Verbování nových duší do lyžování
Nejde o lehkou ani kdovíjak fascinující misi. Přesto, bez aktivního vytváření nových zákazníků se lyžování neuzdraví.
Virální marketing v lyžování: Nakažte je!
Jak ty slavné kameny se valí lyžařským světem nová marketingová strategie. Je zadarmo, zábavná, a – navzdory virovému charakteru – netřeba s ní chodit k doktorovi.
Starý versus nový svět lyžařského marketingu
Skiareály jsou nuceny přehodnocovat a inovovat své marketingové nástroje ve snaze pozvednout návštěvnost – na svých webových stránkách i u pokladen.
Krize horskostřediskového byznysu (4): Lepší už to nebude?
Velká recese po roce 2008 ve svých následcích ovlivňovala mnohé aspekty globálního horského byznysu. Připomeňme si tehdejší úvahy.
Krize horskostřediskového byznysu (3): Kam se poděla láska?
Kruh uzavřen: budoucnost lyžování, má-li být radostná, leží v jeho návratu do minulosti.
Krize horskostřediskového byznysu (2): Lyžování hubne. Špatná, či dobrá zpráva?
Lyžařů v první dekádě 21. století globálně ubývá. Obchodníkům nerostou prodeje lyží, resortům skipasů. Nabídka čehokoli v branži výrazně převyšuje poptávku. Střediska expandují pouze na úkor jiných.
Krize horskostřediskového byznysu (1): Nápis na zdi
Co kdysi bývalo hájenou doménou sportovně založených, sníh a zimní klid milujících dobrodruhů, zmutovalo během posledních dekád do destruktivní formy průmyslového turismu prodávajícího nejširším masám domnělý životní styl.
Umělé lyžařské vesnice (2): Zimní ráj. Anebo peklo?
Málo viditelná tragédie obchodního úspěchu severoamerických horských resortů: poučíme se z ní, anebo si ji jednou prožijeme na vlastní kůži?
Umělé lyžařské vesnice (1): Jak se plánují lyžařské resorty (nejen) v USA, aby vydělávaly co nejvíce
Prostranství před kavárnou Starbucks na náměstí známého coloradského střediska osvětlují v šeru mrazivého podvečera tančící plameny. Nad ohněm si ohřívá ruce starší muž hovořící s asi tuctem okolo stojících zvědavců. Je oblečený do indiánského pláště z červené vlny, na hlavě má čepici z vlčí kožešiny, na nohou podobně chlupaté boty. Svému publiku v...
Akcelerující globalizace horského byznysu: proč se úspěch středisek měří počtem lyžařských dní
Počítání lyžařských dní se stalo primárním barometrem ekonomického zdraví branže – jakýmsi hrubým domácím produktem horkého byznysu.
Direct mail v nové hře
Střediskoví marketéři nadále s přiměřeným úspěchem rozesílají tištěný obsah svých kampaní do klasických poštovních schránek – tím, že snižují objem a zvyšují kreativitu a záměr.
Riziko neinvestování do UX
Praktické pohledy na náklady spojené s investováním – nebo neinvestováním – do nejnovějšího softwaru a na to, co může přinést budoucnost.
Mise lyžařských areálů: jak dostat návštěvníky co nejrychleji na sníh
Skiareály jsou často posuzovány podle vybavenosti své základny, kvality terénu či systému lanovek. Stejně důležitým měřítkem je však čas, který čtyřčlenná rodina potřebuje k tomu, aby se z hotelu nebo parkoviště přemístila na lanovku.
Konec hotovosti na dosah? Lyžařské areály přechází na bezhotovostní platby
Stále více horských středisek přechází z praktických důvodů na výhradně bezhotovostní transakce.
Definice letního úspěchu v horském středisku
Pokud jde o úspěšný horskostřediskový provoz – zimní nebo letní –, zisk je pouze jednou částí mozaiky.
Z popela znovuzrození: obnova lyžařského střediska po ničivém lesním požáru
Ředitel kalifornského střediska Sierra-at-Tahoe John Rice popisuje nezměrné úsilí o obnovu jejich provozu po ničivém požáru Caldor a zmiňuje nečekané lekce, které se vynořily v oblasti environmentální a sociální odolnosti.
Horskostřediskový marketing: Jak prodávat léto
Zatímco zimní část své nabídky mají horská střediska tradičně dobře zpracovánu a je pro jejich zákazníky poměrně dobře srozumitelná, prodat svůj letní sortiment bývá často o poznání složitější. Jak vyniknout mimo hlavní sezónu?
Otevřená Pandořina skříňka AI
Umělá inteligence je možným novým nejlepším pomocníkem marketingu horských středisek; současně vládne potenciálem stát se jejich novým nejhorším záškodníkem. Jak identifikovat rizika a využít příležitosti AI?
Umělá inteligence v horskostřediskovém marketingu: Máte prosím dotaz?
Lyžařská střediska po celém světě zlepšují služby svým zákazníkům – a sbírají cenná data – pomocí chytřejších a pro hosty přívětivějších chatovacích platforem s umělou inteligencí.
Letní provoz horských středisek: Vítejte venku
Soudobý zvýšený příliv nových účastníků outdoorových pobytů je příležitostí, kterou mohou horská střediska dobře využít – nyní i později.