Pomoc pro předplatitele časopisů SNOW | NORDIC | SWISSmag a e-shop SNOW

Nedostali jste objednaný časopis nebo produkt z e-shopu?

Pokračujte prosím na formulář Nedoručený časopis nebo objednávka z e-shopu.

Chcete změnit předplatné? Přejete si platit v eurech?

Potřebujete změnit adresu pro doručování časopisu? Přejete si platit v eurech? Chcete jinou variantu předplatného? Nemáte už o předplatné zájem? Pokračujte prosím na formulář Změna předplatného.

Máte problém se SNOWbony?

Nesouhlasí stav vašich SNOWbonů? Chcete si pořídit dárek, na který nemáte dostatek SNOWbonů a rádi byste jej doplatili? Pokračujte prosím na formulář Problém se SNOWbony.

Máte dotaz k předplatnému nebo e-shopu? Nemůžete se přihlásit do svého profilu?

Máte předplatné, ale nevidíte je ve svém uživatelském profilu? Nevíte, kdy vám předplatné končí? Nemůžete se přihlásit do svého profilu a nepomáhá ani zaslání nového hesla? Máte jiný dotaz? Pokračujte prosím na formulář Dotaz k předplatnému.


Pomoc se Skipasomatem

Nedorazil vám zakoupený kupón s kódem?

Máte již zaplacenou objednávku, ale kupón nedorazil? Pokračujte prosím na formulář Zakoupený kód (kupón) mi nebyl doručen. Nejčastěji je příčinou dosud nezpracovaná platba bankovním převodem nebo ztracení e-mailu v nevyžádané poště.

Máte problém s uplatněním zakoupeného kódu (kupónu) v areálu?

Nastal problém při využití kódu ze Skipasomatu přímo v areálu či jeho e-shopu? Pokračujte prosím na formulář Mám problém s uplatněním zakoupeného kódu a pokusíme se problém co nejrychleji objasnit a vyřešit.

Chcete vrátit nevyužitý kód (kupón) v zákonné lhůtě 14 dnů?

Zakoupili jste si kód (kupón), ale nevyužili jste jej a ani neplánujete využít v budoucnu a požadujete jej v zákonné lhůtě 14 dnů od nákupu vrátit? Pokračujte prosím na formulář Odstoupení od smlouvy a my vám po ověření vrátíme peníze.

Máte dotaz nebo požadavek ke skipasům?

Nedaří se vám dokončit objednávku? Máte dotaz, na který jste nenašli v podmínkách slevy odpověď? Chcete změnit nebo zrušit objednávku? Máte potíže s platbou? Pokračujte prosím na formulář Mám dotaz nebo požadavek a my se vám ozveme s vysvětlením.


Provozní doba zákaznické podpory

Jak rychle aktuálně odesíláme časopisy a produkty z e-shopu nebo reagujeme na vaše požadavky?