Kvůli opravě pěti tunelů mezi Gollingem a Werfenem na dálnici A10 bude ztížený příjezd do celé oblasti jižně od Salcburku. Místo dvou dálničních pruhů bude provoz v tunelech sveden do jediného pruhu.
Jedna z nejvytíženějších lanovek v Rakousku spojuje středisko Wagrain s vrcholem Griessenkareck, a tím pádem zároveň se známým sousedním střediskem Flachau. Původní nepříliš pohodlná lanovka bude nahrazena moderní prostornou 10místnou kabinkou s výrazně vyšší kapacitou – nová lanovka přepraví namísto dosavadních 2 400 až 4 000 osob za hodinu. Tím by měly být eliminovány občasné fronty. Trasa lanovky bude o něco málo prodloužena, přičemž horní stanice se bude nacházet v bezprostřední blízkosti horní stanice lanovky Star Jet 3, což usnadní přejezd do Flachau. Zcela nově umístěná bude také podzemní mezistanice, která umožní bezbariérový přestup do kabinové lanovky G-Link, spojující v trase vysoko nad Wagrainem svahy Griessenkarecku a Grafenbergu.
Krytá 6sedačka Mooslehen místo 2sedačky (Filzmoos) | 2021/22
Ve vrcholové části areálu Reiteralm, v mělké terénní brázdě, se až do loňské sezóny točil nenápadný vlek Reiteralm III s modrou sjezdovkou. Od června 2020 se pracuje na jeho náhradě krytou a vyhřívanou 6sedačkou, jejíž nástupní stanice bude oproti vleku umístěna zhruba o 65 výškových metrů níže, a nabídne tak o 250 m delší sjezdovku. Lanovka vyveze lyžaře na svých polstrovaných sedácích z výšky 1 584 m n. m. do 1 810 m n. m. za 3,4 minuty při přepravní kapacitě 2 400 os./hod. Modrá sjezdovka přináležející k lanovce bude vybavena výkonným zasněžováním, aby mohla být v provozu hned od začátku sezóny 2020/21.
vyšší přepravní kapacita, luxusní sedačky, elegantnější stanice lanovky s účinnějším zastřešením
Nově vybudovaná 10místná kabinková lanovka o délce 3,2 km přepraví za 8 minut lyžaře z vrcholu Griessenkareck nad Wagrainem do nejvyšších poloh lyžařské houpačky Flachauwinkl Kleinarl. Panoramatickou jízdu doprovodí výhledy na hřebeny Nízkých i Vysokých Taur. Díky novému propojení vznikne celistvá síť 200 km sjezdovek.