Reporty z lyžařských středisek - SNOW.cz
Domů Střediska Reporty

Aktuální reporty z lyžařských středisek

Aktuální a praktické zkušenosti z navštívených středisek od lyžařů pro lyžaře

• nejnovější z: 23.04.2020
  • autor:bobu
  • hodnocení:

Po hodně dlouhé době jsem opět zavítal na Praděd. Na to, že je to jediné otevřené středisko a jak na zdejší úroveň vleků a vybavení všichni brblají, tak jsme byli nadmíru spokojeni. Hodně k tomu přispělo i celodenní slun...

• nejnovější z: 06.04.2020
  • autor:Martin2
  • hodnocení:

Sjezdové lyžování bylo letos kvůli pandemii předčasně ukončeno, takže jedinou alternativou začátkem dubna byly buď běžky, nebo skialpy. Naštěstí jsem letos v únoru pořídil skialpy, takže uzavření vleků mě tak nebolí. Poč...

• nejnovější z: 04.04.2020
  • autor:dalda
  • hodnocení:

Lyžování v době koronaviru? Ano, jde to! Na ČH perfektně upravená hlavní sjezdovka na severní straně - děkujeme! Jenom si to musíte vyšlapat, buď na skialpech, nebo jako já dát shorty a lyžáky do batohu. Nelekejte se při...

• nejnovější z: 31.03.2020
  • autor:jenda0007
  • hodnocení:

V koranavirovém období vyrážíme na návštěvu do Orlických hor, a to konkrétně do Deštného. Přijíždíme odpoledne a zastavujeme pod Valachovkou, kde teplota byla kolem minus dvou stupňů.

• nejnovější z: 25.03.2020
  • autor:JenaJena
  • hodnocení:

Když už to vypadalo hodně nadějně, že zimní sezóna bude na českých horách dlouhá, objevil se čínský virus, kterého k nám snad dopravili čeští lyžaři z Alp, a je najednou po sezóně. Byly uzavřeny skiareály, aby se lidé ne...

• nejnovější z: 21.03.2020
  • hodnocení:

V rámci skialpové túry jsme z Harrachova dorazili až nad Rokytnici nad Jizerou, přes Studenov až na sjezdovky stékající z Lysé hory. Po jedné ze sjezdovek jsme si Lysou vyšlápli a pak si užili jeden pěkný dlouhý a zcela ...

• nejnovější z: 21.03.2020
  • hodnocení:

Různá nařízení vlády přijatá v souvislosti s koronavirem značně omezila možnosti trávení volného času. Zákaz vycházení ale (zatím) stále nemáme, ačkoli si to tak mnozí vykládají. A tak jsme vyrazili na lyže, i když vzhůr...

• nejnovější z: 19.03.2020
  • autor:22988
  • hodnocení:

Reportér Radez mě nalákal na pěkné běžkování na hřebenech Dolní Moravy, tak jsem s juniorem vyrazil mimo civilizaci na opuštěné hory. Krásné jarní počasí a opuštěný areál zanechal příjemný zážitek na sněhu.

• autor:22988
  • hodnocení:

O víkendu jsme chtěli lyžovat, ale koronavir rozhodl o ukončení provozu na sjezdovkách. Proto jsem s juniorem vyrazil na běžky. Stopa byla pevná, ledovatá, jen na jižně orientovaných místech rozměklá.

• autor:Sparťan
  • hodnocení:

Již jsem nechtěl psát, ale po návratu z Francie jsem nyní v karanténě a ten čas nějak pomalu letí, a tak ještě pár řádků napíšu, ať to rychleji utíká. Třeba to i někoho pobaví v těchto ne moc dobrých časech, co nás všech...

• nejnovější z: 14.03.2020
  • autor:romík
  • hodnocení:

Poslední "předkoronární" týden v březnu jsme navštívili top rakouský Soelden, středisko se spoustou sjezdovek různých obtížností, sáňkařskou dráhou pro děti atd. Po našem odjezdu byla v tomto i dalších střediscích ukonče...

• nejnovější z: 09.03.2020
  • hodnocení:

Do oblasti Východního Tyrolska jsme zavítali letos již po dvanácté. Dle předpovědí počasí nás letos neměl čekat žádný zázrak. Při příjezdu v pátek ráno nás přivítala chumelenice, kdy za noc napadlo cca 10 až 15 cm sněhu....

• autor:Nahoru Adolu
  • hodnocení:

Konečně napadl sníh, přituhlo a předpověď slibovala krásný slunečný víkend. Původně jsme měli v plánu sjezdování. Bohužel nám ale okolnosti posledních dnů vzali vítr z plachet. Tak přináším poslední letošní běžkoreport z...

• autor:radez
  • hodnocení:

Koronáč bohužel všechno pozavíral. Narozdíl od Dolní Moravy na Bukovce nejezdí ani lanovka (nahoře není kam jít), tak je to ideální svět pro skialpy a v dolní části pro bobisty a sáňkaře. Po poledni byly části sjezdovky ...

• nejnovější z: 08.03.2020
  • hodnocení:

Sillian opět nezklamal svou pověstí nejslunečnějšího střediska Východního Tyrolska. Všude dostatek sněhu, sjezdovky skoro prázdné, prostě ideální místo na lyžování.

• nejnovější z: 14.03.2020
  • autor:Bohouš
  • hodnocení:

Po pátečním šoku z ukončení lyžařské sezony v ČR jsem se rozhodl v sobotu zkusit polský Zieleniec. Zázraky jsem nečekal, a to se taky potvrdilo.

• nejnovější z: 07.03.2020
  • hodnocení:

Byla sobota, to je ve Francii záruka prázdných sjezdovek a neexistence front na lanovky. Tehdy jsme ještě netušili, že to bude poslední lyžařský den sezóny...

• nejnovější z: 13.03.2020
  • autor:sejk68
  • hodnocení:

Po dvou deštivých dnech jsem se opět rozhodl, že se vyrazím sklouznout ve Špindlu. Už před příjezdem přímo do střediska bylo vidět, že něco málo napadlo, a tak to zase vypadalo jako zima. Přímo ve Špindlu napadlo kolem t...

• nejnovější z: 07.03.2020
  • hodnocení:

St. Jakob nezklamal - na to, že předpověď nás strašila pouze 2 hodinami slunečního svitu, tak jsme si užili téměř celý den prosluněného lyžování.

• nejnovější z: 05.03.2020
  • autor:Nojby
  • hodnocení:

Na odpolední rozjetí na začátku prodlouženého víkendu jsme zvolili maličké středisko Galsterberg, a to nejen kvůli ceně odpoledního skipasu, která je nižší než v sousedních větších střediscích oblasti Schladming Dachstei...