Pomoc pro předplatitele časopisů SNOW | NORDIC | SWISSmag a e-shop SNOW

Nedostali jste objednaný časopis nebo produkt z e-shopu?
Pokračujte prosím na formulář
Nedoručený časopis nebo objednávka z e-shopu.

Chcete změnit předplatné? Přejete si platit v eurech?
Potřebujete změnit adresu pro doručování časopisu? Přejete si platit v
eurech? Chcete jinou variantu předplatného? Nemáte už o předplatné zájem?
Pokračujte prosím na formulář Změna předplatného.
Máte problém se SNOWbony?
Nesouhlasí stav vašich SNOWbonů? Chcete si pořídit dárek, na který
nemáte dostatek SNOWbonů a rádi byste jej doplatili? Pokračujte prosím na
formulář Problém se SNOWbony.

Máte dotaz k předplatnému nebo e-shopu? Nemůžete se přihlásit do svého profilu?
Máte předplatné, ale nevidíte je ve svém uživatelském profilu?
Nevíte, kdy vám předplatné končí? Nemůžete se přihlásit do svého
profilu a nepomáhá ani zaslání nového hesla? Máte jiný dotaz? Pokračujte
prosím na formulář Dotaz k předplatnému.

Pomoc se Skipasomatem

Nedorazil vám zakoupený kupón s kódem?
Máte již zaplacenou objednávku, ale kupón nedorazil? Pokračujte prosím
na formulář Zakoupený kód (kupón) mi nebyl doručen.
Nejčastěji je příčinou dosud nezpracovaná platba bankovním převodem nebo
ztracení e-mailu v nevyžádané poště.

Máte problém s uplatněním zakoupeného kódu (kupónu) v areálu?
Nastal problém při využití kódu ze Skipasomatu přímo v areálu či
jeho e-shopu? Pokračujte prosím na formulář Mám problém s uplatněním zakoupeného kódu a
pokusíme se problém co nejrychleji objasnit a vyřešit.

Chcete vrátit nevyužitý kód (kupón) v zákonné lhůtě 14 dnů?
Zakoupili jste si kód (kupón), ale nevyužili jste jej a ani neplánujete
využít v budoucnu a požadujete jej v zákonné lhůtě 14 dnů od nákupu
vrátit? Pokračujte prosím na formulář Odstoupení od smlouvy a my vám po ověření
vrátíme peníze.

Máte dotaz nebo požadavek ke skipasům?
Nedaří se vám dokončit objednávku? Máte dotaz, na který jste nenašli
v podmínkách slevy odpověď? Chcete změnit nebo zrušit objednávku? Máte
potíže s platbou? Pokračujte prosím na formulář Mám dotaz nebo požadavek a my se vám ozveme s
vysvětlením.
Provozní doba zákaznické podpory
Jak rychle aktuálně odesíláme časopisy a produkty z e-shopu nebo reagujeme na vaše požadavky?