Sjezdovky:
Červená sjezdovka je regulérně sportovní a v údolí Wisly jednoznačně
nejlepší. Dolní stanice se nachází v nízké nadmořské výšce, takže ne
každou zimu se dá jezdit až dolů. Pak se vyvezete lanovkou a jezdí se na
Faturce, což je modrá sjezdovka u horní stanice. Má příjemný sklon i
šířku. Ta byla v provozu i dnes, ale dalo se jezdit i po červené až k
lanovce. Super. Hlavní červená sjezdovka je určena zejména dobrým
lyžařům. Děti zde moc neuvidíte. Výjimkou není ani lyžař sestupující
střední pasáž sjezdovky s lyžemi v rukou. Na modré sjezdovce zase mnohé
sváteční lyžaře vyškolí kotva.
Sněhové podmínky:
Technický sníh poprášený vrstvičkou přírodního sněhu v dostatečné
vrstvě. Po ránu slušně upravené. Vzhledem ke zvyšujícím se teplotám se
rychle začaly tvořit muldy. Bohužel přejezd z Faturky na červenou je
téměř bez sněhu a neupraven, spousta kamení, tak na poškození lyží.
Museli jsme scházet bez lyží cca 150 m. Při druhém přejezdu z modré na
červenou jsem si raději šlápli cca 50 m do kopce zpět k čtyřsedačce.
Mimo sjezdovky cca 5 až 10 cm sněhu.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Rychlá čtyřsedačka bez pojízdného nástupního pásu. Čas výjezdu 8
min. Vlekaři po ránu ometali sedáky. Na Faturce je starší kotva s
uklouzanou stopou, což některým lyžařům činilo problémy. Ale obsluha
vleku je aktivní, kotvy vám pod zadek podá a snaží se lyžaře pobízet,
aby se netvořila fronta.
Zalidněnost:
Fronty do 5 min. Se zhoršujícím se stavem sjezdovky docházelo ke kumulaci
lyžařů na strmějších částech sjezdovky.
Občerstvení a aprés-ski:
Ve spodní stanci Café bar. Nevyužili jsme.
Doprava do střediska a parkování:
Jedná se o snadno dostupné středisko, není nutné nikam zajíždět a ani
parkování tady není problém, pokud tedy nepřijedete v poledne.