Mach Boa MV 130 GW
Mach Boa MV
Další letošní novinkou je i celá řada sportovních Mach Boa ve verzi MV (mid volume). Oproti úzkým LV mají modely s označením MV šířku 100 mm a jsou dostupné ve všech flexích. Šířky opět nejsou definitivní, protože za pomoci technologie C.A.S. lze skelet přizpůsobit přímo na vaši nohu stejně jako vnitřní botičku, která je po zahřátí také tvarovatelná. Nejvíce ale zaujme kolečko boa, které se už pomalu stává v konstrukci lyžařských bot standardem a nahrazuje dvě přezky na spodní části skeletu. A funguje navíc výborně. Skelet je novému způsobu utahování přizpůsoben a už při mírném dotažení kolečka vás začne pevně, ale komfortně obepínat.
Celá řada Mach Boa čítá 8 pánských a 4 dámské modely ve flexích 85–130, a to jak v šířce 100 mm (MV), tak 103 mm (HV).
Mach 1 LV
Mach 1 LV
ada sportovních bot Mach 1 je letos kompletně přepracovaná a ve verzi LV (low volume) nabízí 5 pánských a 3 dámské modely ve flexích 95–130. Pro všechny modely platí stejná šířka 98 mm. S tou se dá ale pracovat stejně jako s celým skeletem, který se letos pyšní nejen marketingovým dovětkem „Real Feel“. V nových „machjedničkách“ se totiž opravdu cítíte tak nějak opravdově, jako doma, jako kdybyste si vzali na nohy svoje nejoblíbenější a za léta dobře vyšlapané boty, které vám prostě skvěle padnou. V případě Mach 1 za to může nová konstrukce vnitřní botičky i skeletu. Vývojáři z Tecnica tvrdí, že nejdříve konstruovali vnitřní botičku tak, aby co nejlépe zrcadlila tvar nohy, a následně podle botičky tvarovali skelet. Ten je navíc vlastně jakýmsi polotovarem, protože cokoliv vám na ní nesedne, si můžete nechat za pomoci unikátní C.A.S. technologie vytvarovat přesně na vaši nohu. A netýká se to pouze skeletu. Tepelně tvarovatelný je během pár minut i jazyk vnitřní botičky, což je na poli bootfittingu lyžařských bot zatím ojedinělé.
Skelet Mach 1 letos dostal do vínku druhou generaci technologie T-Drive 2.0, která na zadní straně spojuje spodní část a komín boty. Skládá se ze dvou nezávislých částí, které lyžaři umožní velmi precizně pracovat s flexí boty a s předozadním pohybem komínu, aniž by docházelo k deformaci spodní části skeletu. Celý skelet je pak vyroben za použití recyklovaných materiálů, což vám při lyžování přidá minimálně dobrý pocit, že jste něco udělali pro planetu.

Mach 1 LV 130 TD2 GW







































