Bacha na www.kuplyze.cz (strana: 2)
13.02.2009 22:01:35 #31
(RŠ – KL, ) Vážená, sama píšete že jste peníze chtěla do 5 dnů, kdežto zákon určuje lhůtu 30 dnů, což Vám bylo jak píšete i přislíbeno. Tedy naprosto dle zákona. Samozřejmě se tato lhůta počítá od storna objednávky, nikoli od učinění objednávky. Snad není tak těžké to pochopit… KL
13.02.2009 22:05:47 #32
(RŠ – KL, ) Náklady budeme vyčíslovat my panu Pitrovi a i Vy važte
svá nepravdivá slova a nařčení… Nebo jste pan Pitra po ženským jménem?
RŠ-KL
13.02.2009 22:13:18 #33
(RŠ-KL, ) Pane Pitro, važte slova… Samozřejmě že lžete, peníze Vám byly vráceny přesně v zákonné lhůtě 30 dnů… RŠ-KL.
13.02.2009 22:22:04 #34
(RŠ-KL, ) Důvod je prostý, naštěstí množství „panů Pitrů“ tvoří nepatrné promile ze všech našich zákazníků a tak Vám takoví lidé utkví v paměti… Samozřejmě čím více objednávek máte, tím se zákonitě nějaký „nespokojený“ zákazník vždycky najde…Tomu se nevyhne nikdy nikdo… RŠ-KL
13.02.2009 22:27:03 #35
(RŠ-KL, ) Problémy máme my s Vámi, nikoli naopak. KL přesně dodržovalo Vaše přání a až Vaše chování začalo být neúnosné, rozhodli jsme se od objednávky ustoupit sami od sebe a peníze Vám vrátit rovněž sami od sebe a to vše v zákonné lhůtě. RŠ-KL
13.02.2009 22:32:47 #36
(RŠ-KL, ) Pane Pitro je úsměvné jak se snažíte reagovat na své
vlastní příspěvky pod rádoby jiným jménem a dávat si „za pravdu“.
Bohužel tím pravdu nezískáte… Fakta jsou fakta… a věřte, že je narozdíl od Vás
znám… RŠ-KL
13.02.2009 22:40:25 #37
(RŠ-KL, ) Nad Vašim „detektivním“ úsilím se musím pousmát, předkládáte zde něco, co máme na každé své webové stránce (je jich více než deset tisíc) dole ve hlavičce uvedeno a přímo na stránce kontaktů se všemi zákonnými identifikátory opět přesně dle zákona uvedeno. Nic ve zlém, ale poněkud mi unikají Vaše myšlenkové pochody… já jsem snad někdy řekl, že by nahlížení do OR bylo protiprávní?? Za protiprávní jsem označil pokusy lží poškozovat dobré jméno někoho jiného, to není totéž… . RŠ-KL.
13.02.2009 22:48:27 #38
(RŠ-KL, ) Šetřte energii i peníze, budete obojí potřebovat… Vaše chování je daň za svobodu slova, nicméně svoboda slova znamená i odpovědnost za ně a nesení důsledků… To za nedlouho pocítíte… RŠ-KL
13.02.2009 23:03:46 #39
(RŠ-KL, ) Naši zákazníci si platbu předem oblíbili a téměř polovina všech nákupů je realizováno platbou předem. Jsme naprosto seriozní firma. Lidé si tuto platbu volí v objednávce dobrovolně sami. Nikde to nevyžadujeme. Sleva za platbu předem je u nás 3% z ceny zboží což v případě pane Pitry při jeho objednávce ve výši cca 3.000,– činilo cca 100 Kč. Mimochodem platba předem je pro nás finančně i časově náročnější (více účtování, více peněz za účetní) než dobírka a nabízíme ji spíše jako přínos zákazníkovi coby alternativu platby kartou, kterou neumožňujeme právě pro vysoké bankovní poplatky z těchto transakcí. Raději tyto poplatky promítneme coby slevy našim zákazníkům při tomto druhu platby. Mimochodem náklady na zaúčtování platby předem a vracení platby při zrušení objednávky přesahují míru úroku z doby těchto peněz na účtu, čili ani tento případný motiv nemáme. Pan Pitrovi jsme peníze přesně v zákonné lhůtě vrátili. Že byl v této době hysterický a nevěřil nám (patrně dle hesla" dle sebe soudím Tebe") je druhá věc. RŠ-KL
13.02.2009 23:22:56 #40
(RŠ-KL, ) Pane Pitro, ten hon na neexistující čarodějnice Vám poněkud
zatemňuje mysl..:-) Je hezké vidět jak se sám chytáte do pasti svých slov.
V jednom příspěvku píšete, jak jste hned objednal jinde a jak Vám rychle
vše dodali a náhle píšete, že nikdo jiný to v nabídce nemá jen náš
obchod. To „zlákání“ na slevu je také úsměvné. Platbu předem a slevu
jste si zvolli sám a zcela dobrovolně v procesu objednávky, kdy jste mohl
využít stejně tak dobře i platby dobírkou. Rozdíl činil cca 100 Kč.
Vážně myslíte že náš obchod stojí a padá s Vaší objednávkou
v ceně cca 3 tisíc?
To snad nemůžete myslet ani vážně… „Víc věcí“ jste chtěl sám a
to právě z důvodu, abyste neplatil poštovné, které nabízíme od zásilky
v ceně nad 3 tisíce zdarma a právě z tohoto důvodu jste přímo
v objednávce požadoval a do poznámky uvedl, abychom Vám poslali až
všechny 3 položky najednou, abyste nemusel platit dopravu a to přesto, že
jste ještě před učiněním objednávky ode mne z tel. hovoru věděl, že
jedna položka bude až za delší dobu, kdy jsme Vám mohli poslat 2 položky,
které jsme měli přirpaveny od samého počátku., Ale to jste nechtěl,
protože Vám bylo líto dát 90 Kč za poštovné třetí položky. Dělali
jsme přesně to co jste chtěl. A to do té doby, než jste začal téměř
každodenně slohovými pracemi a neúnavnými telefonáty paralyzovat naši
práci na Vaší objednávce. RŠ-KL
13.02.2009 23:41:30 #41
(RŠ-KL, ) Pane Pitro, ne 2, ale 1 měsíc a to je zákonná doba o čemž jste byl srozuměn. Tedy naprosto dle zákona. Kdybyste nás však nezačal poškozovat měl byste peníze zpět během několika málo dnů, tak jako drtivá většina ostatních zákazníků. Celou dobu jsem diskusi záměrně nekomentoval, kromě úvodního vyjádření, abych ukázal, že na nás takové „vydírání“ neplatí… Nyní se karty obrací, teď se budete ze svého jednání zpovídat Vy… S lítostí Vám oznamuji, že po právní stránce nejste v jednoduché situaci a to jak trestněprávně, tak občanskoprávně. Není možné, aby někdo jiného beztrestně osočoval a to tím spíše, když se jedná o komerční subjekt u něhož je dobrá pověst alfou omegou jeho podnikání… RŠ-KL.
13.02.2009 23:55:14 #43
(RŠ-KL, ) Dobrý de. Skutečnost, že některé zboží je časově či absolutně hůře dostupné neznamená špatný eshop. Je třeba srovnávat v téže době. Když určité zboží v určité době není ,tak prostě dodat nejde. Je logické, že když zboží po nějaké době je a Vy v té době objednáte jinde, že Vám zboží doručí rychle, což by ale učinil i ten první obchodník. Platí to samozřejmě i opačně. Skutečnost, že se nemůžete někdy dovolat znamená právě to, že se v té době věnujeme velmi pečlivě a podrobně jiným zákazníkům, kdy věnovat se v téže době Vám by zase ohrozilo jiného zákazníka. Při vší dobré vůli nejdou obsloužit všichni zákazníci v jeden časový okamžik najednou. Pokud máme zákazníků hodně je to známka toho, že u nás lidé nakupují rádi a spokojeně, nikoli opak. Samozřejmě se někdy v tom množství zákazníků a jejich požadavků může stát, že se někdy něco nestihne, udělá se chybička apod. Jsme lidé, jako všichni. Cílem je to minimalizovat. RŠ-KL
14.02.2009 00:15:00 #44
(RŠ-KL, ) Pane Pitro, vidím, že máte opakovaně problémy nejen s datumy v kalendáři, ale i se zapamatováním jména… Že by to bylo vysvětlení Vašeho chování? RŠ-KL
14.02.2009 18:31:46 #45
(Miloš Pitra, pitramilos@volny.cz) Vážený pane RŠ-KL.Vy mě lhářem já Vás zlodějem.Urážka za urážku.Jsme si kvit.A začal jste první!A jmenuji se Pitra!Ne Alena ani MP-CB,nebo jinak.Reagujete na cizí příspěvky a přisuzujete je mě.To ostatní nehodlám komentovat.Reakce ostatních přispěvatelů do této diskuze mluví za vše.Končím v téhle diskuzi.Svého jsem dosáhl,peníze mám.Pokud máte nějaký osobní problém vůči mě,netahejte ho sem a řešte to se mnou!!!Můj mail máte v objednávce č.0812030019. Přeji hezký den.Pitra.P.S.Jelikož jsem Vás v této diskuzi pane Šrámku nazval „zlodějem“,tak se Vám zde za toto nařčení veřejně omlouvám!(a to nedělám ze strachu z Vašich výhružek,ale chci z této diskuze odejít s čistým štítem)
15.02.2009 13:13:17 #46
(Elena, elena.j@seznam.cz) Zdravím pana Šrámka! Nerada bych, abyste vyšel z těchto diskusí jako vítěz či jako člověk, který jedná fér a mluví vždy pravdu, proto uvedu pár faktů. Objednala jsem u Vás zboží 23.11.2008 v 17:52, platba na Váš účet byla provedena 24.11.2008. Podle Vašich podmínek prodeje slibujete zboží dodat do pěti dnů od připsání platby na účet. V případě, že zboží není skladem, nabídne prodejce jiné řešení. Po nedodání zboží jsem se od vás dočkala leda toho, že jste mi dost arogantně sdělil, že nevíte, kdy zboží bude, a ať čekám. Proto jsem 16.12.2008 objednávku stornovala v 16:50, což jste emailem potvrdil. Po několika urgencích jste peníze vrátil 12.2.2009. Spočítejte si sám, zda to bylo v zákonné lhůtě 30ti dnů, či do pěti dnů, jak slibujete na svých stránkách. Nakonec Vaše příspěvky do diskuse výstižně charakterizují Vaš přístup k zákazníkům. Přeji Vám proto spoustu spokojených pisatelů.
15.02.2009 16:43:31 #47
(TomáŠ, ok7171@seznam.cz) Eshopy mají ceny většinou levnější, tady to však moc neplatí. Některé ceny starších modelů Kneissl, Stockli mě překvapily. Na jiné jsem ani nekoukal. Vrchol je ovšem má zamilovaná značka VIST. Na tomto Eshopu se prodávají lyže z kolekce 2006 za PLNOU cenu cca 26 až 28 tis., když modelová řada 2008 se vyprodává v kamených prodejnách za cca 21 až 22tis. Tomu říkám dobrý KAUF. Mimochodem pochybuju o tom, že ty lyže se dají vůbec koupit, na skladě je asi mít nebude…a jinde v republice asi nejsou. Z velmi poučné diskuze, na kterou jsem si udělal svůj názor a děkuji tak všem přísěpěvkům, se dá vyvodit závěr.
ZAPLAŤ DOPŘEDU, ZA TO VŠAK VYŠŠÍ CENU!
16.02.2009 10:07:48 #48
(Vít Pošvář, vit.posvar@centrum.cz) Dobrý den, přijdou mi hůlky, které jsem si objednal 11.1.2008? Děkuji za odpověď, s přáním hezkého dne Vít Pošvář
21.02.2009 17:38:04 #49
(Alena, ) Jistě víte, kdo jsem. Bohužel jsem Vám odeslala peníze také předem. Zde je krátká rekapitulace : 2.12. objednávka, 3.12.platba, několik urgencí z mé strany a žádná reakce z Vaší strany, 10.1. jsem odstoupila od smlouvy , pro neplnění objednávky Z Vaší strany, tentýž den následoval email (konečně), v tónu, že jsem úplně blbá. Peníze dosud nemám, emailů bylo víc ( všechny stejné), telefonické hovory k ničemu nevedly. Ve Vašem chování a konání je zřejmý úmysl peníze mi nevrátit. Máte smůlu, dostanu své peníze zpět. Po odstoupení od smlouvy bylo Vaší povinností peníze obratem vrátit. Překvapuje mne, že s tímto přístupem dosud podnikáte.
21.02.2009 19:01:35 #50
(H.Hugo, ) Souhlasim s tim, ze platba predem – vetsinou cartou – je standart, nemyslim si ze treba v US neco jako duruceni na dobirku existuje. V situaci jako tahle, kdyz zbozi nedorazi, pak mam moznost ( tusim do dvou mesicu) zavolat bance ktera cartu vydala a platbu zrusit.
21.02.2009 20:23:58 #51
(Honza, ) Samozřejmě že dobírku v US znají – je to takzvané C.O.D., neboli Cash on Delivery. Ale předpokládám že to bude fungovat jen na území US a případně i Kanady.
23.02.2009 18:05:38 #52
(H.Hugo, ) Mas pravdu, snad to jeste existuje ale snad jen ve velkych mestech. Nemyslim si ze bezni dorucovatele (UPS, Fedex, DHL..) muzou prijimat penize.
25.02.2009 15:12:52 #53
(Martina, martinabuckova@centrum.cz) Taktéž mám velmi špatnou zkušenost…objednala jsem si helmu, a čekala přes 14 dní na jakoukoliv odezvu, naštěstí jsem ji nezaplatila předem. Na emaily pan neodpovídal, telefon si pak radši vypl…no koupím si tu helmu radsi nekde jinde…nedoporučuji tam nekupovat!
05.03.2009 17:01:20 #54
(Pavel Ptacek, pavel.xptacek@seznam.cz)
Dekuji vsem zucastnenym za vraceni nadeje, ze se preci jen nekdy v budoucnu
dockam svych penez od p. Sramka. Bohuzel jsem se take nachytal na „lakavou“
nabidku slevy pri platbe predem. Objednal jsem, odeslal penize a zbozi neobdrzel
. Objednano 27.11.08,
zruseno pro nedodani v terminu 12.12.08, penize se zpet nevratili, i pres
tvrzeni p. Sramka, ze neni zadny zlodej a ze ho mych 1356,–Kc nevytrhne a dale
neco ve smyslu zakone lhuty 30 dnu. Jelikos verim p. Sramku, ze tuto diskusi
sledujete a za posledni mesic jste nereagoval na zadny z mych emailu, tak
alespon touto cestou Vam sdeluji, ze zakonnych 30 dnu uz ubehlo (dokonce
dvakrat ..) a bylo by od Vas hezke kdyby jste mi penize poslal zpet. Pavel
08.03.2009 22:05:24 #55
(Alena, ) I já čekám marně na vrácení peněz a pan Šrámek se mnou také nekomunikuje. Proklamovaných 30 dní dávno uběhlo. Obrátila jsem se na ČOI, lze na jejich e- podatelně dát podnět ke kontrole. Věc jsem již předala advokátovi. Přeji nám, aby pan Šrámek měl na to, vyplatit všechny svoje dluhy, dřív než na sebe prohlásí konkurs. Je to bohužel také zkušenost.
13.03.2009 00:19:51 #56
(Jirka M., email@email.cz) Uplne nahodne jsem se dostal na tuhle diskuzi, precet ji, zkusil dat odkaz kuplyze.cz do vyhledavace a hned mi po najeti stranky blesklo hlavou, ze s timto uzasnym shopem mam take neblahe zkusenosti.
Shanel jsem v prosinci urcity model lyzi, ktery byl bohuzel tezko sehnatelny, na nekolika shopech mi ho nejdriv „slibili“ (meli ho v nabidce) a posleze se ukazala nedostupnost.
Proto jsem pred objednanim na kuplyze.cz chtel nejdriv mailem(to mi skoro vynadali), zjistit, jestli je opravdu mohou dadat – abych zbytecne nedaval objednavku a oni mi rekli za 2 dny, ze je nemaj. Na maily mi odpvedeli dost vysmesne, ze maj uvedeny na netu jasny postup, jak mam ja postupovat, ze zbozi, ktere je na eshopu oznacene skladem, fakticky je skladem. Dal jsem jim poslala presne podle pokynu a v souladu s jejich „garanci nejlepsi ceny“ odkaz, kde jinde maji lyze levnejsi a cekal jsem, ze nabidnou „stejnou nebo levnejsi cenu“. Dle telefonu jsem tedy objednal, cekal ze se ozvou a nabidnou cenu a sdeli termin dodani. Ani jedno se nestalo, proto sem telefonicky po cca 4 dnech od objednani overoval, jak se veci maji. Rozhovor byl ze strany KL, tak arogantni, ze jsem udelal okamzite storno.
S timto obchodem uz nikdy vice, otresne jednani, slibujou a stejne je pak realita jina. Jsem moc rad, ze jsem tam jeste neposlal penize predem.
Ostatnim preju at penize dostanou zpet. Tento eshop je cenama a lidskym chovanim uplne mimo. A nejakou „garanci ceny“ jim opravdu neverte.
16.03.2009 00:00:35 #57
(Kaja V., lu123@seznam.cz) nechápu tak neefektivní jednání jednatele firmy OPTIMA… na stejném místě bych už dávno peníze vrátil, @bankovnictví to trvá pár sekund a pro normálně zaběhnutý obchůdek takovýto minivýpadek v cash flow nemůže být problém… asi by mě vadilo, že 1. hádíním ztrácím víc času než vyděláváním peněž 2. že svým postojem zapříčinuju skutečně nedozírné škody na dobrém jméně firmy ve které pracuji … já sám jsem kolikrát dal raději zapravdu zákazníkovi i když jsem nemusel, hlavně abych ušetřil energii na práci… navíc zde je naprosto flagrantní případ, kdy nechápu odvolávání se na nějakou přiblbou lhůtu 30 dnů na vrácení peněz… to už mělo být dávno hotové… takže se přikláním k názoru… platební rozkaz…
24.03.2009 12:41:38 #59
(Martin, ) V oboru internetových obchodů pracuji a dovolím si tvrdit, že za těch řadu let, co v ČR e-shopy fungují jsou již na celkem slušné úrovni. Provozovatelů, kteří by přistupovali k objednávkám, ke komunikaci a k platbám uvedeným způsobem je již minimum. Trh se pročistil. Riziko lze eliminovat samozřejmě objednáváním u známějších shopů nebo neplatit předem.
Proč by měla být blbost kupovat helmu a brýle přes internet? Jsou zákazníci, kteří přesně vědí co chtějí. Zboží je možné předem vyzkoušet od známých, na veletrzích, předváděčkách v obchodech atd.
Jinak mé osobní zkušenosti s tímto shopem? Loni jsem zde objednal hůlky, které měly být do několika dnů skladem. Využil jsem slevu za platbu předem a čekal. Cca po měsíci jsem po opakovaných odkladech termínu dodání objednávku zrušil a zažádal o vrácení peněz, ty po několika týdnech a několika urgencích přišly.
31.03.2009 23:07:52 #60
(Lukas Karch, jukman@mail.t-com.sk) Po 141 dnech zadna odpoved od p. Sramka na mou steznost…
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.