
"V našem domově, v Norsku, se Helly Hansen zabývá výrobou
profesionálního vybavení, které pomáhá lidem zůstat a cítit se naživu
již od roku 1877. V této sezoně se více než 50 000 horských profesionálů
ve více než 200 lyžařských resortech a průvodcovských uskupení na celém
světě bude spoléhat na naše vybavení a značku Helly Hansen, " říká Erik
Burbank, marketingový ředitel Helly Hansen. " Jsou to lidé, kteří chodí do práce každý den v jedněch z
nejinspirativnějších, ale zároveň nejdrsnějších místech přírody.
Náš jedinečný vztah s těmito profesionály nám umožňuje rozvíjet jak
inovace, tak design a přenést tato vylepšení, spolu s duchem profesionálů,
do produktů, které poskytujeme všem našim zákazníkům. Nová kampaň
značky Helly Hansen “ALIVE”je kampaň, které oslavuje profesionály a
všechny ty, kteří jsou inspirováni přírodou. Jejím cílem je nadchnout a
motivovat spotřebitele a dát jim vědět, že děláme profesionální
vybavení, které pomáhá lidem zůstat a zároveň cítit se naživu.
Sami zákazníci se mohou do kampaně, začínající letos v listopadu na sociálních sítích, zapojit prostřednictvím hashtagu #feelalive. Účastníci, kteří budou sdílet svoje vlastní inspirativní obrázky nebo příběhy z okamžiků, kdy se oni sami cítili naživu (#feelalive) dostanou šanci vyhrát skvělé ceny od Helly Hansen včetně zájezdu do americké Vailu, kde pro vás Helly Hansen připravil program plný zážitků a lyžováním s lyžařskou patrolou a profesionálními freeride lyžaři.
Veškerý obsah kampaně bude k vidění od 15. října 2016 na www.hellyhansen.com/alive
