Reporty z lyžařských středisek - SNOW.cz
Domů Střediska Reporty

Aktuální reporty z lyžařských středisek

Aktuální a praktické zkušenosti z navštívených středisek od lyžařů pro lyžaře

• nejnovější z: 27.02.2020
  • autor:radez
  • hodnocení:

Konečně začala zima s ní přišla i pořádná chumelenice. Na konci února? S plánovaným sněžením nebyla jiná možnost než to jít zase zkusit. Protože bylo sněžení více než jistý plus nějaký ten poprašek přes noc, tak bylo jas...

• autor:gentleman73
  • hodnocení:

Co napsat, aby člověk neopakoval už mnohokrát napsané? Jednoduše jedno z top středisek v Itálii s různorodými terény, působivými panoramaty a nádhernou krajinnou kulisou. A když vyjde slunečné počasí, připadá si člověk j...

• autor:Orhor
  • hodnocení:

Kleinarl je menší středisko spíše rodinného charakteru a zároveň vhodné pro vyznavače freeskingu - Absolut park je jeden z největších parků vůbec.

• nejnovější z: 20.02.2020
  • autor:gentleman73
  • hodnocení:

Seiser Alm jsme navštívili jako první středisko v rámci několikadenního pobytu v Jižním Tyrolsku, konkrétně v oblasti Brixen - Val Gardena. Po nastudování předchozích reportů mi bylo jasné, že se jedná o středisko rozlož...

• autor:ondra87
  • hodnocení:

Středisko jako takové je vybaveno velice dobře. Rozhodně stojí za to si připlatit a mít skipas na celou oblast včetně Marillevy a Pinzola. Obecně nejsem zastáncem ski turistiky, ale v době naší návštěvy bylo opravdu hodn...

• nejnovější z: 26.02.2020
  • autor:Pavel K.
  • hodnocení:

Široké sjezdovky, žádné fronty u lanovek. V horní části sjezdovky v dobrém stavu až do odpoledních hodin. Dolní část odpoledne už dost rozbitá vlivem vysokých teplot. Výborná kuchyně v restauraci u spodní stanice lanovky...

• autor:parezzbablu
  • hodnocení:

Cca před deseti lety jsem navštívil Zillertalské údolí a i Zillertal Arenu, ovšem ze strany z údolí, takže výlet do oblasti Hochkrimmlu byl jen jednodenní lyžařské safari tam a zpět. Letos jsme s kamarády a jejich ratole...

• autor:ing.kralik
  • hodnocení:

Navštívili jsme klenot švýcarských Alp - legendární Jungfrau. První den bylo krásné počasí, to se genius loci projeví nejsilněji. Druhý den nás naopak vyhnalo počasí už krátce po obědě.

• autor:Dwamin
  • hodnocení:

Po předešlém zklamání v Badu jsme vyrazili na Katschberg a parádně jsme si to vynahradili. Ráno jsme vyjeli na Aineck, jelikož to bylo jediné místo, kde bylo sluníčko a ne mlha a lyžování bylo parádní. Kolem oběda už sed...

• nejnovější z: 28.02.2020
  • autor:Cesmik
  • hodnocení:

Původně jsem se na středisko s 25 km sjezdovek díval přes prsty a vůbec tam nechtěl jet. Ale z více zdrojů jsem se doslechl, že stojí za návštěvu. Musím uznat, že měly pravdu. Jedná se o klidné, pohodové středisko, kde s...

• nejnovější z: 23.02.2020
  • autor:ing.kralik
  • hodnocení:

Po asi osmi letech jsme opět zavítali do Adelbodenu, našeho oblíbeného střediska. Změnilo se jen pár věcí, ale čas běží, takže to, co nás před lety oslnilo, jsme teď hodnotili jako zastaralé. Jinak letošní zima v téhle o...

• autor:sia
  • hodnocení:

Mensie stredisko v lokalite Zdiar sme navstivili s detmi pocas "jarnych" prazdnin Bratislavskego kraja, kedy byvaju vacsie navaly vo vsetkych strediskach. Deti su vo veku necelych 10 a 6 rokov, starsi syn vyborny lyziar,...

• autor:JM.arch
  • hodnocení:

Přestože jsou prázdniny v plném proudu, návštěvníků bylo poměrně málo, fronty po celý den žádné. Počasí přálo, dopoledne bylo slunečno, odpoledne zataženo, ale nepršelo. Dopoledne byly sjezdovky v dobrém stavu, odpoledne...

• autor:kotouczech
  • hodnocení:

Hauser Kaibling patří do oblasti Ski amadé a je propojen se schladmingským Planai a dalšími kopci, čímž tvoří velké, dostupné a populární středisko. V termínu návštěvy to bylo všelijaké s počasím - sněžení, déšť, mlha. P...

• autor:gimli35

Hochstein
Po roce opět v Lienzu! Dopolední zatažená obloha sice věštila, že letos stejně jako loni východotyrolské "hlavní město" nedostojí svému sloganu Sonnenstadt L...

• nejnovější z: 20.02.2020
  • autor:Cesmik
  • hodnocení:

Čtvrtý den naší lyžařské dovolené jsme opět zavítali do Livigna. A opět jsme byli maximálně spokojeni, vrátili jsme se na místa, která se nám líbila v pondělí a prozkoumali další zákoutí.

• autor:Tomáš Roba - SNOW
  • hodnocení:

Nassfeld ležící na úplném jihu Rakouska je mezi Čechy velmi oblíbený. Navštívil jsem ho poprvé a s dětmi, a protože máme rádi spíše lyžařské safari než "točení" jedné sjezdovky, tak jsme tu byli spokojeni. Počasí nám vyš...

• autor:Dwamin
  • hodnocení:

Naši čtyřdenní návštěvu Rakouska jsme zahájili v Badu a byla to asi špatná volba. Teplé počasí, které se tady už nějakou dobu drží, pořád ještě neodeznělo a pořádné ochlazení přijde až od středy. Na sněhu a podmínkách je...

• autor:rradek
  • hodnocení:

Na sobotu vypadala předpověď počasí slušně s nočním mrazem, a tak vyrážím směr ČHS. Po příjezdu mi trochu zkazil náladu silný vítr, ale celkově se jednalo o dobrou lyžovačku, i když počet lidí už přesahoval mou toleranci...

• autor:našeptávačka
  • hodnocení:

Kvalita sněhu velmi špatná, rolby upravovaly sjezdovky i ráno a brambory se začaly tvořit hned po první jízdě. Na pomu či kotvu jsme čekali několik minut. Na svahu bylo několik lyžařských školiček, takže se všude motalo ...