Sjezdovky:
Upravené sjezdovky tu jsou dvě, plácek u údolní stanice kabiny
nepočítá - krátká začátečnická modrá s talířkovým vlekem a
4sedačkou a pak hlavní klenot, jímž je 10 km dlouhá
modro-načernalo-červená pista do údolí. Pak asi ještě 30 km
freerideových tras, ale jak to bylo s jejich sjízdností, jsem nezjistil.
Sněhové podmínky:
Místní žehrali, že tak málo sněhu v tomto období tu mnoho let
nepamatují, ale v nejvyšších partijích sníh exkluzivní, ve střední
části výborný a v dolní části, ač únor, jarní firn.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Hlavními lanovkami je 60osobová kabina jedoucí ve dvou úsecích z údolí
do mezistanice Schönbergalm a po přestupu dál na Krippenstein. Pak
talířkový vlek a 4sedačka. Jako rarita je v provozu historická kabinka z
Krippensteinu na Gjaid z r. 1961 vyrobená firmou Swoboda. Je to vlastně jen
poslední 3. úsek z původní lanovky z údolí přes bývalou mezistanici
Krippenbrunn, kterou by šlo využít k lyžování jen v horní části s
nejlepším sněhem, má ale bohužel velmi dlouhé intervaly jízdy. Ale jde
nasát atmosféru, jak asi vypadalo lyžování v 60. letech v tehdy pro
řadového občana ČSSR téměř nedostupném Rakousku.
Zalidněnost:
V údolní stanici se o víkendu dělala fronta na cca 2 kabiny.
Občerstvení a aprés-ski:
Najíst se lze v nově otevřené restauraci hned v budově vrcholové
stanice lanovky a nebo v blízké chatě Lodge. V údolní stanici je malé
občerstvení a skiservis.
Doprava do střediska a parkování:
Pro příjezd autem dole velké bezplatné parkoviště. Skibusů jezdí pár
ve směru ke skiareálu Gosau-Russbach-Annaberg, který funguje pod společným
skipasem Dachstein West. S přestupem jedou skibusy i do Bad Ischlu.