Sjezdovky:
Nejdelší sjezdovka není nejširší a u kabiny se tvoří chumel lidí,
proto jsme si nejvíc užili sjezdovku Protěž pod sedačkovkou. Kabinkou se
vyplatilo jezdit po třetí hodině, kdy lidí výrazně ubylo a fronta byla
minimální.
Sněhové podmínky:
Sněhové podmínky byly dobré, areál je pečlivě vysněžen a zrolbován.
Odpoledne se tvořily boule a plotny, především dojezdy k lanovkám byly
hodně rozježděné, na mostě přes silnici odpoledne vykukoval i beton.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Od roku 2006 je zde moderní osmimístná kabinková lanovka, která
nahradila předchozí šestimístnou. Do fronty na lanovku se lze připojit
jednak zezdola od pokladen, ale také přímo ze sjezdovky, což je novinkou od
roku 2008. Ráno je výrazně delší fronta od pokladen, odpoledne je tomu
naopak, takže se vyplatí obejít to spodem U nástupu do
lanovky funguje pruh pro jednotlivce, kteří doplní nezaplněná místa v
lanovce. Přes snahu vlekařů, kteří se aktivně snaží usnadnit nástup do
lanovek a zaplnit volná místa lidmi z tohoto pruhu, málokdy vyjede ze stanice
kabinka naplněná osmi lidmi. Je to škoda, zvlášť, když fronta na kabinku
se pohybuje mezi pěti až patnácti minutami... U čtyřsedačky Protěž i na
kotvě Anděl byly fronty jen malé. Areál nabízí i noční lyžování na
Protěži.
Zalidněnost:
Ani málo, ani extra moc lidí, takový průměr... Delší fronta se
tvořila hlavně dole u kabinkové lanovky, zbytek vleků byl téměř bez
front.
Občerstvení a aprés-ski:
Možnost občerstvení je v dolní stanici lanovky, kousek od horní stanice
a v areálu je i několik dalších restaurací a bufetů. Na aprés-ski bych
doporučila zajít spíše do Janských Lázní.
Doprava do střediska a parkování:
Středisko obsluhují skibusy Skiresortu Černá hora. Kapacita parkoviště
je nedostačující. Po desáté hodině dopoledne to bylo bez šance,
policisté od vjezdu na parkoviště odkláněli dopravu.