Velmi diskutovanou částí byly tzv. eSporty, což jen potvrdilo předpoklad, že v budoucnu sport nemůže ignorovat celosvětovou změnu smýšlení o technologiích a digitálním pokroku. "Svět se mění. Změnit se tedy musíme i my. ISPO Mnichov nabídlo specializovaným prodejcům soutěžit mezi sebou v pokroku a přizpůsobit sportovní vybavení moderním technologiím.", říká Klaus Dittrich, CEO veletrhu.
Druhým podstatným tématem byla udržitelnost. "Za naši planetu je zodpovědný každý z nás", říká Dittrich. Dobrým začátkem je podle něj používání udržitelných materiálů a produkce, která šetří životní prostředí. Uživatelé také čím dál víc vyhledávají recyklovatelné a ekologické produkty, což je nejpodstatnějším impulsem pro výrobce, aby se tomuto problému věnovali. Toho by podle Generálního sekretáře EOG měli výrobci využít a nastavit nové standardy pro výrobu dřív, než se k regulacím odhodlají vlády zemí EU. Podle něj se "ekologická a udržitelná výroba stala dobrým obchodním plánem".
Významným doplňkem ISPO byl letos zvlášť povedený doprovodný program v podobě Sports Week a Night Run - tedy možnost vyzkoušet si produkty přímo při aktivitě pro jednotlivé návštěvníky veletrhu. Night Run byl závod, který byl "highlightem" více než 170 sportovních akcí, organizovaných v průběhu veletrhu. Nočního závodu se zúčastnilo okolo 650 běžců.
Nejvíce návštěvníků přijelo na ISPO v tomto pořadí z Itálie, Rakouska, Francie, Švýcarska, Velké Británie a Ruska. Všichni se přijeli podívat na produkty 2943 vystavujících výrobců a inovátorů, což znamená meziroční nárůst o 5%. Příští rok se haly veletrhu otevřou mezi 26. a 29. únorem.