Nabidka Praci - příspěvky uživatele administrator
(Kamila Urbankova, Kamilaurbankova@seznam.cz) Dobry den, mam zajem o Vami nabizenou brigadu na pozici instruktora lyzovani. Je mi 25 let, pracuji jako ucitelka Nemeckeho jazyka a telesne vychovy na I…
(TomáS, ) nebo jsem slepej. Pánovi z ČTK bych dal. Ještě mám s nina nevyrovnanej účet, za to že poslali málem mou maminku do nebes. Viz. můj hrubší příspěvek – http://snow.cz/diskuze/1/1504/. Když jse…
(david, david@hottubs.cz) ach jo, tak jsem se smál, až jsem panu Tiboru Alföldimu popletl jméno…:-) pardon.
(david, david@hottubs.cz) navrhuji přidat na snow.cz
anketu o nejzábavnější diskusní vlákno, k favoritům řadím i
„Aldolfiho polemiku“ – díky za link, Pavlosi! – dále pak některé,
pravda, spíše t…
(ivan, ) Už jsem jednou ve vedlejším vláknu odpovídal na podobné: kdo říká, že to nechci zkusit? Nikdy jsem nic takového nenapsal. Viz tam.
(Aleksandr, info@carving-centrum.cz) Opravdu poslal vam odpoved. Muzu nabidnout vam udelat schuzku a osobni domluvit co a jak. To bude lepsi nez diskutovat tady.
(HOnza, jv5p@e-nisa.cz) – skutečně jste vůbec nereagoval – na tom trvám a i vy byste jistě už ve své první reakci napsal, že jste odpovídal a odpověď byste nejspíš současně zveřejnil…
(Aleksandr, info@carving-centrum.cz) Ivane a proc vy nechcete zkusit trenazer osobni? Proc nikdo ne veri ze ten trenazer muzet zlepšit techniku jizdy? V Rusku ten trenazer je velmi populární a naprik…
(Pavlos, ) ERUPCE NA SLUNCI Dneska se tady všichni jen osočují a hádají – jako třeba tady
(Aleksandr, info@carving-centrum.cz) Prominte a jak vy muzete dovolit psat ze nedostal odpoved ode mne? Ja vam poslal odpoved na tentu nabidku. Ja jak muzete dovolit psat ze "Aleksandr zřejmě nebude p…
(HOnza, jv5p@e-nisa.cz) – to co jsem Vám napsal byla jasně a zcela jednoznačně NABÍDKA INSTRUKTORŮ, včetně referencí o jejich kvalitě. Ta nabídka byla určena POUZE Vám a Vy jste na ni dosud vůbec neod…