Pokud auto ráno nepůjde nastartovat a budete
například ve francouzských Alpách, nebude možné se obrátit na přátele
nebo sousedy. Auto plné věcí, rodina natěšená na zimní radovánky nebo
naopak na cestu domů. Co teď? Pokud máte sjednanou kvalitní pojistku
s dobrou asistenční službou, nemusí se taková zkušenost stát noční
můrou. Velmi výhodné a komplexní pojištění nabízí například Europ
Assistance se svým programem AutoCare. Po uzavření pojistky se řidič může
bez obav vydat do hor, a to i zahraničních. Operátoři Europ Assistance
jsou nonstop připraveni řešit problémy klientů, zařídí odtah auta,
náhradní vozidlo, nocleh a je zde vysoký limit plnění.
Europ Assistance upozorňuje na několik bodů, které by si měl řidič před odjezdem zjistit a případně upravit. Například se vždy zajímat o to, na co má v rámci asistence nárok. Jedna z nejdůležitějších věcí také je, zda se smlouva vztahuje pouze na nehodu nebo i na jiný typ incidentu. Zajímat by se řidič měl i o finanční limity u svého asistenčního programu a podrobnější možnosti odtahu. Při nehodě či poruše je nutné vždy volat službu pojišťovny, u níž má sjednané povinné ručení. Pokud ovšem klient zapomene číslo své pojišťovny nebo své asistenční služby, stačí vytočit 1224 – linku pomoci řidičů, pod niž všechny významné pojišťovny patří.
Šťastnou cestu bez nehod!