Sjezdovky:
Jáchymovská - nová hvězda Klínovce.
Prvních 150
metrů si zabruslíte a ani dalších 300 metrů není žádný prďák. Po
esíčku ale sklon roste a při luxusní šířce (na české poměry
si krásně
zacarvujete. Po dalších 300 metrech se sjezdovka dále lomí do nejprudší
části Jáchymovské sjezdovky - lepší červené (lze objet po modré lesní
cestě), kterou si užijete podobnou vzdálenost. Nejlepší část sjezdovky!
Pozor, ve chvíli, kdy se sklon sníží, sjezdovku křižuje lesní cesta
(vracející se modrá), o které z větší části nevíte, není zde žádný
hup. Po levé straně ale postupně narůstá zlom až do výšky 50 cm a navíc
je na šikmo. Za horších světelných podmínek není vůbec vidět! Pár
lidí spadlo a hudrovalo. Po pozvolnější části, kdy již je sjezdovka
užší, následuje další zlom a pro začátečníky martyrium, protože zde
je sjezdovka dost úzká, takže časem spousta muld, respektive ploten
(naštěstí ne ledových). Po ostré pravé zatáčce (při pravém okraji
velmi prudká) se sjezdovka rozšiřuje a přijíždí k lanovce.
Pařezovka - příjemná carvingová sjezdovka s lehčím
červených sklonem. Po přejezdu silnice modrým dojezdem k lanovce.
U zabitého - jediná černá na Klínovci, bohužel celkem
krátká. Jelikož přiléhající vlek nefungoval, tak byl nutný traverz od
sedačky, na niž se navíc 20 minut čekalo, tak nedávala příliš smysl.
Naštěstí některé části Jáchymovské ji zastoupily.
Přemostěná - Užší sjezdovka s červeným sklonem.
Pokud by na ní nebyli lidi, tak by byla fajn, bohužel vzhledem k šíři na
ní bylo "velmi živo".
Slalomák - varianta, jak objet část Přemostěné, a
vyhnout se davům. Bohužel traverz k ní je poměrně nezáživný (alespoň s
výhledem na Fichtelberg).
Dámská - širší lesní cesta s modrým profilem
obsluhovaná trojsedačkou. Bohužel vzhledem k šířce a mumraji na ní nelze
pro začátečníky příliš doporučit.
Sněhové podmínky:
Ráno polojasno, postupně přes den jasno. Ráno -8 stupňů, přes den
postupně oteplení, ale stále pod nulou. Sněhové podmínky velmi dobré, po
ránu sníh krásně držel, pouze v určitých částech Jáchymovské byly
drobné ledové hrudky. Po obědě se tvořily muldy a plotny v exponovaných
částech sjezdovek.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
2x čtyřsedačková odpojitelná krytá lanovka, 1x čtyřsedačková
lanovka s rozběhovým pásem a jedna třísedačková lanovka - kdo z vás to
má, pánové 
Nová krytá čtyřsedačková lanovka Prima express - jak už jsem psal na
začátku, lanovka má své mouchy, a tou hlavní je délka. Teď se asi
divíte, proč délka, když po délce všichni volají, ale dělat lanovku tak,
abych od ní musel ještě 150 metrů bruslit (měřeno dle Mapy.cz), aby to
začalo alespoň trochu jet, je dle mého zvěrstvo. Chápu, že chtěli mít
nejdelší sedačkovou lanovku v ČR (délka 2 240m, zatímco v Rokytnici na
Lysou horu 2 198 m), ale stálo to skutečně za to? Ani argument lepšího
přejezdu na druhou stranu neobstojí. Stejně se musí minimálně 150 metrů
bruslit. Takže lepší varianta byla kratší lanovka a spojovací 300metrový
vlek. Dle počtu lidí, kteří přejížděli, by byl z obou stran plně
vytížený. Kratší lanovka by taky částečně vyřešila problém s
větrem, který vypadá, že ji bude celkem trápit. Končila by současně s
lesem, který ji částečně chrání.
Možná jsem zmlsaný, ale také vidím chybu v tom, že lanovka není
vyhřívaná. Pro české top 5 středisko je to dle mého mínus. Radši ji
měli udělat bez krytů, které mohli případně časem dodělat.
Vyhřívání dodělat nepůjde. 
Zalidněnost:
Prima express - celý den max. 10 minut čekání, po
obědě bez čekání.
Cinestar express - čekací doba 15 až 20 minut. Moc
nechápu, proč tam ti lidi čekali (a někteří nadávali, že to postupuje
pomalu), když jinde se jezdilo téměř bez čekání?!
Suzuki - čekání do 5 minut. Vzhledem k tomu, že se
čekalo na sluníčku, tak to vůbec nevadilo.
Ačkoliv se na lanovky čekalo, ani jeden vlek nebyl v provozu...
Občerstvení a aprés-ski:
Na sjezdovkách spousta barů a také několik restaurací, takže každý si
vybere.
Doprava do střediska a parkování:
Cesta od Chomutova bez problémů sjízdná, jen občas byly uprostřed
zbytky sněhu. Pokud se přijede brzo, tak parkování je velkou výhodou, je
zdarma a není nutno šlapat s lyžema. Stačí je nasadit a jet. Jen cestou
zpět je třeba přejít silnici.
Na vrchu parkování placené.