Sdělovací prostředky se vůči OutDry Extreme předhánějí ve chvále. Gear Institute píše o „nejpřevratnějším objevu v oblasti vodovzdorné technologie za poslední roky“; Outside Magazine novinku nazývá tou „nejprodyšnější bundou do deště, jakou jsme měli možnost otestovat“ a TrekTechBlog.com rovnou tvrdí, že jde o „skutečný přelom – toto by mohla být vůbec poslední bunda, jakou kdy zakoupíte…“


Bunda OutDry Extreme získala ocenění Nejlepší výrobek veletrhu na letošní Summer Outdoor Retailer Show od Outside Magazine a obdobnou cenu od GearJunkie.com.


Jak to funguje

Konkurence tradičně používá prodyšné vodovzdorné materiály založené na vícevrstvé konstrukci s DWR (Durable Water Repellent). OutDry Extreme jde jiným směrem, protože uvedená metoda je citlivá na tření, nečistoty a dokonce i kontakt s pokožkou – to vše snižuje její účinnost při ochraně před deštěm. Jakmile se bunda promáčí zevnitř, prodyšnost razantně klesá a její majitel se záhy cítí jako zelenina ve skleníku.


Columbia pojala svoje řešení odlišně. Technologie OutDry Extreme umístila membránu odolnou proti tření z vnější, nikoli vnitřní strany, takže je přímo vystavena dešti. Nehrozí tedy provlhnutí zevnitř, jako když se u jiných výrobků opotřebuje vrstva DWR. Výsledkem je trvanlivá vrstva, která aktivně chrání proti dešti a vlhkosti, zachovává maximální prodyšnost a díky látkové podšívce poskytuje naprosté pohodlí.


Nově dostupná data z nezávislých průzkumů ukazují, že míra prodyšnosti (MVTR) je u technologie OutDry Extreme o 17 – 74 procent vyšší než v případě konkurenčních vodovzdorných řešení. Podrobnosti naleznete zde.


Náročné testování

OutDry Extreme prošla zátěžovými zkouškami v těch nejdrsnějších podmínkách na různých místech planety, o což se postarali naši přední testeři s titulem ředitelé odolnosti.


Před půl rokem vyslala zakladatelka a skutečná matka Columbia Sportswear Gert Boyle ředitele odolnosti na misi s jasným zadáním: „Necháme naše zaměstnance projít peklem, aby zákazníci měli jistotu, že dostávají nejodolnější produkty na trhu a mohou si užívat zábavy na čerstvém vzduchu tak dlouho, jak se jim zlíbí. Bez poutavých příběhů a pár modřin se zpět nevracejte.“


Oblečení OutDry Extreme chránilo tyto vyslance při dobrodružném putování chilskými velehorami, deštnými pralesy Kostariky, chladnou pustinou na Aljašce a v mnoha dalších místech s extrémním podnebím. Přes nástrahy počasí si ředitelé své putování užili maximálním způsobem a zvládli náročné podmínky bez potíží (a bez promočení!) – díky OutDry Extreme.


Marketing

OutDry Extreme a náročné testování Columbie se na jaře stanou hvězdami nové vícekanálové marketingové kampaně. Zahájí ji návrat samotné Gert Boyle v reklamě vyzdvihující, kam až naše šéfová dokáže zajít, aby zajistila skutečně náročné testování.


Dostupnost

Oblečení OutDry Extreme je k dostání v síti značkových prodejen Columbia a ve vybraných obchodech Sportsimo.

Kolekci lze již nyní zakoupit na www.columbia.com.




Columbia otevřela značkový obchod v Ostravě

Od začátku března je v obchodním centru Forum Nová Karolina otevřena čtvrtá značková prodejna Columbia v České republice, která nabídne pestrý sortiment špičkového outdoorového oblečení pro milovníky aktivit v přírodě.


„Ostrava patří k nejvýznamnějším městům České republiky, a je proto přirozenou součástí naší expanze,“ říká Radka Šabatková, Country manager Columbia. „Zájem o naši značku registrujeme i z dalších měst a věřím, že v dohledné době budeme moci oznámit další pozitivní novinky.“


Ostravský obchod se nachází v prvním patře obchodního centra a na ploše 132 čtverečních metrů nabídne vybavení pro venkovní aktivity včetně pěší turistiky, horolezectví, horské turistiky, stejně jako pro aktivity na vodě či sněhu. Jedná se o teprve třetí evropský obchod v novém konceptu vycházejícím ze spolupráce s renomovanými italskými designery ALU SpAa.


Prodejna bude mít otevřeno každý den od 9:00 do 21:00.