Máte-li dotaz, požadavek nebo reklamaci, pokračujte prosím na Pomoc pro předplatitele!

Jak si předplatit časopis

Předplatné v Česku

Předplatné časopisu SNOW, NORDIC a SWISSmag si můžete objednat na jeden nebo dva roky a libovolně si zvolit jeho počátek v rámci aktuálního ročníku.

Při objednávce budete vyzváni k přihlášení nebo registraci, abyste mohli po připsání platby využít získané SNOWbony pro nákup v e-shopu SNOW.

Předplatné na Slovensku

Předplatné na Slovensku si můžete objednat:

- přímo u vydavatelství SNOW media

  • v objednávkovém formuláři SNOW
  • zaplatíte cenu v Kč na český bankovní účet
  • po připsání platby získáte SNOWbony, které můžete využít pro nákup v e-shopu SNOW

- prostřednictvím slovenské distribuční společnosti Mediaprint-Kapa Pressegrosso

  • v objednávkovém formuláři iPredplatne.sk
  • zaplatíte cenu v EUR na slovenský bankovní účet distribuční společnosti
  • nezískáte SNOWbony (objednávka není připojena k vašemu uživatelskému účtu), ale v listopadovém vydání časopisu dostanete limitovanou nabídku balíčků, z nichž si můžete jeden vybrat a ten doručíme na náklady vydavatelství

Garance doručení časopisu

Časopisy jsou dle lokality zasílané prostřednictvím služeb:

  • České pošty (stav doručení tiskové zásilky není možné sledovat) nebo
  • Mediapost (stav doručení zásilky je možné sledovat a v případě potřeby ověřit)

Podle vlastních zkušeností s doručením nás můžete požádat o způsob zasílání, který upřednostňujete (Česká pošta, Mediapost). Kontaktujte nás prosím prostřednictvím formuláře na SNOW.cz/pomoc nebo e-mailem na predplatne@snow.cz.

V případě nedoručení časopisu vám na své náklady zašleme náhradní výtisk. O nedoručení předplaceného vydání časopisu nás prosím informujte vyplněním formuláře na SNOW.cz/pomoc. Při opakovaných problémech pomůžeme s nalezením nejvhodnějšího způsobu doručení pro Vaši adresu.

O vydání a rozesílce každého vydání časopisu SNOW informujeme v pravidelném newsletteru. Přihlaste si newsletter SNOW a mějte přehled o termínech jednotlivých vydání!


Jak využít SNOWbony získané za předplatné

SNOWbony můžete využít pro nákup zboží z kolekce SNOW, které si objednáte v e-shopu SNOW!

SNOWbony získáte kromě předplatného i za čtenářskou recenzi lyžařského vybavení nebo za čtenářský report z lyžařského střediska.

Nevyčerpané SNOWbony nejsou časově omezené a v rámci účtu každého předplatitele se sčítají - objednáte-li předplatné kamarádce nebo kamarádovi, SNOWbony získáte vy!


Něco není v pořádku? Nejčastější otázky a odpovědi (FAQ):

Nemůžete se přihlásit do svého profilu na webu? Nechte si poslat nové heslo, pokud jste ho zapomněli. Nemáte-li účet nebo není aktivní, kontaktujte nás prosím přes formulář Pomoc pro předplatitele a účet vám aktivujeme.

Nedostali jste předplacený časopis do schránky? Kontaktujte nás prosím přes formulář Pomoc pro předplatitele a pošleme vám náhradní výtisk.

Nevíte, kdy vaše předplatné končí? Přihlaste se, klikněte na Předplatné a vpravo najdete informační okénko Moje předplatné, kde je uvedeno, do kdy máte časopis předplacen. Ve svém uživatelském profilu najdete v záložce Předplatné i jednotlivá předplacená vydání časopisu.

Jste již předplatitel(ka) a předplatné vám vypršelo? Předplatné se vám obnoví automaticky a navíc v prvním čísle prodloužené objednávky najdete složenku na jeho zaplacení. V předstihu zároveň zasíláme návod k úhradě prodlouženého předplatného e-mailem. O prodloužení si můžete požádat i ve svém uživatelském profilu najdete v záložce Předplatné.

Jak zjistíte, zda už byla platba připsána na účet? Přihlaste se (v pravém záhlaví stránky) a ve svém uživatelském profilu najdete informaci, zda máte předplatné uhrazeno (aktivní). V záložce Objednávky najdete stav vašeho bonusového účtu (SNOWbony).

Nemáte připsané SNOWbony? Kontaktujte nás prosím přes formulář Pomoc pro předplatitele. Nejčastějším důvodem nepřipsání SNOWbonů (a platby za předplatné) je chybný variabilní symbol.

Všeobecné podmínky předplatného