Sjezdovky:
Dopoledne jsem zahájil na svých užších allmountainech Stöckli. Dal jsem
dvakrát Jáchymovskou. Byla to krásná jízda v čerstvém sněhu, vítr
povrch sjezdovky upěchoval, takže jízda v hlubokém byla jen místy. Při
třetí jízdě nahoru byly znatelné větrné poryvy, tak jsem se raději
přesunul na sever Klínovce. Sjel jsem Dámskou, následovala Pařezovka, U
Zabitýho, Přemostěná. Nejvíce se mi líbil Zabitej. Jízda po
sněhových dunách neměla chybu. Byla to lyžařská euforie. Sjezdovky jsem
střídal, jednou jsem sjel i slalomák, ale ten byl přes sněhové duny a
závěje obtížně dostupný, LD Suzuki dnes nejezdila. Asi v jednu hodinu po
poledni jsem jel Jáchymovskou a na parkovišti si vzal širší allmountainy
Lusti. Sjel jsem jedenkrát Jáchymovskou, na severu Zabitýho a pak jsem se
osmělil na dvě jízdy mimo sjezdovky. První jízdu jsem se vnutil místnímu
instruktorovi na širokých Elanech. Protáhl mě kousek lesem a v hlubokém po
kraji Zabitýho. Další jízdu jsem už sám sjel pod lany Cinestar
Expressu. Freeride jezdím výjimečně a ty dvě jízdy mi daly docela zabrat.
Vrátil jsem se na sjezdovky, které stále byly krásně utemované větrem,
jízda po dunách mě bavila a nebyla tak fyzicky náročná. Na závěr jsem si
vychutnal prázdnou Jáchymovskou.

Sněhové podmínky:
Jedním slovem fantastické.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Omezený provoz přepravních zařízení. Použití oranžových
bublin bylo dnes velmi příjemné.
Zalidněnost:
Návštěvnost byla dnes velmi nízká. Po celý den přímý průchod
turnikety, většinu jízd jsem jel na lanovce sám. Sjezdovky byly po celý den
naprosto volné, při výstupu z LD Cinestar Express si stačilo vybrat jinou
sjezdovku, než lyžaři z předešlých sedaček.
Občerstvení a aprés-ski:
Občerstvovny navštěvuji jen výjimečně, takže mi nevadilo, že dnes
zůstaly zavřené, alespoň jsem žádnou otevřenou nezaregistroval.
Doprava do střediska a parkování:
Příjezd z KV po chemicky ošetřené silnici do Ostrova, dále po bílé
silnici s černými kolejemi do Jáchymova. Příjezdová komunikace k lanovce
byla kryta souvislou vrstvou sněhu. Některé vozy měly potíže s výjezdem
prudších úseků a jedné ostré zatáčky. Pohon všech kol nebo sněhové
řetězy byly rozhodně výhodou.