ISPO patrně každý znáte – největší sportovní veletrh v Evropě již po desetiletí představuje horké novinky blížících se modelových ročníků, v případě lyžařské výbavy a zimních sportů obecně se tak děje tradičně na přelomu ledna a února v Mnichově. Nové lyže pro příští sezonu můžete poprvé veřejně spatřit právě tam.

ISPO je svou velikostí a počtem zúčastněných firem také zároveň obrovská přehlídka obchodních možností. Právě na něj lze snadno navázat obchodní kontakty či rovnou uzavřít kontrakty pro budoucí podnikání. Vzhledem k tomu, že to je křižovatka všemožných trendů, není lepší místo k načerpání obchodní či kreativní inspirace a dalo by se dokonce říct, že ispo do jisté míry předpovídá budoucnost branže.

Nová struktura
ISPO 2016 přichází po 6 letech s novou strukturou:
- Hala B4 bude od roku 2016 více zaměřena na téma zdraví a fitness a novinky tak dostanou větší prostor. Bezprostřední blízkost segmentu performance v hale C4 tak současně zajistí lepší orientaci návštěvníků.
- Oblast akčních sportů najdeme v halách B5, B6 a A6 a bude mít svůj vlastní vstup – Eingang Ost, který slouží pro jedinečné a specifické události.
- Oblast outdoor bude mít zastoupení v halách A1 – A3 a bude přímo navazovat na Ski-Community, která bude v hale A4 a A5.
- C1 a C2 bude vymezena pro zástupce z asijských zemí a hala C3 vystavovatelům z oboru Textrends.
- ISPO VISION zůstává nadále v hale B1, jakožto i segment Sportstyle najdeme nadále v halách B2 a B3.
Důvody změn vysvětluje Klaus Dittrich, generální ředitel Messe München:
„ISPO, jakožto vícesegmentový veletrh, musí být nejen zrcadlem svého
oboru, nýbrž i přínosem pro nové obchodní možnosti. I když nové
uspořádání jedenácti ze šestnácti hal na nás klade nové nároky, jsme
přesvědčeni o pozitivním přínosu, co se dalších potenciálů a
spolupráce mezi etablovanými segmenty týče. Návštěva veletrhu tak může
být ještě efektivnější.“
Veškerý návštěvnický servis, vstupenky se slevou za Kč, ubytování na www.expocs.cz
