Dvojici lyžařských vleků (kotva a poma) zde přes léto nahradila odpojitelná čtyřsedačková lanovka Leitner. Ta pochází z roku 1998 a byla dovezena z italského střediska Alpe Lusia, kde byla v roce 2016 na trase Le Fassane–La Morea nahrazena 10místnou kabinkovou lanovkou. Délka trasy v Pasekách se oproti původním vlekům příliš nezměnila a činí 1 164 metrů při převýšení 242 m. Rovněž přepravní kapacita zvýšena nebyla (činí 2 200 osob za hodinu), přeplnění sjezdovek tedy nehrozí. Trasu tvoří celkem 14 podpěr, pohon se nachází v dolní stanici. Nástup v dolní stanici usnadňuje také nástupní pás, přepravu zajišťuje celkem 86 sedaček.
Výstavba byla započata demontáží původních lyžařských vleků (ani ty mimochodem neskončily ve šrotu – zatímco starší poma zamířila do Rumunska, novější kotva se přemístila na Island) v květnu a završena zátěžovými zkouškami v prosinci. S montáží deseti podpěr pomáhal vrtulník (ve třech případech byly vrtulníkem montovány kompletní podpěry včetně tubusu a u zbývajících 7 podpěr vrtulník usadil pouze hlavu a kladkové baterie na předem připravené tubusy, které usadil v předstihu autojeřáb).
Ve druhé etapě výstavby se počítá se stavbou depa sedaček vedle horní stanice. Celý areál nyní disponuje dvěma lanovkami, dvěma lyžařskými vleky a pohyblivým pásem, celková délka sjezdovek činí 10,5 km. Na sjezdovkách nyní leží 20 až 50 centimetrů převážně technického sněhu.