Vyvrcholením investic bude ovšem nová lanovka systému 3S z Trockener Steg na Klein Matterhorn, jejíž výstavba byla zahájena již v loňském roce a která se stane nejvýše položenou lanovkou systému 3S na světě. S ohledem na mimořádnou náročnost je její výstavba rozložena do několika let a harmonogram tak počítá s jejím otevřením pro zimní sezónu 2018/19. Trasa povede paralelně se stávající kyvadlovou lanovkou, oproti ní bude ale přepravní kapacita podstatně vyšší – 2 000 osob za hodinu, což podstatně přispěje ke snížení čekací doby. Zároveň bude zvýšena i odolnost vůči větru, což bude na této důležité ose propojující švýcarskou a italskou část střediska velmi důležité. Technologii lanové dráhy s přímým pohonem Direct Drive dodá firma Leitner, využit bude nejnovější model kabin Symphony s vysokou úrovní komfortu s designem Pininfarina.
