Z celkové letos investované částky 100 mil. eur putovala plná třetina do zvýšení kapacity zasněžování. Téměř 100 % sjezdovek v Dolomitech je už dlouhá léta pokryto sněžnými děly, stále lze ale sněhovou jistotu vylepšovat tím, že se zkrátí čas nutný na výrobu dostatečné vrstvy sněhu pro zahájení sezóny. Před začátkem sezóny bývají vhodné podmínky pro zasněžování často jen několik málo dní, jež je potřeba „vytěžit“ na maximum. Investuje se tedy nejen do výkonnějších děl, ale i do vodních nádrží, aby se nestalo, že sice parádně mrzne, ale není odkud čerpat vodu. Mezi areály, které jsou schopné vysněžit své hlavní sjezdovky během tří čtyř dnů, patří Kronplatz, Tre Cime nebo Obereggen a mohutně do kapacity zasněžování investuje i Gitschberg Jochtal a také Plose, kde vznikne nová zasněžovací nádrž.

Alta Badia

Expresní 6sedačka nahradí vlek Stella Alpina v postranním údolí Edelweiss nad Colfoscem (délka 600 m, převýšení 130 m). Přilehlá sjezdovka bude rozšířena a posíleno zasněžování.


Nad střediskem Pedratsches a na úpatí skalního masivu Kreuzkofel bude nahrazena 2sedačka moderní 10místnou kabinkou La Crusc (délka 960 m, převýšení 185 m). Nedaleko horní stanice lanovky se nachází oblíbený výletní cíl – kostelíček. Stávající sjezdovka bude rozšířena a ve strmém úseku doplněna o lehčí variantu. Vybudován bude park La Crusc s dětskou hravou dráhou Fun Line, crossovou dráhou a funparkem.


Červená sjezdovka z vrcholu Piz la Ila do La Villy, která slouží jako lehčí alternativa černé závodní sjezdovky Gran Risa, bude v závěrečném úseku rozšířena.

V lokalitě Gardenaccia, spojující La Villu s Pedratsches, bude rozšířena hlavní červená sjezdovka č. 26 i mírnější objezdová trať č. 25.

Arabba Marmolada

Okolo sjezdovky Padon 1, klíčové spojnice mezi Arabbou a Marmoladou, bude vybudován systém na odstřelování lavin Gaz-ex.

Cortina d'Ampezzo

Nová 10místná kabinka nahradí starou kyvadlovou kabinu směřující z města na vrcholek Col Druscie, odkud lze navazující lanovkou pokračovat do lokality Ra Valles nebo po přejezdové cestě do areálu se závodními tratěmi Pomedes. Díky mezistanici v lokalitě Colfiere nahradí kabinková lanovka také starou 2sedačka, která obsluhovala sjezdovky z Col Druscie. Nově vybudované bude také zázemí dolní stanice lanovky s pokladnami a barem. Nová lanovka bude mít při délce 2 168 m a převýšení 556 m přepravní kapacitu 1 800 os./hod.


Úzká návratová sjezdovka z Tofany a Col Druscie do Cortiny d´Ampezzo k údolní stanici nové kabinkové lanovky bude rozšířena v celé délce a vybavena novým zasněžovacím systémem.

V lokalitě 5 Torii bude vybudována nová tréninková sjezdovka pro závody v obřím slalomu a slalomu.

Kronplatz

10místná kabinka Rara nahradí původní 4sedačku v nové trase dlouhé 550 m při převýšení 140 m a s přepravní kapacitou 2 700 os./hod. Stávající sjezdovky budou rozšířeny a v trase původní lanovky vznikne další červená sjezdovka.


Nový výtah propojí horní stanice kabinkových lanovek Kronplatz 1+2 a K2000 s muzeem Lumen a restaurací AlpiNN na severní straně vrcholu Kronplatz.

Obereggen

Krátká expresní 8sedačka Reiterjoch, která nahradí pomalou 4sedačku, slouží především pro spojení Obereggenu s Pampeagem (délka 600 m, převýšení 180 m).


San Martino di Castrozza

Nová expresní 6sedačka Cigolera nahradí stejnojmenný vlek v prodloužené trase na úpatí vrcholu Cima Tognola, kde obsluhuje červenou sjezdovku. Lanovka s přepravní kapacitou 2 000 os./hod. při délce 1 050 m překoná převýšení 280 m.


Seiser Alm

Krátká pomalá sedačková lanovka Bamby (délka 350 m, převýšení 70 m) bude nahrazena kapacitnější a rychlejší expresní 6sedačkou, která v nejrušnějších dnech sezóny zabrání vzniku front při návratu lyžařů z nejvzdálenější lokality Florian zpět do centra Seiser Almu.

Tre Cime (Hochpustertal)

Luxusní 8sedačka Hasenköpfl obslouží členité, lehce červené sjezdovky na vrcholu Helmu místo staré a pomalé 3sedačky. Nová lanovka s bublinou a vyhřívanými sedačkami (délka 1 440 m, převýšení 300 m) přepraví na prodloužené trase 3 600 os./hod. Nástup bude mimořádně pohodlný i pro malé děti, jimž se podle výšky postavy přizpůsobí výška nástupiště.