Pátek proběhl ve stopách fortifikačních bunkrů v okolí Deštné. V
roce 1936 se pod vlivem hrozícího nebezpečí ze strany Německa začala
budovat pevnostní linie po celé délce hraničního hřbetu Orlických hor.
Veškeré stavební aktivity pak ustaly po podepsání Mnichovské dohody v
září 1938.
Ve srovnání s jinými hraničními úseky v ČR bylo území Orlických hor s
výstavbou nejdále. Jezdci spolu s krupiérem mohli také obdivovat místní
roubenky, no a především finální podobu získávající skok pro
víkendový závod. Dva odrazy, společný dopad. Někdo je proporcemi nadšen a
těší se na sázení triků, druhý si ťuká na ohromené čelo a s respektem
a rozvahou očekává evoluci českého freeskiingu. Jak řekl designér skoku
Motor: "Byli jsme postaveni před výzvu postavit skok pro historicky
největší českou freeski akci. Dnes již věřím, že se nám to
podařilo."
Více o slopestyle závodu s příchutí gamblingu naleznete
ZDE.