SNOW 69 market vychází 18.10.2010
100 stran


Časopis lze koupit i v elektronické podobě

Časopis si nyní můžete přečíst jak v počítači, tak i v tabletech nebo chytrých telefonech.

Více na
www.alza.cz/media/snow
www.floowie.com/cs/slimmedia

Alza media a Floowie


Prolistujte si časopis v elektronické podobě!





Pár tipů z obsahu:


Lyže

Rock, rock, rock around the mountain

Anglický titulek snad působí lacině světácky. Jenže narážka na kultovní rokenrol se záměnou „clock“ a „mountain“ mi přišla naprosto trefná. Neboť během pouhých dvou sezon nám výrobci naservírovali lyže s rockerem opravdu po celé hoře včetně uválcovaných tvrdých tratí. Tomuto tématu dnes neuniknete. Byť v poměrně rockerskeptickém tuzemsku to zatím nevypadá tak žhavě.


Velký přehled lyží 2012/13






Malé značky, freeski a touring ski

Mnohé lyžařské značky nikdy nedorostly do velikosti obra. Kolikrát ani nechtěly – profilují se silně specificky a soustředí se na to své téma – obvykle freeskiing nebo skitouring. Spontánně vznikaly a vznikají i další garážové značky, které zaplňují díry a dírky na trhu často jen na základě entuziasmu zakladatele. Každopádně od nich lze očekávat osobitost, styl a snad i lepší služby v těch polích, na které se zaměřují.



Boty

Boty: nová vlna

Lyžařské boty svou zásadní revoluci završily před čtyřiceti lety přechodem na plasty. Od té doby se o další snaží marně. Zažíváme tak jen drobné změny. Sice postupně slušně posunuly pohodlí a uživatelskou příjemnost, ale pořád ještě platí, že pořízení nových bot vnímáme jako krok do nejistoty, na nějž se nijak zvlášť netěšíme.
+ velký přehled lyžařských bot 2012/13

¨


Vázání

Z města ven!

Revoluce ve vázáních? Stoupání je standard!
Přelidněné lyžařské středisko si můžeme představit jako přelidněné město a metafora v názvu je na světě. Víkendovým útěkům na chalupy, skály, hory nebo jen do lesa se může podobat i náš útěk za hranice lyžařského střediska. Outdoor, návrat k přírodě a aktivní odpočinek jsou tématy dneška a trh, jak jinak, pružně reaguje. Takže rychle přepněte na „chodící mód“ a spěchejte za dobrodružstvím, než tam bude přelidněno.



Velký přehled lyžařských vázání 2012/13

Stojaté vody nedávno zčeřila vázání freeskiingová a nyní vše potvrzují modely skialpové. Tématu se nejprve zásadně ujal Marker, když pro lyže stále širší a pro potřeby freestylových prvků s obraty a rotacemi vytvořil krátké špičky a patu inter-pivot, částečný návrat myšlenky patního talíře, jenž až donedávna patřil k symbolům firmy.



Doplňky

Hole

Také o holích už jsme napsali vše myslitelné včetně asi pěti metod určování jejich délky. Hůl se tak trochu stala obětí nedávné carvingové revoluce. Vykružování oblouků bez holí sice svahy neovládlo, ale pohodové střední oblouky po hraně na vzorně upravených tratích dosavadní roli holí umenšily.



Helmy

Kariéra helmy na lyžování nebyla sice tak rychlá jako raketový nástup carvingových lyží, ale i tak se během deseti let stala ze vzácnosti takřka standardem. Postupné nasycování trhu, o němž jsme referovali už loni, bezpochyby začíná přinášet soutěž o to, kolik koláče si který výrobce ukrojí.



Bezpečnost frčí

Bezpečnost všeho druhu je živým tématem nejen v lyžování. Vyplatí se totiž spíš investovat do prevence, než hasit vzniklé požáry. Průmysl to bedlivě sleduje a technologie neustále ukazuje nové cesty, kudy se lze vydat.



Brýle

Tradiční i ultra hi-tech
Lyžařské brýle se v posledních letech staly standardem. Jejich univerzální rozšíření, inspirované jistě i snowboardisty, pro něž jsou statusovým symbolem, lze jen přivítat. Srovnatelnou ochranu očí před vysušujícím vzduchem, mrazem a sněhem, ale také pomoc při co nejlepším zrakovém vnímání nedokážou zajistit žádné jiné brýle.



Kids - no limits!

Doba koženkových gerlachů s tkaničkami, vázání nisasport a o 20 centimetrů delších lyží kupovaných s výhledem na tři až čtyři roky je nenávratně pryč. Stejně tak je pryč i relativně nedávná doba, kdy už jsme pro naše potomky mohli vybírat mezi několika málo carvingovými lyžemi, botami s jednou či dvěma přezkami a třemi, možná i pěti modely vázání. Doba dnešní, moderní, přináší plnohodnotnou nabídku dětského a juniorského náčiní, které se svou kvalitou rovná tomu dospělému, v některých ohledech ho i převyšuje.



Řetězcová reakce

Lyže ze sportovních řetězců. Jaké jsou, pro koho a proč?
Proč právě řetězcová reakce? Budeme se zabývat lyžemi z obchodních řetězců – ze sportovních řetězců. Co se týče supermarketů, pak bude vaše reakce „nekupovat!“ namístě. Posuneme-li se ale v nákupním centru o kousek vedle do sportovní prodejny – řetězce, už to bude o dost jinak. Není všechno zlato, co se třpytí, a na druhou stranu není všechno špatné, co se dá koupit výhodně.




Předplatné časopisu SNOW s atraktivními dárky si můžete objednat ZDE!