Bacha na www.kuplyze.cz - Diskuze - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ

Bacha na www.kuplyze.cz

Nalezené položky: 66 « První | < Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další > | Poslední »

06.01.2009 17:11:12 #1 

Příspěvků: 8274

administrator

(Miloš, mimilda@seznam.cz) Dejte si pozor na e-shop kuplyze.cz.Od 5.12.mají na účtu moje prachy za helmu a brejle.Do dnes nemám ani zboží,které slibovali do pěti dnů,ani vrácené peníze po stornování objednávky z důvodu nedodržení termínu.Telefony neberou a na maily odpovídají stylem,neotravujte nás nemáme na vás čas!Po upozornění, že si budu stěžovat na ČOI si ze mě ještě majitel dělal prdel,že na mě podá žalobu za pokažení dobré pověsti.Podávám na ně žalobu za nedovolené obohacování.S ta­kovýma parchantama se párat nebudu.Miloš

06.01.2009 23:26:54 #2 

Příspěvků: 8274

administrator

(Anton, ) diky za varovani. kdyby problem trval a byly to fakt takovy svine a vubec nedodrzovaly obchodni zakonik a jeste se ti takhle vysmivaly tak ji taky trochu zaskodime. delam tak trochu webovy stranky a ten jejich shop trochu shodime a naopak zviditelnime tuhle diskusi. ;)

07.01.2009 08:27:25 #3 

Příspěvků: 8274

administrator

(Radovan Šrámek, info@kuplyze.cz) Dobrý den,

nevím kdo jste a proč máte potřebu lhát, nadávat nám, obviňovat nás z něčeho co není pravda a poškozovat naše dobré jméno a ještě se neumíte ani podepsat celým jménem. Konkurence??? :-) Pakliže jste s námi v nějakém vztahu, prosím řešte věc s námi a to tak, že nás kontaktujete ať už telefonicky nebo e-mailem a uveďte své číslo objednávky (pokud vůbec u nás nějakou máte). Řešit případné nedorozumění přes cizí externí webové fórum, je poněkud „nedospělé“ a hlavně nelogické a neefektivní už ze samé podstaty věci. Pokud jste se nemohl případně někdy dovolat v předvánočním hektickém období (kdy jsme mimochodem přijímali denně cca 300 příchozích hovorů) nevím proč nepoužijte e-mail, který je pro komunikaci jakéhokoli e-shopu alfou omegou při komunikaci se zákazníky. Nebudeme přistupovat na jakoukoli komunikaci přes cizí webové stránky a fóra, toto je zcela ojedinělá a první a poslední naše reakce – není možné sledovat kde co někdo napíše (z případné konkurence?), která nás patrně chce tímto způsobem nekale poškodit. Máme tisíce spokojených zákazníků a to nás těší a pro ně (u)děláme v rámci možností první poslední. Upozorňuji Vás, že pokud se nám zde pod svým příspěvkem neomluvíte za jeho obsah, budeme zvažovat zjištění Vaší totožnosti resp. zjištění totožnosti počítače odkud jste příspěvek adresoval jako podklad pro podání žaloby za poškozování dobrého jména případně i pro podání trestního oznámení. Není možné aby někdo beztrestně poškozoval dobré jméno a obchodní aktivity kohokoli jiného.

Radovan Šrámek KupLyze.cz

07.01.2009 08:39:06 #4 

Příspěvků: 8274

administrator

(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Jmenuji se Miloš Pitra a vy pane Šrámku jistě budete vědět o koho jde!Nemám potřebu se chovat jako anonym.Podepsal jsem se jak jsem uznal za vhodné a e-mail je můj soukromý.Rád tu na svojí obhajobu zveřejním celou naší e-mailovou korespondenci! S pozdravem Pitra

07.01.2009 10:27:31 #5 

Příspěvků: 8274

administrator

(Radovan Šrámek, info@kuplyze.cz) Dobrý den, nechtěl jsem reagovat na tomto místě, ale udělám jednu výjimku. Na dané jméno i tento e-mail (ne ten předchozí) u nás jednu objednávku skutečně evidujeme. Ale tu jste nikdy nezrušil! tudíž nebyl důvod k vracení peněz! Skutečně se nemůžeme dovtípit, že když nás stále atakujete s otázkami na které jste dostal telefonicky již několikrát odpovědi (dokonce ještě před objednávkou samotnou) že tím chcete říct, že si přejete objednávku stornovat a to tím spíše, když by to bylo v rozporu s Vaším přáním v poznámce v objednávce a s naší telefonickou domluvou. Proč jste to za celou dobu neřekl rovnou a přímo??? Že bude dostupnost jedné položky ze tří delší jste věděl od samého počátku a tak jste i do objednávky šel. Jak víte dále z naší tel. komunikace, 2 ze 3 položek máme pro Vás dávno připraveny, jen čekáme na tu třetí, která momentálně stále není ani u dodavatele. Respektovali jsme však Vaši poznámku v objednávce, že chcete zaslat až všechny položky najednou. Opravdu není možné ani účelné (a není to ani naše povinnost), abychom Vám odpovídali na stejné dotazy stále dokola téměř každý den to samé (navíc duplicitně e-mailově k předchozím odpovědím telefonickým), jako byste se dotazoval poprvé. To není neochota, ale racionální chování. Začínám z toho mít pocit, že Vám vůbec nešlo o zboží, ale naopak o vyvolávání problému v němž si, pro mne z nepochopitelných důvodů, libujete. V tom Vám však pomáhat nehodláme. Na to jsou jiní odborníci, kterým do jejich profese zasahovat nebudeme. Objednávku raději stornujeme a vrátíme Vám peníze, než se s Vámi neustále dohadovat a a nechat se Vámi neprávem poškozovat a vysvětlovat Vám, že celou dobu děláme jen to, co jste si od začátku a celou dobu přál, tudíž sehnat všechny položky a zaslat je až najednou. Tímto považuji naši komunikaci za definitivně ukončenou. Zvažte své další případné lži v kontextu s důsledkem, který by pro Vás mohli přinést. Radovan Šrámek – KupLyze.cz

07.01.2009 18:13:41 #6 

Příspěvků: 8274

administrator

(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Omlouvám se všem které touto diskuzí obtěžuju a hlavně provozovateli tohoto webu,ale pan Šrámek mě tady obvinil ze lži a svou poslední odpovědí ze sebe udělal neviňátko, které obtěžují jeho zákazníci s dotazama na termíny dodání zboží. Pan Šrámek mi zvedl JEDEN JEDINNÝ telefon!!!!Před objednávkou jsem s ním konzultoval velikost a dostupnost přilby a chtěl jsem aby mi popsal brýle Head jejichž vyobrazení v jeho shopu chybí.Objednávku jsem v mailech navrhoval stornovat.Bez reakce!! Písemné odstoupení od smlouvy jsem posílal doporučeně 22.12.2008.Taktéž bez reakce!Zajímavé je, jak najednou po zveřejnění, pan Šrámek ihned reaguje a peníze slibuje poslat zpět!Ale to nic nemění na tom,že chci všechny případné kupce varovat před jeho e- shopem.Jestli si nákup rozmyslel jen jeden tak moje varování splnilo svůj účel.Ale doufám že jich je víc. Díky za váš čas a možnost se někde vykecat.Přeji všem hodně sněhu a jasnou oblohu. Miloš. P.S. Po odeslání písemného storna objednávky jsem si zboží objednal v jiném e-shopu,už týden se v něm proháním po sjezdovkách a ještě bylo levnější.

P.P.S. Zveřejňuji mou korespondenci s panem Šrámkem ať si každý koho to zajímá udělá svůj úsudek o nás obou.Nezměnil jsem na mailech nic,takže i moje odpovědi nechávám v takovém tónu,v jakém jsem je psal, ve vzteku po marném volání a čekání na dodávku zboží.Maily jsou v obráceném pořadí.Můj první je až na konci.

Dobrý den, k výběru platby předem Vás nikdo nenutil, byla to Vaše svobodná volba za vědomí všech ladů i záporů této platby… Zbytečnou diskusi, jste rozpoutal rovněž sám… Konejte jak uznáte za vhodné, upozornění jsme Vám dali… S přáním hezkého dne

Radovan Šrámek

KupLyze.cz – lyžařský a snowboardový internetový obchod

www.KupLyze.cz

info@kuplyze.cz

tel: +420 606 600 667


From: Miloš Pitra [mailto:pitramilos@volny.cz] Sent: Thursday, December 18, 2008 5:50 PM To: KupLyze.cz – informace Subject: Re: Objednávka č.0812030019

Dobrý den.

Vážně jste mě rozesmál.Já znám velmi dobře svoje práva a povinnosti.Marně ve své poště hledám mail,kde mě po uplynutí pěti pracovních dnů od přijetí mé platby na Váš účet,upozorňujete na nedodání zboží a navrhujete jiné řešení.Uvědomte si jednu podstatnou věc.Vy máte na svém účtu moje peníze,které jste si vyžádali mailem dne 4.12.2008.Já vám je bez otálení poslal.Já nemám v současné době zboží ani své peníze.Vy jste prohrávající!

A věřte, že vím o čem mluvím.

Vy mi doporučujete, abych místo slohových cvičení, Vás nechal v klidu pracovat na vyřizování objednávek,ale byl jste to vy první,který místo toho,aby mi odpověděl na jednoduchou otázku, kdy dostanu svoje zboží,se rozepsal o věcech, které mě jako zákazníka vůbec nezajímají!

S pozdravem Pitra

P.S.

Končím tuhle zbytečnou diskusi.Můj čas je příliš drahý na to,abych se s Váma vybavoval.Své návrhy jsem Vám napsal.Pokud je nebudete akceptovat,podniknu takové kroky, které uznám za vhodné.Vaše doporučení si zkoušejte na někoho jiného, z těch tří set nepřijatých hovorů od zákazníků denně..Ono to asi s tou oblíbeností nebude tak horké,že.

----- Original Message -----

From: KupLyze.cz – informace

To: ‚Miloš Pitra‘

Sent: Wednesday, December 17, 2008 10:16 PM

Subject: RE: Objednávka č.0812030019

Dobrý den, konejte jak uznáte za vhodné, uděláme totéž… doporučuji Vám však zvážit, zda se Vám kvůli svému nepochopení našich podmínek, které – opakuji – jsme ničím neporušili! vyplatí riskovat případnou žalobu z naší strany za případné poškozování našeho dobrého jména před institucemi, které uvádíte. Skutečnost, že ten kdo soudní spor prohraje, platí kromě odškodnění také výlohy právního zastoupení vítězi, myslím netřeba připomínat… Jestli Vám to za to stojí, směle do toho… Jsme si jisti v tom co děláme.

S přáním hezkého dne Radovan Šrámek

KupLyze.cz – lyžařský a snowboardový internetový obchod

www.KupLyze.cz

info@kuplyze.cz

tel: +420 606 600 667


From: Miloš Pitra [mailto:pitramilos@volny.cz] Sent: Wednesday, December 17, 2008 8:37 PM To: KupLyze.cz – informace Subject: Re: Objednávka č.0812030019

Dobrý den.

Omlouvám se za zkomolení vašeho jména.

V každém případě,vy jste porušily podmínky vámi nastavené.Znovu připomínám.Vy máte moje peníze.A já chci svoje zboží nebo své peníze zpět!Obrátím se na ČOI

S pozdravem Pitra

P.S.

Vaše chytání za slovíčka mi připomíná neplodné a idiotské diskuze na webu plné osočování a upozorňování na kdejakou chybu v pravopisu,místo skutečných a věcných připomínek.Než začnete kritizovat,přečtěte si vaše první slohové cvičení bez hlavy a paty.

----- Original Message -----

From: KupLyze.cz – informace

To: ‚Miloš Pitra‘

Sent: Wednesday, December 17, 2008 6:49 PM

Subject: RE: Objednávka č.0812030019

Dobrý den, místo slohových cvičení doporučuji uvědomit si i význam druhé části věty citované z našich podmínek, ne jen jejího úvodu… pak byste věděl, že jsme nic z podmínek neporušili, stejně tak při větší pozornosti byste věděl, že nejsem Šafránek… Už totiž mé oslovení značí Váš přístup k věci… Touto komunikací jen zdržujete vyřízení své vlastní objednávky – čas je prostě jen jeden a záleží jak se využije, proto končím tuto neplodnou diskusi – od toho tu opravdu nejsme … Radovan Šrámek

KupLyze.cz – lyžařský a snowboardový internetový obchod

www.KupLyze.cz

info@kuplyze.cz

tel: +420 606 600 667


From: Miloš Pitra [mailto:pitramilos@volny.cz] Sent: Wednesday, December 17, 2008 12:59 PM To: KupLyze.cz – informace Subject: Re: Objednávka č.0812030019

Vážený pane Šafránku.

Váš web jsem přečetl pozorně a jediné co jsem se o údaji „skladem“ dočetl je při najetí na nápis se objeví ZBOŽÍ MÁME SKLADEM.Já si dobře pamatuji na náš telefonický rozhovor.Mám dobrou paměť! Řekl jste že velikost přilby XL skladem nemáte,že jí musíte objednat, to bude trvat DVA dny a další DVA dny než příjde zásilka ke mě.Proto jsem napsal do poznámek, aby jste zboží poslali najednou.

Já jsem Vám peníze posílal v pátek 5.12.2008! Podle Vašich instrukcí z webu jsem vás o tom informoval.Peníze jste měli na účtu nejpozději ve středu.Takže dnešním dnem uplynula lhůta, kterou na vyřízení objednávky máte.Citovat Váš nákupní řád jistě nemusím.Určitě ho máte v malíčku.Máte přeci dobrou paměť.Proč mě nikdo neinformoval mailem a nenabídl jiné řešení?Nebude-li možné zboží v tomto termínu expedovat nebo pokud objednané zboží již bude vyprodáno, oznámí to prodejce zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce a nabídne jiné řešení. (to je informace kterou jsem se dočetl na Vašem webu)

Pokud řešení nemáte nabízím možnosti.Do TŘÍ dnů chci mít zboží doma,nebo peníze zpátky na účtu! Máte na účtu MOJE peníze a já od Vás chci seriozní odpověď.

A ještě k Vaší nevrlé odpovědi na můj první mail.Jak mám vědět,že na telefonické dotazy nemáte čas?Před Vaším kontaktním telefonem je přeci napsáno:pro cokoliv! Navrhuju změnu:neotravuj­te,nemáme na Vás náladu!

S pozdravem Pitra. 603111083

P.S.To je můj telefon.Kdyby jste náhodou měl čas.Já svým zákazníkům telefony zvedám! Takže ho zvednu i Vám.

----- Original Message -----

From: KupLyze.cz – informace

To: ‚Miloš Pitra‘

Sent: Friday, December 12, 2008 9:25 PM

Subject: RE: Objednávka č.0812030019

Dobrý den, vysvětlení je prosté: omlouváme se za zpoždění, které vzniklo právě kvůli naší snaze brát všechny hovory podobného typu, které jsou zcela zbytečné a které nás téměř paralyzovaly a proto jsme se rozhodli jejich přijímání přechodně omezit tak, abychom mohli všechen čas věnovat vyřizování a expedici zásilek a všem stihli doručit pod vánočním stromeček, tak jak si zákazníci přejí. Těmito telefonáty zákazníci paradoxně zdržují vyřízení svých vlastních zásilek. Kdybychom tak neučinili, nedělali bychom nic jiného než odpovídali kdy komu co přijde, což by však potom nemohla být pravda,jelikož by nebylo kdy a jak vyřizovat objednávky (pro představu takových zcela neproduktivních příchozích hovorů bývá v průměru na 300 denně).

Není pravda, že bychom uváděli, že přesně to co jste objednal bychom měli mít skladem – navíc před objednávkou jste to se mnou osobně konzultoval a já Vám to i vysvětlil, že Vaše úvaha byla mylná a že zcela určitě v době objednání nebylo vše skladem – mám dobrou paměť! Navíc na webu máme zcela přesně uvedeno a vysvětleno co údaj „skladem“ znamená a neznamená. Děkuji předem za pochopení a přeji hezký víkend.

Radovan Šrámek

KupLyze.cz – lyžařský a snowboardový internetový obchod

www.KupLyze.cz

info@kuplyze.cz

tel: +420 606 600 667


From: Miloš Pitra [mailto:pitramilos@volny.cz] Sent: Friday, December 12, 2008 11:49 AM To: info@kuplyze.cz Subject: Objednávka č.0812030019

Dobrý den.

Peníze jsem vám poslal před týdnem.Zboží které jsem si objednal máte podle shopu skladem.Na maily neodpovídáte,te­lefony neberete.Proč?

Pitra

12.01.2009 23:19:56 #7 

Příspěvků: 8274

administrator

(Alena, ) Přidávám se take s varováním před e-shopem kuplyze.cz. Mám úplně stejnou zkušenost : platbu předem jsem uhradila 3.12.2008 a dodnes nemám ani peníze ani zboží. V průběhu prosince jsem dvakrát požadovala informaci o termínu dodání a zůstala jsem bez odpovědi. Před dvěma dny jsem tedy objednávku zrušila s tím, že žádám peníze vrátit do 15.1.2009, jinak věc předávám k dořešení právníkovi. Následoval dnes email v podobném duchu jak jsou zde již přiloženy, což mne tedy opravdu nadzvedlo a majiteli jsem telefonovala, ovšem neměla jsem na to nervy a telefon jsem po podobných žvástech položila. V podstatě jsem se o sobě dozvěděla, že neumím používat email, že nevím jak banky fungují, že dostanu peníze ode dneška do třiceti dnů, že nezvládám pochopit text a psané slovo a že zdržuji od práce. Neuvěřitelné.

13.01.2009 18:34:18 #8 

Příspěvků: 8274

administrator

(Miloš, pitramilos@volny.cz) Ono to asi s těmi tísíci spokojenými zákazníky nebude tak horký jak už jsem se jednou zmínil.Pan Šrámek bude asi drobet mimo .To se ale z jeho mailů dá snadno poznat.Člověk s normálně vyvinutým mozkem nemůže psát takové bludy.Na jednu stranu mi Vás je Aleno líto,že jste podobně jako já naletěla podvodníkovi,ale díky za Váš příspěvek.Alespoň je tady vidět že jsem si nevymýšlel a Šrámkovo obvinění mě ze lži je neopodstatněné.Mě sice objednávku stornovali pro cituji:poškozování dobrého jména,ale mé počáteční jásání nad tímto mailem záhy vzalo za své.Na dotaz kdy mi vrátí peníze,žádná reakce.Pravdě­podobně má pan Šrámek asi moc práce s vyřizováním tisíce objednávek.Dávám dohromady veškeré podklady a předám věc právníkovi.Z mých peněz žádného zloděje živit nebudu! Jak se mi naskytne volná chvilka vyhledám si na netu veškerou diskusi o lyžích a podělím se o své zkušenosti s tímto obchodem.Pokud někdo o nějaké víte klidně mi pošlete odkaz na můj mail. Mějte se všichni fajn a Vám Aleno přeji pevné nervy.Miloš

13.01.2009 21:01:18 #9 

Příspěvků: 8274

administrator

(Alena, ) Právě proto abych podpořila pravdivost Vaších příspěvků jsem tady, bohužel pro mne, popsala mou zkušenost. Věřím však, že své peníze dostaneme zpět. Možná to bude trvat déle, ale dostaneme. Pro advokáta je toto prkotina, která končí platebním příkazem pro pana Šrámka s vyčíslením nákladů advokáta a soudu. Nebo ještě později s náklady exekutora. Jen je zarážející seběvědomí pana Šrámka a mám pocit, že v mém případě byl ještě hnusnější v urážkách. Ale to asi subjektivní pocit. Takže přeji klid a nenechte se vytočit takovým člověkem.

13.01.2009 22:36:25 #10 

Příspěvků: 8274

administrator

(kumestrol, kumestrolvfre­eskiing.cz) Ja koukam jako blazen :-). Docela zajimave je, ze pan majitel uvadi, jak obrovske mnozstvi objednavek vyrizuje, ale presne si pamatuje, co jste spolu hovorili, bud ma super pamet nebo tech zakazniku zase tolik nebude. Jinak rada pro vsechny, nekupujte nic predem.. platte pri predavce zbozi, tim budete eliminovat jakekoli pripadne podvodniky, at uz tento shop podvodnik je ci neni.. Ale pokud mate problem, preji vam, aby se vase penize dostaly zase na sve misto…

14.01.2009 14:08:44 #11 

Příspěvků: 8274

administrator

(Miloš, ) No právě.Poprvé a hlavně naposled jsem poslal peníze dopředu.Zkušenost nade vše.Nechal jsem se zlákat zajímavou slevou za platbu předem,ale hlavně telefon s panem Šrámkem před uzavřením objednávky mě ujistil že bude vše v pořádku.Jó ,když ptáčka lapají pěkně mu zpívají :-).Mám doma vše od elektroniky po nábytek koupené přes e-shop,ale nikdy jsem takové problémy se žádným obchodem neměl.Docela mě udivuje,že se pan Šrámek ohradil po mém prvním příspěvku nad údajným křivým obviněním nějakého „anonyma“,ale jak se objevily konkrétní stížnosti, je ticho po pěšině!Kde jste pane Šrámku,proč se nebráníte?Proč neodpovídáte ani na mé soukromé maily?

14.01.2009 14:34:32 #12 

Příspěvků: 8274

administrator

(Pavlos, ) Za tímto e-shopem stojí firma Otima finance s.r.o.
PS – pane Šrámku , nahlížení do obchodního rejstříku není protiprávní

14.01.2009 17:31:46 #13 

Příspěvků: 8274

administrator

(Allojz, alesnek@centrum.cz) Tato,na první pohled obyčejná,diskuze mě zaujala,pročetl jsem si ji celou a posléze si vše ověřil. Na webu firmy,v informacích je to napsáno myslím dost jasně. Musím tedy dát za pravdu Milošovi,a kdyby si tyto informace přečetl i pan Šrámek,když je tedy evidentně z paměti nezná,musel by rovněž dát za pravdu panu Milošovi a hambou by se asi propadl. Vy Miloši nevěšte hlavu,peníze Vám jistě nakonec zpět pošlou,ono jim totiž nic jiného nezbude. Osobně si myslím,že jste udělal dobře,když jste to tu zveřejnil,ať si každý sám udělá obrázek na tento e-shop. Pro mě to znamená jedinné,vyhnu se jim velkým oblouke, ikdyby nabízeli něco zdarma. Myslim si že je to typický příklad špatných stránek českého podnikání,která přetrvává už téměř 20 let. P.S:držím palce Miloši.

20.01.2009 12:43:32 #14 

Příspěvků: 8274

administrator

(Elena, elena.j@seznam.cz) Zdravím všechny! S internetovým obchodem Kup lyže mám podobné zkušenosti, ale až teď se dočítám, že jsou i jiní, stejně obelhaní lidé. Já jsem zaplatila již koncem listopadu, objednávku stornovala v polovině prosince, jelikož dodání zboží nebyl prodejce schopen konkretizovat, a dodnes peníze nikde. Stejné arogantní telefonické hovory s panem Šrámkem. Nevím, jak se v tomto případě bránit. Zvažuji podat oznámení na policii. Chci se zeptat, zda už tak někdo z vás, spokojených zákazníků pana Šrámka, neučinil.

20.01.2009 12:57:55 #15 

Příspěvků: 8274

administrator

(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Učiníl jsem nějaké kroky co mi poradil právník,než dáme dohromady žalobu.Nechci se o tom ale rozepisovat,pan Šrámek tuhle diskuzi 100% tajně sleduje(zbabě­lec).Poradím se s mým právníkem jestli by byla vhodná hromadná žaloba,nebo jak se to jmenuje, a dám vědět.Jestli máte zájem přepošlu vám radu na Váš mail.To se týká i pani Aleny z předešlého příspěvku.Před­pokládám,že když nás bude víc pohnem s tím. Miloš

21.01.2009 09:11:51 #16 

Příspěvků: 8274

administrator

(Elena, elena.j@seznam.cz) Ok. Budu ráda, když se ozvete na můj mail ohledně právní porady. Myslím si, že podvedených lidí panem Šrámkem je více, jen nevědí, že v tom nejsou sami. Pokud by byla nějaká možnost to dát více na vědomí ostatním, bylo by to fajn, alespoń pro výstrahu těm, co přemýšlí nakoupit v tomto pochybném obchodě.

22.01.2009 12:49:03 #17 

Příspěvků: 8274

administrator

(Ivka, sel.sro@tiscali.cz) Zdravím všechny smolaře, kteří objednali na www.kuplyze.cz.Také jsem si u nich objednala helmu a brýle a právě před chvílí mi arogantní pan Šrámek na dotaz kdy zboží dostanu, praštil telefonem. Naštěstí jsem se nenechala zlákat slevou za platbu předem, takže si v pohodě nakoupím jinde, kde se budou k zákazníkovi lépe chovat… A vám všem držím palce aby jste dostali své peníze zpět…a aby to p. Šrámka stálo větší nervy než nás všechny dohromady…

31.01.2009 12:21:08 #18 

Příspěvků: 8274

administrator

(Jirka, ) Taky jsem objednal na tomto e-shopu lyže, ale po deseti dnech bez jakékoli komunikace ze strany e-shopu jsem se rozhodl objednávku zrušit. Pan Šrámek může mít jakékoli problémy, doba není lehká, ale pokud nemá zajištěnou komunikaci se zákazníkem jakožto základním předpokladem úspěchu, dělá svoji práci špatně. Naštěstí není nikdo z nás na panu Šrámkovi závislý.

03.02.2009 14:18:10 #19 

Příspěvků: 8274

administrator

(pavel, aa@seznam.cz)

Sakra lidí, je mi vás líto ale můžete si za to. CHÁPETE??? Posílat peníze předem??? Kupuji běžně přes internet a nikde toto nevyžadují. No a pokud slyšíte na slevu s platbou předem – to jsem ještě neslyšel – tak si nabíháte na problém. NEHLEDĚ NA TO ŽE KUPOVAT SI PŘILBU A BRÝLE přes net bez možnosti vyzkoušení a konzultace s prodejcem v obchodě to je fakt teda blbost. Přes net mohu kupovat lyže, elektroniku, auta, hrnce, kola ale ne věci které musím mít na míru a abych se v tom cítil při sportu dobře. Kdybych byl parchant jen bych řek PATŘÍ VÁM TO…

03.02.2009 14:34:47 #20 

Příspěvků: 8274

administrator

(vráťa, ) podobná rizika neznají.Nakupuji žadu let v e-shopech v USA a v Německu, běžně platím kartou předem, a nikdy nebyl problém. Potíž je patrně v tom, že nejsme USA ani Německo.

03.02.2009 16:28:11 #21 

Příspěvků: 8274

administrator

(Miloš, ) Ano patří mi to.Taky jsem napsal,že to bylo poprvé a teďuž vím naposled!Nenechal jsem se ani tak zlákat na slevu(i když vlastně taky),ale hlavně na medové řeči toho zloděje Šrámka,že si mám objednat víc věcí a ty co nebudou vyhovovat vrátit zpět.A hlavně.Chtěl jsem vše od Head a bohužel jen tenhle obchod to vede.Ale na druhou stranu,dovol abych ti oponoval.Já bych si zase nekoupil přes net kolo ani auto.

04.02.2009 22:32:10 #22 

Příspěvků: 8274

administrator

(Jetson, jetson@email.cz) Je to po tom všem co tu píšete asi hrozná rada, ale právě proto, co tu píšete o eshopu, vyprdněte se na právníky a soudy. Já takhle vysoudil cca 300 000,–, stálo mne to dalších cca 60 000,– za žalobu a právníka a dodnes mám a asi navždy budu mít leda ten rozsudek s kterým si můžu akorát tak vytřít. Kde nic není, ani exekutor nebere. Držím Vám palce a přeju ať neuděláte další chybu. BTW nejlepší co můžete pro vlastní pocit udělat, tak zařídit přes známé tisíce objednávek, leč tentokrát na dobírku a nevyzvednuté…

09.02.2009 20:58:06 #23 

Příspěvků: 8274

administrator

(karel ondrušák, mrba@seznam.cz) Na rozdíl od jiných mám s tímto e-shopem zcela jinou zkušenost. V minulosti jsem tu nakupoval několikrát a komunikace rozhodně nevázla. Nakupovali zde i kamarádi, kterým jsem kuplyze.cz doporučil. Naposledy jsem dával objednávku na lyže K2 Coomba někdy před 14 dny, platil jsem předem jako obvykle. Poté mi bylo sděleno, že požadovaná délka již není k dispozici. Po zrušení objednávky jsem měl peníze za pár dnů zpět na účtu. Karel

10.02.2009 13:52:52 #24 

Příspěvků: 8274

administrator

(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Zdravím všechny.Dnes mi ten zloděj Šafránek poslal zpět peníze.Jděte na něj přes právníky.Těch se pravděpodobně bojí!Přeji těm kdo naletěli hodně trpělivosti.U mě to trvalo dva měsíce.

11.02.2009 12:09:41 #25 

Příspěvků: 8274

administrator

(Pavel21, pa.vel.21@seznam.cz) Neposílat peníze předem do žádného obchodu, nejen kuplyze.cz, to je asi jediná možnost jak se vyhnout problémům. Jinak s nazýváním někoho zlodějem bych byl zdrženlivější ať se to neobrátí proti Vám.

11.02.2009 13:00:35 #26 

Příspěvků: 8274

administrator

(Jana, ) Dobrý den, bohužel s tímto e-shopem nemám také moc dobrou zkušenost. Dlouhá doba pro vyřízení, není možné se dovolat (jedno číslo mobilního tlf bylo buď nedostupné, nebo to nikdo nebral) a na dotaz emailem odpověď nedorazila. Zboží, které jsem zde chtěla koupit, jsem nakonec objednala jinde a doručení bez problémů. Nakupuji po netu poměrně často a tudíž mám možnost srovnání. Provozovatel e-shopu by si měl uvědomit, že v dnešní době konkurence je skutečně podstatný přístup: Jsem tu pro zákazníky, ne zákazník je tu pro mě… Hezký den:-)

11.02.2009 15:00:37 #27 

Příspěvků: 8274

administrator

(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Nemám strach.Mám v mailech od něj lepší věci.On je moc velkej posera aby splnil výhružky a potkali jsme se u soudu.

11.02.2009 22:17:03 #28 

Příspěvků: 8274

administrator

(Víťa, vit.posvar@centrum.cz) zdravím všechny, když to tak čtu chtěl bych se zeptat, jestli i já se mám začít poohlížet po jiných hulkách na lyže, poněvadž sem si je objednával před měsícem a kde nic tu nic, už sem tam psal i mail, jak to s objednávkou vypadá a reakce žádná… :(:(:( podle příspěvků bych se měl kouknout jinde asi ne?

13.02.2009 09:45:26 #29 

Příspěvků: 8274

administrator

(Elena, elena.j@seznam.cz) Zdravím všechny pisatele. K dobru pana Šrámka mohu dnes napsat, že peníze, které si od nás prostřednictvím svého e shopu půjčil, tento týden vrátil. Trvalo to, ale jsou po téměř třech měsících zpět. Tak nezoufejte, třeba se v panu Šrámkovi hnulo svědomí. Případnému novému zákazníkovi bych ale doporučila jiné internetové obchody, pokud tedy nejste obzvlášť otrlý a jste zvylý na arogantní jednání prodejce – pak si tedy KUP LYŽE

13.02.2009 21:51:27 #30 

Příspěvků: 8274

administrator

(KupLyze, ) Pane Pitro, nelžete neustále, KupLyze je naprosto seriozní eshop. Lžete skoro na každém řádku. Stejně tak peníze Vám byly vráceny přesně v zákonné lhůtě 30 dnů! Naučte se prosím používat kalendář a počítat. A kdybyste nás nepoškozoval, měl byste je řádově ve dnech. Nečekejte však, že když se k někomu chováte tak jak předvádíte, že bude vůči Vám vstřícnější než ukládá zákon. Pro Vaši informaci máme na Vás již zpracováno trestní oznámí (trestně právní rovina) i žalobu pro poškozování dobrého jména (veřejněprávní rovina). Výtěžek z této žaloby budeme věnovat na dobročinné účely. RŠ- KL.

Nalezené položky: 66 « První | < Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další > | Poslední »

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Hledat v diskuzi

Články

03.12.2016

Adelboden: oáza klidu ve švýcarských Alpách

Při příjezdu do Adelbodenu vás přivítá pohled na do...
02.12.2016

Světový pohár: co napověděla premiéra

Poslední listopadový víkend se stal již tradičně př...
02.12.2016

Vložky do lyžařských bot – proč a pro koho?

Při sjezdovém lyžování je noha v botě zatěžována ve...
02.12.2016

Známe vítěze souteže se Skier.cz!

Známe vítěze soutěže s lyžařským obchodem a eshopen...
01.12.2016

Vyhlášení vítěze soutěže o celosezónní Czech Skipass 2016/17

Czech Skipass – unikátní lyžařská celosezónní perma...
30.11.2016

Lyžařská sezona je tady! Nejezděte na hory bez servisu, radí odborníci

Venku první vločky a někteří z nás už plni očekáván...

Diskuze o lyžování

Ester Ledecká

včera 22:45:58 od m3

Alpine Ski World Cup 16/17

včera 21:43:52 od PetrAT

Klínovec: [Středisko]

včera 21:06:52 od BigBang

Lyže dítě-závodní?

včera 20:12:14 od CzechSkier

Predajne s fundovanym personalom - Praha a okolie

včera 19:30:57 od headskitest

Služba Identbox

včera 12:57:33 od Daniel73

Testování Sporten Stupava

včera 12:21:49 od BoB

Crans-Montana: [Středisko]

03.12.2016 22:02:17 od mirjur

Výber vhodných lyží pre muža

03.12.2016 20:33:57 od Mefko1