"Lepší lyžáky už mít nemůžete" - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ
Domů Diskuze Lyžařské boty "Lepší lyžáky už mít nemůžete"

"Lepší lyžáky už mít nemůžete"

09.01.2013 10:36:53 #1 

Příspěvků: 4144

ivan

Zapomeň Kačko na svoje ošklivé boty, neboť „Lepší lyžáky už mít nemůžete“:

http://cestovani.idnes.cz/…t-/lyze.aspx?…

Chlapci se sice postarali o propagaci, ale pár věcí mi v tom, co a jak nabízejí, drhne.

1. Strolz zakládá image a sílu na odbornosti, s níž dlouholetý specialista dokáže řešit takřka každý problém včetně výrazné patologie. V sezoně taky zaměstnává Orthopedie-Schuhmacherme­istera, který je toho zárukou. Krámy v Lechu a Zursu jsou navíc operativně zásobované, neboť pár kilometrů od fabričky.

Jak zde? Moje zkušenost se Strolzem, když jsem od nich před rokem chtěl 220V „střeva“ k hotgearbagu, jehož jsou zástuipcem, je tristní. Napřed neschopní informace, pak neschopní dodat.

2. Kdo je tím „Strolz asistentem“, jímž operuje česká webová stránka? Co umí, jakou má praxi, kde? Upřímně, za ty peníze a u Strolze bych chtěl „meistera“, ne jen proškoleného „asistenta“.

Když si sám velký Rocco Vitaliano sehnal následovníka, postarali se o dostatečné dokladování jeho způsobilosti, přestože byl Orthopedietechniker-Meister s praxí a diplomovaný učitel lyžování k tomu.

3. Nechápu, proč není prolinkován originální web, resp. jeho krásný a velmi názorný katalog.

4. Přijde mi hodně zvláštní, že bota s tuhostí údajně až 150 stojí stejně jako rekreační s 80, s předpokládaně rozdílnými botičkami. Náročnost prvotních úprav skeletu, pokud by měl být opravdu reformovaný zatepla, přece musí být podstatně vyšší u tužší boty s tlustším skeletem. Pokud by se takový jen frézoval, byla by to jen standardní úprava, nic „Strolz-extra“. Pro mě dost divný koncept jednotné ceny.

5. Chybí mi více údajů o botách, i když je mi jasná firemní politika, kdy se ke Strolzům chodí jako do luxusního butiku, kde se potřebné zájemce dozví.

6. Nelíbí se mi „přifouknutá“ firemní historie „v druhé polovině minulého století pak Strolz několik desítek let dodával vybavení národním lyžařským týmům“, což takto velkohubě netvrdí ani originál. (Reálně nanejvýš do přelomu 60. a 70. let, tedy maximálně prvních 20 let, kdy boty byly ještě kožené. Pak už „národní týmy“ jezdily na jiných.)

7. Článek neukázal to nejzajímavější, na co láká: „superboty na míru“. Žádné „na míru“ se nekoná. Obyčejné tvarovací vložky a bombasticky podané vypěňování, které se dělá přes 40 let.

Jinak proti značce Strolz a jejím borcům na Arlbergu vůbec nic, je to v branži pojem.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Komerční tipy