Sjezdovky:
Dominantní je červeno-černá hlavní sjezdovka v délce asi 4 km s
úctyhodným převýšením 1 100 metrů. V horní části pak několik
červených a modrých variant obsluhovaných kotvou. Středisko uvádí celkem
12 km.
Sněhové podmínky:
Korutany nemívají problém se sněhem a i letos je ho dostatek. Horní
část luxusní převážně přírodní sníh, spodní část už bojuje s
celodenním sluncem a nočním mrazem současně. Ráno je jedy tvrdá a pevná,
vhodná pro agresivní jízdu se správně ostrými hranami, kolem poledne zase
potěší možnost opřít se o povolující sníh do pořádného carvingového
oblouku i v těch černých pasážích.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
To, že ho desítky let obsluhuje jednoduchá dvoj- a v horní části
trojkabinka, je prostě holá skutečnost. Kotvový vlek v horní části
situaci zlepší jen málo. Nikdy nebude a zřejmě ani nechce konkurovat
areálům, které nabízejí desítky nebo dokonce i stovky kilometrů
sjezdovek. Je zřejmé, že nikdy nepřitáhne tolik lyžařů, aby se vyplatilo
modernizovat stávající, případně postavit úplně nové přepravní
zařízení. Na mapách sice je vyznačena nově plánovaná sedačka a dvě
nové sjezdovky, otázkou ale je, jak reálné je jejich vybudování.
Zalidněnost:
Množství lidí na svahu je dáno kapacitou lanovky a v mém případě jsem
nikdy žádnou frontu nestál. Ještě i kolem poledne se daly najít netknuté
manžestrové pruhy na sjezdovce.
Občerstvení a aprés-ski:
Restaurace ve střední a horní stanici lanovky zavřená, v provozu chata
ve výšce 2 500 m a restaurace u parkoviště.
Doprava do střediska a parkování:
Řekl bych, že je sem odevšad daleko. Srovnatelné s dostupností
ledovcového Mölltallu a Heiligeblutu pod Grossglocknerem. Z Moravy se nabízí
trasa po A2 přes Graz s odbočením u Villachu. Další možností je přístup
přes Gasteinertal a přejezd, či spíše pojezd Taur na speciálním autovlaku
do Mallnitzu.