Tři šířky a T-Drive

Model Mach 1 130 je určen pro sportovní lyžaře a experty. Neznamená to ale, že musíte trpět v úzkém skeletu. Naopak si můžete vybrat hned ze tří šířek: písmeny LV (low volume) je označen ten nejužší s 98 mm, v nabídce najdeme i verze MV (mid volume) se 100 mm a HV (high volume) se 103 mm šířky. Právě výběr ze tří šířek skeletu u top modelu sportovních bot činí z Tecnica Mach 1 130 na trhu unikát. Pokud si vyberete vhodnou šířku, velmi pravděpodobně nebude potřeba boty dále upravovat. Ale skelety od Tecnicy disponují v případě potřeby i touto možností.

Po úspěchu z loňské sezóny pokračuje i technologie T-Drive, kterou najdeme nejen na modelech Mach 1. T-Drive je karbonová výztuha, která spojuje komín a chodidlovou část skeletu a zásadně omezuje deformaci plastů při zatížení, čímž pozitivně ovlivňuje přenos sil na lyži. Zároveň kontroluje plynulost flexe, která je konzistentní i při měnících se teplotách, usnadňuje nástup do boty a umožňuje použití menšího množství plastu. Boty s T-Drive jsou tedy navíc velmi lehké.

C.A.S. a nové Cochise

Unikátní je pro Tecnicu i technologie C.A.S. Jedná se o systém tvarování skeletu, ale i vnitřních botiček. Vnitřní botičky jsou navíc velmi odolné proti běžnému vyšlapání a díky použitému materiálu by měly vydržet mnohem déle bez ztráty objemu. Technologii C.A.S., díky níž lze na problematických místech velmi snadno a zároveň rychle tvarovat i skelety lyžařských bot, najdeme mimo jiné i na nové řadě allmountainových bot Cochise HV. Je vám ten název povědomý? Jak by ne. Cochise už patří mezi legendy, ale letos poprvé přichází v široké verzi HV (high volume) se 102 mm šířky.

Co umí T-DRIVE

Boty s touto technologií jsou podle srovnávacích testů o 10 % rychlejší při přehranění, poskytují o 20 % více stability na hraně a jsou o 10 % méně náchylné k deformaci spodní části skeletu při dopředném zatížení komínu boty.