Největší investicí je nová desetimístná kabinková lanovka Schönleitenbahn se dvěma poháněcími úseky, která patří mezi důležité vstupní lanovky do areálu. Původní lanovku z let 1987 a 1989 s dvanáctimístnými kabinkami na stání nahradí dráha s moderními desetimístnými kabinkami s místy k sezení, opět od firmy Doppelmayr. Tím se nejen podstatně zvýší komfort přepravy, ale navýšena bude také přepravní kapacita (z 2 050 na 3 200 os./h) a také o něco zkrácen čas jízdy. To pomůže k redukci čekacích dob na minimum. Délka obou úseků činí necelých 2 800 metrů při převýšení 968 m a stejně jako u původní lanovky budou kabiny mezistanicí plynule projíždět, přestup tedy nebude nutný.
Na druhém konci údolí, v Hinterglemmu, se rozjede kratičká propojovací desetimístná kabinková lanovka 12er Express od firmy Doppelmayr, která se svou délkou pouhých 240 metrů při převýšení 27 m stane nejkratší kabinkovou lanovkou na světě. Jejím hlavním účelem bude propojení dojezdu sjezdovky z Westgipfelbahn k dolní stanici lanovky Zwölferbahn, čímž se bude možné zcela vyhnout nepříjemnému pěšímu přechodu. Velkou pomocí bude tato nová lanovka také v opačném směru.