Mnozí se s touto lanovkou již nepochybně svezli – nacházela se totiž na protějším svahu Pláň od roku 1992 až do roku 2015, kdy byla nahrazena současnou šestisedačkou s bublinami. V době svého vybudování šlo o nejmodernější dopravní zařízení svého druhu u nás. 23 let provozu již ovšem na technologii lanovky bylo znát, a proto prošla před opětovnou montáží kompletní repasí, kdy byla řada komponentů vyměněna za nové. Rámy sedaček navíc získaly atraktivní nátěr v černé barvě a nové je i čalounění sedaček. Délka trasy činí 1307 metrů při převýšení 245 m a celkem 83 sedaček zajistí přepravní kapacitu 2 100 osob za hodinu.
Rozšířením o 1,5 hektaru prošla také sjezdovka z Medvědína na Horní Mísečky, čímž se z této lokality stane vyhledávaný prostor pro začátečníky a rodiny s dětmi. V souvislosti se stavbou lanovky byl zrušen vlek Machytka a zkrácen vlek Parkoviště. Díky nové lanovce se znatelně zrychlí a zkomfortní výjezd z Horních Míseček na Medvědín (dosud bylo nutné využít oba vleky s přestupem) a současně se výrazně navýší také přepravní kapacita na této ose. Celková hodnota letošní investice dosáhla 50 milionů korun. V následující etapě plánované na rok 2019 se počítá s propojením obou hlavních lyžařských oblastí Špindlerova Mlýna, kdy z nového parkovacího domu (tzv. skiterminál) u přehrady povede na Hromovku nová šestisedačková lanovka s bublinou a na opačnou stranu pak desetimístná kabinková lanovka do poloviny svahu Medvědína k dolní stanici lyžařského vleku na Medvědín.