 22:54:29 #45 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #44, Vvladimir, 14. 04. 2020 21:50:52

To jsou všechny tvoje?

Ano.

Některé GS Volkly a Rossignoly vypadají jako stejné.

Vypadají, ale nejsou. Mají rozdílnou tvrdost.

Takové nějaké Rossignoly SG myslím prodával TomáS. Nevím, tyhle jsou holčičí podle staré FIS normy, původně K.Pauláthová.

P.S. DH nepořizuj, musel bys přestavět barák.

DH jsem prodal , protože jsem nepoužil jak je rok dlouhý a do sklepa se vešly ještě hůř než ty SG. 8-)

14.04.2020 23:57:25 #46 

Příspěvků: 1753

Vvladimir muž

Dík za vyčerpávající odpovědi. Pěkná palba.

15.04.2020 11:18:40 #47 

Příspěvků: 3014

johnycek muž

>> #41, honza4, 14. 04. 2020 20:50:39

Taky jsem si říkal, že jet tam přes celou republiku(500km tou rychlejší trasou přes Brno, nebo 400km pomalejší trasou přes HKrálové – 7h to ukazovalo) a pak zase zpátky by bylo zoufalství. Nemožnost přespat byl další důvod proti. Jako výlet s lyžováním za 3000,– s tím, že za 24h budu 14h řídit a 7h lyžovat mi přišlo naprosto mimo.

>> #42, m3, 14. 04. 2020 21:22:54

přesně tak. Už jsem začal vymýšlet jak to udělat, ale vždycky mi to vyšlo jako naprostá blbost. :-).

15.04.2020 11:21:55 #48 

Příspěvků: 4592

IIIvan muž

>> #42, m3, 14. 04. 2020 21:22:54

Pekná zbierka, asi Ťa nikto nebude zaradzovať do kategórie „slalomkári“ :-)

15.04.2020 12:44:19 #49 

Příspěvků: 2595

korsičan muž

>> #47, johnycek, 15. 04. 2020 11:18:40

Aspoň pánové vidíte, jaké každoroční oběti musíme skládat, aby jsme si vůbec mohli jet zalyžovat do Alp. Nejsme žádní zpovikaní měšťáci. :-) :-)

Ale na druhou stranu, mi jsme tím pádem daleko víc zocelení, jsme tedy jako skála, jak při zkoušení u tabule před lety prohlásil můj spolužák – ocel v železo zakalená !!! (Hned letěl s pětkou zpět do lavice) :-)

Třeba na Kaunoš to mám skoro o 200km dál než ty. No !

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

15.04.2020 12:45:14 #50 

Příspěvků: 2595

korsičan muž

>> #42, m3, 14. 04. 2020 21:22:54

A není to málo, Antone Pavloviči ???? :-) :-)

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

15.04.2020 14:21:01 #51 

Příspěvků: 4267

ivan

>> #49, korsičan, 15. 04. 2020 12:44:19

Je to chlapci strašně relativní.

Já jsem zase litoval kamarády Poláky, kteří to měli do Alp (nejenom) na testy lyží z Varšavy o slušný kousek dál než my s těmi pěti až šesti sty kilometry.

To ale pořád nic není. Když jsme kdysi před lety jeli s Karlem Hamplem na ISPO a cestou jsem si fňuknul, že ta profláklá 400km (P – M) trasa je otrava, uzemnil mě vzpomínkou na konec 70. let, kdy začali sjezdaři SSSR systematicky objíždět WC. Ti prý líčili, že když se odněkud z Uralu směrem Alpy dokodrcali na západní hranici Sojúza, brali to, že už jsou skoro tam.

15.04.2020 16:46:05 #52 

Příspěvků: 484

Vlark muž

>> #51, ivan, 15. 04. 2020 14:21:01

když se odněkud z Uralu směrem Alpy dokodrcali na západní hranici Sojúza, brali to, že už jsou skoro tam

No, relativita v praxi, ja keď som jazdil Sojuz autom, tiež som si pri návrate na hraniciach vo Vyšnom Nemeckom hovoril, že už som doma a to je do Bratislavy 520 km.Ale keď z Murmanska to bolo cca 4 500 km a po divokých cestách, tak naozaj brnkačka…

Kto chce, hľadá spôsob, kto nechce, hľadá dôvody...

15.04.2020 20:59:35 #53 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #50, korsičan, 15. 04. 2020 12:45:14

A není to málo, Antone Pavloviči ????

Ani moc ani málo , řekl bych tak akorát. Tedy akorát pro mě kolik jsem schopen ujezdit a využít, tedy až na 2 páry slalomek, které půjdou do světa. Ty zbytné a nevyužívané lyže jsem postupně prodal, například DH na kterých jsem nestál 3 sezony. 2 páry SG jsem vyměnil za 1 vázko , chlapské GS v nové normě jsem vyměnil za krabici SWIXu apod.

15.04.2020 21:04:50 #54 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #49, korsičan, 15. 04. 2020 12:44:19

>> #51, ivan, 15. 04. 2020 14:21:01

Musíme to brát pozitivně. Mohlo se stát, že by praotce Čecha začaly bolet nohy o pár set kilometrů dříve na východ . Na druhou stranu mohl to vydržet alespoň až někam k Mnichovu nebo tak něco. ;-)

15.04.2020 22:05:56 #55 

Příspěvků: 2595

korsičan muž

>> #54, m3, 15. 04. 2020 21:04:50

To ano, z pohledu mého bydliště mohl popojít aspoň k Salzburgu… :-)

Ale kdyby se kousnul a došmajdal až do Walisu, tak by to byla značka ideál.

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

16.04.2020 19:22:44 #56 

Příspěvků: 231

s.j1 muž

za moc to dneska nestálo, v 9 skoro plné parkoviště. Lidí tak skoro akorát. Potom spadlo na na vleku C lano a začaly se tvořit fronty. Jezdily vleky AB. Sjezdovka A pod Petrovými kameny byla docela řádně porytá. Takže za 500 km to určitě nestálo za mých 100 km jo, ale jen tak tak.

16.04.2020 19:38:05 #57 

Příspěvků: 467

jonys muž

>> #56, s.j1, 16. 04. 2020 19:22:44

Jak vypada cesta smer Praded,Svycarna? Je to prohrnuty,nebo by to na bezkach slo? Nebo po hrebenu za Petrakama? Nevis? Dik.

16.04.2020 20:20:29 #58 

Příspěvků: 231

s.j1 muž

>> #57, jonys, 16. 04. 2020 19:38:05

dneska jsem dál než za křížením cesty se sjezdovkou A nebyl. Lidi s běžkami jsem viděl takže asi něco najet jde. Na Praděd je nahoře cesta údajně prohrnutá.

16.04.2020 21:24:19 #59 

24.04.2020 11:59:25 #60 

Příspěvků: 2595

korsičan muž

>> Reakce na aktuální report z 20.04.2020.

Pěkný fotky, ale vypadá to, že už tam moc sněhu není.

Jinak s tím stravováním je to zajímavé. Tak 20 let zpět tam bylo nejlepší jídlo co se tenkrát dalo na horách koupit. Ve srovnání s tehdejším jídlem třeba v Krkonoších, to byl propastný rozdíl.

Nejlepší bylo pečené kuřecí stehno a gulášová polévka.

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

16.04.2023 18:57:15 #62 

Příspěvků: 47

rradek

>> Reakce na aktuální report z 14. – 15.04.2023.

Díky za report, tyhle informace jsem hledal.

05.06.2023 07:49:38 #63 

Příspěvků: 5191

oblouk muž

Ani tam to není špatný … :-) https://m.youtube.com/watch?…

Nikdy nikdo nikoho nenaučil lyžovat - každej se to musí naučit sám. Dá to ale čím dál víc práce - a bolí to.

05.06.2023 13:44:13 #64 

Příspěvků: 4181

PetrAT muž

>> #63, oblouk, 05. 06. 2023 07:49:38

Killington
Letos mimořádně/kalamitně hodně sněhu
A statečně dlouhá sezona . Srdcaři
.
Muldy jako u náš za komančů
A sedačka bez podpěry pro lyže 8-O
A evidentně radost z pohybu = nikdo neřeší ten jediný správný styl

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Reporty z lyžařských středisek

Folgaria [Alpe Cimbra]

Folgaria [Alpe Cimbra]

Folgaria [Alpe Cimbra]

Folgaria [Alpe Cimbra]