Akcelerující globalizace horského byznysu: proč se úspěch středisek měří počtem lyžařských dní
Počítání lyžařských dní se stalo primárním barometrem ekonomického zdraví branže – jakýmsi hrubým domácím produktem horkého byznysu.
Direct mail v nové hře
Střediskoví marketéři nadále s přiměřeným úspěchem rozesílají tištěný obsah svých kampaní do klasických poštovních schránek – tím, že snižují objem a zvyšují kreativitu a záměr.
Riziko neinvestování do UX
Praktické pohledy na náklady spojené s investováním – nebo neinvestováním – do nejnovějšího softwaru a na to, co může přinést budoucnost.
Mise lyžařských areálů: jak dostat návštěvníky co nejrychleji na sníh
Skiareály jsou často posuzovány podle vybavenosti své základny, kvality terénu či systému lanovek. Stejně důležitým měřítkem je však čas, který čtyřčlenná rodina potřebuje k tomu, aby se z hotelu nebo parkoviště přemístila na lanovku.
Konec hotovosti na dosah? Lyžařské areály přechází na bezhotovostní platby
Stále více horských středisek přechází z praktických důvodů na výhradně bezhotovostní transakce.
Definice letního úspěchu v horském středisku
Pokud jde o úspěšný horskostřediskový provoz – zimní nebo letní –, zisk je pouze jednou částí mozaiky.
Z popela znovuzrození: obnova lyžařského střediska po ničivém lesním požáru
Ředitel kalifornského střediska Sierra-at-Tahoe John Rice popisuje nezměrné úsilí o obnovu jejich provozu po ničivém požáru Caldor a zmiňuje nečekané lekce, které se vynořily v oblasti environmentální a sociální odolnosti.
Horskostřediskový marketing: Jak prodávat léto
Zatímco zimní část své nabídky mají horská střediska tradičně dobře zpracovánu a je pro jejich zákazníky poměrně dobře srozumitelná, prodat svůj letní sortiment bývá často o poznání složitější. Jak vyniknout mimo hlavní sezónu?
Otevřená Pandořina skříňka AI
Umělá inteligence je možným novým nejlepším pomocníkem marketingu horských středisek; současně vládne potenciálem stát se jejich novým nejhorším záškodníkem. Jak identifikovat rizika a využít příležitosti AI?
Umělá inteligence v horskostřediskovém marketingu: Máte prosím dotaz?
Lyžařská střediska po celém světě zlepšují služby svým zákazníkům – a sbírají cenná data – pomocí chytřejších a pro hosty přívětivějších chatovacích platforem s umělou inteligencí.
Letní provoz horských středisek: Vítejte venku
Soudobý zvýšený příliv nových účastníků outdoorových pobytů je příležitostí, kterou mohou horská střediska dobře využít – nyní i později.
Sezónka, oborová královna
Předprodej sezónních skipasů na nejčilejším trhu světa – americkém – s příchodem podzimu kulminuje a i tuto sezónu přináší množství nových přístupů a marketingové inspirace pro celou branži. Z těch nejpodnětnějších letošních nabídek jsem sestavil následující výběr.
Denní skipasy: Hledání rovnováhy
Jaký je aktuální stav – a zejména pak budoucnost – celodenního skipasu?
ABC střediskového e-mailingu
Zjednodušený průvodce, který střediskům pomůže nastartovat e-mailový marketing a začít těžit z jeho výhod. (Ano, článek mluví zejména k vám, malé lyžařské areály.)
Horskostřediskové bikeparky: Mládí je budoucnost
Aplikace tradičních zimních strategií na letní výukové programy v bikeparku může být receptem na úspěch.
Gastroprovozy v areálech: Maximalizujte svůj interiér!
Ke vhodnému vybavení interiérů střediskových gastro provozoven je třeba aplikovat strategický a promyšlený přístup.
Cílený střediskový marketing
Jak shromažďovat, analyzovat a využívat vám známé údaje o zákaznících ke zdokonalení střediskového marketingu i zlepšení návštěvnických zážitků.
Hlášení střediskových nehod
Shrnutí osvědčených postupů, které nikdo nedělá rád: nahlašování provozních incidentů ve skiareálech.
Krizová komunikace: Co říkat a jak
Středisková komunikace po významných negativních událostech musí probíhat uvážlivě a s maximální opatrností.
Neštěstí chodí i po horách
Neformální úvahy o havarijních provozních instrukcích horského střediska, kdo by měl být vyškolen k jejich provádění a proč by se na ně nemělo prášit na policích.