Sjezdovky:
Obě sjezdovky jsou celkem zajímavé. Červená 1 i modrá dvojka jsou po
celou dobu poměrně široké. Trochu je problém s dojezdem a taky napojením
modré zpět na červenou. Začnu u napojení. Těsně před napojením je
sněhový hrb, přes který nejde vidět. Pokud budete rozjetí, tak jste někdy
nemile překvapení zástupem lidí, které jste neviděli a kteří neviděli
vás.
Sněhové podmínky:
Sněhu bylo dostatek a vzhledem k tomu, že bylo ráno zataženo, nebyla
sjezdovka rozbitá už v 10 h (lyžovat se začíná v 8 h). Ale kolem 11. h už
to bylo vzhledem k vyšším teplotám hodně rozbité.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Páteřní lanovka (dosud jediná) je 4místná, vyhřívaná se zakrytím
(která byla svého času jedna z prvních v České republice), jen je trochu
problém s nástupem. Pokud najedete vlevo, musíte dojet až k hraně a mírně
se tlačit doprava, abyste nesedli na opěradlo. A naopak pokud najedete úplně
vpravo, budete celkem vysoko a budete usedat na úroveň hodně pod koleny. V
mapce je naznačena další lanovka (označena jako projekt 2016/17 na sjezdovce
č. 2), ale nikde není nic vidět.
Zalidněnost:
Pokud dojedete v 8 h, je to lyžovačka jak se patří. Manšestr a žádné
čekání. Sjezdovka téměř prázdná. Kolem 9. h najedou lyžáky a lyžaři,
kteří se rádi vyspí nebo to mají dále. V 10 h už stojíte frontu.
Občerstvení a aprés-ski:
Bufet je u nástupní stanice lanovky. Ceny běžné.
Doprava do střediska a parkování:
Parkování je bezproblémové, jen vzhledem k tomu, že se tam vehementně
buduje, tak je potřeba dbát zvýšené pozornosti a nohu z plynu.