Sjezdovky:
Sjezdovky sahají těsně nad hranici 2000 metrů a jsou výhradně modré
či červené. Černý je tu jen jeden úsek nahoře a druhý na kraji areálu,
který jsem ani neprojel. Celkově jsou zde svahy prudší než v sousedním
Ehrwaldu, stále však pod "rakouským průměrem". Ze sjezdovek jsem jel
několikrát modročervenou č. 10, která má velmi přívětivý sklon pro
carving a několik terénních zlomů. Škoda je dojezdu k LD, který je
relativně prudký, tedy pro začátečníky náročný. Z modrých nelze
příliš doporučit č. 8a, která je spíše přejezdovou cestou, a to dost
dlouhou. Naopak velmi pěkně a svižně se svezete na červené č. 4, kterou
si můžete zpestřit i prudším černým úsekem na začátku. Jízda ve
volném terénu byla nejlepší právě v okolí sjezdovky č. 4, ať už po
jejím levém okraji, nebo přímo pod šestisedačkou, která svah obsluhuje.
Přímo pod její horní stanicí se nachází větší skála, kterou obtéká
černá a červená varianta sjezdovky. Sjížďět takový terén by mě snad
ani nenapadlo, ale když jsem viděl místního instruktora, který sem zavedl i
malé děti, osmělil jsem se též. Skočit si tu můžete i několikametrové
dropy, sám jsem zvládl něco přes 2 metry a v nadílce prašanu taková
výška při dopadu ani nebyla znát. 
Pod horní polovinou LD se pak nachází široká a mírná pláň, posetá
sem tam malými stromky, takže naprosto ideální pro začátky s freeridem.
Okolo spodní poloviny sjezdovky č. 4 se nachází krátké, ale prudké a
často i odpoledne netknuté svahy, kterým se dostanete do koryta pod lanovkou
a následně snadno i k její dolní stanici. Skvělé a bezpečné terény v
lese se nachází i pod starou čtyřsedačkou Grubigalmbahn, na sjezdovku č.
8a se lze snadno vrátit po několika lesních cestách. V dolní polovině
areálu nebyly off-piste možnosti nijak oslnivé, jak kvůli nižšímu
přídělu prašanu, tak i kvůli tomu, že se zde vše rychle rozjezdilo. 
Sněhové podmínky:
Sněhové podmínky byly tedy skvělé, především pro ty, kteří chtěli
trávit čas mimo sjezdovky. Pro ostatní byla vhodná třeba zmíněná
sjezdovka č. 10, na které nebyly i přes příděly sněhu žádné muldy, až
na závěrečný cca 300 metrů dlouhý prudký úsek. Na ostatních
sjezdovkách, které jsem projel, to bylo horší. Nadílka čerstvého sněhu
asi lyžaře na užších prkýnkách nepotěšila.
Bez muld byla
ještě modrá č. 8a, ale tu asi nikdo několikrát za sebou chtít jet
nebude.
Výšku pokrývky těžko odhadovat, ale tráva ani bláto nikde nevykoukly.
Stejně tak jsem neviděl ani ledové plotny.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Komfort je tu oproti sousednímu Ehrwaldu trochu nižší, za utracené
peníze by se asi dalo žádat víc. Žádná z LD v areálu nemá třeba
vyhřívání. Kromě toho nelze rychlým odpojitelným šestisedačkám s
bublinou nic vyčíst. Horší je to se starou a pomalejší čtyřsedačkou,
které chybí krytí a tak na ní pěkně vymrznete. O delší dvousedačce ani
nemluvě, raději jsem ji nezkoušel.
Kabinka Grubigsteinbahn je stará odhadem 20 let a nabízí stísněné a
nepříliš komfortní svezení. Kabinku Family Jet jsem taktéž nezkoušel, je
dlouhá necelých 400 metrů a obsluhuje výukový svah. Kabinka Grubig 2 je
vcelku rychlá a komfortní, ale žádný supermoderní skvost to také není.

Zalidněnost:
Zalidněnost nebyla žádným problémem, jezdilo se přímo na lanovky.
Větší zalidnění bylo ve spodní polovině areálu, a to zřejmě kvůli
lepší viditelnosti. Na sjezdovkách nikdo nepřekážel, ve volném terénu se
pohybovalo celkem velké množství lyžařů, ale svou lajnu si většinou
našel každý.
Občerstvení a aprés-ski:
Nezkoušel jsem, v takových podmínkách by byl hřích se jím zdržovat.
Možností je ale několik, jak na svazích, tak na vrcholu i u parkovišť.
Doprava do střediska a parkování:
Doprava směrem z Nassereithu bez problémů, ty se zde tvoří pouze když
musíte serpentiny absolvovat za kamionem nebo pomalejším jezdcem. Za celý
týden jsem ale v koloně nestál, jelo se vždy aspoň 20-30 km/h, na
kratších rovinkách lze občas i předjíždět.
Parkoviště pod LD Hochmoos-Express je sice menší, místo jsem ale našel
přímo 5 metrů před kasou.
Větší bude zřejmě pod kabinkou.