Bacha na www.kuplyze.cz - příspěvky uživatele administrator
(Posfis, obchod@posfis.cz) Dobrý den, v reakci na Vaše oprávněné stížnosti Vás podporuji toutoi cestou. Pan Šrámek si u nás objednal pokladní HW, který si osobně přijel vyzvednout dne 19.2.2009– chtě…
(Policie ČR Hodonín, hoohk@mvcr.cz) Dobrý den. Na policii ČR v Hodoníně bylo podáno trestní oznámení na firmu pana Šrámka. Proto Vás, i všechny kdo jsou firmou pana Šrámka poškozeni, žádáme, aby jste …
(ola, ola.la@sez.cz) Neslyseli jste o paysecu?je to nejaka novinka od hellomobile.
(jana vallová, janavall@seznam.cz) Tento int.obchod opravdu hrůza achování ještě horší. Na jasnou otázku, proč není zaplacené zboží stále odesláno a kdy bude, jen výmluvy a úrážky a nakonec "nebudu se…
(Jiří Pánek, jpanekj@volny.cz) Už od ledna se zájmem a zvědavostí sleduji tuto diskuzi. Jednak proto, že také patřím ke „spokojeným“ s důvěrou předem platícím zákazníkům, druhak proto, že obsah , úrov…
(Jaroslav Liška) Přídávám se k podvedeným, z důvodů nedodání zboží jsem po 14 dnech objednávku stornoval – cca v půli února ale do dnešního dne nemám peníze, ten šrámek nebere telefony ani nijak nekom…
(Lukas Karch, jukman@mail.t-com.sk) Po 141 dnech zadna odpoved od p. Sramka na mou steznost…
(Martin, ) V oboru internetových obchodů pracuji a dovolím si tvrdit, že za těch řadu let, co v ČR e-shopy fungují jsou již na celkem slušné úrovni. Provozovatelů, kteří by přistupovali k objednávkám,…
(Kaja V., lu123@seznam.cz) nechápu tak neefektivní jednání jednatele firmy OPTIMA… na stejném místě bych už dávno peníze vrátil, @bankovnictví to trvá pár sekund a pro normálně zaběhnutý obchůdek t…
(Jirka M., email@email.cz) Uplne nahodne jsem se dostal na tuhle diskuzi, precet ji, zkusil dat odkaz kuplyze.cz do vyhledavace a hned mi po najeti stranky blesklo hlavou, ze s timto uzasnym shopem ma…
(Alena, ) I já čekám marně na vrácení peněz a pan Šrámek se mnou také nekomunikuje. Proklamovaných 30 dní dávno uběhlo. Obrátila jsem se na ČOI, lze na jejich e- podatelně dát podnět ke kontrole. Věc …
(Pavel Ptacek, pavel.xptacek@seznam.cz) Dekuji vsem zucastnenym za vraceni nadeje, ze se preci jen nekdy v budoucnu dockam svych penez od p. Sramka. Bohuzel jsem se take nachytal na „lakavou“ nabidku …
(Martina, martinabuckova@centrum.cz) Taktéž mám velmi špatnou zkušenost…objednala jsem si helmu, a čekala přes 14 dní na jakoukoliv odezvu, naštěstí jsem ji nezaplatila předem. Na emaily pan neodpo…
(H.Hugo, ) Mas pravdu, snad to jeste existuje ale snad jen ve velkych mestech. Nemyslim si ze bezni dorucovatele (UPS, Fedex, DHL..) muzou prijimat penize.
(Honza, ) Samozřejmě že dobírku v US znají – je to takzvané C.O.D., neboli Cash on Delivery. Ale předpokládám že to bude fungovat jen na území US a případně i Kanady.
(H.Hugo, ) Souhlasim s tim, ze platba predem – vetsinou cartou – je standart, nemyslim si ze treba v US neco jako duruceni na dobirku existuje. V situaci jako tahle, kdyz zbozi nedorazi, pak mam mozn…
(Alena, ) Jistě víte, kdo jsem. Bohužel jsem Vám odeslala peníze také předem. Zde je krátká rekapitulace : 2.12. objednávka, 3.12.platba, několik urgencí z mé strany a žádná reakce z Vaší strany, 10.1…
(Vít Pošvář, vit.posvar@centrum.cz) Dobrý den, přijdou mi hůlky, které jsem si objednal 11.1.2008? Děkuji za odpověď, s přáním hezkého dne Vít Pošvář
(TomáŠ, ok7171@seznam.cz) Eshopy mají ceny většinou levnější, tady to však moc neplatí. Některé ceny starších modelů Kneissl, Stockli mě překvapily. Na jiné jsem ani nekoukal. Vrchol je ovšem má zamil…
(Elena, elena.j@seznam.cz) Zdravím pana Šrámka! Nerada bych, abyste vyšel z těchto diskusí jako vítěz či jako člověk, který jedná fér a mluví vždy pravdu, proto uvedu pár faktů. Objednala jsem u Vás z…
(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Vážený pane RŠ-KL.Vy mě lhářem já Vás zlodějem.Urážka za urážku.Jsme si kvit.A začal jste první!A jmenuji se Pitra!Ne Alena ani MP-CB,nebo jinak.Reagujete na cizí př…
(RŠ-KL, ) Pane Pitro, vidím, že máte opakovaně problémy nejen s datumy v kalendáři, ale i se zapamatováním jména… Že by to bylo vysvětlení Vašeho chování? RŠ-KL
(RŠ-KL, ) Dobrý de. Skutečnost, že některé zboží je časově či absolutně hůře dostupné neznamená špatný eshop. Je třeba srovnávat v téže době. Když určité zboží v určité době není ,tak prostě dodat nej…
(RŠ-KL, ) Pane Pitro, ne 2, ale 1 měsíc a to je zákonná doba o čemž jste byl srozuměn. Tedy naprosto dle zákona. Kdybyste nás však nezačal poškozovat měl byste peníze zpět během několika málo dnů, tak…
(RŠ-KL, ) Pane Pitro, ten hon na neexistující čarodějnice Vám poněkud zatemňuje mysl..:-) Je hezké vidět jak se sám chytáte do pasti svých slov. V jednom příspěvku píšete, jak jste hned objednal jinde…
(RŠ-KL, ) Naši zákazníci si platbu předem oblíbili a téměř polovina všech nákupů je realizováno platbou předem. Jsme naprosto seriozní firma. Lidé si tuto platbu volí v objednávce dobrovolně sami. Nik…
(RŠ-KL, ) Šetřte energii i peníze, budete obojí potřebovat… Vaše chování je daň za svobodu slova, nicméně svoboda slova znamená i odpovědnost za ně a nesení důsledků… To za nedlouho pocítíte… RŠ…
(RŠ-KL, ) Nad Vašim „detektivním“ úsilím se musím pousmát, předkládáte zde něco, co máme na každé své webové stránce (je jich více než deset tisíc) dole ve hlavičce uvedeno a přímo na stránce kontaktů…
(RŠ-KL, ) Pane Pitro je úsměvné jak se snažíte reagovat na své
vlastní příspěvky pod rádoby jiným jménem a dávat si „za pravdu“.
Bohužel tím pravdu nezískáte… Fakta jsou fakta… a věřte, že je …
(RŠ-KL, ) Problémy máme my s Vámi, nikoli naopak. KL přesně dodržovalo Vaše přání a až Vaše chování začalo být neúnosné, rozhodli jsme se od objednávky ustoupit sami od sebe a peníze Vám vrátit rovněž…
(RŠ-KL, ) Důvod je prostý, naštěstí množství „panů Pitrů“ tvoří nepatrné promile ze všech našich zákazníků a tak Vám takoví lidé utkví v paměti… Samozřejmě čím více objednávek máte, tím se zákonitě …
(RŠ-KL, ) Pane Pitro, važte slova… Samozřejmě že lžete, peníze Vám byly vráceny přesně v zákonné lhůtě 30 dnů… RŠ-KL.
(RŠ – KL, ) Náklady budeme vyčíslovat my panu Pitrovi a i Vy važte
svá nepravdivá slova a nařčení… Nebo jste pan Pitra po ženským jménem?
RŠ-KL
(RŠ – KL, ) Vážená, sama píšete že jste peníze chtěla do 5 dnů, kdežto zákon určuje lhůtu 30 dnů, což Vám bylo jak píšete i přislíbeno. Tedy naprosto dle zákona. Samozřejmě se tato lhůta počítá od sto…
(KupLyze, ) Pane Pitro, nelžete neustále, KupLyze je naprosto seriozní eshop. Lžete skoro na každém řádku. Stejně tak peníze Vám byly vráceny přesně v zákonné lhůtě 30 dnů! Naučte se prosím používat …
(Elena, elena.j@seznam.cz) Zdravím všechny pisatele. K dobru pana Šrámka mohu dnes napsat, že peníze, které si od nás prostřednictvím svého e shopu půjčil, tento týden vrátil. Trvalo to, ale jsou po t…
(Víťa, vit.posvar@centrum.cz) zdravím všechny, když to tak čtu chtěl bych se zeptat, jestli i já se mám začít poohlížet po jiných hulkách na lyže, poněvadž sem si je objednával před měsícem a kde nic …
(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Nemám strach.Mám v mailech od něj lepší věci.On je moc velkej posera aby splnil výhružky a potkali jsme se u soudu.
(Jana, ) Dobrý den, bohužel s tímto e-shopem nemám také moc dobrou zkušenost. Dlouhá doba pro vyřízení, není možné se dovolat (jedno číslo mobilního tlf bylo buď nedostupné, nebo to nikdo nebral) a n…
(Pavel21, pa.vel.21@seznam.cz) Neposílat peníze předem do žádného obchodu, nejen kuplyze.cz, to je asi jediná možnost jak se vyhnout problémům. Jinak s nazýváním někoho zlodějem bych byl zdrženlivější…
(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Zdravím všechny.Dnes mi ten zloděj Šafránek poslal zpět peníze.Jděte na něj přes právníky.Těch se pravděpodobně bojí!Přeji těm kdo naletěli hodně trpělivosti.U mě to…
(karel ondrušák, mrba@seznam.cz) Na rozdíl od jiných mám s tímto e-shopem zcela jinou zkušenost. V minulosti jsem tu nakupoval několikrát a komunikace rozhodně nevázla. Nakupovali zde i kamarádi, kter…
(Jetson, jetson@email.cz) Je to po tom všem co tu píšete asi hrozná rada, ale právě proto, co tu píšete o eshopu, vyprdněte se na právníky a soudy. Já takhle vysoudil cca 300 000,–, stálo mne to další…
(Miloš, ) Ano patří mi to.Taky jsem napsal,že to bylo poprvé a teďuž vím naposled!Nenechal jsem se ani tak zlákat na slevu(i když vlastně taky),ale hlavně na medové řeči toho zloděje Šrámka,že si mám …
(vráťa, ) podobná rizika neznají.Nakupuji žadu let v e-shopech v USA a v Německu, běžně platím kartou předem, a nikdy nebyl problém. Potíž je patrně v tom, že nejsme USA ani Německo.
(pavel, aa@seznam.cz)
Sakra lidí, je mi vás líto ale můžete si za to. CHÁPETE??? Posílat peníze předem??? Kupuji běžně přes internet a nikde toto nevyžadují. No a pokud slyšíte na slevu s platbou …
(Jirka, ) Taky jsem objednal na tomto e-shopu lyže, ale po deseti dnech bez jakékoli komunikace ze strany e-shopu jsem se rozhodl objednávku zrušit. Pan Šrámek může mít jakékoli problémy, doba není le…
(Ivka, sel.sro@tiscali.cz) Zdravím všechny smolaře, kteří objednali na www.kuplyze.cz.Také jsem si u nich objednala helmu a brýle a právě před chvílí mi arogantní pan Šrámek na dotaz kdy zboží dostanu…
(Elena, elena.j@seznam.cz) Ok. Budu ráda, když se ozvete na můj mail ohledně právní porady. Myslím si, že podvedených lidí panem Šrámkem je více, jen nevědí, že v tom nejsou sami. Pokud by byla nějaká…
(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Učiníl jsem nějaké kroky co mi poradil právník,než dáme dohromady žalobu.Nechci se o tom ale rozepisovat,pan Šrámek tuhle diskuzi 100% tajně sleduje(zbabělec).Poradí…
(Elena, elena.j@seznam.cz) Zdravím všechny! S internetovým obchodem Kup lyže mám podobné zkušenosti, ale až teď se dočítám, že jsou i jiní, stejně obelhaní lidé. Já jsem zaplatila již koncem listopadu…
(Allojz, alesnek@centrum.cz) Tato,na první pohled obyčejná,diskuze mě zaujala,pročetl jsem si ji celou a posléze si vše ověřil. Na webu firmy,v informacích je to napsáno myslím dost jasně. Musím tedy …
(Miloš, ) No právě.Poprvé a hlavně naposled jsem poslal peníze dopředu.Zkušenost nade vše.Nechal jsem se zlákat zajímavou slevou za platbu předem,ale hlavně telefon s panem Šrámkem před uzavřením obje…
(kumestrol, kumestrolvfreeskiing.cz) Ja koukam jako blazen . Docela zajimave je, ze pan
majitel uvadi, jak obrovske mnozstvi objednavek vyrizuje, ale presne si
pamatuje, co jste spolu hovorili, bud…
(Alena, ) Právě proto abych podpořila pravdivost Vaších příspěvků jsem tady, bohužel pro mne, popsala mou zkušenost. Věřím však, že své peníze dostaneme zpět. Možná to bude trvat déle, ale dostaneme. …
(Miloš, pitramilos@volny.cz) Ono to asi s těmi tísíci spokojenými zákazníky nebude tak horký jak už jsem se jednou zmínil.Pan Šrámek bude asi drobet mimo .To se ale z jeho mailů dá snadno poznat.Člově…
(Alena, ) Přidávám se take s varováním před e-shopem kuplyze.cz. Mám úplně stejnou zkušenost : platbu předem jsem uhradila 3.12.2008 a dodnes nemám ani peníze ani zboží. V průběhu prosince jsem dvakrá…
(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Omlouvám se všem které touto diskuzí obtěžuju a hlavně provozovateli tohoto webu,ale pan Šrámek mě tady obvinil ze lži a svou poslední odpovědí ze sebe udělal neviňá…
(Radovan Šrámek, info@kuplyze.cz) Dobrý den, nechtěl jsem reagovat na tomto místě, ale udělám jednu výjimku. Na dané jméno i tento e-mail (ne ten předchozí) u nás jednu objednávku skutečně evidujeme…
(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Jmenuji se Miloš Pitra a vy pane Šrámku jistě budete vědět o koho jde!Nemám potřebu se chovat jako anonym.Podepsal jsem se jak jsem uznal za vhodné a e-mail je můj s…
(Radovan Šrámek, info@kuplyze.cz) Dobrý den,
nevím kdo jste a proč máte potřebu lhát, nadávat nám, obviňovat nás z něčeho co není pravda a poškozovat naše dobré jméno a ještě se neumíte ani podepsa…
(Anton, ) diky za varovani. kdyby problem trval a byly to fakt takovy svine a vubec nedodrzovaly obchodni zakonik a jeste se ti takhle vysmivaly tak ji taky trochu zaskodime. delam tak trochu webovy s…
(Miloš, mimilda@seznam.cz) Dejte si pozor na e-shop kuplyze.cz.Od 5.12.mají na účtu moje prachy za helmu a brejle.Do dnes nemám ani zboží,které slibovali do pěti dnů,ani vrácené peníze po stornování o…