Balíček k předplatnému - příspěvky uživatele administrator
(Radek Holub – SNOW, radek.holub@snow.cz) Můžu prověřit, ale reklamace je ideální řešit operativně na předplatitelském e-mailu či telefonu – zvlášť u skipasu s omezenou platností!
(martin koutnik, ) já zaplatil osobně u vás v kanceláři na žižkově dokonce 4 předplatné pro celou rodinu a je to už skoro měsíc a nic jsme nedostali. podotýkám že to byl dárek skipas zermatt
(Radek Holub – SNOW, radek.holub@snow.cz) Je to přesně tak, jak píše jeňovka: balíček zasíláme doporučenou poštou (kvůli garanci doručení) začátkem prosince, výjimkou jsou poukázky (cca do 14 dnů od p…
(jeňovka, ) Ahoja, balíčky se přeci budou rozesílat až na začátku prosince, aby sis ho mohl dát pod stromeček jako vánoční dárek;)
(Pavel, ) Zdravim, přišlo mi už druhé číslo časopisu SNOW a balíček pořád nikde…:-( Zajímalo by mě, jesli je to normální. Nebo jesli třeba batohy Loap už nedošli. Dík