Akcelerující globalizace horského byznysu: proč se úspěch středisek měří počtem lyžařských dní

Počítání lyžařských dní se stalo primárním barometrem ekonomického zdraví branže – jakýmsi hrubým domácím produktem horkého byznysu.

Direct mail v nové hře

Střediskoví marketéři nadále s přiměřeným úspěchem rozesílají tištěný obsah svých kampaní do klasických poštovních schránek – tím, že snižují objem a zvyšují kreativitu a záměr.

Riziko neinvestování do UX

Praktické pohledy na náklady spojené s investováním – nebo neinvestováním – do nejnovějšího softwaru a na to, co může přinést budoucnost.

Mise lyžařských areálů: jak dostat návštěvníky co nejrychleji na sníh

Skiareály jsou často posuzovány podle vybavenosti své základny, kvality terénu či systému lanovek. Stejně důležitým měřítkem je však čas, který čtyřčlenná rodina potřebuje k tomu, aby se z hotelu nebo parkoviště přemístila na lanovku.

Konec hotovosti na dosah? Lyžařské areály přechází na bezhotovostní platby

Stále více horských středisek přechází z praktických důvodů na výhradně bezhotovostní transakce.

Definice letního úspěchu v horském středisku

Pokud jde o úspěšný horskostřediskový provoz – zimní nebo letní –, zisk je pouze jednou částí mozaiky.

Z popela znovuzrození: obnova lyžařského střediska po ničivém lesním požáru

Ředitel kalifornského střediska Sierra-at-Tahoe John Rice popisuje nezměrné úsilí o obnovu jejich provozu po ničivém požáru Caldor a zmiňuje nečekané lekce, které se vynořily v oblasti environmentální a sociální odolnosti.

Horskostřediskový marketing: Jak prodávat léto

Zatímco zimní část své nabídky mají horská střediska tradičně dobře zpracovánu a je pro jejich zákazníky poměrně dobře srozumitelná, prodat svůj letní sortiment bývá často o poznání složitější. Jak vyniknout mimo hlavní sezónu?

Otevřená Pandořina skříňka AI

Umělá inteligence je možným novým nejlepším pomocníkem marketingu horských středisek; současně vládne potenciálem stát se jejich novým nejhorším záškodníkem. Jak identifikovat rizika a využít příležitosti AI?

Umělá inteligence v horskostřediskovém marketingu: Máte prosím dotaz?

Lyžařská střediska po celém světě zlepšují služby svým zákazníkům – a sbírají cenná data – pomocí chytřejších a pro hosty přívětivějších chatovacích platforem s umělou inteligencí.

Letní provoz horských středisek: Vítejte venku

Soudobý zvýšený příliv nových účastníků outdoorových pobytů je příležitostí, kterou mohou horská střediska dobře využít – nyní i později.

Sezónka, oborová královna

Předprodej sezónních skipasů na nejčilejším trhu světa – americkém – s příchodem podzimu kulminuje a i tuto sezónu přináší množství nových přístupů a marketingové inspirace pro celou branži. Z těch nejpodnětnějších letošních nabídek jsem sestavil následující výběr.

Denní skipasy: Hledání rovnováhy

Jaký je aktuální stav – a zejména pak budoucnost – celodenního skipasu?

ABC střediskového e-mailingu

Zjednodušený průvodce, který střediskům pomůže nastartovat e-mailový marketing a začít těžit z jeho výhod. (Ano, článek mluví zejména k vám, malé lyžařské areály.)

Horskostřediskové bikeparky: Mládí je budoucnost

Aplikace tradičních zimních strategií na letní výukové programy v bikeparku může být receptem na úspěch.

Gastroprovozy v areálech: Maximalizujte svůj interiér!

Ke vhodnému vybavení interiérů střediskových gastro provozoven je třeba aplikovat strategický a promyšlený přístup.

Cílený střediskový marketing

Jak shromažďovat, analyzovat a využívat vám známé údaje o zákaznících ke zdokonalení střediskového marketingu i zlepšení návštěvnických zážitků.

Hlášení střediskových nehod

Shrnutí osvědčených postupů, které nikdo nedělá rád: nahlašování provozních incidentů ve skiareálech.

Krizová komunikace: Co říkat a jak

Středisková komunikace po významných negativních událostech musí probíhat uvážlivě a s maximální opatrností.

Neštěstí chodí i po horách

Neformální úvahy o havarijních provozních instrukcích horského střediska, kdo by měl být vyškolen k jejich provádění a proč by se na ně nemělo prášit na policích.

Komerční tipy