Výběr lyží - ne moc dobrá lyžařka
18.12.2013 22:41:05 #1
Zdravím všechny odborníky a doufám,že dostanu odbornou radu Chtěla bych si na letošní sezonu konečně po x letech koupit nové lyže. Ve special. obchodě mně byly doporučovány Elány – dámské 152 s dřevěným jádrem – více druhů, ale měkké, lehké, prý snadno točivé atd. Obávám se, po pročtení různých názorů zde v diskuzi, že nejsou na mou váhu dostatečné, mám míry 168 cm a cca 75 kg + lyžáky atd. Lyžuji pomalu,opatrně, velké rychlosti se bojím a asi i technicky ne moc dobře, což plánuji zlepšit. Na vyzkoušení konkrétních lyží nemám bohužel příležitost ani čas. Lyžuji převážně na českých upravených sjezdovkách. Uvažuji o zn. Elán či Lusti? (cena do cca 10 tis.) Prosím o doporučení konkrétního typu lyží včetně vhodné délky(nejsem moc sportovně – fyzicky zdatná a potřebuju trávit na sjezdovce celý den s dětmi).
Moooc děkuji za vaše rady!
19.12.2013 13:04:09 #2
Nejsem vůbec odborník ale tohohle bych se být tebou nebál http://www.lusti.cz/…-r-14-m.html
píší u nich středně pokročilé – pokročilé, ale zase nejsi žádná muší váha a plánuješ se zlepšit:) Jestli dětem pomáháš, motáš se kolem nich tak tuto délku, jestli spolu jen normálně jezdíte tak klidně delší. Elany neznám takže opravdu rada odborníka
19.12.2013 20:06:56 #3
Jasně. Lusti pro né moc dobrou lyžařku. Tak to asi zrovna ne. Na tvém místě bych spíše volil Elany. A rozhodně ne ty nejtvrdší. Podívej se i na starší modely. Třeba Black pearl nebo black magic…
20.12.2013 08:07:53 #4
>> #3, Dako Sport, 19. 12. 2013 20:06:56
Vážený soudruhu,
netuším, kolik lyží zn. Lusti jsi vyzkoušel, ale podle Tvého
příspěvku (sem „s“ patří, na rozdíl od slova
„zkus“ – ve smyslu vyzkoušet, které v podobě skus používáš s takovou
oblibou – od slova kousati; dobrá, konec humoru, bavíš mě!) … tedy
podle Tvého příspěvku jsi jich nezkusil dosti.