Značka rok od roku rozvíjí jádro Hybrid Core 2.0, které se poprvé objevilo v řadách M-Cross a Speed 4x4. Tento materiál vyniká inovativním způsobem úpravy dřevěných vláken, která jsou nyní uspořádána ve třech směrech místo jednoho: podélně, vertikálně a příčně. Tento přístup nahrazuje mechanické vlastnosti, které běžně zajišťují kompozitní materiály jako laminát, ale používá tradiční dřevo. Zároveň umožňuje optimalizaci využití dřevěného odpadu (a s ním snížení emisí skleníkových plynů), což přispívá k delšímu životnímu cyklu produktů.


Topolové jádro Hybrid Core 2.0

Většina lyží s jádrem Hybrid Core 2.0 je vyráběna v Sallanches, přičemž Dynastar si klade za cíl, aby do tří let 45 % objemu produkce splňovalo principy ekodesignu. V současné modelové řadě je Hybrid Core 2.0 součástí řad Speed 4x4, M-Cross, E-Cross, M-Tour, M-Tour W, M-Pro, M-Pro W a M-Free.

Speed Omeglass WC SL

Top modely 2025

Dynastar se zaměřuje na sjednocení designu a rozšiřuje stávající série o nové produkty. Vlajkovými loděmi zůstávají slalomka Speed Omeglass Master SL a obřačka Speed Course Master GS. V modelech pro freeride je novinkou M-Free 112, který také využívá Hybrid Core 2.0.

V řadě M-Tour, určené pro skialpové túry, ale vhodné i na sjezd (nepatří sem modely Vertical nebo Pierra Menta), má nové jádro M-Tour 108, který váží pouhé 3 kilogramy na pár (ve velikosti 179 cm).

Nejen závodní skialpy

Za zmínku stojí také nový design výkonnostního modelu Pierra Menta, který je vyráběn přímo v Moirans, v sídle společnosti. Tento model je určen především pro závodníky a je dostupný v omezeném množství 500 párů po celém světě.

Nabídka pro ženy

Pod sloganem „Alive as we are“ Dynastar aktualizuje design své sjezdové řady E Lite, vybavené jádrem Hybrid Core z topolu, které je upraveno podle úrovně lyžaře. Tyto lyže mají stejné geometrie a velikostní škálu jako jejich mužské protějšky. Nový dámský model M-Pro 92 W se připojuje k zástupu lyží s jádrem Hybrid Core 2.0.